Gisteravond en vannacht veel last gehad van voor/oefenweeen in mijn benen en buik! Ben er toch van geschrokken. Dacht alleen maar: als het maar niet doorzet!! Straks met lief toch ff snel de ontbrekende spullen halen. Is het handig om de thuiszorgwinkel eerst te bellen voordat ik bedklossen kom lenen?
hey allemaal het is officieel het einde is in zicht vanmorgen lag ik aan de monitor alles gelukkig heel goed met de kleine, stevige hartslag, af en toe een harde buik, ... een klein beetje verandering buiten maandag iets meer weker van de baarmoederhals maar niet zo dat het natuurlijk in de eertse dagen op gang komt dus kan i vanavond opnieuw naar de kliniek en wordt de bevalling ingeleid wil eigenlijk luiddop 'woehoe' roepen maar had het toch ook graag natuurlijk gezien maar ja, dan kan het nog makkelijk 2 weken duren en das volgens de gyn toch echt te lang ben nu vol zenuwen het huis aan het opruimen strakjes de valies in orde doen en dan... morgen mama (of overmorgen) dat doet zo vreemd soms sla ik er zelfs een beetje van in paniek en soms ben ik uitzinnig van vreugde xxx
Sitara, heel veel succes! Hoop dat het allemaal vlot gaat.. Hoe lang ben je nu dan al zwanger dat je ingeleid wordt?
dank jullie wel! ik zal het zeker laten weten hoe het gegaan is het is idd best spannend @ Assi ik ben nu 41 weken en 1 dag
Heel veel succes Sitara met de bevalling! Lijkt me ook wel raar om te weten dat je morgen of overmorgen mama bent!
Ooooh spannend Sitara! Idd een heel gek idee lijkt me dat als je gewoon weet dat je binnen 2 dagen je kindje vast hebt! Heeeeeeeeel veel succes met de bevalling! Hopen dat ie meevalt
Hoi meiden, Nog even en dan kan ik de laatste 10 weken ook gaan aftellen. Maar goed je weet het natuurlijk nooit, misschien komt hij wel eerder. Ik wilde even vragen hoeveel jullie vanaf ongeveer week 30 van de zwangerschap nog zijn aangekomen...Ik ben nu al 14 kg aangekomen en iedereen roept al steeds, nou dat zal nog wat worden je moet nog zo lang... Verder, wat doen jullie om je bezig te houden? IK kan i.v.m. de BI erg weinig doen en heb normaal mijn dagen compleet gevuld met paardrijden, honden uitlaten, poetsen, werken. Ik ben nu al minder gaan werken en mijn paard staat zich ook al een tijidje rot te vervelen in de wei.. Verder kan ik ook helemaal niet meer ver lopen met de honden en mijn vriend is er weinig i.v.m. zijn werk. Op tv komt ook niks leuks meer....Iemand nog tips??
Ik ben sinds de 30ste week ongeveer 0.5kg per week aangekomen. Kzit nu op 8kg. Valt me nog mee. Hou je van lezen? Ik zit een beetje met hetzelfde, en heb al heel wat boeken verslonden. Verder zou ik het zo ook niet weten.
Hier ook weinig te doen ivm bekken klachten. Red het naast Stijn verzorgen al niet eens om het huis knap te houden.. Begint behoorlijk vervelend te worden grrr
@Suzie, in dat geval zou ik nog ongeveer 5 kg aankomen. Vind het helemaal niet erg om zwaarder te worden dat hoort er nu eenmaal bij, maar ik krijg lichamelijk zoveel klachten door al die extra kilo's. Ik houd heel erg van lezen, heb ook al veel boeken verslonden. Maar zou zo graag weer eens iets aktiefs willen doen.... Heb al een paar x geprobeerd mijn vriend thuis te houden van zijn werk maar dat lukt niet....haha Veertje, lijkt me wel fijn als je al zo' kleintje hebt om voor te zorgen. Hier is het verder ook niet zo schoon. Mag ook niet meer stofzuigen wat ik eerder iedere dag deed. Er lopen hier 2 honden rond. Maar goed.
Ik hou me voornamelijk bezig met uitzendinggemist.nl... Das tegenwoordig mijn beste vriend. En dan kijk ik o.a. Mooi weer de Leeuw, Spoorloos, en dat soort lange programma's.... En voor ik het weet is mijn manw eer thuis...
Ik zit eraan te denken breinaalden en wol te halen.. Een dekentje breien ofzo. Mijn ma is al vestjes aan het breien voor de kleine. Maar zo goed als haar ben ik niet
Luna, ook mijn paard staat zich al een paar maanden te vervelen op de wei (hoewel hem dit denk ik beter bevalt dan elke dag aan de bak haha!). Heb ook BI dus ik 'amuseer' (lees: verveel me rot) met puzzelboekjes, met de hond knuffelen en zijn speeltje door het huis gooien, lezen, een thuisstudie, op 5 forums bijlezen en posten (hoezo hopeloos haha!), in bad liggen weken en wachten tot m'n vriend thuis komt van z'n werk. Doordat ik eerst zo'n 6 paarden per dag reed en nog les gaf daarnaast & huishouden (hele dag rennen, vliegen ed) en sinds week 14 plat lig met de BI is mijn hele stofwisseling van slag en ben ik al zo'n 15 a 20 kilo bijgekomen. De laatste 3 weken 2 kilo, waarvan ik nu wel veel vocht vast hou ook. Dadelijk maar weer lekker fanatiek rennen met baby, huishouden, hond en paarden en dan gaan die kilo's weer rap eraf hoop ik!
Ik heb een woordzoekspel boekje gekocht en bevalt goed !! Tv kijken doe ik ook veel, al begint t echt te vervelen en veel is stopgezet vanwege zomer seizoenstop Verders heb ik gelukkig nog een hond waar ik mee kan spelen, knuffelen en wandelen voor zover t lukt vanwege de BI.... Wat ik ook wel is doe als ik fit genoeg ben is wii sport spelen met mijn vriend haha, erg leuk, en zo blijf ik in beweging Ik heb ook al heel wat boeken versleten en films gekeken. Het verveelt gewoon met de dag meer thuis zitten en nix doen, maar nog 4 weekjes en dan is de beeb er hopelijk en dan zal ik de dgn van verveling maybe wel gaan missen zo nu en dan hihihi Het slapen ging vanacht erg goed, eindelijk wat meer uurtjes kunnen slapen, yoehoeeeee @Sitara: suces meid en hopelijk heb je je kleine snel in je armen !!!