Joehoe! Ik mag hier ook bij! Vandaag ben ik precies 30 weken en vanaf nu ga ik lekker niet meer optellen, maar AFTELLEN!!!! Ik kan bijna niet meer wachten, ben zo nieuwsgierig naar mijn kleintje! Liefs Sjimf
Gisteren, met 37 weken en 6 dagen, mijn eerste striae ontdekt, grrrrrr.....:x Gelukkig nog niet zo veel en onderaan mijn buik maar toch net ff jammer. Niet dat ik een mooie platte buik had voor de zwangerschap ofzo, maar hij was wel mooi egaal van huid en de enige plek waar ik het nog niet had (wel op bovenbenen, bips en heupen maar dat was al oud, daar ben ik al aan gewend ) Nou ja, als dat het ergste is.... Hoop alleen nu niet dat ik veel meer ga groeien!
ik vandaag ook nog maar tien weken aftellen wat gaat de tijd toch super vooruit, van mij mag de baby echt zijn tijd uitdoen, want ik geniet er nu zo van het kleine wonder in mijn buik, al ben ik wel nieuwsgierig hoe het eruit gaat zien xx
Tja..hier ook een beginnende zebra. Ik baal wel een beetje, aan de andere kant zijn het straks mijn "erestrepen"voor het dragen en baren van een kind.
Jippie! Vanaf vandaag mag ik officieel ook de laatste 10 weken aftellen.. hoop dat ze snel voorbij zullen gaan! ben zo benieuwd naar de kleine!
Ik heb er ook een landkaart aan overgehouden Maar ik denkmaar zo: Heb er iets moois voor terug gekregen
Hier ook nog maar 10 weekjes. Da's eigenlijk nog wel een kwart van de totale tijd maar goed. Aftellen tot verlof en dan tot ie er is, helemaal leuk! Wordt wel stteds zwaarder zeg, vloog makkelijk door mn zwangerschap heen, nergens last van maar begint nu zwaarder te worden. Maagzuur en harde buiken en weer lekker futloos en moe maar je doet t er voor he!
Ik kom nog ff inbreken omdat ik hier een tijdje mee heb gepraat... Woensdag ben ik bevallen van een dochtertje jailey
Shay van harte gefeliciteerd!! Poeh, de laatste 4 a 5 dagen bijna non stop harde buiken en regelmatig krampen (niet echt voorweeën maar wel wat gerommel). Ook 's avonds beetje duizelig soms (vooral als ik een beetje moe ben). Herkenbaar voor iemand?
Jeeeeej, Ik kan vanaf vandaag ook mee aftellen. Ik vond de eerste 30 wk wel heel snel gaan hoor, ik ben benieuwd hoe de laatste weken zullen gaan.
@mijnkleine, heel erg herkenbaar, word er al 2 dagen knettergek van.. denk dat het indalingspijn is ofzo..
heb eigenlijk nog niet echt last van voorweeen, maar dat wil nog niets zeggen. 39 weken is een mooie tijd om te bevallen
Hier niet.. Baby is hier al een paar weken ingedaald én vast dus daar kan het hier niet van komen. Dat voelde ook heel anders hier Eindelijk weer eens redelijk doorgeslapen vannacht maar nu voel ik me vermoeider dan wanneer ik 100x op moet staan
Misschien een domme vraag, maar hoe merk je of je een harde buik hebt? Als ik aan mijn buik voel merk ik het natuurlijk wel. Maar de vlk zei dat ik er op moest letten dat ik het niet vaker dan 20 keer per dag had. Maar dan moet ik dus eigenlijk steeds aan mijn buik zitten voelen? Merk er verder namelijk niets van.
kheb vanacht helemaal niet goed geslapen.. zo'n last gehad van maagzuur.. en ik kon t avondeten nog naproeven.. t kwam steeds omhoog.. bah! Heb half zittend geslapen, dat is egt geen pretje.. vanmorgen heb ik gelukkig wat slaap kunnen inhalen.. maar kheb nu wel hoofdpijn... mja.. nog 9 wkn en 5 dgn te gaan...
Hehe, ik mag me hier nu eindelijk ook melden. Vandaag 30 wk! Het grote aftellen kan beginnen!! Laatste weken voelen steeds zwaarder, dus hoop dat de vaart er nu weer een beetje in komt.. Nog 6 wk werken en nog 10 wk zwangeren.
@Shay: gefeliciteerd Ja, ik mag vanaf vandaag ook 10 weken gaan aftellen. Een vriendinnetje van me zei vorige week heel positief: maar het kunnen er bij wijze van ook nog maar 7 zijn.. toen moest ik wel even slikken maar de 30 weken was toch wel een beetje een grens, nu moet ik maar weer een nieuwe grens gaan bedenken