Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad

Good luck girl en ik hoop dat je niet lang hoeft te blijven

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@ Hodje. Veel succes vandaag en geniet van jullie kleintje die je snel in je armen zult hebben!

@Kimmeding. Veel succes bij de gyna vandaag.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    dank je wel suzie.

begin de kriebels te krijgen nu het dichterbij komt

4. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    De laatste 3 weken heb ik geen last meer van mijn bekken. Normaal gesproken wordt het alleen maar zwaarder naar het eind toe, maar voor mij gaat het beter.

Wie heeft dit ook?

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb een klein beetje last van mijn onderrug gehad maar van mijn bekken alweer een aantal weken geleden

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik krijg haast geen lucht als ik zit.. mn buik komt helemaal tot aan mn longen pff.. hahah.. ben blij als ie strax indaalt.. hopen dat ik dan wat meer lucht krijg..

Verder maak ik me egt zorgen nu de bevalling dichterbij komt.. dit omdat ik in t begin een combi-test heb laten doen waar ik nu spijt vn heb.. de uitslag was 1 op 520.. voor mijn gevoel best hoog.. vooral als je leest dat heel wat mensen een uitslag van boven de 1000 hebben.. de 20 wkn echo was daaraantegen wel weer goed.. maar volgens mij kunnen ze daar niet op zien of een kindje down heeft..

pff wordt gek van mezelf.. zit alsmaar over alles te piekeren.. eerst die mexicaanse griep.. nu weer over die combinatietest.. hoop dat de weken snel voorbij gaan en dat mijn kindje helemaal gezond zal zijn!!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Moes: die zorgen horen erbij, denk ik. Iedere moeder vraagt zich af of haar kindje wel gezond is. Ik heb geen test gedaan en sta daar nog steeds achter, maar toch bekruipt me af en toe een naar gevoel. Niet voor mezelf, want ik hou van het kindje zoals we het mogen ontvangen, maar voor de kleine zelf.Maar ja: we wisten beiden, dat we toch geen abortus overwogen, mocht de uitslag minde rgunstig zijn, dus dit is het risico wat je dan neemt.

Weet je..vanaf de geboorte is je pad met je kind er eentje van loslaten en zorgen hebben. De eerste stapjes, de eerste keer naar school of op de fiets.

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Helen71.. idd de zorgen beginnen al terwijl t kleintje nog niet eens geboren is..

ik wou eigenlijk ook geen test.. wij zouden ook nooit voor een abortus kiezen.. het kindje is meer dan welkom.. maar de gyn drong zo aan.. ze vond t zo belangrijk die test tog te laten doen ivm eerdere miskramen.. heb me alsnog laten overhalen,, hoe stom ook.. want ben er alleen maar onzeker door geworden..
    Nog 8 weken afwachten en hopen dat ons kindje gezond zal zijn!

9. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Mijn buik wordt steeds zwaarder en ik kan nu alleen nog staan/lopen met een pareo heel strak om mijn buik gebonden. Ik heb erg veel last van mijn onderrug en in bed juist tussen mijn schouders.
    Ik word er zoooooo sjaggie van dat ik gewoon boos word als ons kind heel druk beweegt omdat me dat nog meer pijn doet en dan voel ik me weer schuldig... :(
    Ik hoop echt op een bevalling in week 38 want ik denk niet dat ik het veel langer ga trekken... ik ga weer verder met de dagen tellen...

10. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Yes!!! daar zijn we!!! we mogen gaan aftellen.. wat een gek idee.. heb t idee dat ik nog maar net zwanger ben!!!
    Kamertje is zo goed als af.. de wieg komt nog! nog wat laatste klussen en dan flink gaan schoonmaken!!(heerlijk) :D
    En dan kan t met 7 weken al zover zijn.. wat een gek idee.. maar super!!!!
    KAN NIET WACHTEN!!!!!;):):D

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dames, ik kom ff snel binnenvallen!
    Ben gisteren om 15.24 bevallen van een mooie gezonde dochter! Nadat ik mijn bericht in dit topic had geplaatst begonnen de weeen in 1 x constant te komen!

Ik lig nu nog in het ziekenhuis heb een totaal ruptuur, inwendig:( vreselijke pijn en lopen en zitten gaat heel moeilijk. Maar goed, ik weet niet hoelang ik hier nog moet blijven, maar ben blij dat de kleine er is!

Ik ga weer snel naar haar toe:D

heel veel suc6 allemaal!!!!!!!

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

Wat fijn dat het toch spontaan op gang gekomen is. Maar nu maak je me wel nieuwsgierig.

Hoe heet jullie kleine meid??

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    yeah Hodje heeft een dochter!!!!!

Gefeliciteerd meid en nu de naam nog hahahaha.

Voor mij nog 1 week en 40 minuten tot ik ben uitgerekend hahahaha
    Ik heb er zo'n zin in, klinkt dat raar?
    Ik kan niet wachten tot het begint stom he

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gefeliciteerd met jullie dochter Hodje. Zo'n totaalruptuur lijkt me niet bepaald een pretje. Ik hoop, dat je daar snel wat minder last van hebt!

***opsporingsbericht***

Ik ben dringend op zoek naar mijn enkels. Vanochtend waren ze er nog en vanavond lijken ze plots verdwenen te zijn. De dief is wel heel zorgvuldig te werk gegaan, want ik heb er niets van gemerkt. Er wacht een beloning voor degene die ze ongeschonden aan me retourneert!
    :D

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Wahahahaha wat een humor heb jij.
    maare als je toch bezig bent en mocht je het verkeerde paar enkels binnen krijgen stuur ze even door naar mij.
    Mijne zijn ook verdwenen.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Hodje, van harte gefeliciteerd met je dochtertje!!!!!!

@Helen, Tjeez, ik lig hier over de grond op mijn werk. Niet om je enkels te zoeken maar van het lachen. Ben wel al een paar dagen de kluts kwijt. Heb al in het klutsenhok gekeken hier maar daar ligt hij niet. Denk dat hij tot 12 oktober vakantie neemt.
    Ach, als hij maar niet naar Mexico of Salou gaat vind ik het prima.

leuk, ga dit topic toch wat meer volgen. Zitten ook al wat dames die bijna zover zijn zie ik.

17. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik ben bijna uitgeteld... :D

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Hodje: gefeliciteerd :D

pffff ik word gek van de warmte hier. Ik zou het helemaal niet erg vinden om eerder te bevallen dan begin oktober. Rond 20 september vind ik wel een mooie datum. Helaas heb ik het niet voor het zeggen ;)
    Volgende keer heb ik al tegen manlief gezegd "moeten" we het zo plannen dat ik in de winter zwanger ben want die warmte, helemaal niets voor mij :D

19. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Dat heb ik tegen mijn man ook al gezegd... "We doen 't niet meer in de winter hoor, komt alleen maar ellende van..." Lol ;)
    Ben opzich nog wel blij dat ik niet heel augustus & september nog moet hoor... Zou er ook echt niet aan moeten denken!

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ja, wees daar maar blij om. Ik zie er nu al tegenop;)

Deel Deze Pagina