@meertje: succes bij de vk, ik duim voor je dat je beebje gedraaid is @cherrylein: dat herken ik wel alleen zonder die krampen (die heb ik alleen bij het omdraaien in bed en in mijn kuiten ) misschien is onze kleine aan het indalen maar ligt hij/zij nog niet vast en als je dan gaat staan dat ze weer iets zakken? @tascha: gezellig! man en zoontje lekker thuis, succes met de klusjes! @miss rettekatet: die moeheid heb ik ook en herken ik heel goed hoor, soms denk ik ook was het maar half april, dan ben ik 40 weken en is het nog uiterlijk 2 weken , de laatste loodjes he? je weet wat ze erover zeggen en het is ECHT waar. @shirley17: ik wou ook alles afhebben ineens, en het is nu gelukt heerlijk gevoel, ik heb genoten van het wassen en opvouwen van de kleertjes, echt van die smelt momenten heb ik gehad
Hi Dames van het aftellen... Mag ik me nog bij jullie groepje aanmelden? Zal me even voorstellen. Hoi ik ben Bridget, 30 jr en zwanger vd eerste. Helaas al met week 20 thuis vanwege zware BI. Mijn dagen slijt ik dus aan huis, en alleen voor het hoog nodige naar buiten. Ben nu echt aan het aftellen, nog 6 weken jieppie! Liefs.
@ mymiracle; vreemd he wat nesteldrang met mensen kan doen he? Wat zo'n poetser ben ik ook niet, maar meid ik heb hier schoongemaakt.. Me man die zei; hij kreeg weer kriebels om voor een 4e kind te gaan.. Hahahah @ mamavanro; ik moet nog ook geboortekaartje uitzoeken....pfff weet echt niet wat ik uit moet zoeken..Volgens mij laat ik de keuze aan me man en kinderen... @ meertje; succes met het uitzoeken van lamp... Ik weet wat het is, we hebben een hele simpel lamp en gordijnen.. Scheelt zoek werk he... Ik wou het niet te druk maken, want kamer is niet zo groot.... @ tascha; lekker genieten vandaag meissie met z'n 3en..Volgens mij moet ik me man ook vragen om een dagje vrij te nemen voordat kleine er is.. Kunnen we lekker met z'n 2en van elkaar genieten..Hebben we lang niet gedaan.. @ shirley17; ik hoop dat je snel je babykamer kan inrichten.. @ miss rettekatet; vreselijk he, die moeheid...Heb ook veel last ervan, maar moet wel zeggen we hebben in 1 dag de babykamer ingericht enne had helemaal geen last van moeheid... @ Cherrylein; ik heb nu al 5 dagen heel veel kramp enne het wordt alleen maar erger... Babykamer is helemaal af.. Nou we moeten nog wat kleine dingen nog doen..Enne moet nog meer kleren kopen, maar ik wacht nog ff. Want ze hebben een babyschouwer voor mij georganiseerd en wil eerst kijken wat ik wel of niet moet kopen.. Verder heb ik veel last van harde buiken, krampen..Dit zijn echt voorweeen meiden...Ik wist niet dat voorweeen zo pijnlijk konden zijn..Vreselijk..Zijn er meer meiden die heel vroeg last hadden van voorweeen? Liefs
@jeanney5: ik heb ook al last van voorweeen, soms wordt ik wakker van de pijn, en dan denk ik bij mezelf, okay, dit zijn nog maar voorweeen wat moet ik dan wel niet voelen bij echte weeen? hahaha, ik ben zo'n piekeraar, och och! dat je die babyshower afwacht is heel verstandig veel plezier alvast, leuk joh! @bridget078: vanaf week 20 al thuis? wat zul je het onderhand zat zijn meid! inderdaad nog 6 weekjes! heb jij alles al af?
Hi Mymiracle, Ja ben er echt helemaal klaar mee...tis dat ik weet dat het voor de kleine beter is om te blijven zitten waar hij zit, maar anders....... Ja de kamer is gelukkig af, op wat kleine dingen na, gordijnen moeten nog opmaat worden gehangen, badje nog kopen en van die onzin dingen... Grote lijnen klaar, behalve het geboorte kaartje wat een ramp! Komen er gewoon niet uit! Denk dat iedereen maar een smsje gaat krijgen, meer niet! Haha.. Moet er helaas van door, afspr bekkenfysio, kom later bijkletsen en lezen. Liefs.
Ben er ook echt klaar mee.Ben zo ziek geweest deze zwangerschap, van prenatale depressie tot voedselvergiftiging van een bekend fastfood keten en alles wat daar tussen in zit .Dus voor mij kan het maar niet snel genoeg over zijn en dat ik dan me meisje in ijn armen kan houden
meertje. nee de kamer is nog niet af en ik heb zo een zin om lekker aan de slag te gaan ps. succes bij de vk ben benieuwd missrettekatet. ja ik ken het gevoel ben het soms ook zat en zo moe maar ja nog even cherryleinnee. ik ken het niet maar lijkt me erg vervelend succes ermee tascha. wat gezelig je mannetjes lekker thuis kan je manlief mooi even helpen met de klusjes mymirical. ja lijkt mij ook een heerlijk gevoel lekker alles klaar maken bridget078. hey gezelig nog een aftel dame erbij wordt nog druk hier jeanney5. fijn dat het kamertje lekker af is en een babyschouwer luek zeg sistabigbones. wat vervelend dat je dat allemaal voor je kiezen hebt gekregen kan me voorstelen dat je het dan wel zat bent ja succes nog even en het wordt beloond
DE BEEB LIGT GOED YESSSSSSS Maar zegt de vk erachteraan kan nog alle kanten op hoor! Ja tuurlijk zie het echt weer gebeuren hoor dat mijn kind zich zelf nog even een lekkere draai gaat geven aaahhhhh. Maar voor de rest alles goed en moet nog steeds rustig wachten tot een ik een belletje krijg van de kraamzorg. Hoop toch echt dat dit nog gaat gebeuren hahaha
@meertje: fantastisch meid ! als ik jou was zou ik de kraamzorg zelf even bellen want het wordt nu toch wel tijd hoor
Volgens de VK was het nu een hele drukke tijd (klinkt zo vreemd hahaha) En moet nu nog 2 weken wachten.. Ik zij al tegen mijn man anders moet ik jouw maarin dienst nemen hahaha (hij trok gelijk wit weg arm schaap)
Meertje wat fijn dat de beeb goed ligt, toch altijd een geruststelling, ook al kan ie nog draaien. Bij mij het zelfde, ligt netjes naar beneden, maar ligt nog niet vast. Gelukkig eigenlijk maar, want heb nu al zoveel druk op mijn bekken.... Wel raar vd kraamzorg... He zie net dat mijn banner het zelfde is als gisteren, wat raar.....
Ik mag maandag weer naar de vk, ik ben benieuwd hoe ze met haar hoofd ligt. Ze lag wel al netjes met haar hoofdje beneden en al voor de uitgang. Merk wel dat ik de laatste dagen veel meer moet plassen, dus ik heb zo'n vermoeden dat ze iets gezakt is.
tascha:meid hoe is het met je! en de harde buiken wordt het al wat minder! Enne alleen maar prettig om te weten dat je kleine meid goed ligt toch! bridget078:Banner het zelfde al gisteren mmmmmm vreemd zo duurt een zwangerschap wel heel lang hahah. Dus ook de beeb ligt bij jouw goed wat hebben we zo met zijn alleen voorbeeldige beebs he! mymiracle:het is toch wel een geintje he zei hij hahahah.
@Meertje, Hier gaat het momenteel wel. De harde buiken zijn rustig, ik heb nu 's avonds vooral last van een goed gevulde buik maar ja dat is alleen maar mooi en dat lost zich toch niet op tot na de bevalling. Ik was om half 8 op vanochtend, was al wel eerder wakker. En toen ben ik even gaan douchen en mocht ik even een romper en slaapzak van zoonlief uitspoelen, want dat was niet helemaal goed gegaan vanacht. Daarna naar beneden, vaatwasser ingeruimd, was opgevouwen. Daarna even brood gemaakt en nu ga ik genieten van een uurtje as the world turns.
@ meertje; wat fijn meid..Hopen dat ie zo blijft liggen he...Enne ik zou ook achteraan bellen hoor. Niet te lang ermee wachten, want voor je het weet is het zover... @ tascha; hier ook vaak naar de wc..Enne vreselijk is dat..Moet helemaal naar beneden voor. Pfff vreselijk..Enne daarna weer net een oma naar boven... @ de rest; hoe gaat het verder? Nog een week voorbij..Het duurt niet lang meer he voor ons.. Iedereen vraagt het nu aan mij; wanneer komt de kleine? Je kan moeilijk lopen he...Pfff ik word er gek van. Jah ik weet is leuk dat mensen zo met me meeleven, maar dat ik het zovaak per dag zelfde vragen moet horen, word ik soms niet goed van.. Morgen naar de VK; bevalpraatje, leuk. Ik heb er zin in..Verder kan ik nu echt moeilijk slapen. Alles doet pijn. Ik lig gewoon niet lekker..