Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hihi, oke dan!
    Wacht met smart op goed nieuws, van jullie allemaal trouwens ;)

Dank je wel! Yasemin is zo een makkelijk kindje.. Ze huilt echt alleen voor haar voeding en schone luier.
    Met mij gaat het weer goed, hoor! Ik ga straks lekker naar mijn ma toe, misschien nog even shoppen. He he eindelijk even de deur uit :D Begon me ECHT super te vervelen thuis.

Durfde niet zo goed naar buiten omdat ik zo bang was dat Yasemin het op een krijsen zou zetten want met mij gaat alles perfect.. En ja, omdat ik alleen de borst geef lijkt het me echt een drama om haar buitenshuis te voeden.....
    Dus ja, was het zat. Gisteren Difrax flesjes gekocht en een kolf. Dus kan ik buitenshuis lekker het flesje geven. Hopelijk pakt ze het flesje!

Vandaag is mijn uitgerekende datum. De datum waar je al die tijd naar toe leeft. Echt GEK gewoon!:)

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Jasmin en we spreken het uit als Jesmin:) DE naam komt nu best vaak voor, maar het is altyd 1van mn favo namen geweest en mn man vond het ook een mooie naam, dus toch maar voor gekozen:D

Dames ik zou echt goed slapen en uitrusten voor de bevalling! Nu kan het nog. Ik kom echt niet aan mn slaap. Jasmin is de hele nacht aan het huilen, ookal heeft ze haar voeding gehad. Ik heb het er erg moeilijk mee en neem haar steeds in bed. Dan is ze wel stil, maar zodra ze in haar eigen wiegje ligt, begint ze weer te huilen:(

Ik baal ook dat ik maar 4 dagen kraamzorg heb, omdat k die andere 4 in het zk heb gelegen.. Maar goed, probeer nu alles mee te pikken zodat ik het strax alleen kan.

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Morgen precies 37 weken.
    M'n kleine kerel is de hele ochtend al super druk..
    Net een rare ''duw'' gevoelt.. alsof ie tegen mn opening aan het duwen was.. :( is dat normaal .. ?
    Verder hier en daar wat kramp.. maar het zet niet door..
    S'nachts onzettend veel moeite met opstaan en omdraaien , doet zo'n zeer !

Zucht.. mn vriend is op het booreiland tot volgende week vrijdag..
    Nog even blijven zitten hoor kleine ! ... :)
    (Raak nu wel lichtelijk in paniek als ik er aan denk dat hij mischien niet optijd is !)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje Jasmin!
    Hihi ons meisje heet Yasemin. Dat is de Turkse variant op de naam :D Vond het ook altijd een mooie naam...zo vrouwelijk en romantisch.

En het huilen herken ik... Dat had Yasemin ook de eerste dagen. Moedeloos werd ik ervan. Ik raakte er zelf echt depri van en ook geirriteerd want ja.....ik wilde ook wel graag slapen! ;)
    Toen heb ik 1 zijkant van de ledikant eraf gehaald en die kant tegen mijn kant van het bed geschoven zodat het net lijkt alsof ze met mij in bed ligt.. hahahaha. En ja hoor, sindsdien slaapt mevrouw heerlijkkkk. En wordt alleen wakker voor de borst en schone luier.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou, deze temperatuur is iets beter te hebben....hehe
    Ik ben ook maar gewoon achter de ventilator blijven zitten.

wat spannend dat er al een paar bijna uitgerekend zijn!
    In mijn buik voel ik dat mijn kleine vandaag anders is gaan liggen. Hij ligt bijna altijd met zijn hoofd naar beneden en nu ligt hij moet hoofd rechts en billen links. In een soort hangmat Hoop dat hij zich snel weer draait want moet daardoor de hele tijd naar de wc. Hetmaakt me ook best zenuwachtig omdat ik als de dood ben dat hij in stuit gaat liggen.

Assi, je hebt gelijk, eigenlijk zou je van de rust moeten genieten. Ik kan alleen niet lang niks doen omdat ik dan ga zitten piekeren over wat er allemaal op ons af gaat komen. Daarom vandaag toch maar even wezen winkelen.

6. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meiden is het raar dat ik beetje genoeg van heb om mijn lichaam te delen houd avn me kleine maar dat gedraai en getrappel tegen mijn maag en ribben begint echt te irriteren ze rekt zich ook uit arm kind zit krap dus en dan lijkt me vel op springen te staan.voel me echt slechte moeder maar blijf hopen dat nog maximaal 2 weekjes duurt en dat ik haar mag zien (weet heb niks te willen ;)maar hopen mag toch wel).Ben ik de enige die op einde zo begint te voelen of is dit toch ook beetje onder invloed van de hormoontjes??

liefss

7. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Same here.
    Ben het ook wel zat na 9 maanden hoor , tis nogal wat :$ !
    Maar nog effie's.. we slaan ons er wel doorheen.. 8)

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    #2388 Miepie74, 8 aug 2009
    Laatst bewerkt: 8 aug 2009
    Hee Assi, dank dat je nog aan ons denkt! :)
    Hier (net als bij Marieke las ik net) ook nog geen teken van naderend baren; we hebben onze uitgerekende datum gehaald! Nu kunnen we weer terug gaan tellen, haha! :D Ik vind het fijn dat ze tot nu is blijven zitten (daar hadden we het indertijd ook over) maar ze mag nu wel komen van mij. Alhoewel ik nog steeds niet kan zeggen dat ik er echt klaar mee ben ofzo hoor, ik heb nog steeds weinig echte klachten, alleen van die dingetjes die er nu eenmaal bijhoren...

Apart hoor, jij bent alweer gewend aan je kleintje, tenminste als ik je zo hoor (lees) ben je een geboren moeder, super! Ik weet bij wie ik aan kan kloppen voor tips! :)

9. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ BrasilPrincess
    herkenbaar.. ook ik wil mijn lijf terug.. en mijn eigen emoties.. dat gejank loopt hier de spuigaten uit 8)

Ik ga mezelf nu btw eng vinden. Ben normaal niet iemand die het nodig vindt om het huishouden te doen... kreeg immers niks voor niks voor kerst een schoonmaakster van mijn vriend :D
    Maar vanaaf is het eng. Vriend is weg , dus na weer zoals altijd een keer of 4 gehuild te hebben kan ik niet meer stilzitten.
    Ik heb de was gedaan, het bed verschoont, de frituurpan ververst, de afwasmachine in en uitgeruimd, geboortetractaties gebakken, de tafel en kast in de was gezet, de kleren kast van mijn vriend opnieuw ingeruimd...en ik zit nu serieus te bedenken of ik mijn naaimachine ga pakken en een aankleedkussen hoes ga naaien.
    Denk nu .. terwijl ik dit tik..dat ik t maar laat... en ff ga douchen wie weet word ik daar wat lomer van... ik ken mezelf zo niet terug..grin.

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nog 6 weken...op het septembermama's item zijn in 2 dagen tijd nog 2 dames al voortijdig bevallen. Het komt wel erg dichtbij nu! Ik heb met wumr afgesproken, dat het moet blijven zitten tot week 37 en dan mag het zo snel als het kan geboren worden. Het is toch een groot kind, dus ik ga ervan uit, dat het zich wel weet te redden dan :D

Hier wel weer slecht slapen door de bekkenpijn. Maar het is ingedaald, dus het verklaart wél waarom mijn bekken weer pijnlijker is...

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Miepie en Assie , kom even melden dat Marieke gisteren, op de uitgerekende dag, is bevallen van een zoon, Ties. Hij weegt 7 pond en alles gaat goed.

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hey dames,

kom mij hier ook aanmelden!
    lees al een tijdje mee,maar had nog niets gezegt,maar aangezien ik denk dat het bij mij niet lang meer gaat duren,kom ik mij toch nog even aanmelden!
    heb heel veel last van mijn schaambeen,oefenweeen en heel veel naar het wc moeten(indalen??),deze nacht 6x uit bed gemoeten!

groetjes sofie

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Dank Daan, ik had het gelezen inderdaad, heerlijk voor d'r!

Ik voel me wel een beetje eenzaam nu iedereen van mijn datum (Assi, Marieke en Belle) hun kleintje al kennen en ik weer aan het optellen ben ipv aftellen.

Maar het zal vast niet lang duren want ik heb erg last van zelfmedelijdenhormonen nu en dat lijkt mij een teken van een aanstaande bevalling, niet? :)

14. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0

Ok meid herkenbaar :) blij dat niet aleen ben klinkt beetje hard maar voelden mij zon slechte toekomstige mama maar goed verlopig geen tweede voor mij ;) roze wolk is nu wel even over tot na de bevalling.

Nathalie01:Even doorbijten i know de laatste loodjes maar tot week 42 dan houd echt niet meer vol ;) maar ja merk wel mijn lichaam is heel veel sterker dan ik dacht..

liefs,

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ole voor Marieke!!!!!!!!!!!

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik wil ook bevallen!!!!

17. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ BrasilPrincess

Ik herken dat *slechte moeder* gevoel wel hoor. Voordeel is dat ik een tijd geleden hier een topic las, waarin iemand heel duidelijk aangaf, dat zij zwanger was voor een doel... nl .. mama worden.. en dat het hele zwanger zijn voor haar een middel is om dat doel te bereiken.
    Kan me er wel in vinden eigenlijk:) Zwanger zijn is mijn ding niet helemaal geloof ik..grin.. kan daar in tegen niet wachten tot de baby der is.
    Hoewel ik me daar ook alweer zorgen om maak hoor.. hoe kom ik de eerste uren/nacht/ huilbui/badsessie door etc.. Heerlijk die onzekerheid:(

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Marieke van harte met jullie zoontje Ties!!!! Wauw!
    Volgens mij ook een rappe bevalling geweest? ;)

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Miepie,
    ik hoop dat jij vandaag nog mag bevallen! Kan me goed voorstellen dat je het nu wel gehad hebt, hihi.
    Lijkt me ook een raar idee dat de overige 8 augustus mama's hun kindjes al hebben.

20. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dankje, jij ook gefeliciteerd met je Yasemin:D Hier is het de Egyptische variant, wat is het toch een internationale naam he:p

Dat depri gevoel herken ik ja, je weet gewoon niet meer wat je moet doen.
    Slim opgelost! Ik heb een wiegje naast het bed staan, dus dat gaat niet lukken. De vk heeft my de tip gegeven om het waskussen tussen onze kussens in te leggen en dan met haar dekentjes er overheen en idd ook hier heeft mevrouwtje voor het eerst de nacht doorgeslapen! Niet te geloven, ik zit me elke keer druk te maken of ze geen krampjes heeft ofzo, maar het gaat gewoon om de aandacht.

Het is een tijdelijke oplossing, kijken wat we daarna gaan doen:)

Deel Deze Pagina