jaaaaaaaaaa nu mag ik ook bij de club wahaaa hou het op zich nog lekker vol zo met die buik, als het weer in NL ook meewerkt tenminste tot nu toe een voorbeeldige zwangerschap sinds gister alleen een beetje zwak en licht in mn hoofd, en die kleine is wat stiller de laatste dagen, voel hem ook niet zo heel veel meer
jee kan me nog herinneren dat ik 29 weken en 6 dagen was .. en de volgende dag kon ik me eindelijk hier aan melden.. wat is de tijd toch snel gegaan !
Ik mag ook bijna!! Nog ruim twee weekjes wachten, maar heb er zo'n zin in als de baby er straks is, zie mijn vriend en ik al helemaal lekker saampjes met elkaar op bed liggen, en kijken naar ons kindje....zucht zwijmel haha Maar goed succes meiden die al uitgerekend of overtijd nu zijn!!!! hoop dat het gauw mag gebeuren voor jullie, zeker de BI meiden, lijkt me vreselijk als je zoveel pijn hebt! wasjes heb ik allemaal al een paar weken terug gedraaid, expres, want nu voel ik me nog prima! maar goed ik zal het topic verder niet vervuilen want ik mag eigenlijk nog niet meekletsen!
Hier worden -as I write- de klossen onder mijn bed gezet door pa en broer. Ze moesten iets hoger ivm een randje wat anders niet onder de hoofd- en voeteneinden paste, dus ik mag vanavond mijn 1.65 m op een bed van 84 cm hoog zien te hijsen ...
wou me hier ook even melden. Ik ga nu de laatste weken in. Heerlijk. Heb zo'n zin om ons kleintje in mijn armen te nemen. Heb wel veel problemen gehad met mijn bloeddruk. Deze is nu met medicatie wat onder controle. Tja het kan ook zomaar dat de kleine eerder gehaald moet worden. Nu geniet ik er eerst nog maar van dat ik hem/haar bij me draag, maar soms wou ik wel dat mijn lichaam weer wat meer deed en kan wat ik zelf wil.
geweldig die laaste loodjes :S pijnlijke ribben,pijnlijke baarmoeder mond,pijnlijke bekken,pijn in onderbuik.. ben zo zat nog meer mensen die echt niet meer zien zitten?
Morgen de uitgerekende datum...best raar hihi. Hoop dat het nu niet al te meer op zich laat wachten, vind het wel mooi geweest. Mijn vriend en ik waren net de erkenningspapieren aan het zoeken, we konden ze toch niet meer weervinden! Na een uurtje zoeken hadden we het eindelijk...pfffiew! Dat zou echt weer wat voor ons zijn om kwijt te zijn. Weet iemand of je nog meer dingen nodig hebt om dalijk de kleine aan te geven bij het gemeentehuis? Erkennigspapieren, (doop)namen...hebben ze ook mijn ID nodig? Of is die van m'n vriend genoeg? Nog meer dingen die ik vergeten ben?
jazeker!! hiero!! En kleintje ligt in stuit dus ik moet (wij moeten) vanmiddag beslissen of we het willen laten draaien anders geplande kz. Wát een domper. Weet niet wat we moeten doen. Ben al zo'n schijterd!
hai hai kom er ook ff bij hoor, moet er nog 8 nu. maar begin toch wel last te krijgen hoor sinds gister ineens heel druk en nu heb ik behoorlijk last van mijn buik bovenin omdat ie daar dus de hele dag gister tegenaan heeft lopen beuken erg fijn hahaha. en de hele nacht harde buik pff. dat krijg je he las je je zo druk beweegt haha (praat tegen kleintje) en dan het plassen pff bleef lopen vannaccht. vanaf wanneer kunnen ze ook alweer beginnen met indalen? tis onze tweede maar de eerste was helemala niet ingedaald laat staan dat ik van te voren harde buiken oid gehad had.
oewie spannend ik hoopten juist dat kZ mocht ben meer bang voor rekken enz beneden.Maar goed mevrouw is een perfecte dame en in ingedaald precies volgens het boekje.Ik zou goed alles lezen en mischien forum met vrouwen diezelfde mee maken zolang jij aan eind terug kan kijken dit was de juiste keus daar gaat het om is ten slote jou lichaam. Laat even weten wat het word ben erg benieuwd. liefs
Hier nog een die ana het aftellen is... Ben 36.3 wk zwanger en ben het zoooooooooooooo zat...1e zwangerschap was ge-emmer, en nu nog meer ge-emmer... Ik ga maar wel uit van 42.0 weken..Mijn 1e kwam ook pas bij 2 weken overtijd precies, dus ga nu helemaal nergens vanuit, alhoewel ik het goed zat ben!
Het zat zijn...tja...aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik die drukke buik zo gezellig! Ik ben vanochtend gebeld door mijn Cesarpeut. Ze heeft nog overleg gehad en kon me eigenlijk niet veel meer bieden dan ze al gedaan had. Van de 14 sessies die slechts worden vergoed bij BI ( belachelijk trouwens, maar dat terzijde) hebben we er 10 gehad en de laatste 4 bewaren we voor de revalidatie na de bevalling. Andere suggesties had ze niet echt, ik ben met mijn hypermobiliteit gewoon een extreem geval. Ze dacht nog aan het spine and jointcentre in Rotterdam, maar die zullen me in zo'n vergevorderde zwangerschap ook niet meer behandelen. Vervelende is het cirkeltje waarin ik ben beland: moe en slecht slapen door de pijn, leidt tot nog meer pijn, leidt tot nog weer slechter slapen en steeds vermoeider worden en weer meer pijn. En dat heeft weer zijn weerslag op mijn fysieke conditie en mijn gemoed. Ik moet ( en doe ook echt mijn best) om te blijven bewegen en tja ze had nog maar één advies: overleg met de gyn of je toch niet ingeleid zou kunnen worden. Ik geef het weinig hoop, gezien de reactie van haar vervanger afgelopen week. Bovendien ben ik pas op 4 september weer bij haar (in week 38) -er zit véél meer tijd tussen dan wanneer je bij de VK bent!- en dan verwacht ik ook niet veel meer. Maar goed...het is me duidelijk dat ik nog tegen een flink aantal weken pijn aankijk. En eerlijkgezegd word ik ook wel een beetje bang voor de bevalling en de tijd erna. Ik hoop zo..dat ik er heelhuids uit kom. Helaas kom ik in mijn werk regelmatig vrouwen tegen, waarbij het niet goed ging en dat krijg ik best moeilijk uit mijn hoofd..
Ik ben vanmorgen naar de vk geweest. Alles was goed, ons meisje was al helemaal ingedaald. Ik had meer als voldoende vruchtwater. En ze schatte haar ongeveer met de geboorte tussen 6 en de 7 pond. Dus dat is wel netjes.
Ik wacht al te lang Nee gekheid, ik hoop het ook niet. Van mij mag het vandaag komen hoor, ben er helemaal klaar voor...denk ik...
vanaf wanneer komt de kraamzorg eigenlijk voor een intake? Heb nog niks van ze gehoord.. Ben egt zwaar aan t aftellen nu.. hoop zo dat de kleine met 37 wkn komt.. en hoop zo dat t gezond is!!!!
ja ben ook erg bang hoe het erna zou zijn en vooral hoe het van onder aan gaat voelen en eerste keer weer naar wc enzo.Vind maar eng en hoe het zo kan oprekken verbaasd mij keer op keer en nu mag zelf mee maken vind heel spannend. Moesch:Ik heb wel gesprek gehad maar geen kraampakket enz hoor je die bij gesprek te krijgen weet je dat?Anders moet alsnog achteraan..Ik hoop ook zo op 37 weken zou nog 2 weekjes betekennen want ben goed zat maar goed ga maar vanuit 42 kan altijd aleenmaar mee vallen.