Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ben nu bijna 37 weken maar van mij mag ze nog wel 3 weekjes blijven zitten.
    37 weken is toch nog net wat te vroeg toch?

2. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ja dat had ik ook Sjanienu, ik voelde me ook een beetje jarig afgelopen maandag toen ik was uitgeteld! Alleen laat het kado een beetje lang op zich wachten hihi!

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Aah jij moet nog langer wachten op je beebje, en dan zit ik al te zeuren ;).
    Ik hoop dat je kleine zich gauw aankondigd!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    met 37 weken mag je kindje gewoon komen en is t gewoon op tijd!
    het moet natuurlijk wel goed opgewicht zijn en als alles goed is mag je kleine gewoon mee naar huis..

van mij mag t vanaf 37 weken egt wel komen hoor hahah..

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Haha, ik zie je bericht nu pas.. nou.. ik moet er nog even niet aan denken om nog maar 7 dagen te moeten. :$
    Af en toe krijg ik het nu wel een beetje benauwd bij het idee van de "grote dag".

Tot nu toe voel ik me top! Vervelend dat je zo'n last hebt van maagzuur.. :( Melk, vanillevla, antagel, kussen omhoog vast allemaal al geprobeerd? Koffie, thee, koolzuurhoudende drankjes beter even laten staan?
    Heel veel succes meid, met een beetje geluk nog een paar dagen i.p.v. weken, spannend hoor!

Liefs Huismus

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hier mag hij ook nog een weekje blijven zitten en dan de huur opzeggen :D

7. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Jahoeoeoeoe!

Vanaf morgen gaan ook mijn laatste 10 weken in EINDELIJK!!!

Ik kan echt niet wachten!

Enne het klinkt misschien raar maar ik vind mijn rweede zwangerschap langer duren dan mijn eerste!

8. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    hier ook de laatste 10 weken aftellen nu!!!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier zijn de laatste 3 tot 5 weken ingegaan. Wat gaat het ineens snel , zeg!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    JIPPIE ik mag me bij jullie toevoegen :D zo wat duurde dat lang maar goed we zijn in t laatste deel beland.. kan niet wachten, hoop echt dat ons kindje met 37 weken al tevoorschijn wil komen, moet er niet aan denken nog 12 weken zo door te lopen. veel kwaaltjes en ontzettend moe en onhandig geworden :p

Succes met de laatste loodjes meiden, en aan de verse moeders: van harte!!

11. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    oh rilana!! wat verschrikkelijk oneerlijk!:p zie dat jullie je kindje al lekker bij jullie hebben! Natuurlijk van harte gefeliciteerd daarmee!!!
    we waren tegelijk uitgeteld maar hier zit de boel nog in het midden! er was voorspeld dat ik vandaag ga bevallen maar dat zie ik nog niet gebeuren!
    geniet ervan!:)

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Jeeej ik ook nog 9 weekjes te gaan!!SPANNEND!

13. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hier is het aftellen inmiddels ook begonnen.Het voelt alleen zo onwerkelijk dat ik misschien over een paar weekjes al beval.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    bij mij slaat sinds gister ook af en toe de angst om het hart,t komt nu zo snel dichtbij. krijg ik alles op tijd af, doe ik t wel goed, ben ik er wel klaar voor enz enz . t besef dat t echt gaat gebeuren slaat in als een bom. wel leuk natuurlijk! maar tjee heb er echt hartkloppingen van zo nu en dan haha.
    vanaf nu ook officieel verlof dus ja dan staat er niets meer in de weg zeg maar. Meer meiden die dit gevoel hebben?

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik ben ook wel beetje zenuwachtig..of ik het straks allemaal wel kan enz..ben gelukkig niet bang voor de bevalling..
    voor mijn gevoel gaat de tijd nu heel langzaam....

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    voor de bevalling heb ik absoluut geen zenuwen, dat komt vast wel goed. er is er ook nog nooit één blijven zitten :p
    Maar de tijd vind ik hier ook erg langzaam gaan hoor, huis is al 10 keer gepoetst, alles bijna aan kant. laatste klusjes zijn bijna gedaan. nu maar veel lezen, leuke dingen doen voor zover dat nog gaat enz.
    tja je moet toch wat :D

De zenuwen zijn bij mij nu weer wat afgezakt, had t gisteravond echt de hele avond in aanvallen.. pff zo ken ik mezelf niet

17. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hier officieel de laatste dagen in, maar....heb er een hard hoofd in...veel gerommel..weinig regelmaat...ik wil mn baby :x
    ( zou er t liefst ff bij gaan stampvoeten..ware t niet dat ik sinds ik officieel 39 weken ben..vierkante enkels heb gekregen :D stampt toch minder lekker grin)
    Wat waren de tips hier ook alweer voor..behalve omhoog ermee?

t is gek... ik had verlof/vakantie vanaf 32 weken... en in het begin.. heerlijk...had expres weinig gedaan thuis.. had immers tijd zat ( na die heb ik inderdaad ook..gromz) dus eerste weken heerlijk lopen mutsen..en gigantisch aan t luchtbubbelen ( ik wilde mn huis niet uit als t kon..tenzij t was om te gaan shoppen voor de baby :D)
    en sinds week 37.. de week dat je thuis mag gaan bevallen en dat veel mensen wat rustiger aan doen.. ga ik drukke dingen doen.. hele dagen op t terras... net nog ff met de bus naar de markt en die over..grin.. ok ik beken..doe er 4 x zo lang over.. maar toch.. en stiekem.. stiekem heb ik de hoop dat door het druk doen.. de bevalling op gang komt, volgens mn vk is mijn buik ook wel ehm..propvol...:D

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    sweet978 ik hoop dat je beebje heel snel komt,
    ik denk dat we dat allemaal willen eens we zo ver zijn
    xxx

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

hier ook flink aan het aftellen!!

nog maar bijna 8 weekjes hooguit 10! en lekker ook bijna nog maar 2 weekjes werken en dan verlof, ook al flink aftellen dus :p hahaha

khep ook echt mega zin in mn verlof kan niet wachten heerlijk alles opt gemakje doen, slapen wneer ik wil hahaha;) en wachten op de beeb :D

dames allemaal veel suc6!

20. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    vandaag ook aangekomen in de laatste 10 weken. Moet zeggen dat de tijd tnt voorbij gevlogen is. Zal nu wel minder worden....
    Begin nu ook wat meer 'last' te krijgen van mijn buik enzo...
    Nou ja, het is nu af te zien! nog maar 2 maandjes!

Deel Deze Pagina