@sweet978: Ik kreeg gisteren de tip dat je je man tussen je tenen moet laten masseren, dat je daarmee de bevalling op gang kon helpen.. "je krijgt geheid weeën" werd me gezegd. Ik weet niet of het werkt, haha, maar je kan het proberen. Succes met de laatste loodjes! Liefs Huismus
@kitty k ben idd echt niet de enige die nu graag wilt zien wat ze al die tijd in der buik verstopt heeft Kan normaal best goed op mijn kerstcadelootjes wachten, maar dit is toch wel een uiterste beproeving van je geduld @ Huismus lol.. Hij ziet me aankomen.. ben benieuwd of hij uberhaupt nog mijn tenen kan vinden.. ( ja schat..die vierkante worsten beneden..dat zijn mijn tenen jah..en jaah.. die horen er niet zo uit te zien... grin ) nah.. t heeft vanmorgen in bed flink gerommeld, dus ik ga der maar vanuit dat mijn baby weet waar de deurbel zit en hoe die te gebruiken.. nu maar zorgen dat het gebruikt wordt
gelukkig heb ik nog steeds geduld want ik wil mijn kindje pas in oktober ontmoeten, dus is ook niet meer zo heel lang xxx
bijna zo ver kan niet wachten..wie zou liefst vandaag nog bevallen? en zijn er ook dames die graag willen bevallen maar toch ook best bang zij voor onbekende wat bij de bevalling hoort?
ff klagen hoor.. heb sinds 3 dagen bultjes op de striemen op mn buik... en ze jeuken zooooooooo ergg............ ik probeer niet te jeuken want dat maakt t alleen maar erger.. maar als ik niet jeuk dan brand t zo........ i don't know what to do! hoop dat t snel over gaat en hoop tog egt wel na de 37e week snel te bevallen!
ey dames het was gezellig hier maar ik moet er weer vandoor Ik wens jullie het allerbeste toe en maak er een mooi kindje van iedereen !! Ik ben ondertussen bevallen van een hele mooie zoon Liefs Rilana
@ Brasilprincess Ik was toch wel nerveus voor de bevalling, maar nu heb ik alleen maar zo iets van... kom maar op..dan weten we ook weer hoe dat is/voelt. @ MoesCH Mentolpoeder erop? dat verkoelt meestal..en als er niks open is kan dat volgens mij makkelijk.
sweet 978 ik heb t denk ik wel open gekratst.. dus afwachten tot volgende week, dan heb ik n afspraak bij mn vk.. kijken wat ze zegt en adviseerd..
talkpoeder op open wondjes lijkt me niet handig nee..grin.. dan is t ff uithouden tot volgende week. succes
Jaja, hier is het ook aftellen geblazen. Nog een paar weekjes maar. Hopelijk niet zo lang als bij zijn grote zus, want die kwam pas 16 dagen na de uitegerekende datum. Maar toen was ik rond de kerst uitgerekend en dacht ik steeds; o niet met Sinterklaas/Kerst/Oud en nieuw...nou ja dat is wel gelukt haha. Ook was ik toen erg bezig met; als ik alles maar af heb! Dat heb ik nu niet, oke kamertje is klaar, wiegje in huis, wanderwagen is geleverd, er liggen genoeg kleertjes en ander spul in de kast Maar voor de rest ach..komt wel denk ik dan. Kan ook naar de winkel(nou manlief dan)na de bevalling. We hebben zelfs nog geen geboortekaartje, maar zelfs daarvan denk ik; ach dan maar een paar dagen later. Heb zo iets uitgezocht op internet Dus van mij mag de kleine man nu wel komen! Oke, over 2 weekjes dan.....Wil m nu wel eens vast houden en kijken of ie op zijn zus lijkt. Maandag weer naar de VK en dan krijg ik ook de groei/liggingsecho. Ik heb t vermoeden dat ie ingedaald is, want heb flink last van mijn BI ineens...... En mijn maagzuur is juist verminderd
Ja ik! In de hoop, dat ik weer beter kan slapen dan nu ( klinkt gek...maar mijn pasbevallen vriendin krijgt meer slaap dan ik met mijn bekkenpijn) En natuurlijk ben ik sowieso benieuwd naar die kleine in mijn buik!
OOk al slaap ik straks als de beeb er is nog slecht, dat maakt niet uit. Als ik dan maar lekker kan liggen, dan ben ik al de helft geholpen!!
Nou zeg dat wel...liever weinig slapen en lekker liggen, als weinig slaap en overal pijn en niet lekker liggen. Ik ben dus naar een baggernacht, weer met pijn in mijn onderrug uit mijn bedje gekropen.
Jaaaaaaaaaaaaaa. ik mag vanaf vandaag ook de laatste 10 weken aftellen!!! Wat zijn die 30 weken hard gegaan zeg.
Ik kijk uit naar de dag dat ik weer op mijn buik mag liggen om te slapen en al is het dan maar een uurtje - wat zal ik lekker liggen
Ik kijk uit naar de dag dat mijn ribben weer de ruimte hebben en ik weer langer dan een 1,5 uur kan staan/zitten zonder pijn te hebben.. haleluja!!
ikkijk uit dat ik gewoon weer onbezorgd kan sexen met mn vent en kan fietsen en 2 trappen omhoog kan lopen zonder half dood te gaan hahah