@meertje: ja zeg maar gauw dat het een geintje was hoor @jeanney5: wat toevallig! ik heb morgen ook mijn bevalpraatje bij de vk
Tascha jij slaapt dus ook slecht! Als ik 5 uur maak is het veel op een nacht om gek van te worden. Maar jij hebt al heel wat gedaan vandaag lieve hemel ik ga effies met je meedoen. Ik ga ook gauw as the world turns kijken arme Gwen toch!
Ja inderdaad arme Gwen. Ik wordt wel een beetje moe van het hele verhaal rond craig en meg. Vind die meg een eng persoon. Of ligt dat aan mij?
Inderdaad dat woord zocht ik heilig ik wordt gek van haar carly vindt ik leuk! Maar er mag nu wel even meer schot in het verhaal lijn komen vindt ik
Carly vind ik ook leuk. Ik vind ook dat alles zo ongelofelijk lang duurt. Lijkt wel alsof 2 dag bij hun, hier over een week verspreid word.
Begint een beetje op de bold te lijken hahaha Ik kijk het tegenwoordig ín de avond kan toch slecht in slaap komen. En aangezien het allemaal zo traag gaat is het een goed middeltje om in slaap te komen hahaha
Nou de harde buiken zijn hier momenteel weer flink aanwezig. Heb na lang twijfelen toch maar even mijn man laten weten, maar die vind het niet zo spannend geloof ik. Ik denk ook nog niet dat ik de vk moet bellen, maar ik wordt er altijd een beetje onzeker van. Ze komen best vaak en de baby is erg druk en dat doet ook zeer. Ook heb ik krampjes rechts onderin mijn buik. Nou ja we wachten maar weer af.
He Tascha waarom bel je toch niet voor de zekerheid even de VK. Dan brengt dat misschien ook wat rust want dit is niks zo natuurlijk.
Doe je goed rust inderdaad even uit en anders echt even bellen hoor! Doe rustig aan en houd ons op de hoogte he!
@tascha: ik lees dat je veel harde buiken hebt? Als het niet afzakt zou ik toch ff contact opnemen met de vk... Dus meiden al een beetje soapverslaafd .. Haha.. Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest, en die was helemaal tevreden. Baby is al mooi ingedaald, baarmoeder grootte was perfect. En mijn bloeddruk was ook weer super. Dus ik was weer helemaal happy. Over 2 weken heeft ze wat meer tijd gereserveerd dan gaan we het over de bevalling enzo hebben.
horselover wat lekker dat alles goed is joh! Ja nu komt de bevaliing wel heel erg dichtbij he... Tja as the world turns he moet er gewoon naar kijken toch een beetje verslavend hahah Kijk jij het ook.. Tascha: gaat het al wat beter
Tascha, gaat ie alweer een beetje of zetten ze door de weeen? Hoop voor je dat ie goed met je gaat. Hier nog een ATWT fan, kijk het graag 's avonds voor het slapen gaan....heerlijk!
@meertje: ja weer een fijn gevoel dat alles goed is..Haha nee ik kijk geen as the world turns.. Zo te lezen moet ik daar ook maar niet aan beginnen haha want dan ben ik straks ook nog zo'n verslaafde soapie . @tascha: ik ben toch ook wel benieuwd naar hoe het met je gaat! Ik zal het morgen vroeg vast wel lezen.. Ik hoop dat alles een beetje rustig is..
Hey meiden, Ben inderdaad vanmiddag naat bed gegaan en ik werd steeds beroerder. Kreeg hartkloppingen, dikke voeten en vingers. Mijn wangen waren rood en gloeiden alsof ik 40 graden koorts had. Verder een strak gevoel om mijn buik. Heb even gewacht tot mijn man thuis kwam en die vetrouwde het voor geen meter, dus die heeft de vk gebeld. De harde buiken maakte ik mij geen zorgen om. Maar bij de vk bleek mijn bloeddruk te hoog, er zat eiwit in mijn urine en de baby had een constante hartslag van 200, dit is veel te hoog. Dus ik moest met spoed door naar het ziekenhuis. Heb 1.5 uur aan het ctg gelegen en in het begin was de hartslag van de baby continue boven de 180, dit is te hoog. Ook kreeg ik om de 5 minuten harde buiken. Na nog een keer aan het ctg te gaan, zakte de hartslag wel naar gemiddel 150. Dit is nog hoog, maar acceptabel. Ook werden de harde buiken wel wat minder. Er is bloedgeprikt en dat was allemaal goed en ook werd er nog een echo gemaakt. Met de baby was alles goed, maar mijn baarmoeder was wel aan het verweken. Ik mocht wel naar huis, maar moest nog even bloedprikken om te kijken naar mijn schildklier en ik moet morgen terug komen om nog een keer te kijken naar het hartje van de baby. Nu is het nog ok, maar het mag zeker niet te vaak gebeuren. Ook krijg ik dan de uitslag van het bloed. Hier is dus niet al het gevaar geweken en maak me best zorgen over de baby. Ik ga nu lekker slapen. Mijn moeder is hier en die gaat morgen mee naar het ziekenhuis. Het is dus nog allemaal erg onzeker. Als ik wat meer weet laat ik het jullie weten.