Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

heel veel sterkte vandaag Tascha, we duimen met je mee dat alles goedkomt, wat zul je geschrokken zijn zeg!

doe maar erg rustig aan vanaf nu, xx

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Tascha wat een verhaal zeg!
    Is het nou een zwangerschapsvergiftiging ofzo..
    Ik hoop dat je uitslag vandag positief is en er niets ergs aan de hand is.
    en natuurlijk dat het hartje van de beeb nu een stul lager ligt.
    Heeeeeeel veeeeeeel sterkte en we horen wel hoe het gegaan is meis.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Thanks Mymiracle, heb vanacht erg slecht geslapen. Maak mij toch meer zorgen en heb geloof ik de avond van gister wel 20 keer voorbij laten komen omdat ik goed wil onthouden wat er gebeurd is. Nu ben ik wakker, de werkers komen natuurlijk ook nog, maar mijn moeder doet vandaag even de koffie voor ze. Om 1 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Ik ben erg benieuwd hoe het met de baby is. Waarschijnlijk komt het allemaal wel goed, maar het is geen fijn idee als blijkt dat de baby het toch niet helemaal goed doet. Ik ga erg rustig aan doen vandaag en een beetje hier kletsen en dan zal ik vanmiddag laten weten hoe het is gegaan.

4. mymiracle

@Tascha: hebben ze ook gezegd wat het kan inhouden als je kindje een te hoge hartslag heeft? had je kindje stress? of zit je op het randje van zwangerschapsvergiftiging? pfff ik hoop dat je snel antwoorden krijgt. ik duim voor je.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ze noemen het een jogging baby, dit houdt in dat mijn kindje zo druk is, dat ze continue de hart oppompt, tot maximaal vermogen. Dit kan op zich geen kwaad, als er ook maar rust momenten zijn. Gister had ze een uur lang een hartslag van boven de 180 en daarna een half uur van gemiddeld 150. Dit is ook nog hoog, maar mag wel. door dat rust moment, mocht ik naar huis, maar moet daarom wel terug komen, om te kijken hoe haar hartje vandaag is. Het mag gewoon niet te vaak gebeuren. Wat de consequenties eventueel zouden zijn weet ik nog niet, maar dat zal vandaag wel duidelijk worden denk ik.

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    nou sterkte hoor!

7. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik tel met je mee... vind het getrappel in mijn buik ook erg gezellig, maar ben wel een beetje klaar nu met de slapeloze nachten en de pijn in mijn rug..

Ben zo benieuwd hoe hij/zij eruit ziet, wil het lekker in mijn armen hebben nu! hahaha

Nog 10 weekjes....

8. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @ tascha wat vervelend zeg. Ik duim ook mee dat alles goed komt.. Doe maar lekker rustig aan meissie, nog even volhouden.. Enne ikke maar klagen dat ik het niet meer aankan..Pff vreselijk wat je nu doormaakt..Laat je nog ff weten?

Knuf en sterkte

Hier zijn ze weer buiten aan boren/zagen/hameren..pfff
    En ik werd vanacht om 1 uuw wakker en viel pas om 6.30 weer in slaap..Moet weer om 7.15 weer uit, want de kids moeten naar school. Nee dus; tante besloot om 6.45 te bellen, waardoor ik niet verder kon slapen...Grrr

9. mymiracle

@jeanney5: waarom belt je tante je in vredesnaam om 6.45 uur? ik zou gelijk denken dat er wat ernstigs is :(

10. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Tjeemig Tascha wat een verhaal, wat zal je geschokken zijn? :(
    Probeer zover het kan een beetje te rusten vanmorgen, ga voor je duimen dat het allemaal afloopt met een sisser en dater geen rare dingen zijn.
    Doe maar lekker rustig aan en als jij je hart wilt luchten, we luisteren graag naar je!

Liefs.

Zozo, voege vogel die tante van jou! :confused:

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen jeanney5 wat irri he dat slechte slapen ik wordt er helemaal gek van. :evil:
    En nu ik verlof heb denken mensen dat ze om de onmogelijkste tijden kunnen bellen heel herkenbaar dus. :c:
    Maar verder alles goed met je.

Karien: nog 10 weekjes meis het aftellen is begonnen

12. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Gaat wel hier; vreselijk moe, weer overgeven, vaak harde buiken en krampen, last van me bekken/ heup alles...Enne als je het goed bekijkt kan het voor mij nog 7 weken duren...Vraag me nu ook vaak af; red ik het wel? En met jou? Gaat het wel?

13. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Goedemorgen meiden,

Iedereen lekker geslapen, behlave Meertje en Jeanny en ik zelf! :cry:
    Pfff...ben steeds blij als de morgen weer is begonnen, heb ook zoveel pijn 's nacht aan mijn bekken/heupen, hou nu ook veel vocht vast waardoor ik nu ook pijnlijke handen heb en heerlijk opgezwolle voeten.... :evil:

Wel weer heerlijk dat het mooie weer in aantocht is! :D

14. mymiracle

ik vond eerder slapen echt heerlijk! nu zie ik zelfs tegen de nachten op, weer zo'n gebroken, last van mijn heupen, maagzuur, 6 keer plassen en snurkende man nacht :evil:

15. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @ bridget078; jij ook al..Vreselijk he pijn aan je bekken/heupen.. Moet manlief snachts altijd wakker maken om mij te helpen naar de wc te gaan. Want alleen gaat niet meer..Kan niet meer draaien op bed..Gelukkig hou ik nog geen vocht vast...

Ja mooi weer in aantocht..Hoop dat het zo blijft. Kleine wordt straks rond feestdagen geboren en met mooi weer. Mooier kan het niet...

16. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Mijn partner en ik slapen al weken niet meer naast elkaar.....hij is verbannen naar de logeerkamer.

Ik lig zo te woelen en te draaien, dat zowel ik als hij gek van mij wordt! :)
    Maar mis hem wel hoor naast me...

17. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    hahaha, volgens mij hoort dat nu bij deze termijn he, want we maken allemaal hetzelfde mee..

Succes met je snurkende man...(heb man gister naar logeerkamer gestuurd, want kon echt niet meer)

18. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Jeanney, oh dat draaien is echt verschrikkelijk!

Tranen lopen dan over mijn wangen, doet zoveel pijn en inderdaad door de omvang van je buik wordt het ook moeilijker om te draaien.....en dan strompelen...pffff..

19. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeanney5: ik vraag me ook af hoe lang nog!
    Ik heb zomaar het idee dat ik overtijd loop dan dat ik eerder beval.
    Maar ja we kunnen niets anders doen dan afwachten he!
    Maar wat vervelend dat je nu weer steeds moet overgeven joh!
    Al bij de VK geweest.
    Bridget078:heerlijk dat het zonnetje weer schijnt krijg dan alleen zin om in de tuin te gaan werken en dat kan ik beter niet doen.
    Enne mijn man ik slapen ook niet bij elkaar hoor!
    Begon lichtelijke moord neigingen te krijgen zeg maar!
    Mymiracle: gewoon zijn kussen geven lief aankijken je lekker omdraaien en genieten van alleen in zo'n groot bed haha

20. mymiracle

:)

Deel Deze Pagina