Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het wordt wel zwaarder nu het meiden. De gebroken nachten, snurkende mannen (en dan durven ze wat van ons te zeggen :) ) pijn in bekken en heupen. 1 voordeel, het einde komt toch wel inzicht. Ook al weten we niet hoe lang we nog moeten wachten, maar we weten hoe lang het nog maximaal duurt en dat is wel fijn.

@ Jeanny5, vroege vogel die tante van jou.

@Bridget, zeker lekker dat het mooie weer er weer aan komt. Kunnen we lekker van genieten. En ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om mijn man het bed uit te gooien, maar ik heb er serieus mee gedreigd vanacht.

Hij was natuurlijk lekker moe vanacht, waren erg laat uit het ziekenhuis, dus hij heeft echt lopen snurken, zal nog meevallen als er nog bomen in het kralingse bos staan.

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    :)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoe is het nu tascha?

ik heb net mijn bevallingsgesprek gehad, stelde werkelijk niks voor, niets gehoord dat ik niet al wist, mijn kleintje is al ingedaald en ligt al vast, dat is goed nieuws dus! mochten mijn vliezen breken dan hoef ik in ieder geval niet te gaan liggen waar ik op dat moment ben :)

hoe is jouw gesprek verlopen jeanney5? jij had vandaag toch ook een bevallingsgesprek?

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    wat spannend allemaal bevallingsgesprekken!
    Wonderen zijn de wereld nog niet uit ben vandaag gebeld voor een gesprek met de kraamzorg.
    Eindelijk!

Hoe is verder met jullie meiden vermaken jullie je nog een beetje

5. mymiracle

@meertje: hehe! dat zou tijd worden of niet! gelukkig is het toch nog gebeurd ;) wanneer heb je je intake?

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Jah zeker vroege vogel me tante, wilde auto van manlief lenen..Haar auto is stuk, dus ze kan niet naar haar werk..Auto is meer dan een week stuk, kon ze dat niet eerder regelen? pff zeg..

Enne nog geen bevalpraatje gehad, vanavond pas dan kan manlief ook mee...

Enne tascha hoe gaat het verder?

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou ben weer thuis uit het ziekenhuis. Gelukkig was het hartje weer wat rustiger. Nog wel rond de 150, maar dat mag. Ook is mijn bloeddruk weer helemaal normaal en mijn bloed was ook prima. Ik kan er nu weer even tegen. Ook mag ik gewoon terug naar mijn vk. Als er wat is dan moet ik haar bellen en dan is het voor de rest afwachten. Ik ben blij dat ik weer thuis ben en ik hoop ook dat het hier bij blijft. We zullen wel zien allemaal.

Dank je wel voor jullie steun.

8. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meide. gister weer bij de vk geweest alles was weer in orde de kleine ligt al netjes voor de uit gang :D nu nog hopen dat dat ook zo blijft haha :)

hey tacha. fijn dat het weer beter gaat dat horen we graag ;)

meertje. fijn dat je je intake eindelijk krijgt :D ps. ik heb hem ook nog niet gehad ? is dat normaal

en hoe is het met de rest van de meiden?

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Tascha: Zo meid dat was schrikken! Bah zeg! IK hoop voor je dat de kleine rustig blijft..

@Jeanney: Dat was dus een kort nachtje! En idd een vroege vogel die tante.. Ik zou ook schrikken als de telefoon zo vroeg zou gaan.

@ Bridget: nee niet echt lekker geslapen, vriendlief heeft late dienst. En is 01.00 snachts thuis, en aangezien ik geen held ben alleen savonds thuis , blijf ik op um wachten..
    En als ie thuis komt ga ik op bed, maar het probleem is dat meneer eerst onder blijft tv kijken en 3 uur boven komt.. en dan ben ik weer klaar wakker.
    Vanochtend vroeg moest ik weer zo nodig plassen zoals gewoonlijk.. En ben ik er maar afgebleven want dan ben ik toch alweer met van alles en nog wat bezig.

Mymiracle: Super dat je kleine al is ingedaald! Dat is die van mij ook al.. Ik heb over 2 weken bevallingsgesprek.. Ik ben benieuwd.

@Meertje: nou super dat je eindelijk bent gebeld! Kun je dat straks ook afronden.
    Ja ik vermaak me nog wel, de dagen vliegen voorbij. OP dit moment zit ik lekker lui achter de computer en is mijn mams boven het kajuit aan het verven en mijn paps onder nog een paar kozijnen die nog moesten.
    Wij wonen er nou 1,5 week.. heeeerlijk op ons zelf! MAar er moet nog het een en ander gebeuren..

Genieten jullie nog wat van de zon?Mijn mannetje gaat vant weekend buiten om beginnen! HEERLIJK. Voor komt nieuwe bestrating en grote bloembakken.. En achter kan alles opnieuw worden ingedeeld.. Het is nou 1 grote modderbende haha.
    Ik zie er zo naar uit dat dat klaar is.

10. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    02-04-09 heb ook geen idee waar zo'n gesprek over gaat eigenlijk hahaha

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Tascha: ben blij voor jullie dat het allemaal in orde is wat een stress joh!
    Nou lekker rustig aan doen he!
    Shirley17:Gelukkig ligt de beeb goed altijd lekker om te weten.
    Enne vraag anders effies na waarom je nog geen intake hebt gehad.
    Horselover:Wat lekker dat het zo opschiet heerlijk zie je het eindelijk wat worden!
    Straks lekker alles buitenom klaar plantjes erin helemaal goed hahah

Enne inderdaad zalig weer zeg mag wel lekker zo blijven van mij.

12. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    @ Tascha, meid wat fijn dat het allemaal nu weer rustig is, heb je alleen enig idee wat het veroozaakt heeft, behalve dat je een jogging beebje hebt?
    En als jij het nog trekt met je mannetje naast je in bed, dan moet ie voorlopig lekker blijven liggen naast je! :D

@ Shirley, heerlijk dat de kleine is ingedaald, heb je er wat van gevoeld of niet? Bij mij ligt ie wel goed maar tot zo verre nog niet vast..ben benieuwd bij de volgende afspr.

@ Horselover, heerlijk de lente in je bolletje ;) , je praat over een kajuit, miscshien begrijp ik het verkeerd, maar wonen jullie op een boot?

@ mymiracle, bij jou ook al de kleine in gedaald, keurig allemaal...

Hoor meerdere bij jullie praten over een " bevallingspraatje" bij je vk, vanaf wanneer dan ze dat? Heb ze er bij mij nog niet over gehoord? :rolleyes:

Ik was vanmorgen degene die riep heerlijk dat mooie weer......
    ben de deur en mijn bed nog niet uit geweest?! :oops: Okay, beetje gerommeld in huis, maar krijg gelijk harde buiken en steken in mijn vagina...zou dat indalen zijn? Daarnaast heb ik het idee dat ik helemaal beurs geschopt ben bij mijn ribben net onder mijn borsten wat doorstraald naar de achter kant, wat echt auw auw doet! :evil:
    Althans neem aan dat het mijn ribben zijn....

Ga me maar weer eens aankleden, voor de 2x...haha...

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Bridget : haha nee wij wonen niet op een boot ;)./ \Hmm misschien is het wel weer een fries woord.
    Uhh dakkapel word het volgens mij ook wel genoemd.
    Kijk maar even in mijn album daar heb ik een foto ingezet..

14. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Horselover...haha wat grappig!

Lekker aan het klussen dus aan een kajuit...haha
    zo leer ik ook weer wat!

15. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @ all; morge, lekker geslapen? Vanacht beter geslapen...Moest 1x uit om te plassen, maar ben weer gelijk in slaap gevallen, tot mijn kleine meid bij mij in bed kroop...

Bevalpraatje viel inderdaad tegen, VK liet me plaatjes zien hoe baby's ter wereld komen, alsof ik dat niet wist...Hahaha. Enne inderdaad wat mymiracle eerder zei. Niks wat in niet wist.. Wel zei ze dat ik goed in de gaten moet houden, wanneer ik weeen krijgt, want ik wil in het ziekenhuis bevallen..En dan moeten we rond 5cm onsluiting vertrekken, anders moet ik thuis bevallen...We wonen ongeveer 30 rijden. En omdat vorige bevallingen heel vlot gingen. Bij me oudste in anderhalf uur 5 cm...Enne dat voelden naar mijn idee als krampen, niet echt als weeen...Me man die heeft toen besloten om de VK te gaan bellen..

Ben benieuwd hoe ik het nu in de gaten moet gaan houden...

16. mymiracle

@jeanney5: jeetje, zulke snelle bevallingen? heb je daardoor ook meer naweeen gehad?
    hou het maar goed in de gaten dan inderdaad, gewoon bellen bij elke 5 minuten krampen niet op weeen gaan wachten ;)

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen Jeanny, fijn he die bevallingspraatjes. Maar krijg jij die van je vk. Ik heb die bij mijn zoontje helemaal niet gehad. Ik ben toen in het ziekenhuis naar zo'n info avond geweest. Misschien krijg ik hem dit keer wel, omdat ik nu thuis wil bevallen.
    Ging jou eerste bevalling zo snel dan. Inderdaad goed in de gaten houden dan maar, zeker als je in het ziekenhuis wilt bevallen.

Hier gaat het een beetje. Mijn buik voelt erg gespannen en vol aan, niet helemaal rustig dus. Ik krijg zo meteen een collega op bezoek en mijn moeder gaat vandaag ook weer naar huis, dus dan ben ik weer alleen, vind het wel spannend, maar mijn schoonmoeder staat stand by, dus altijd iemand snel in de buurt. We zullen het wel zien.

18. mymiracle

@tascha, blijft spannend he? doe maar heel rustig aan hoor, laat de visite ook rustig zelf koffie pakken als het niet anders is ;)

19. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @mymiracle; ja ik had wel heel veel last van naweeen :( :( Vreselijk wast dat.. En met BV was het een hel..Ik voelde het bij elke voeding in me buik..En jah ik ga zeker gelijk bellen...Het is niet anders he...

@tascha; Ja bevalingspraatje bij me VK zelfs..Ik heb het bij vorige zwangerschappen ook niet gehad..(5&7 jr terug)..

Jah 1e bevalling ging heel erg snel, 2x persen in 10 min was kleine er...Dat was wel lekker..

En jij lekker rustig aan doen he...Het gaat nu om jouw en de kleine..Laat je maar lekker verwennen...

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    joehoe nog 7 weekjes te gaan gaat zo super hard een week is niks

begin het nu ook een beetje zat te worden zo beroerd kotsen en moe echt nie grappig meer naar de wc gaan lijkt wel een mareton

en hoe gaat het bij jullie?

Deel Deze Pagina