Het gaat. Voel me niet helemaal toppie, maar denk ook dat de spanning van de afgelopen dagen even zijn tol aan het eisen is. Ik moet even rustig bij komen. Mijn moeder is nu ook naar huis en ik kan het nu even laten bezinken samen met mijn man. Er is uiteindelijk vrij weinig aan de hand, maar ik heb me even heel erg zorgen gemaakt en nog steeds zijn die zorgen niet helemaal weg. Ik wil nu gewoon weer onbezorgd gaan genieten, dus moet het even een plekje geven. Maar dat komt vast wel goed. Het viel uiteindelijk allemaal mee.
HOI ALLEMAAL ik lees hier ook altijd effe mee vind het wel leuk. ik vind het wel heel toevallig dat hier 3 meiden ook precies 36 weken zwanger zijn vandaag want dat ben ik ook vandaag. van my miracle wist ik het wel. Beginnen jullie al wat te voelen? ik voel nog helemaal niets ook geen harde buiken ofzo. denk daarom dat het nog wel effe kan duren! Iemand nog wat leuks gedaan vandaag? met het lekkere weer? Groetjes charisma1983
ik mag vanaf maandag officieel thuis bevallen zeg maar, ik vind dat altijd zo spannend, als je nog maar 32 weken ofzo bent is het nog ver genoeg weg (en toch dichtbij maar kan je je makkelijker bij neerleggen) die laatste weken zit je echt te wachten (tenminste ikke wel haha) en heb ik zoiets WHAT's THE POINT give me that baby IK HEB ER ZIN IN! (ja dan heb ik het over bevallen maar vooral het eindresultaat natuurlijk)
JAAAA voor de meiden die 36 weken zijn wordt het nu echt spannend. Nu wordt het echt streepjes zetten op de kalender. Rommelt al bij een paar meiden of is het helemaal stil! Enne Goedemorgen trouwens
Goedemorgen allemaal, @Imd, spannend hoor. Is je zoontje te vroeg of te laat geboren? Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten. @ Meertje, hoe is het met je?
Ja gaat lekker alleen heb weer vreselijke last van mijn ischias hoort erbij he! En met jouw harde buiken al wat minder of rommelt het!
Is die ischias na de bevalling gelijk weg of niet? Hier is het wel wat rustiger gelukkig. Heb erg slecht geslapen, maar vanochtend nog wel een paar uurtjes mijn ogen dicht kunnen doen, dus dat scheelt. Als het goed is zijn die werkers vandaag voor het laatst, dus daar ben ik ook blij mee. Morgen vieren we de verjaardag van mijn man, heb er niet veel zin in, maar misschien wel even een leuke afwisseling. Ik mag lekker rustig aan doen, dus mijn man zorgt even voor de koffie en zo. Het is hier trouwens prachtig weer, is dat bij jullie ook zo?
goeiemorgen meiden wat een geweldig weer heerlijk die zon! vanacht niet erg lekker geslapen veel last van harde buiken en kan me niet eens meer omdraaien zonder een harde buik te krijgen maar ja hoord er bij he ja ja nu word het spannet ! voor de meiden die 36 weken zijn ben benieuwd @meertje,ik heb geen idee wat ischias is maar klinkt erg vervelend @tascha,wat vervelnd dat je zo slecht heb geslapen maar wel fijn dat de werkers als goed is voor het laatst zijn even rust in de tent en natuurlijk alfast gefeliciteerd met je man
Dankjewel. Heb je de hele dag harde buiken of alleen als je je omdraait? Inderdaad heerlijk dit weer, kan er echt van genieten.
nee niet de helen dag gelukig. het zijn meer momenten idd als ik me omdraai of als ik bezig ben met huishouden ofzo
die harde buiken heb ik ook regelmatig hoor, maar als ik het van jullie zo lees hoef ik me daar niet al te druk om te maken Hebben jullie ook dat je buik zo vreselijk in de weg gaat zitten, vooral met bukken en schoenen aantrekken enzo. Hij komt dan echt in de verdrukking en het gevolg is dan natuurlijk een harde buik. met 36 weken komt het zeker allemaal dichterbij, zover ben ik nog niet, maar begin het wel allemaal heel spannend te vinden hoor! Ik heb de laatste twee nachten van die enge dromen, niet over de bevalling of baby's ofzo, maar zou dat ook door zwangerschap komen? Werd vannacht wakker met hart dat uit mijn borstkas wilde springen en die kleine ook druk natuurlijk. Gelukkig kon ik daarna vrij snel weer slapen en geen vervelende dingen meer gedroomd. Heerlijk he dat weer, denk dat ik zo maar eens stukje ga lopen naar de kinderboerderij ofzo
het is hier ook heeeeerlijk weer, wordt ik helemaal vrolijk van fijne dag allemaal! @tascha: late reactie maar fijn dat het beter gaat, en natuurlijk duurt het even voordat je zorgen weg zijn, waarschijnlijk zijn die pas echt weg als je de kleine op je buik hebt liggen ik ben blij dat alles toch goed is nu! gezellig hoor al die 36 weken meiden! vanaf donderdag mag ik thuisbevallen, mits de kweek van mijn urine okay is, daar krijg ik donderdag ook de uitslag van (heb al 3 weken blaasonsteking en ben inmiddels 2 kuren en 3 urinekweken verder )
@Mymiracle, het zou wel fijn zijn als je urine schoon is en je lekker thuis kunt bevallen vanaf donderdag. Ik ga voor je duimen. En die ongerustheid gaat inderdaad waarschijnlijk pas echt weg als ik haar op mijn buik hebt liggen. @miss reteketet, die harde buiken kunnen inderdaad geen kwaad. Is eigenlijk alleen maar goed, zo went je kindje geleidelijk aan de weeen. Die zijn best heavy voor je kindje en zo hebben ze er minder last van. En lekker hoor even naar de kinderboerderij, het is er mooi weer voor.
haha Meertje...Ik merk het idd. Btw, ik denk nu bijna zeker dat die kleine is ingedaald. Voelde me woensdag een beetje raar (pijntjes e.d.) en harde buiken. Ook acute pijn in mijn liezen. Kan geen grote stappen meer zetten en zelfs zittend of liggend doet het pijn. Straalt ook wat uit naar mijn onderrug. Verder voel ik als ik loop steeds getik helemaal onder, alsof dat hoofdje iedere keer tegen mijn bekken aantikt..hmmm vreemd : S Ohw ja, en zijn voetjes liggen nu echt richting ribben.. Klinkt goed toch? Of ben ik nu teveel aan het hopen : P Voor de meiden die de 36 weken gepasseerd zijn...Nog eventjes!
hallo meiden Zag dit topic voorbijkomen en denk ik voeg mezelf daar ook maar eventjes toe. Op dit moment ook in die laatste weken en heb eignelijk nog niet heel veel te klagen gehad. Ben wel veel moe en helaas heb ik de pech dat mn kleine man er blijkbaar erg vrolijk van wordt om tegen mijn rechterrib aan te trappen... met als gevolg dat na enkele weken pure volharding mn rib van binnenuit is gekneusd. Categorie vette pech . Gekke is dat ik vanaf het begin van de zwangerschap tot nu nog maar 4 kilo ben aangekomen. Als dat zo door gaat ben ik dus weer op mn normale gewicht na de bevalling en dat is wel weer fijn. In het kader van de voorspellingen, wat denken jullie? Komt jullie frummel eerder of later dan 40 weken? Ik zeg eerder '
@eline, welkom. Lekker zeg een gekneusde rib, het is echt wonderbaarlijk hoe hard die kleintjes al kunnen schoppen. Ik denk dat mijn kleintje eerder komt, maar ik kan er natuurlijk compleet naast zitten. Heb al die tijd gedacht dat ze later kwam, maar dat is een beetje veranderd.
Hoi allemaal ja heerlijk weer hier. @ mymiracle ik hoop dat je urine schoon is en dat je lekker thuis kan bevallen. Ik ga zelf als xlles goed gaat in het ziekenhuis bevallen want ik woon langs een gracht en vanwege veiligheidsredenen mag ik niet thuis bevallen. Ik denk zelf dat ik later dan mijn uitgerekende datum ga bevallen omdat ik nog niets voel rommelen en geen harde buiken heb. Weet iemand of dat er iets mee te maken heeft? Ik heb echt heel slecht geslapen ik kon echt niet in slaap komen kon geen goede houding vinden zijn er meer mensen die slaapproblemen hebben? Nou geniet allemaal maar van het lekkere weer. Groetjes charisma83
@charisma, Dat je geen harde buiken hebt, zegt niet zoveel. Je kunt dan alsnog vroeg bevallen. En ik geloof dat ongeveer iedereen hier, last heeft van slaapproblemen.
@tascha bedankt voor het snelle reageren nou gelukkig horen die slaap problemen er bij. Nou als die harde buiken wegblijven vind ik het ook niet zo erg hoor Ik zou het wel fijn vinden als ik mischien een weekje eerder zou bevallen. Maar dat is niet aan mij . u