spannend heh? het is ook iets psychisch als je de 30 weken passeert... lijkt ineens heel snel dan hihi... nog zeker 6 weken te gaan... en dan... spannend!
ik doe mee! ik kan ook niet wachten tot ik mijn ventje eindelijk eens kan ontmoeten ben egt zo benieuwdt we zijn trouwens precies even ver
Ik ben ook net zo aan het aftellen als jullie dames... vind het zo spannend allemaal! Maar oooow wat gaan de laatste weken toch langzaaaaam!
Hier nog iemand die aan het aftellen is, nog 5 weekjes en half! Ik zal blij zijn als het gedaan is, ik voel me echt zoooooo slecht...
Ik ga 16 maart verhuizen en ben dan ook 30 weken zwanger. Dan word de babykamer ook klaargemaakt, en kan ik lekker aan de slag met mijn nesteldrang. Ik ben dus nu eerst aan het aftellen tot de verhuizing, en daarna kan ik ook de laatste 10 weekjes gaan aftellen. (het lijkt alleen voor mij nog allemaal zo ver weg)
Voor alle dames die even ver zijn, zou helemaal mooi zijn om dan allemaal op de uitgerekende datum te gaan bevallen he : P hahah Ik loop elke dag een paar keer de babykamer binnen om al die (overbodige) spullen te bewonderen. Wij waren echt te vroeg met alles en nu is het alleen maar afwachten. Het gekke is dat ik dit nog niet echt had met 26 weken etc. Maar nu ik de 30 weken nader, kan het mij niet snel genoeg gaan hahah... I want my baby!
Hahha een hoop contrasten. Ikzelf weet weinig van over mezelf (geboortegewicht, klein, groot) jammergenoeg. Maar mijn man was een flinke 10-ponder...zul je net zien dat hij papa's genen heeft!
hoi allemaal hier ook nog 10 weekjes een week gaat best hard dus hoop dat het z blijft kan haast nie wachten hoor en me man ook niet echt moet ik zeggen hij heeft het er elke keer over hihi we weten nog niet wat het word dus is extra spannend nog 4 weekjes werken en dan lekker verlof maar zal me echt niet vervelen want heb nog zat in me hoofd wat ik wil doen succes allemaal met w8 zelf het ik het gevoel dat het eerder komt weet ook nie waarom hoor
Hier nog 11 weekjes! De babykamer is sinds vorig weekend zo goed als af, en alle benodigde spullen heb ik bijna al. Nog 10 weken en wil nog zoveel leuke dingen kopen Kan niet wachten!
hahahha dat ken ik, wil ook nog zoveeeeel leuke dingen (leesnnodige) kopen...Compensatie voor het wachten : P
Ik vraag me zo af inderdaad of deze kleine wel op ons lijkt...onze eerste werd geboren met donker haar, maar dit viel heel snel uit en toen werd zijn haar hoog blond met krullen (prachtig trouwens) en fel blauwe ogen...nou zowel mijn man als ik hebben heel donker haar en mijn man bruine en ik groene ogen ...en nee geen melkboer langs geweest Dus hij leek alles behalve op ons...(de blauwe ogen heeft ie overigens van zijn opa ge erft)...Als mijn nichtje bij ons was en mee ging shoppen of zo zeiden ze ook altijd tegen ons zoontje daar is mama of zo en wezen naar mijn nichtje want die is blond met blauwe ogen...was best hilarische....Inmiddels zijn alle krullen ( ) verdwenen en wordt zijn haar ook steeds donkerder.....Dus ben zo benieuwd naar deze kleine hummel wat voor kleur ogen en haar ze krijgt en of ze op ons lijkt.....
ja het gaat echt snel elke dag is der weer 1 dichterbij zijn jullie soms ook zo moe ik heb net appeltaart gemaakt(wat je beloofd moet je doen he) en de appeltjes al zittend geschild en ben toch moe hebben jullie dat ook
Hier ook nog zo'n tien weken! Ik ben aan de ene kant heel ongeduldig en ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje. Maar aan de andere kant vind ik het ook heel leuk om zwanger te zijn en ik voel me nog prima dus heb ik zoiets van blijf nog maar even lekker bij mij in de buik zitten Ik kijk wel héél erg uit naar mijn verlof (1 april) zodat ik lekker de hele dag kan luieren Vanmiddag komt bij ons de kraamzorg voor een intake, ik ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft...
jaa ik mag ook meedoen! Jippie morgen 10wk-1! Ik heb er zo'n zin in. Maar de kleine moet nog maar even lekker warm blijven zitten! Ik heb verder alle babayspulletjes compleet. Alleen de babykamer is nog niet af. Deze week trekken wij in ons huis na 2 jaar verbouwen. En dan gaan we EINDELIJK de babykamer behangen en klaar maken! Kan ik ook eindelijk mijn uitzet klaar gaan zetten! Ik ben ook zoooo benieuwd wat het word, en op wie het gaat lijken! Het is zo spannend allemaal!
Wij zijn ook wel heel benieuwd op wie ze gaat lijken. Mijn zoontje lijkt spreken op mijn man, hij heeft alleen het opvliegende karakter van zijn moeder hahaha. Dus ik ben benieuwd of ik nu een dochter krijg met bruine ogen. Zou ik wel leuk vinden. Een zoon met blonde krullen en blauwe ogen en een dochter met bruin haar en bruine ogen. Ik ben benieuwd. En voor wie het vroeg over moe zijn! Ik ben deze week kapot en ik doe helemaal niks ivm bi. Dus het zal wel aan de laatste loodjes liggen.
Hier ook nog 10 weken......ben ook erg benieuwd! Ik voel babie goed maar helaas komt ie nog niet echt naar mijn handen toe ofzo.... Denk dat ie op zijn of haar vader lijkt, nogal eigenwijs, dus juist niet naar mijn handen toekomen omdat ik dat graag wil.....hahahahaha..... Het gebeurt zooo vaak dat ik babie echt heel goed voel en dat mijn vriend dan komt voelen dat hij of zij dan helemaal rustig wordt en niet meer schopt......Zoals ik al zei eigenwijs, ben dus heel benieuwd of dat ook 'echt' zo is......
ja zullen idd wel de laatste loodjes zijn dan dan maar rustig aan doen he en ja die kleine van ons is ook eigenwijs als me man wil voelen is stopt die met schoppen en lag afgelopen maandag nog in een stuit maar dat kon nog vollop veranderen zei me gyn
@Mamavanro, hahaha ja daar hadden wij het ook al over. Mijn man is blond met lichte ogen (en zijn broers zijn dat absoluut niet) en ikzelf ben gewoon donker. Maar als je kijkt naar alle andere variaties die in beide families voorkomen (lichte ogen, donkere ogen, rood/bruin/blond/zwart haar, lichte/donkere huidskleur, dik dun, lang klein...pfff haah dus dat wordt wat) Moe: Pfff kwaaltje nummer 1 hier. eerste drie maanden en laatste drie maanden (daar tussenin minder)...Maar ach ik moet niet klagen, heb het vrij goed : P.
Heel herkenbaar!Die van ons is ook ontzettend eigenwijs. Echt op zijn tijd! EN als mijn vriend dan zijn hand op mijn buik legt is de beeb ineens heeeel rustig. Hij heeft het nog niet gevoeld. Wel zien bewegen. Heel soms komt de kleine naar mijn handen toe. En voor de mensen die donkerhaar hebben en/of bruine ogen, dan leek het mij ook spannend hoe het eruit gaat zien., Vaak zeggen ze wel dat het donkere dominanter is en wat de overhand heeft , Maar dat zegt dus niets als ik het zo lees. Mijn zus haar zoontje is ook heel blond en blauwe ogen en een licht huidje. EN haar dochtertje is het tegenovergestelde. Nou ja mijn vriend en ik hebben beide dezelfde kleur ogen blauw/grijs, en kleur haar middelblond, en dezelfde lengte 1.72 en de zelfde schoenmaat 38,5 haha .Alleen heeft hij een mooier huidje.ZOmaar bruin en ik niet. Dus ik hoop dat de kleine gezegend is met pappies huid. Maar het zegt natuurlijk niets!