@ Meertje, die heb ik dus! Maar ach, wat is ie warm......maar kraakt niet? Tis waarschijnlijk het 1 of het ander?! Haha..
Is nog best prijzig ook. En als ie dan ook nog zo warm is, is het denk ik niks voor mij, heb het al zo snel warm 's avonds en vooral hele warme voeten.
Wat een ellende he met die dingen! Ik heb hem er dan nog wel niet op liggen maar hoor veel meiden erover dat het heel benauwd is! Ik denk zelf datik die dan maar van de Hema koop! Beter dan plastic lijkt mij toch
hey niet nerveus worden van mij he? ik kijk het nog even aan met die hoofdpijn, morgen moet ik toch weer naar de vk ik heb nog niks op het matras liggen, ook geen plastic zeiltje, ik zie daar een beetje tegenop eerlijk gezegd, dat gekraak OF die warmte, ik slaap al zo slecht
Mymiracle, nee hoor, maar moet wel een beetje gaan opschieten! Vind het zo moeilijk....pffffff.... Ja die waterdichtenmolton is niet heel goedkoop, maar je hebt er twee, eentje van 15 euro en eentje van ik meen 23 euro. Het verschil is dat die van 15 euro, je met soort plastic bandjes vast maakt aan de hoekeinde van je matras. De duurdere kan je helemaal om je matras doen zoals bij een normale hoes voor over je matras. Ik heb die van 15 euro en blijft prima liggen, alleen erg warm...haha...
de kraamverzorgster adviseerde mij om het met 36 weken neer te leggen.Mijn zus had het de ene dag neergelegd en de volgende nacht braken haar vliezen, die was blij dat het er dus lag anders had ze haar matras weg kunnen gooien. Dat was met 36 en halve week. Ik heb de laatste dagen dat ik de kleine veel minder goed voel bewegen. Ze beweegt wel, maar is niet zo krachtig meer en gaat er allemaal wat rustiger aan toe. Hebben jullie dat ook? Ik ga me dan toch meteen zorgen maken, maar morgen naar verloskundige dus die kan me dan weer gerust stellen (hoop ik).
He miss rettekatet Dat blijkt normaal te zijn hoor de laatste weken ga je de beeb minder voelen. dit heeft te maken met het indalen en minder bewegingsvrijheid van de kleine. Ook worden de bewegingen anders dus ipv schoppen voel je de beeb meer heen en weer schuiven. Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken. groetjes Meertje PS: als we nou met zijn allen een teiltje kopen krijgen we misschien wel groepskorting hahaha
Nou dames ben weer terug. En alles was echt hele toppie. Mijn bloeddruk was 125/75, ik was wel 2 kilo aangekomen in een week, maar dat is voornamelijk vocht. Verder was de kleine goed gegroeid. Wordt waarschijnlijk 7 pond als het niet te lang blijft zitten. Dus iets boven gemiddeld, maar geen groot kind. Verder is ze helemaal ingedaald en ligt ze vast, dus de kans dat ze nog omdraait is er eigenlijk niet. Verder hebben we het bevallingsgesprek gehad. Ik moet bellen als ik om de 5 minuten weeen heb die minstens een minuut duren. Ook als mijn vliezen breken moet ik bellen, maar als dat 's nachts gebeurd, dan mag ik wachten tot de volgende ochtend. Zoals de vk zei, als ik het niet had geweten van afgelopen week, dan had je nu een hele mooie controle gehad. Ben ik dus erg blij mee. Weer helemaal gerustgesteld. Ik moet nu over 2 weken terug komen en ik hoop dat het dan niet te lang meer duurt. Begin het een klein beetje zat te worden. Maar nog even wachten. Mijn zoontje is ook nog jarig op 8 april, dus liever niet op dezelfde dag. Maar ik ben nu blij.
ik mag vanaf nu elk moment bevallen dat vind ik altijd erg (dan ben je dichtbij maar je moet toch nog "lekker" wachten IRRITANT maar goed we redden het wel ..
ook hier nog 10 weken te gaan... ben zo benieuwd het is mijn eerste meisje na 2 jongens dus allemaal toch weer echt anders en nieuw... dus ook hier word mee geteld! mijn jongens zijn allebij te vroeg gekomen en tja het gezegde is een meisje duurd iets langer die moet der eigen mooi maken voor papa dus ben benieuwd!
Dank jullie wel mymiracle en meertje, voelt ook echt al een opluchting. Met jullie alles goed verder? Spannend Imd, heb je het gevoel dat ze vroeg komt of niet. @moeje jolanda, welkom, ben wel benieuwd of je meisje inderdaad ook later komt.
Dat wachten lijkt me inderdaad irritant. Ik ben van mijn zoontje met 37.2 bevallen, dus echt moeten wachten ken ik ook niet.