Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

lijkt me heerlijk tascha, bevallen met 37.2 :)

ik vind het idee van meertje ook heel goed, groepskorting voor ons teiltje, zucht....ik zal vanavond for crying out loud dat zeiltje er maar onder leggen :(

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland

hihihih :)

3. mymiracle

vraagje, ik heb steeds hoofdpijn, en nu ook een bloedneus, kan dat bij een hoge bloeddruk passen? ik moet morgen naar de vk dan weet ik het ook maar ik dacht misschien weet iemand dat ;)

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hey meid, sorry ik heb gister niet meer gekeken. Hoofdpijn kan er zeker bij horen en een bloedneus weet ik eigenlijk niet. Weet wel dat je sneller een bloedneus kan krijgen. Hoelaat moet je naar de vk? Als je pas vanmiddag of vanavond moet, zou ik even bellen en het even uitleggen. Misschien kun je eerder terecht. Maar of het echt nodig is weet ik niet. Hoofdpijn kan er ook wel een beetje bijhoren. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen.

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    mymiracle: laat je even weten hoe het gegaan is bij de VK.

Goedemorgen meiden!

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben wel benieuwd hoe het met Mymiracle gaat, maar het is nog vroeg.

Goedemorgen Meertje, hoe is het met jou deze morgen. Beetje kunnen slapen vanacht?

7. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Het inslapen gaat wel omdat ik overdag niet rust ofzo maar ik ga er tegenwoordig gelijk met mijn man uit 06:30 doe geen oog meer dicht.

En ik moet zeggen je dag is wel heeeeeel lang als die om 06:30 al begint.
    Maar dat zal jij ook wel hebben met die kleine man van je!
    Heb het helaas nog steeds vreselijk in mijn rug.
    Maar hoe is het met jouw en de harde buiken.

8. mymiracle

heyhey, goedemorgen allemaal!

het gaat goed hoor, bedankt ;)
    ik moet om half 12 bij de vk zijn, vanmorgen weer een bloedneus en nog steeds hoofdpijn, ik hou jullie op de hoogte!

ik heb trouwens ook opeens een dikker gezicht, dikke ogen, volgens mij vocht, zie er niet uit :( :)

@meertje: ik heb dat nu ook! om half 7 wakker, en eruit moeten omdat het bed gewoon oncomfortabel is nu, eerder vond ik slapen heerlijk, nu zie ik er tegenop! de middagdutjes sla ik ook maar over, anders lig ik 's nachts ook zo lang wakker na het plassen steeds.

ik heb maar alvast boodschappen gedaan net, hihi, lekker rustig zo om 8 uur :)

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben wel benieuwd wat de vk zegt, Mymiracle.

Dat vroeg opstaan ken ik wel. Vanochtend ook al vroeg wakker. Voelde me alleen ook niet zo lekker. Mannetje is even een extra dagje thuis. Mij even gezelschap houden, want de dagen duren inderdaad wel erg lang zo.

Die harde buiken zijn niet weg en moest ook van de vk mijn urine na laten kijken en ik blijk een beginnende blaasontsteking te hebben. Ik heb nu een antibiotica kuur gekregen. Amoxicilline en die moet ik een week gebruiken. Maandag moet ik dan weer urine inleveren en kijken of het weg is. Moest ook wel vaak kleine beetje plassen de laatste tijd en in combinatie met die harde buiken kon het een bo zijn. Heb alleen pillen gekregen die ik moet oplossen in water, blegh, maar goed we hebben het er allemaal voor over.

@Mymiracle, ben wel benieuwd want jou opgeblazen gezicht in combinatie met je hoofdpijn kan wel een bloeddruk iets zijn. Zeker als het ineens zo erg is. Ik houdt het ook even in de gaten. Ik heb ook hoofdpijn en het typen gaat moeilijk van de dikke vingers en ik voel me ook erg opgeblazen vandaag. Dus even in de gaten houden.

10. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    mymiracle: Vervelend dat je steeds een bloedneus hebt misschien dan toch je bloeddruk.
    Ik ben blij dat ik nog geen vocht vasthoud maar, wat er niet is kan nog komen.

Ik zit nu ook al te bedenken wat ik de hele dag moet doen.
    Dat verlof is echt niets voor mij hoor ik verveel me dood zeg!
    En als je dan ook zo vroeg wakker wordt DRAMA!

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @Meertje, ik ben nu al heel lang thuis met mijn bekken. Maar als ik alleen verlof zou hebben en ik zou gewoon zelf naar buiten kunnen, zou ik het heerlijk vinden. Nu duren de dagen lang omdat ik geen kant op kan, maar ik zou er zeker van kunnen genieten.

12. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is juist het probleem ik kan dus geen kant op ivm ischias.
    Ben nu maar wat kleine klusjes aan het verzinnen hahaha

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Irritant is dat he. Soms weet je gewoon niet meer wat je moet doen.

14. mymiracle

zoooo meiden, daar ben ik weer :)

mijn bloeddruk is goed, urine ook, als de klachten aanhouden moet ik bellen en dan moet ik naar het zkh. maar gelukkig ziet het er goed uit.

ik schrok wel even want ze wou me ook doorsturen naar het zkh voor een CTG van de baby omdat ze zo weinig beweegt, ze heeft een echo gemaakt om te kijken of we haar niet alsnog wakker konden maken (gemeen van ons he? :evil: )
    ze kreeg de hik en bewoog heel ietsje. Ik mocht naar huis maar als ik haar vanmiddag om 4 uur niet 6 keer gevoeld heb moet ik bellen en dan moet ik alsnog naar het zkh, dus ik ben maar lekker aan de chocola gegaan, daar wordt ze vaak wel actief van :) ik heb haar nu trouwens al 3 keer gevoeld sinds ik thuis ben dus ik vertrouw het nu wel.
    Ik moet nu elke dag gaan turven hoe vaak ze beweegt en als ik 1 dag onder de 6 keer zit dan moet ik meteen bellen. Nou ja, beter teveel controle dan te weinig!

15. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Ik heb sinds vanochtend kramp in mijn onderbuik en een heel drukkend gevoel. Is dit het indalen?

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Fijn dat je bloeddruk goed was. Wel even schrikken zeker? Wel goed dat haar nu al 3 keer gevoeld hebt. Dat is een geruststelling. En de reden van de echo is niet zo fijn, maar wel leuk dat je weer even hebt kunnen spieken vanbinnen.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @meisje x, dat kan zeker indalen zijn. Ik zou even 2 paractemol innemen en als je thuis bent even een warme douche. Is het na een uurtje nog niet weg, dan zou ik even de vk bellen.

18. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    mymiracle: wat een medicijn chocolade eten hahaha
    Maar gelukkig heb je haar al een paar keer gevoeld!
    Voel je je verder goed!

19. mymiracle

@meertje: ja ik voel me best redelijk, alleen die hoofdpijn, ik neem maar een paracetamol zometeen, wie weet helpt het.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Vervelend die hoofdpijn, hoop dat je je snel beter voelt.

Deel Deze Pagina