Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien wel erug vooruit lopend maar gaan jullie nog op vakantie (grote vakantie)
    Wij willen namelijk wel lekker een weekje weg met die kleine en jullie!

2. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    goeiemorgen allemaal,

ik weet nog niet of we op vakantie gaan, we denken er ook over om de woonkamer en de keuken op te gaan knappen. Heb nu net de bovenverdieping aangepakt , maar beneden wachten we mee tot na de bevalling. We zien wel.

Ik ben gister eerst bij verloskundige geweest, daar was alles goed. Kindje was ingedaald en lag verder goed. Moet alleen langs ziekenhuis voor een lunchtest. Moet dan 2 uur in het ziekenhuis doorbrengen om in die tijd 3 prikjes te krijgen. Had ik eignelijk al eerder gemoeten, maar hadden ze over het hoofd gezien.

Gister onverwacht een andere auto gekocht, want mijn autootje ging beetje raar doen met de remmen. Dus nu even autoloos tot we de andere op kunnen halen. :D

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mogguh meertje :)

wij gaan dit jaar maar even niet op vakantie, ik heb lichamelijk langer herstel nodig ivm opnieuw instellen medicatie ;) dan moet ik heel vaak naar het zkh, dus wordt niks.

4. mymiracle

leuk! miss rettekatet, wat voor auto is het?

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    toe maar miss rettekatet effies een auto gekocht hahaha en wat voor 1 is het geworden!

Mogge mymiracle wij weten het ook nog niet mijn broer woont in Frankrijk en zijn vriending bevalt rond 11-08-09 dus misschien daar een paar dagen heen!

6. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    een ford focus, een zilverkleurige

heb alleen mijn ford Ka er voor in moeten leveren, mijn allereerste autootje, ging me toch wel een beetje aan het hart :cry:

7. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    @miss rettekatet, luek dat je een nieuwe auto hebt gekocht :D

gaat lekker hier he :p ben al een paar dagen niet meer geweest en we zijn al weer heel wat pagina,s veder hahaha :)ik weet niet eens meer op wie ikmoet reageeren :oops: hier zijn we de laatste paar dagen aleen maar met de baby kamer bezig geweest! en hij is eindelijk af :D ben zo blij nu heb ik eindelijk rust ;) en heb er zo van genoten het inrichten en wassen en strijken heerlijk :) foto,s plaats ik straks even in me album.

groetjes shirley

8. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    @miss rettekatet, luek dat je een nieuwe auto hebt gekocht :D

gaat lekker hier he :p ben al een paar dagen niet meer geweest en we zijn al weer heel wat pagina,s veder hahaha :)ik weet niet eens meer op wie ikmoet reageeren :oops: hier zijn we de laatste paar dagen aleen maar met de baby kamer bezig geweest! en hij is eindelijk af :D ben zo blij nu heb ik eindelijk rust ;) en heb er zo van genoten het inrichten en wassen en strijken heerlijk :) foto,s plaats ik straks even in me album.

groetjes shirley

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    joepy ik mag ook aftellen :D gaat t nu sneller of langzamer?

10. mymiracle

voor mij sneller :D maar wel zwaarder :(

11. mymiracle

@meertje: Frankrijk is mooi! zou ik gelijk doen!

@miss rettekatet: ik vond het ook heel moeilijk toen ik mijn eerste auto moest inruilen, een toyota starlet, toen we wegreden keek ik het autootje na, hahahaha, echt niet leuk vond ik het, is inmiddels gelukkig 8 jaar geleden :)

12. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    he shirley17 ja meid dat geklep gaat gewoon door hoor hier hahaha
    Lekker he als alles zo goed als af is valt er weer een last van je schouders.
    Cilla24: welkom dan ik vindt het langer duren komt waarschijnlijk omdat het nu echt veel zwaarder wordt.
    miss rettekatet: leuke auto's zijn dat joh helemaal gaaf!
    Gefeliciteerd dan maar met het nieuwe lid van het gezin hahaha

13. mymiracle

goedemorgen allemaal :)

hoe is het vandaag met jullie?

14. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @ mymiracle hey meid, hoe is het?

Enne heb je je tas al ingepakt? Staat alles klaar..Je mag nu wel bevallen of hoop je toch dat kleine nog ff blijf zitten?

@ de rest; hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed. Gister een huildag, man was boos op me..En moest janken niet normaal zeg...Beeb had behoorlijk last van..Hij was erg onrustig..

Liefs en knuf

15. mymiracle

@jeanney5: gaat het vandaag weer iets beter? mijn beebje wordt ook onrustig als ik moet huilen, echt vervelend is dat he?

Ja! ik mag officieel bevallen nu, tas staat klaar, alles is geregeld, van mij mag ze wel komen eigenlijk, ik ben zooooo nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet en of ze gezond is natuurlijk :) spannende tijd is dit hoor, brrrr.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Spannend hoor Mymiracle. Hopelijk komt ze snel.

@JEanny, soms moet het eruit hoor meid en je kleintje word wel weer rustig. Maar leuk is het nooit.

Hier was gister mijn man jarig, zijn 's avonds lekker uit eten geweest en was daarna echt kapot. Nu voel ik me sinds dinsdag al niet echt lekker. Hoofdpijn, misselijk, opgeblazen, ontzettend veel dorst. Zit een beetje te dubben of ik even de vk zal bellen even overleggen. In theorie hebben ze gewoon telefonisch spreekuur, maar wil niet iedere keer bellen. Dillema, dillema.

17. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    BELLEN TASCHA!

jeanney5: Herkenbaar hoor die huilbuien gewoon lekker er uitgooien lucht alleen maar op.
    De baby slaapt daarna lekker en jij bent weer rustig.

Kijk ik kan nu ook wel janken mijn schoonmoeder komt zo een bakkie halen haha

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @Meertje, dankje voor je duidelijkheid. Heb inderdaad al even gebeld. Moest pas volgende week maandag naar de vk, maar ze heeft een afspraak voor volgende week dinsdag gemaakt. Ook moet ik het nu in de gaten houden. Ik moest even gaan liggen met 2 paracetamol. Die heb ik nu ingenomen en mijn man is even brood aan het maken, zodat ik kan eten en dan ga ik even slapen. Als het daarna niet beter was of erger werd dan moest ik gelijk terug bellen. Omdat ik ook zo'n dorst heb en veel vocht vast houdt, moet er misschien op suiker geprikt worden. Ik hou het nu even heel goed in de gaten en mijn man ook. Die is bij mij thuis gebleven. Kost hem allemaal vrije dagen, maar hij durft me niet alleen te laten. Nou ga ik even eten en slapen en jullie horen vanmiddag nog wel even hoe het gaat.

19. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou sterkte meis.
    Lekker even uitrusten en we horen wel hoe met je gaat straks..

20. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    yeahhh vandaag 37 weken \:D/

Deel Deze Pagina