Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    toppie meisjex ik moet nog 3 weken aaahhhh

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

@tascha: sterkte meid, ik hoop dat je snel weer opknapt! we horen wel hoe het straks met je is.

@meertje: succes met je schoonmoeder :evil:

@meisjex: gefeliciteerd! ik ook! :)

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    HEEE mymiracle ook jij hebt de magische 37 weken spannend!

4. mymiracle

je heel spannend! voelt echt als een mijlpaal, net zoals de eerste 3 maand vd zwangerschap :)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Spannend hoor voor allemaal. De tijd dat ons groepje kindjes op de wereld gaat zetten, is aangebroken. Ben erg benieuwd naar al jullie kindjes.

Hier net toch maar weer even naar de vk geweest. Mijn bloeddruk was 135/80, voor mij aan de hoge kant, maar niet te hoog en mijn urine was schoon. Ook de hartslag van de baby was netjes en mijn hb was ook prima. Wel moet ik morgen naar het ziekenhuis voor een suiker curve. De hoofdpijn, het 2 kilo aankomen in 1 week, het vocht en het vele drinken gaven genoeg reden voor onderzoek en mijn vader heeft diabetes type 2 en ook dat telt wel wat mee. Dus gelukkgi word er weer naar gekeken. Volgens de vk kon ik wel rustig de nacht in, maar zodra er wat was, mocht ik zeker bellen. Ik heb zulke topwijven als vk, echt allemaal. Wordt altijd netjes geholpen. Ik vond zelf dat ik niet moest bellen, ik had al zo vaak gebeld, maar mijn man vond het nodig en ook van de vk kreeg ik op mijn kop, dat ik met deze klachten nooit mocht blijven lopen en altijd moest bellen. Het is de laatste tijd raak met de klachten en is het net of ik het niet leuk vind, maar ik geniet echt van het zwanger zijn. Dus sorry dat jullie iedere keer mijn verhaal moeten aanhoren.

Is het verder goed met jullie?

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Tascha het zit je niet mee de laatste weken.
    Gelukkig heb je er niet te lang mee gelopen.
    en het is maar goed dat ze morgen gaan kijken voor suiker in het ZH heb je gewoon voor jezelf ook meer rust en zekerheid.

Rust lekker uit en laat ons even horen hoe het gegaan is morgen

Sterkte!

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dankjewel Meertje, inderdaad maar beter even uitsluiten of het zeker weten.

Met jou verder alles goed?

8. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja gaat wel lekker niet zoveel gedaan vandaag en merk dat de beeb ook erg rustig is vandaag.
    (is waarschijnlijk aan het genieten van de rust hahaha)
    Kan ook weinig doen he met dat rot weer.

Maar voel me wel redelijk (afgezien van mijn rug dan)

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    En geniet de mama ook van de rust of mis je het schoppen op zo'n dag? En het weer is inderdaad dramatisch.

10. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik mis het schoppen ben altijd zo'n drama queen als ik de beeb effies niet voel spoken de ergste scenario's door mijn hoofd.

Laat dus maar lekker schoppen haha
    Bij mij vlogen net de tuinstoelen door de tuin spookt best buiten

11. mymiracle

goed dat je nog een keer gebeld hebt tascha, ik hoop dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt meid!
    Doe maar rustig aan, ik denk aan je ;)

12. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi
    Hier ook alweer 37 weekjes zwanger.
    @Meisjeex en mymiracle ook gefeliciteerd met jullie 37 weken.
    @tascha vervelend dat je je weer niet lekker voelt goed uitrusten meid en beterschap.

@mymiracle hoe is het met je hoofdpijn?
    En misschien heb je het wel al opgeschreven en heb ik het over het hoofdgezien maar heb je de uitslag gehad van je urine? Was die schoon?

Met mij gaat alles goed begin het wel spannend te vinden dat je gewoon mag bevallen en dat je gewoon niet weet wanneer het gaat beginnen.
    Vind het ook spannend wie er eerst gaat bevallen en naar de bevallingsverhalen van iedereen.
    Grt charisma

13. mymiracle

@charisma83: ja ik vind het nu ook heel spannend, vooral omdat je gewoon niet weet of je nu morgen volgende week of over 5 weken een kindje in je armen hebt, ik begin nu ook al te zenuwen; als alles maar goed gaat; als mijn meisje maar gezond is; als ik mijn man maar kan bereiken. pffff, zo kan ik nog wel een lijst verzinnen :(

De uitslag van mijn kweek is goed! wat lief dat je daaraan denkt :) het is niet de "foute" bacterie, dus kuurtje en als die klaar is voor de geboorte dan mag ik thuis bevallen! als ik nog bezig ben met de kuur als de bevalling begint dan moet ik wel naar het zkh om een kinderarts te laten bepalen of mijn meisje dan ook de kuur moet afmaken.

het zal mij ook benieuwen wie er hier het eerst gaat bevallen, ik voel nog niks geen gerommel in ieder geval ;) (kon maar zo nog eens 5 weken duren, grrrrrr :evil: )

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @charisma, voor jou beginnen ook de spannende wachtweken. Spannend meid.

@mymiracle, wat goed dat je kweek goed was. Nou hopen dat je gewoon lekker thuis ag bevallen.

15. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    @mymiracle ben blij dat het niet de "foute" bacterie is en hoop dat je kuurtje snel aanslaat en dat je dan lekker thuis kan bevallen maar het belangrijkste is dat je meisje maar gezond op de wereld komt en als dat in het Ziekenhuis is dan maar daar toch.

Bij mij rommelt er ook niets dus denk dat het ook nog wel effe kan duren :rolleyes:. Maar hoop dat mijn mannetje toch maar iets eerder wilt komen. Nou spannend hoor allemaal.

Grt

16. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meiden hoe is het hier?

Kan alleen niet slapen..Brandend maagzuur. Blehhhh.. Heb nog veel te doen. Zaterdag babyschouwer en helemaal in rotterdam..En we blijven daar 1 nachtje slapen..Alleen ga ik me bed vreselijk missen..

Maar wel fijn dat alles goed gaat met jullie...Veel knuf en liefs

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @Jeanny, vervelend is dat hoor 's nachts wakker liggen. Helpt een rennie niet tegen de maagzuur?
    En een babyshower in Rotterdam, leuk hoor, maar wel fijn dat je bij iemand kan blijven slapen. Lekker even van Rotterdam genieten, is zo'n mooie stad ;)

18. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Succes met de laatste loodjes meiden ;)

Hier zit er nog 1! :D

19. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning!

Jeanney5:Zoals Tascha al zei heb je al een rennie geprobeerd!
    Enne wel leuk hoor een babyshower kanme wel voorstellen dat je liever darna in je eigen bed slaapt.
    Maar alvast heel veel plezier.

Tascha:Hoe is het met je!

Jewel:SUCCES!

20. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Sorry, sorry dat is weer veelste lang geleden! :oops: Weet niet eens op wie ik nu moet reageren.... :(

Maar Tascha jou zit het eventjes niet zo mee, hoop dat het allemaal mee valt voor jou in het ziekenhuis? Goed dat je toch weer de vk hebt gebeld, blijf goed luisteren naar je eigen lichaam!

Verder de meiden die de magische grens over zijn van 37 weken! Jiepie.... \:D/ Ik moet nog even een klein weekje wachten, maar ach meiden wat wordt het nu spannend!

Hier dan even een update van mijn week.....ben nog bij de vk geweest, alles goed, hou alleen ook heel veel vocht vast, was 5kilo in 2 wkn aangekomen! :confused: Was dus helemaal in shock, maar de vk zei dat ik me er niet te druk over moest maken....nu wil je ook echt mijn voeten en handen niet zien! Mocht bv wel een appel dag houden om het vocht proberen kwijt te raken, maar dat zou ook maar weer van tijdelijke aard zijn!
    Verder veelste druk geweest, ondanks BI, heb volgens mij nu echt nesteldrang en ben zwaar aan het hamsteren?Haha....

Verder alles goed met jullie?

Liefs

Deel Deze Pagina