Hoi allemaal @tascha ben je al naar het ziekenuis geweest? Ik hoop echt dat het het geen diabetes is. Bridget078 ja nesteldrang heb ik ook heel erg last van! Nou morgen ben ik jarig ik vier het niet maar er komen altijd wel wat mensen spontaan op visite dus ik ga vandaag maar effe wat boodschappen halen en effe lekker wandelen in de stad ( en zeker ook weer wat leuks voor de baby halen) Hoe is het weer bij jullie? Hier schijnt het zonnetje lekker. Hoop dat het niet gaat regenen! Grt charisma
Hooii.. Wat gaat het allemaal toch snel heh! Ik kan me nog voor me halen toen ik zei ik ben 8 weken zwanger..Nu moet ik er nog 8 haha. @charisma83 alvast gefeliciteerd! Tis verleidelijk heh...Spulletjes kopen voor de kleine haha..Die kleine van ons heeft inmiddels meer kleding als wat ik heb Hier schijnt ook het zonnetje maar vind het wel koud... Het zou volgens mij redelijk weer worden het weekend!
hoi allemaal het zonnetje schijnt hier nu wel maar vanmorgen hadden we zowaar hagel mijn rug begint me nu echt te plagen, jeetje, de hele dag die zeurende pijn vlak onder mijn schouder en vlak onder mijn borst hoe gaat het met iedereen? tascha, hoe is het met je vandaag? ik hoop dat je je beter voelt dan gisteren.
Hoi iedereen, Ik ben vandaag precies 35 weekjes en vind het allemaal wel erg spannend! Ben wel behoorlijk geschrokken van alle bevallings verhalen! En waar ik me eigelijk heel erg druk om maak naast de pijn is ontlasting tijdens de bevalling lijkt me verschrikkelijk! En dan als je water breekt met je natte broek naar het ziekenhuis Ahhh schaam me nu al kapot haha Ja ben er erg mee bezig haha, weet wel dat ik me niet teveel zorgen moet maken en het over me heen moet laten komen. Maar alsnog hoe dichterbij de datum ik kom hoe meer ik erover ga denken,lezen en praten! Nu maar eens naar de dokter lopen en me kuurtje ophalen voor me urineweg infectie :x Vind het verschrikkelijk dat ik dat er op het laatste moment er nog eens bij moet hebben, wil eigelijk helemaal geen medicijnen aangezien het niet goed is voor de kleine. Heb ook een oorontsteking maar daar zeg ik lekker niets over tegen de dokter, vind het al erg genoeg dat ik deze medicijnen moet. Kwaaltjes worden nu wel steeds meer en de ongemakkelijkheden met zitten en liggen. Maagzuur is ineens weer heel erg terug gekomen, kon laatst bijna niet in slaap komen. Suc6 alle dames met de laatste weekies, en ben zo weer terug om al jullie berichten hiervoor uitgebreid te lezen ( had ik nu ff geen tijd voor haha ) xxxxx Nathalie
hey Nathalie88: spannend he? die laatste weken, wat betreft je medicijnen, je antibiotica, die moet je absoluut nemen! het kan geen kwaad voor je kindje en als je de blaasontsteking verwaarloosd dan kan het wel kwaad voor je kindje, dat kan weeen opwekken namelijk. ontlasting tijdens de bevalling heeft bijna iedereen en de vk of gyn haalt dat zo discreet weg dat jij het waarschijnlijk niet eens door hebt dat is wel het laatste waar je je druk om maakt tijdens je bevalling, geloof me maar!
Hier vandaag precies 33 weekjes. Nog 2 weekjes werken en dan lekker verlof kan niet wachten! Ik begin hem ook steeds meer te knijpen voor de bevalling, maar denk maar steeds het moet er toch uit of ik het wil of niet. Dus kan het maar beter willen
Kan ik er ook nog bij? Beetje laat haha, maar lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen tot de eindstreep! XXX
@ mymiracle: jaaa zeker spannend! ik heb me medicijnen opgehaald en stond bij dat het geen kwaad kan gelukkig, plus dat het ook tegen oorinfectie is. Dus hopelijk werkt het voor alle2 tegelijk Oww okej nou ja het is dan wel bijna zover, maar hij mag nog wel een paar weekjes blijven zitten Ja en over dat ontlastig haha ik ben nogal een persoon die veel over dat soort dingen nadenkt dus dat zit me al een tijdje dwars, heb idd gelezen dat het heel normaal is en eigelijk ook word verwacht dat het gebeurd. Ik hoop dat ik het niet door ga hebben, het idee alleen al Bah.. maar denk idd ook dat dat wel het laatste is waar je aan denkt als je in je bevalling zit. @ rce86: idd dat heb ik ook! het gaat er hoe dan ook uit, en er is niets wat je ertegen kan doen haha. Ja zeker, wil het wel maar is wel super eng en je krijgt zoiets moois dat ik denk dat ik de pijn enz gelijk vergeten ben Iedereen nog hele fijne weekies toegewenst ! delaatste loodjes wegen het zwaarst xxx
@Mei2009mama: tuurlijk kan je er nog bij is ook zeker gezellig om mee te kletsen! Spannend allemaal he! xxx
Jazeker spannend. Kan echt bijna niet meer wachten, maar goed.. alles op zijn tijd hihi, ik heb nog even te gaan!
Zeker zeker haha, allemaal lekker zenuwachtig en erg nieuwschierig De tijd ging vanaf 30 weken zo verschrikkelijk hard, voor je het weet is het al zover ! Kan niet wachten tot ik me kleine ventje eindelijk kan vasthouden! en me lichaam weer voor mezelf heb haha. WIl toch wel weer snel me figuur terug hoor, ben die buik zo zat!
hoi hoi ben terug van boodschappen halen voor mijn verjaardag morgen, ook weer leuke kleertjes voor de baby gehaald niet dat we niet al genoeg kleertjes hebben @nathalie88 meid ik zou me niet zo druk maken over de bevalling en het gewoon laten komen als het zover is. @tascha hoe is het met jou? gaat het weer iets beter? mijn kleine mannetje is vandaag heel actief bezig in mijn buik, hij schopt ook heel hard bridget078 wat is trouwens een appel dag? grt charisma
heej charisma83, Gefeliciteerd mocht ik je morgen niet spreken, haha ja blijft verleidelijk he kleertjes kopen Ik ga maandag wat bestellen want dan ben ik namelijk jarig hihi, heb een site gevonden waar ze wat stoerdere kleertjes hebben. Beetje punk en psychobilly achtig met schedels e.d. dat is toch meer mijn taste ^^ Wil iemand de link hoor ik het graag Ik heb ook bergen met kleertjes, ook gehad van een vriendin die een zoontje heeft die 15 mei 1 word, dus al zijn kleertjes die ie niet meer past heb ik gekregen omdat ik nogal krap bij kas zit zegmaar. Nog bedankt en ik weet dat ik het niet moet doen, maar doe het toch haha kan het niet helpen, gaat vanzelf.. Mijn ventje is wandaag ook lekker druk, wat drukker dan normaal ( vooral met eten Pff.. haha ) xxx
http://www.littlecrazy.nl/ en mocht je uit het buitenland willen bestellen waar ook ontzetten leuke kleertjes e.d. zijn http://www.yaguza.com/ ik heb er zelf een mail naar gestuurd en wqas geen probleem dat we hier vanuit nederland zouden willen bestellen. Vond het zelf namelijk erg raar zo moeilijk dit soort kleertjes te vinden voor baby's en kinderen. Bij deze heb ik 2 leuke sites voor jullie gevonden haha 8) xxx
Geen probleem, super site he! Eenige wat ik wel jammer vind is dat ze niet super veel hebben, maar aan de andere kant zou ik dan helemaal veel kopen hahaha. Misschien dat als de site meer bekend is en meer klanten krijgt ze ook meer in hun collectie krijgen. Zat er zelf ook aan te denken anders zelf rompers e.d. te laten drukken, is misschien ook wel een leuk ideetje voor je xxx
Jaa dat is ook een goeie! Ik mag alleen echt geen kleertjes meer van mezelf kopen . Heb volgens mij echt veel te veel!
nou vandaag mijn groeiecho gehad en kindje woog bijna 3 kilo (give or take 10% marge) ik ben maandag 38 weken dus begint lekker op te schieten...