Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha moet je onze kast zien, en dan heb ik nog 2 vuilniszakken staan :p vreselijk veel kleertjes! haha wel leuk, dat word 3 keer per dag verkleden :)

2. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ik denk dat ook ook wel meer dan zat heb haha, maar dit kan ik niet laten liggen :p
    Vind het te gaaf gewoon 8) zie het al helemaal voor me, mijn kleine ventje met zo een coole outfit haha^^
    Tis is natuurlijk ook weer lekker weer binnk en dat zegt echt iedereen aaaah wat gaaf haha stoer ventje.
    Zelfs de sokjes zijn gaaf die ze daar hebben :evil:
    Ik ga het toch doen en maandag of dinsdag ( na mn verjaardag ) van het geld wa tik heb gehad en wat ik nu nog heb wat leuke kleetjes kopen.
    En die ga ik ook zeker bewaren voor hm als ie later groot is :p
    En idd zal denk ook wel vaak moeten verkleden :p maar is juist leuk 8)

@ Imd: oww wat leuk! ik kan niet wachten tot me afspraak 1 april, alleen krijg ik geen groei echo's bij mij voelen ze alleen dus heb geen idee hoe groot ie is.
    Maar had een controle echo met 30 weken en toen zeiden ze dat ie precies volgens het boekje groeid ( al vanaf het begin )
    Dus zit denk wel goed..
    Oww al 38 weken! ga gaat lekker hard vanaf nu ! tis al bijna zover voor je :D

xxx

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    toffe site nathalie88!

4. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Dankje :D en mochten jullie ook ergens zo een soort site vinden wil ik het ook weten he haha ^^

Pff ik heb pijn aan de linker kant van me hoofd, me oor ontsteking is door aan het gaan :S
    Gelukkig helpen de tabletten voor me urineweg infectie ook voor me oor ontsteking :D

xxx

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaat niet zo lekker zo te horen.
    En een oorontsteking is zo erg!

Sterkte ermee

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
  7. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
  8. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Nee niet heel erg lekker haha, maar ff weekie medicijnen en dan ben ik er hopelijk weer bovenop :)

Jaa bedankt! leuke site ook !

Breek me de bek niet oopen, en was ook ff klote met de juiste medicijnen krijgen.
    De ééne is niet goed voor als je zwanger bent en de andere meeste zit iets in waar ik niet tegen kan.
    Maar heb iets wat niet schadelijk is, en ik hopelijk gewoon tegen kan :p

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meid hopen dat het snel aanslaat want dit is natuurlijk niets!
    En ja je gewoon heeeeel goed laten verzorgen wilt ook nog wel eens helpen hahahah

10. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Pff helaas zit dat er niet in, me ventje was vandaag om 9 uur klaar met werken en moet om half 11 beginnen bij zn weekend baan :(
    Dus in me ééntje hier achter de pc :p
    En als ie er was is hij veelste moe, zelf heeft ie een keelontsteking en iets aan zn rechter oog waar ie ny slecht door ziet.
    Dus voor beide is het niet zo een prettige periode helaas.
    Maar ben het wel gewend ontstoken iets hebben haha, komt nogal vaak voor bij mij helaas. . .

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaat goed daar met jullie hahaha.
    Je mag de boel wel gaan afzetten hahaha

Alleen vervelend dat jullie beide ziek zijn want dan blijf je elkaar aansteken natuurlijk.
    dan moeten jullie elkaar maar een beetje verzorgen toch!

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ja echt he lol, naja zie mn vriend niet zo heel vaak meer de laatste 2 weken aangezien hij zich helemaal kapot werkt en we nog niet samen wonen.
    En zitten ook niet zo lekker qua geld dus dan is het nog als ie op tijd klaar is of ie de bus wel red en zowel of ie wel geld heeft om te kunnen komen.
    Maargoed dit is maar tijdelijk, komt allemaal wel goed.
    Tis natuurlijk ff Kl*te omdat ik hm wel graag bij me wil hebben, maar je kan niet altijd hebben hoe je het hebben wilt.
    Als ie er is, is ie heel lief voor me en andersom natuurlijk ook :p
    En het heefst ook nogal hoorde ik, bacterieen vliegen door de lucht!
    Dus dames opgepast :p

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hey meiden, hebben jullie al een namenlijst gemaakt voor de geboortekaartjes e.d?
    Of ben ik wel laat dat ik dat nog niet gedaan heb..?

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hier liggen de enveloppen met etiketten en postzegels erop allang klaar, dan hoeft manlief dat niet te doen, ik wil hem zo min mogelijk werk bezorgen dan kan hij OOK genieten :)

15. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    nathalie88:Wat een rot situatie zeg!
    Ik hoop voor je dat het snel voorbij is en jullie lekker samen kunnen zijn.

Cherrylein:Goedemorgen, ik heb de lijst al klaar en ga nu beginnen met de adressen te verzamelen en de enveloppen alvast te schrijven.

16. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    @ Nathalie Vervelend:s hoop dat het snel goed komt!

@ Imd haha Bij mij is het nog niet zo erg als bij jou qua kleertjes,dus vind ik dat ik toch wel weer wat mag kopen.. hihi

Bij mij zijn de de namelijst + geboortekaartjes af! (dankzij Imd :) ) Ik hoef ze alleen nog te bestellen, laat ze niet eens eerst thuis komen.
    Verder moet ik wel nog de hele babykamer ordenen en alle kleertjes enz. wassen.

17. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Goede morgen en bedankt dames, ja komt wel goed ben overal verschrikkelijk positief in sinds ik zwanger ben hahaha.
    Geboorte kaartjes ga ik me niet druk om maken, als de baby geboren is maak ik een leuke foto van hem en daar ga ik kaartjes van maken bij mn opa, daar ligt ook een lijst met adressen klaar, van vrienden moet ik ff apart een lijst maken.
    Me vriend moet ik wel vragen een lijst te maken met vrienden en familie die ie ook een kaartje wil sturen, geloof dat ie daar nog niet eens over heeft nagedacht :p
    Zal het vandaag gelijk ff doorgeven dat ie dat niet moet vergeten, maar verder is dat bij mij helemaal geen punt en maakt ik me er helemaal geen zorgen over of wat dan ook.

18. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames,

hier ook nog 8 weken wachten tja of tien(bah)haha.
    vind het zo spannend, eerste keer en hoe gaat de bevalling en de rest natuurlijk.
    voor de rest heb ik alles al klaar en hoef alleen nog maar m'n koffertje klaar te maken(voor de zekerheid dan)
    ik moet nog 1 week werken en dan lekker verlof. kijk er zo naar uit.
    wie van jullie slaapt er ook zo slecht 's nacht?
    liefs mies

19. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    hai miesje24, Jaa spannend he.
    Ieder van ons die hun eerste krijgen zijn super nieuwschierig over hoe en wat er allemaal gaat gebeuren, en de dames die voor hun meerdre gaan natuurlijk ook.
    Ik moet ook nog ff me spullen klaarzetten voor als het zover is, en twijfel nog over wat ik mee ga nemen voor de baby als eerste pakje!
    Slecht slapen, ja de laatste dagen vanwegen maagzuur en hiervoor werd ik constand 5x wakker om te plassen in de nacht haha.
    Nu is dat nog 2x hooguit gelukkig, alleen kom ik daarna zoiezo het eerste uur niet in slaap door het brandende maagzuur.
    Waar slaap jij zo slecht van?

xxx

20. bridget078

25 mei 2008
    78
    0
    0
    Account manager fashion
    Zoetermeer
    Goedemorgen allemaal!

Hier alles rustig, babykamer klaar, kleertjes gewassen op de sokjes na....die was ik helemaal vergeten te wassen?!
    Adreslijst klaar voor de kaartjes, alleen nog geen kaartje........help!
    Kan gewoon niks leuks vinden...pffff....

Mannetje heeft zojuist de kratjes pils onder het bed gezet...lig ruim 80 cm in de lucht!
    Heb altijd een hoogslaper willen hebben...haha..

Meiden fijne zaterdag.
    Liefs.

Deel Deze Pagina