Hoi hoi @jewel vervelend die oefenweeen! @imd ik hoop dat het weer beter met je zoontje gaat. En ik duim met je mee voor 1 april. Nou ik ben bij de vk geweest alles zag er goed uit. Bloeddruk mooi en hij ligt al goed ingedaalt en vast met zn hoofdje in mn bekken. Nou wat ik vandaag meemaakt ik was aan het wandelen en toen ging ik door mijn enkel heen (heb nogal zwakke enkels) en viel heel hard op de grond!gelukkig kon ik snel nadenken en dacht niet mijn buik en viel dus keihard op mijn knieen en handen! Met als gevolg dat er op mijn knieen en ellebogen schaafwonden zittenl maar gelukkig ben ik niet op mijn buik gevallen. Nou ga nu maar lekker douchen en lekker slapen.
@cherrylein vervelend meid dat je zo verkouden bent! Ik moet effe afkloppen maar ik ben in mijn hele zwangerschap nog niet ziek of verkouden geweest! Nou sterkte Grt
Meertje, haha, ik moet zo lachen om die sokken! Ik ben blij dat het weer beter wordt, dan draag ik alleen nog maar SLIPPERS! Geen sokken, geen laarzen, 's morgens geen gehijg meer als een oud paard om die verdraaide dingen aan te krijgen! Jazzie, ik ben heel erg blij voor meiden die het heerlijk vinden om zwanger te zijn, vind het alleen vervelend als iemand je aankijkt alsof je een alien bent als je dat niet zo ervaart! Mijn zus zegt altijd: iemand die zegt dat het alleen maar leuk is, die liegt dat íe barst, haha! Charisma, auwwww..... hoop dat je niet te veel last hebt na je val! Cherrylein: getver, nu nog een verkoudheid! Hoop dat het snel over is en dat je dan nergens meer last van hebt. Jewel: hoop dat die oefenweeën beteken dat je niet meer zo heel lang hoeft te wachten!
met zoontje weer wat beter, nog steeds verhoging maar geen rare dingen meer. Ja hier constant verkouden maar das logisch met een dreumes van anderhalf dan heb je constant wat haha ik HAAAAAAT wachten (zei ze op de toon van haarsmurf) echt waar geef me een datum en ik werk ermee maar dat onbekende van die laatste paar weken houd ik niet van
Morning Dames, Jewel: hoe gaat het met je gaat het weer een beetje met de krampen! Charisma83: ik raad aan voortaan in volledige bescherming naar buiten te gaan inclusief helm elleboog en kniebeschermers. Maar dat zal wel even schrikken zijn geweest vreselijke spierpijn nu zeker. Em hoe is het met de schaafwonden! Cherrylein:Nee niet meer verkouden even afkloppen zwanger en verkouden is niet een juiste combi ben ik al achter hahaha Cookiediva:Kan niet wachten tot ik mijn slippers weer aankan heerlijk! IMD:Ben blij dat het beter gaat met je zoontje. En dat wachten he hahaha vreselijk. Aangezien het mijn eerste is vertelde de VK dikke kans dat je dan eerder overtijd loopt dan eerder bevalt aaaaaahhhhhhhh Maar nog geen 'gerommel' bij jouw! R1lana:thanx jij ook succes.
Dit is sowieso waarheid! Meiden.. mijn laptop is stuk! ik doe mijn best.. maar als ik weer ff weg ben snap je het. Liefs Jazzie
ja rommelen genoeg maar heb ook dik 6 weken voorweeen gehad bij mijn zoontje dus zegt niet zoveel want ben toen alsnog ingeleid
oooh gaat alle hoop heb je dus ook niets aan. Tja meis zit er dus echt niets anders op dan wachten! En daar zijn zwangere vrouwen nou niet echt bepaald goed in hahah
He meiden, effies een vraagje. Ik heb van de week een etentje met mijn collega's en wil eigenlijk iedereen een kleinigheidje geven ivm verlof en alle cadeautjes die ik van hun heb gehad. Hebben jullie nog leuke ideetjes.
hey wat gaat het hier hard zeg niet bij te houden allemaal, ik hoop dat het met iedereen goed gaat controle gehad vandaag bij de vk: alles is goed met de kleine, met mij ook, ik heb alleen een spier gescheurd door de rek van mijn buik en daar trapt de kleine steeds tegenaan dus krijgt geen kans om te genezen, het voelt echt alsof het continu in brand staat, zitten en liggen is vreselijk, staan en lopen gaat wel goed, dat wordt dus nog ff veel klusjes doen in huis , ik neem het er maar van dan, oh ja! er is maar 1 oplossing hiervoor, bevallen dan pas kan het genezen! dus als ik pech heb zit ik 4 weken met brandende pijn goed nieuws: mijn blaasontsteking is weg ik hoef geen nieuwe kuur! de klachten die ik heb horen bij voorweeen.
da's moeilijk zeg! hoeveel mensen zijn het? als het er meer dan 4 zijn zou ik gewoon iedereen hetzelfde geven en niet voor iedereen apart een kadootje gaan uitzoeken, maar zo ben ik hihi...erg he?
Mag ik ook aansluiten.....ik heb er genoeg van......van mij mag het wel komen! Ik zeg: "Ik ben er klaar voor!" Pfff het rommelt al twee dagen van alle kanten, kan niet lekker liggen, voel me beroerderig en heb echt nergens meer zin in. Pffff als ik nog bijna 6 weken zo moet............................. Babie is echt druk in de weer continu en schopt tegen plekken waar het niet fijn is.... Dan ook nog een lekkere discussie met mijn schoonouders................BAH! Zo genoeg gezeurd, dat lucht op!
AMEN! Ik snap precies hoe je je voelt hoor en ik denk veeeel meer meiden hier hahaha Maar is het opgelucht nu het eruit is! haha
jep helaas wel elke nacht lag ik weer in bad met 2 PCM's en dan zakte het wel weer wat ik was helemaal kapot.. maar goed toen had ik nog geen uk rondlopen dus haalde ik het wel wat in (alhoewel ik tot de dag voor mijn inleiding gewoon gewerkt heb) maar dan wel met middagdutje.. Nu er een uk rondloopt merk ik hoe makkelijk ik het toen had in de zin van "even je rust pakken" dat lukt nu stukken moeilijker MAAR het heeft ook voordelen, je hebt minder tijd om aan jezelf en je pijntjes te denken en dat de tijd wat sneller gaan bij de eerste zat ik echt al veel eerder hopeloos te wachten (ook door meer klachten das wel waar)
nou dames als ik ook even mag aansluiten. Ben vandaag oficieel gepromoveerd tot waggelende eend.Ga vandaag toch maar genieten van het lekkere weer na ongvr 5 weken binnen zitten ookal woon ik 4 hoog zonder lift kan me niet schelen ik heb echt zon nodig.Zo als ik zo naar buiten kijk krijg ik gewoon de nijging om me zomerjurk uit de kast te trekken. Dames allemaal succes met de laatste weken groetjes