Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Nog 8 weken te gaan, gister naar VK geweest en bloeddruk was perfect! Houd wel wat meer vocht vast en heb wat meer last van bekken/schaambeen. De kleine ligt beneden met het hoofdje maar is niet ingedaald...wanneer gaat dat gebeuren?
    Ik heb zowat alle was al gewassen, alleen moeten de gordijnen nog opgehangen worden, en wat andere leuke dingetjes voor aan de muur. Ook moet het bedje nog opgemaakt maar daar wacht ik nog even mee..anders wordt het zo'n stofnest.
    Succes met de laatste loodjes dames!
    Ik hoef nog maar 4 dgn te werken en dan heb ik lekker verlof :-D

2. fluffie

fluffie Lid

26 jun 2008
    30
    0
    0
    arbeidster
    hier ook nog 8weken tegaan ... begint lekker spannend te worden nu!
    Het kamertje is zo goed als klaar, enkel het bedje moet nog opgemaakt worden, maar wanneer doe ik dat het beste?
    De box staat ook al klaar!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb het bedje ook nog niet opgemaakt, moet op een speciale manier, laat ik de kraamverzorgster wel doen ;)

9 april is het volle maan 37+ dames! ik daag jullie (inclusief mezelf) uit om dan te bevallen :)

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    mamavanro:Zijn je harde buiken al wat minder of rommelt het gewoon door!

R1lana:Wat vreselijk voor je joh!
    Maar nu gaat vast allemaal goed komen.
    Dan tel jij lekker op een andere manier wat maakt het uit!
    Aftellen is aftellen toch!

Priyanka:Hahaha ik teken er ook voor hoor als ik weet wanneer ik precies ga bevallen.
    Het niet weten wanneer vindt ik heel irri.
    Enne ik hoop ook dat meneer zo een vaste houding gaat aannemen, want zo wordt het wel heel spannend.

Tascha: Wat vervelend dat die blaasontsteking weer opspeelt joh!
    Enne dat probleem met die kont heb ik dus ook.
    Ze wist van de week niet wat ze nou voelde of het zijn billen of zijn hoofd was.
    Over 2 weken heb ik dus ook een echo hahaha.
    Nog even volhouden meis!

Knuffie 23:Ik heb een mama fiets echt ideaal al zou ik zwanger zijn van een vijfling pas ik nog tussen mijn stuur en
    zadel.
    En straks met die kleine in een zitje helemaal perfect.
    Een echte aanrader dus.
    Spannend hopelijk is de kleine gedraaid.
    Laat je even weten hoe het is gegaan.

Fluffie:Bedje heb ik opgenmaakt met 32 weken hoor!
    Het staat gewoon gezellig.
    En om de week haal ik het eraf klop ik het uit of was het gewoon weer.
    (houd je bezig hahaha)

mymiracle:Wat een stunt straks bevallen jullie allemaal tegelijk op 9 april hahaha dan kan je mij echt opvegen hoor!

Vandaag bij de huisarts geweest voor mijn rug en benen.
    Blijkt een verkeerde diagnose te zijn gesteld en het is geen dubbele ischias maar BI
    Er valt nu weinig meer aan te doen en de laatste maand moet ik het me maar zo makkelijk mogelijk maken.
    En natuurlijk zo min mogelijk doen.
    Makkelijk praten natuurlijk tegen een zwangere met ADHD.
    Dus dit wordt nog een leuk maandje hahaha gelukkig wel de laatste

5. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. ben een tijdje niet meer geweest :oops: en heb een hoop in te halen zie ik. hier kan ik ook me lol op met die indalings weeën :evil: gister weer bij de vk geweest alles is weer goed altijd fijn om te horen :D ook hebben ze het geborten gewicht geschat op 3 a 3 en half kilo dus kuerig gemideld! al vraag ik me wel af tot in hoe ver dat betrouwbaar is?

@mamavanro, voor je het weet loopje al weer 3 bladzijdes achter haha :) ik hoop iniedergeval dat jij en je zoontje snel weer beter zijn ;)

@r1lana, wat erg zeg :cry: succes de komende tijd ;)

@priyanka, geduld wat is dat? :p nog even voor we het weten zijn wij ook aan de buerd! ;)

@tascha, fijn dat je kleine nu met zijn hoofdje naar benden ligt! :D het word nu wel zwaar he maar nog eventjes volhouden dan heb je je kleintje bij je ;)

@knuffie23, vervelnd al die vocht :evil: dat met die fiets herken ik maar al te goed hahaha :D

@ellen1982, fijn dat alles goed is bij de vk :D meestalbegind de kleine in tedalen tussen de 34 en 36 weken ;) no even en dan lekker met verlof :) succes met de laatste 8 weekjes

@fluffie, fijn dat alles al zo goed als klaar is weer een zorg minder :D succes met de laatste 8 weekjes

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja idd heel vervelend maar wil tegen die tijd toch voor een andere fiets kijken want een zitje gaat nie passen denk ik op de fiets die ik nu heb

komt allemaal wel goed hoor
    hou me rustig en meer kan je toch nie doen maar ben het echt zat bah

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

@meertje: jeetje verkeerde diagnose? dat meen je niet! en daar komen ze na 35 weken zwangerschap achter? veel sterkte ermee, BI schijnt echt pijnlijk te zijn :(

8. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    jeejte ook ik loop erg achter, heb net een half uur zitten lezen haha.
    Heb niet eens mail gehad dat er weer op dit onderwerp was gereageerd vandaar..
    Was de 30ste jarig, me eerste alcohol vrije verjaardag haha.
    Owow wat een gedoe zeg blaasontstekingen en zieke kleintjes lees ik , zelf heb ik een oorontsteking en een urineweginfectie dus ik kan ook ff lekker meeklagen :p
    Heel vervelend nu het heerlijk weer aan het worden is en je bijna niets kan doen omdat je ten eerste constand het gevoel heb dat je moet plassen en nogeens die vreselijke steken in je urineweg die voelen als dikke naalden :(
    En de nieuwe dames die erbij zijn welkom en is nu wel heel spannend he!
    Vanochtend bij me vk geweest en mn beeb ligt er helemaal klaar voor ingedaald en alles.
    Maar dat was ie al een tijdje, hij heeft de voorkeur om met zn ruggetje links te liggen al een aantal weken.
    Ook is hij me aan het pesten door heel druk te zijn als ik of ga eten of slapen haha en als ik het papa willaten voelen is ie muisstil :p
    Ook kreeg ik een formulier mee vandaag voor bloed uit me navelstreng te laten afnemen als ik bevallen ben omdat ik rhesus (d) negafief ben en mijn beeb rhesus (d) positief? Weet niet echt wat dat precies nu inhoud, had er wel bij me vorige afspraak een injectie voor gekregen in mn been ( iemand die daar meer over weet ? )
    Voorde rest iedereen die ziekjes zijn: BETERSCHAP!
    vreselijk nu nog ziekjes tezijn !
    En ook ik begin het allemaal behoorlijk zat te worden, buik in de weg, maagzuur, waggelen hahaha xD
    En leuk he sokken en schoenen :p nee word er ook helemaal gek van, ook mijn buik en benen totaan me knieholtes, HELEMAAL UITGESCHEURD! :cry: :oops:
    Me vk zegt, komt vaak voor bij jongere vrouwen.. de 1 krijgt het de ander niet..
    Ik wil me lichaam terug, ben verschrikkelijk aangekomen en niet alleen van de zwangerschap maar ook stress en zit al 7mnd ook zonder werk dus veel op me kont LOL
    Hoop dat dat snel terug komt, voel me net een gedrocht :cry:

Geniet van het lekkere weer dames! xxx

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    nathalie88: Er was er 1 jarig hoera hoera!
    Nog van harte gefeliciteerd en beviel de alcohol vrije verjaardag!

10. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    hahaha dankje :D
    ja was erg saai! ik had veel vriendinnen uitgenodigt en uiteindelijk waren er maar 2 gekomen :(
    iedereen had prive problemen en de ander loopt 10 dagen achter mij qua zwangerschap en voelde zich niet zo lekker..
    Ahg was wel lekker rustig wat dat betreft alleen viel het me allemaal zo tegen, nu heb ik toch best last van me hormonen en voel ik me dan zo alleen :(
    maargoed een vriendin was er met haar kleintje, dat is zo een geweldig ventje ( bijna 1 ) die heeft heel me dag weer goed gemaakt met zn lachbekkie <3
    alcohol totaal niet gemist, alleen merk ik wel dat ik een stuk minde rvrienden heb nu ik zelf niet meer drink, en mijn verjaardag niet meer zo is als dat het altijd was ( een zuipfestijn dus ) naja helaas, weet tenminste wie mn echte vrienden zijn :D

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat herken ik gelijk.
    Voor mijn zwangerschap was ik een echte kroegtijger zat er 4 keer in de week ofzo na het werk gezellig biertje halen en met zijn allen de dag doornemen.
    Van de helft hoor je niets meer je wordt wel met je neus op de feiten gedrukt.

Maar ik moet zeggen ik mis dat borreltje af en toe toch wel hoor!
    Als je gezellig zit met vrienden enzo dan mis ik mijn gele vriend met schuimkraag toch een beetje hahaha

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha ja dat heb ik als ik dan naar foto's kijk en met mensen op msn praat die nogsteeds zo leven.
    Denk ik bij mezelf van goh zou ik ook best lekker vinden idd xD
    Ik zoop me eigen helemaal verrot op het laatst joh :oops: dronk iedere dag me gele vriend haha.
    Zo ben ik eigelijk ook zwanger geraakt omdat ik mezelf zo lam zoop dat ik me pil vergat vaak omdat ik te verrot en lam was.
    Wel beter zo, mn beebje is me redding eigelijk.
    Ging anders echt de hele verkeerde kant op!
    Ik spreek nu zo goed als niemand meer, die hebben het te druk met zuipen enz.
    Agh dan denk ik bijmezelf verrot maar lekker, ik heb dalijk een mooie baby en heb dalijk een echt leven!
    Ik zou nooit vriendinnen in de steek laten als ze zwanger zouden zijn en ik niet, maargoed ieder zn eigen gedachtengang he..
    En voor mij de eerst aankomende jaar zoiezo geen alcohol, gaat lekker borstvoeding geven.
    Elke glas dat je drinkt duurt 3uur voordat het uit je lichaam is Pff.

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Kijk is toch nog ergens goed voor geweest toch!
    En je een leven een draai geven de andere kant op is vaak veel beter hoor!
    Wees trots op jezelf!

Het is gewoon jammer dat mensen zo kort door de bocht zijn en je laten vallen op het moment dat je je levensstijl aanpast.
    Maar er komt een moment dat ook hun kiezen voor een andere weg en dan snappen ze jouw opeens!

Nou meis proosten we maar met een glas water hahaha!

PROOST

14. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Haha jazeker!
    Zelf zie ik ook in dat hoe ik bezig was eigelijk gewoon simpelweg zielig was!
    Ben heel blij dat mijn beebje mn leven heeft omgegooid en zodanig heeft veranderd en mijn ogen heeft doen openen.
    Ja nou voor sommige twijfel ik eraan of ze ooit verstandig gaan worden en wel een gezinnetje gaan krijgen, want die mensen zijn al een stuk ouder dan mij en hebben een serieus alcohol probleem.
    Dankje haha, lekker glaasje water of cola haha.
    En wat dat betreft hebben wij ook nog genoeg jaren dat we wat kunnen drinken tegaan, alleen zijn wij nu een stuk verstandiger en verantwoordelijker dan hun :p

xxx

15. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    AMEN :D

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nou, ik heb af en toe wel zin in een sterke borrel. Natuurlijk doe ik dat niet, maar heb er wel zin in. Dronk nooit veel hoor voordat ik zwanger werd, maar af en toe lustte ik hem wel!
    En ik ben het nu ook wel zat, het zwanger zijn.. Wie mist zijn eigen kleren nog meer? Ik pas alleen nog in positiebroeken en die zijn gewoon niet mooi.. En voor een fashionaddict als ik is dat gewoon niet leuk haha

17. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ik lust ze ook zeker wel, en vooral met lekker warm weer vind ik het heerlijk.
    En idd ook ik pas alleen maar positie broeken en al me shirtjes zijn te kort.
    Rondom ziet er idd niet uit!
    En ga geen geld verder uitgeven aan dure positie kleding, nee wil graag e eigen kleertjes weer aankunnen.
    Hoop dat ik dat gewoon weer kan snel na me bevalling.

18. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Dames hoe is het hier?

Heb ff paar daagjes niet gevolgd :oops: Hoop dat alles goed gaat hier met iedereen ;) Moet straks naar de gyn voor controle en om te kijken of uk is gedraaid, als dat niet het geval is, wat ik wel zeker weet :) gaan we een afspraak plannen voor sectio als ik goed heb begrepen...dus jullie horen het vanmiddag wel! ;)

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Voor alle aftellers veel succes met die laatste loodjes :D

20. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008