Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Voor jou zijn het wel echt de laatste :D

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Cherrylein:Ik mis mijn borrel ook hoor en net wat Nathalie88 zegt vooral ,met dit heerlijke weer
    is een koud bierje niet verkeerd hahaha
    En ik wil ook zo graag mijn eigenkleren weer aan.
    Ben alleen heel bang dat het even duurt voor alles in proporties is en ik mijn eigen kleding weer aan kan.

Nathalie88:Groot gelijk hoor in deze laatste maand ga ik ook geen geld meer uitgeven aan zangerschapskleding.
    Straks na de bevalling ga ik mezelf lekker trakteren op nieuwe kleding.

Jewel:Wat een ontzettende spannende dag voor jouw.
    Ik duim voor je dat de kleine toch nog gedraaid is.
    Enne we horen het vanmiddag wel! Succes

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen meiden.

Meertje, alles goed met je?

@Cherrylein, ik mis de alcohol helemaal niet. Maar ben ook geen drinker. Ik mis wel het gewoon kunnen eten wat ik wil. Lekker broodje met gerookte zalm en zo. Daar heb ik wel weer trek in en mijn red bulletje op zijn tijd, maar ik denk dat ik dat met de borstvoeding ook nog even kan vergeten.

@Nathalie, ik moet ook nieuwe kleren, maar ga het nu ook niet meer kopen. Ik mag vanaf maandag thuis bevallen en mijn zoontje kwam ook snel. Nou is het niet zo dat dat dit keer ook zo is helaas, maar die kans zit er wel in en dan ga ik niet nog veel geld uit geven. Ik doe het er nog maar even mee en dan koop ik na de bevalling wel weer leuke kleding.

@Jewel, Spannend hoor meid. Ik hoop dat de kleine nog gedraaid is. We horen het wel van je.

Hier weer een gebroken nacht. Zoonlief werd weer wakker en wilde weer niet in zijn eigen bed slapen. We hopen dat het gewoon een fase is want ik ben echt kapot na 2 nachten niet slapen. Hij valt wel in zijn eigen bed in slaap tot een uurtje of 1 en dan wordt ie wakker. En ook ineens gillend, alsof ie een enge droom heeft en niet meer in zijn bed durft te slapen. Want 's avonds gaat ie wel gewoon. We zien wel. Verder gaat het wel ok. Heb wat last van harde buiken en slijm verlies, maar we doen maar lekker even rustig aan vandaag. Lekker met jullie bijkletsen.

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge Tascha,

Alles lekker hier in zwangerschapsland!
    Enne bij jouw is het dus lekker aan het rommelen spannend hoor!
    Met hoeveel weken was jij ook alweer van de eerste bevallen..
    hopelijk kan je vanmiddag een beetje bijslapen.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Fijn hoor alles lekker in zwangerschapsland.

Ik ben bevallen met 37'2, dat mag nu ook wel weer zo vroeg. Een paar dagen later want anders zijn beide kids op dezelfde dag jarig. Dat heb ik liever niet :) Zou zo jammer zijn een huis vol visite en dan lig ik beneden te puffen. Ik zie het al voor me.

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha als za dan maar wel een gebakje komen brengen

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hahaha, vast wel, vrees ook dat ik dan een heleboel ogen op mijn doos heb staan haha. Moet gewoon niemand in huis hebben.

8. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    vandaag nog precies 5wk ben echt hard aan het aftellen ga ook geen andere kleding meer kopen hoor vind ik zonde wil straks me eigen kleding weer aan

vanmiddag naar de gyn voor controle hopelijk is alles ok en gedraait

sinds vandaag beetje zeurdig gevoel in me onderbuik vooral met bukken dus gelijk even vragen want is echt niet prettig

hoe is het met de rest?

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @knuffie, ik ga voor je duimen dat de baby gedraaid is.

10. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja ik hoop het echt ben zo bang voor een keizersnee ik weet wat moet meot maar doe het liever op eigen kracht he

we kunnen nu alleen wel afwachten he

11. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Groot gelijk, als ik ben bevallen ga ik mezelf ook maar eens trakteren op wat nieuwe kleding!

@tascha: nou hoop het ook niet voor je dat het op dezelfde dag is haha, zou idd verschrikkelijk zijn met een huis vol visite!
    Maar in de toekomst is het wel lekker makkelijk, 2 vliegen in 1 klap :p

@knuffie: Ik hoop voor je dat ie ong gaat draaien, maar keizersnee denk ik dat je veel van gaat merken als je het krijgt.
    Alleen als je weer moet herstellen natuurlijk. mij lijkt het ook niets hoor!

Mijn beebje word steeds drukker als ik ga eten en als ik ga slapen, vooral van8 zodra ik de tv uit deed en me ogen dicht begon ie als een gek te trappen.
    Kon zoiezo de eerst aankomende uur niet slapen, en daatna werd ik een uur later wakker omdat ik moest plassen Pff haha.
    Hij laat steeds meer van zich voelen op verkeerde momenten :p zal wel een druk eigenwijs mannetje worden haha dat heeft ie dan niet van mij :baby:

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Fijn he Natalie. Die van mij trapt ook zo lekker op mijn blaas. Slaap je net lekker, kun je er weer uit.

13. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja en altijd precies als je wil gaan slapen he:p

14. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Haha ja idd, ben ik me leven nog nooit zoveel naar de wc geweest naast mijn blaasontstekingen in het verleden dan :)
    Hij kan ook zo lekker in me maag trappen en tegen me ribben :p
    Word een echt voetballerte of iets anders waarvoor je goed hard moet kunnen trappen haha.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Altijd als je wilt gaan slapen. Ook als je je niet helemaal toppie voelt en erg moe, gaat mijn meisje te keer.

16. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ja idd, terwijl je lekker met bergen maagzuur zit gaat ie nog eens in je maag trappen Pfff.
    Maar verder vind ik het wel super hm te voelen, alleen een beetje o pde verkeerde momenten :p

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het gevoel blijft inderdaad heerlijk.

18. BabyPelacani

5 nov 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    jeej.. ik mag me eindelijk bij jullie aansluiten..
    vandaag bij de VK geweest.. ons meissie doet het nog steeds goed, gelukkig! ik maak me namelijk zoveel zorgen omdat ze een groeiachterstand heeft van ongeveer 2 weken (2vatten in de navelstreng).. maar ze heeft me goed gerustgesteld..! :) verder was het vandaag ook prikdag.. haha ik ben in mijn vinger geprikt voor ijzergehaalte.. ze hebben bloedgeprikt en ik kreeg ook een anti-d injectie.. hier was ik zooo bang voor maar heb er werkelijk NIETS van gevoeld.. :)

hoe gaat het met jullie?

19. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    @tascha: zeker weten! en ik zal dat ook nooit van me leven vergeten, vooral de eerste keer dat ik hm voelde.
    Het is zo iets moois en raars eigelijk.
    Krijg ook vaak te horen van mensen: lijkt me zo raar dat er iets zo in je buik beweegt.
    Haha moet er vaak om lachen maar is idd wel zo, als je het nog nooit hebt meegemaakt is het idee alleen al erg vreemd.

@babyPelacani: jeej ook lekker aftellen :D
    Oww okej ja dan maak je je idd wel zorgen over je beebje als ze een beetje achterloopt, kan ik me heel goed voorstellen.
    Ik wist niet eens dat ik een anti d injectie ging krijgen en weet nog steeds niet wat het nou eigelijk inhoud maargoed.
    Nee maar was er totaal niet bang voor, ook natuurlijk omdat ik niet wist dat ik hm zou krijgen.
    Maar zelf heb ik best wel wat piercings dus een naald maakt mij niet zo bang :p
    Maar je voelt het idd wel lekker in je bovenbeen he, mooie blauweplek ook haha.
    Met mij gaat het prima behalve dat ik 2 gaatjes heb een oorontsteking en een urineweg infectie haha.
    Maar klinkt erger dan dat het is hoor :p die gaatjes heb ik eigelijk het meest last van, vooral met lekkere koude melk enz :cry:
    Maar heb vandaag heel goed nieuws gehad dus mijn dag kan niet meer kapot!
    Eindelijk urgentie en ww en dan ga ik morgen naar het uwv voor me bijstand (wwb) aan te vragen.

xxxx

20. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    het bewegen begint wel echt anders te voelen, veel minder heftig, ik kan merken dat ze minder ruimte krijgt.

En ik zit steeds te kijken naar mijn buik of ik zo'n voetje zie, net als op de avatar tascha. Lijkt me geweldig. Of zou dat eigenlijk helemaal niet kunnen en het een bewerkte foto zijn :rolleyes:
    Ik droom daar steeds ook van dat ik echt een armpje zie en vast heb door mijn buik heen.

Deel Deze Pagina