krijgt iedereen een anti-d-injectie? dan kan ik me vast zenuwachtig gaan maken of is ie voor iets specifieks? nathalie mag ik misschien vragen of jij toevallig ook piercing tussen je benen heb en zo ja wanneer doe je die uit? Ik zit er beetje over te dubben namelijk. Lijkt me niet fijn dat te moeten doen met weeën, maar eerder groeit ie misschien dicht. Als je niet hier wilt antwoorden kan je natuurlijk ook in pb antwoorden
Ik heb het nog nooit zo dus danig gezien, maar ik kan soms wel een voetje vast pakken. Dus ik denk dat het wel mogelijk is. Maar zeker weten doe ik het niet.
@miss rettekatet: leuke naam btw Ja klopt had ik ook rond die tijd, toen was ie erg rustig en voelde ik hm vrij weinig. Komt natuurlijk omdat ie (waarschijnlijk) niet meer door heel je buik kan bewegenen je nu alleen maar een beetje kan trappelen en duwen enz. En over dat plaatje, bij sommige kan je het wel zien denk ik maar dat ligt ten eerste aan hoeveel vet je zelf hebt en ook aan of je placenta voor of achter ligt. Bij mij ligt me placenta voor en heb ik best wel een "beetje" vet maar je ziet wel iets bewegen en uitsteken, alleen niet bijv duidelijk een voetje of handje ofzo. Dus denk dat de meeste vrouwen zoiets hebben hoor, lijkt mij idd ook prachtig als je zo een voetje ziet De moeder van me vriend zei dat ze het wel had en zo zn voetje kon pakken zegmaar..
Jeejtje wat zijn jullie snel haha was aan het reageren en er staan alweer nieuwe dingen lol. Nee heb er geen tussen me benen, maar mag ik vragen aan je waardoor precies? Als je er 1 door je clit hebt lijkt mij het niet eens noodzakelijk die eruit tehalen hoor. Als je hm door je schaamlip hebt Tsja dan is het idd wel lastig wanneer dat het beste zal zijn. Als je hm ruim bijtijds eruit haalt ben je je piercing wel kwijt en daar moet je ook rekening mee houden. Dus ligt er eigelijk aan waar je hm precies hebt. Oww en nee niet iedereen krijgt anti d Dat is alleen als je bij de bloedtest van 30 weken rhesus d negatief getest werd.
wij hebben gister trouwens het zeiltje op bed gelegd. Ik heb dit keer een blauw zeil van 80 X180 cm. Bij mijn zoontje had ik een kleine die alleen onder mijn billen moest en met witte watten erin. Die zit er alleen dit keer niet bij. Vraag me nu af of het goed op bed ligt. Het is zo'n warm plakkerig ding. Ik heb het wel onder het laken liggen, dus ik lig er niet op, maar het kraakt en zweet. Bah, vind het niet lekker. Hebben jullie dit probleem ook?
Ik heb hm nog niet geplaatst, maar denk dat iedereen dat zelfde probleem heeft hoor. Het is er natuurlijk niet voor comfortabel te liggen maar je vruchwater optevangen en je matras te beschermen. Denk dat je er echt even aan moet wennen, ik denk dat ik hem volgende week neerleg. Ookal vind ik mijn matras beschermen niet heel erg nodig aangezien de gater er in zitten haha. Houd natuurlijk veel warmte vast, mij lijkt het ook helemaal niets! bah
Het is wel handig dat ze die dingen uitgevonde hebben, want zo blijft mijn bed wel mooi schoon. Maar had bij mijn zoontje van die kleintjes, die lagen ook niet comfortabel, maar beter dan dit. Maar ja we doen het er maar mee.
Ja idd we moeten het er maar mee doen he, rot dingen vind ik het! Vervelend spul is het ook ,maar idd toch wel handig voor je bedje
mijn man wil een nieuw matras dus hij zei lAAT MAAR LEKKER we draaien hem voor de kraamweek om en dan gaan we een nieuwe halen dus heb geen zeiltje Ik mag dinsdag naar de gyn ipv de VK en gaan we opties doorkijken en word ik wat beter in de gaten gehouden.. ik ben volgende week zaterdag ook jarig, en mensen vragen me of ik dat vier haha (totaal niet mee bezig!) goed taart eten doen we wel hoor maar voor de rest niets..
Haha oke, heerlijk! Ik zit er ook stiekumpies aan te denken het gewoon niet te doen en een nieuw matras te gaankopen erna. Word zoiezo helemaal gek van deze., het is een rare maat en alle overtrekken passen er niet goed op dus schieten telkens los Pff. Dat staat dan ook nog eenlos van het fijt dat er gaten inzitten en het gewoon ook tijd is voor een nieuwe. Joh dan ook jarig, nee ik zou er dan ook helemaal niet mee bezig zijn haha. Idd wel heerlijk taart eten Zou er dan verder ook niets aan doen, ze komen later maar als de beeb er is dan heb je een dubbel feesie
FF snelle reactie van mij... Kindje lag idd nog steeds in stuit, had niet anders verwacht, heb eigenwijze kinders. Hebben ze van hun vader hoor Maar de planner was ziek dus als het goed is wordt ik morgen gebeld voor de definitieve datum, maar het ligt in ieder geval tussen 8 en 16 april. Zal waarschijnelijk wel na de pasen gaan worden...dus dat schiet mooi op!
hier nog steeds alles rustig @miss rettekatet: ik krijg geen anti-d injectie, wat houdt dat in als ik vragen mag?
Wouw jewel zeker spanned! hou ons op de hoogte @mymirecle: ben ik ook nog niet echt achter ik met antistoffen aanmaken tegen dat van je kind als ik het een klein beetje begrepen heb. Je krijgt een injectie als je rhesus d negatief bent en je kindje rhesus d poritief ofzo. Ben er eerlijk gezegd inet helemaal uit hoe het nou zat, moet ff kijken of het niet op internet te vinden is wat het inhoud.
Heb het ff opgezocht en dit stond er. bent Rhesus D negatief Uw bloed wordt in week 30 opnieuw onderzocht. Ditmaal op eventuele Rhesusantistoffen. U krijgt vervolgens binnen een week een injectie met anti Rhesus D immunoglobuline. Deze injectie krijgt u alleen als u geen andere kinderen heeft. De injectie zorgt ervoor dat de kans nog kleiner wordt dat uzelf antistoffen gaat vormen die de baby ziek gaan maken. De baby merkt niets van de injectie en loopt geen enkel risico. Na de bevalling wordt de Rhesus D factor van uw kind bepaald. Indien uw kind Rhesus D positief is, krijgt u binnen 48 uur (nog) een injectie met anti-Rhesus D immunoglobuline toegediend. Uw lichaam zal nu geen antistoffen maken. Dit is van belang voor een eventuele volgende zwangerschap van een Rhesus D positief kind. geef ook wel ff de link: http://www.mstwente.nl/laboratorium/Ana ... rzoek.doc/
Kwil zo graag dat ie komt Kben ook al aan et aftellen, maar ben het nog niet zat.. Maar kwil de kleine zo graag in me armen hebben.. de verlangen word met de dag groter.. Kheb nu ook al een weekje last van wat krampen.. vorige week 2 dagen gehad & nu ook al 2 dagen achter elkaar, maar denk dat het met de indaling te maken heeft, heb verder ook geen harde buik of iets dergelijke.. Maar af en toe hoop ik stiekem dat het doorzet, zodat ik eindelijk mijn kleine mannetje in me armen kan vasthouden, want daarop kan ik egt niet meer w88!
Irritant he dat wachten. Maar probeer er ook rekening mee te houden dat het nog 6 weken kan duren. Klinkt niet leuk, maar het kan wel. Probeer dat mijzelf ook voor te houden.
Morning girls, LittleMommy:Heeeeel herkenbaar ik ben er ook klaar voor en klaar mee zeg maar! Ik wil die kleine zien en kunnen zeggen neus van mij ogen van jouw aaahhhh duurt allemaal zo lang. Nou nog even meid ik wacht met je mee haha Jewel:Balen meid! Maar straks heb je wel lekker een datum om naar uit te kijken. Gisteren de kraamzorg op visite gehad eindelijk! Alles met haar doorgenomen en ik moet toch nog wel wat dingetjes bijkopen. Ik dacht toch echt alles al te hebben! En voor de rest lekker genieten van de zon kan toch weinig doen ivm bekken. O,ja en lekker een vakantie geboekt heerlijk!