Hey hey meiden hoe is het?? Met mij gaat het wel, heb 2 dagen last van diaree, overgeven. Vreselijk is dat..Gelukkig gaat het vandaag beter. Alleen heel veel last van harde buiken, krampen, en me heupen..Pfff hoe lang nog. Kleine is ook lekker druk.. Fijne feestdagen allemaal en geniet van het lekker weer..Veel liefs en knuf... Enne ik mis ook een heel stuk. *vreemd*
HEE Jeanney5 wat vervelend joh dat je je zo ellendig voelt. Hopelijk knap je door het lekkere weer een beetje op. Of het is een voorteken van een naderende bevalling!!!!! Nou meid jij ook fijne feestdagen
Heej iedereen Vanacht de schok van me leven Pffff. werd wakker om 5 uur ging naar de wc, ging weer in bed liggen op me linker kant. Maar ik lag niet lekker dus draaide naar me rechter kant en deed me been omhoog om me dekens ertussen te stoppen en ik voelde echt iets scheuren. Tegelijk liep er zo een beetje voch uit me Zweet stond me gelijk in de handen en had me vk gebeld. Die zei dat het waarschijnlijk niets was en ik me niet druk hoef te maken.. Gelukkig maar, want maandag het eerste huisje bezichtigen, heb het druk volgende week. En ik had het die nacht ervoor ook al, ik lag op me rug en trok me knieen op toen liep er zo een straaltje uit.. Maarja als zei zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken dan zal het wel zo zijn @mandy1: welkom bij de club en neem plaats in de wachtkamer Wat gaat de tijd snel he! Dames heerlijk weer vandaag, geniet er zoveel mogelijk van!! xxx
Mandy1:Welkom bij de waggelende eenden hahaha het afstrepen is begonnen!! Nathalie88:Jeetje dat was zeker schrikken voor je. En verlies je nu geen vocht meer dan!! Anders zou ik toch voor de zekerheid weer bellen hoor en vragen of ze het na kan kijken. groetjes Meertje
Oi dus we missen wat berichten... Nou idd IMD nogmaals van harte met jullie dochter En Charisma88 van harte met jullie zoon... @ Nathalie88 hou je het even in de gaten want vind het beetje raar hoor... @Mymiracle Hoop idd dat je zwangerschap niet meer zo lang duurt als je onderzocht bent meid... Enne goed ik ben er dus nog...het waren heerlijke voorweeen...Als het weer zo heftig wordt moet ik wel meteen weer bellen, maar mijn baarmoedermond was wel verstreken ofzo, maar geen ontsluiting...dus mocht gewoon weer naar huis en gaan nu wachten tot woensdag
Jeetje.. er zijn heel wat berichtjes weg.. goede middag dames! gaan we vandaag allemaal lekker van het zonnetje genieten? haha ik word meteen vrolijk van zulk weer..
Me vk zei dat het waarschijnlijk geen vruchtwater was, en mocht er meer komen moest ik weer even wat laten horen. Ze zei dat het waarschijnlijk gewoon afscheiding was, waarop ik heel verbaast op vroeg of dat dan ook waterachtig kon zijn. Zij zei van wel en ik moest op me rug liggen en dan op me handpalm blazen om te kijken of er dan ook uitkwam want dan zou het wel vruchtwater zijn.. Ik vind het allemaal ook erg vreemd hoor, maar ze zei ook dat dit ook vaker voorkomt in de laatse weken en dat je vagina een soort van "schelpje" ( weet niet meer wat zij voor woord zei maar komt er op neer ) en daar die vocht in loopt, en als er dan druk komt het eruit kan lopen. Zelf heb ik het gevoel soms dat er een beetje uitkomt zo nu en dan met bebaalde bewegingen, maar het is telkens zo weinig. Ik heb vanochtend ook nog even gebeld en het verteld aan de telefooniste die vertelde me dat ik me niet zo druk moest maken en als dat is wat de vk zei ik me daar volledig op kan vertrouwen. Ik hou het idd gewoon in de gate, word er wel erg onrustig van. Durf me nu niet zo goed meer om te draaien in bed, zodra ik op me rug lig doet me buik een beetje zeer en voel ik nattigheid. Zolang het er niet uit stroomt hoef ik me dus geen zorgen te maken. Maarja het is heerlijk weer en ik zit binnen, lopen is erg ongemakkelijk Constand dat plasgevoel Pff kan er niet tegen! Hopelijk heb ik snel me huissie en dan mag de baby er van mij lekker komen! Heerlijk weer normaal kunnen lopen enz, daar kijk ik zeker wel naar uit! xxx
Ik lees dat het voor een aantal dames geen 10 weken meer aftellen is , maar het al veel korter is geworden. Voor mij is het nu ook begonnen de laatste 10 weken aftellen. Ik ben vandaag 30 weken en 2 dagen in verwachting.
Ja klopt de meeste hier zijn al een stukje verder, voor mij is het de laatste 3 weekies aftellen. Gezellig dat je ook bij het clubje bent, kan je lekker meekletsen Nog gefeliciteerd met je zwangerschap en al ergens last van?? En weet je ook of je een jongetje of meisje krijgt? xxx
We weten dat we een jongetje krijgen en begin nu te merken dat het toch zwaarder wordt en ik daar rekening mee moet houden. Als ik dat niet doe merk ik dat meteen, maar "het hoort erbij" zeg ik maar tegen mezelf. We hebben bijna alles in huis nu. De wandelwagen en maxi cosi komen woensdag en de box moeten we nog ophalen bij een vriendin. Ik moet nog wel alles wassen, maar als ik het nu was weet ik zeker dat ik het straks weer ga wassen. Daar probeer ik nog even mee te wachten en ik vind het heerlijk dat door het mooie weer elke dag het raam open kan van de babykamer.
Aaah.. had ik gister weer gereageerd.. (laptop stuk) En nu is mijn berichtje weg Ik weet niet meer wat ik allemaal had getikt. Iig.. My miracle.. weet je al wat meer over evt inleiden? Horselover.. hou je de jeuk ff in de gaten? Het kan namelijk ook van een slechte leverwerking komen. Ik heb het heel erg gehad bij mijn zoontje.. toen wilde de vk dat gewoon ff testen. was allemaal goed. (gelukkig in de meeste gevallen) op het eind komt jeuk helaas gewoon veel voor. maar soms wel goed om just in case ff te testen. Jewel.. jammer dat het niet doorgezet heeft. Liefs Jazzie
Hoi meiden. Even een snel berichtje. Hier nog steeds een baby in de buik. Heb het gewoon erg druk gehad en loop erg met voorweeen te vervelen. Soms komen ze om de 5 minuten en dan voor 2 uur, maar het doet allemaal nog niks en ik merkte dat ik er erg veel mee bezig was, dus heb even afstand genomen, maar wilde wel even aan jullie laten weten dat er niks aan de hand is. Ik las even snel dat IMD bevallen is. Van harte gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Nou ik ga weer even wat anders doen en ben morgen ook druk, dus ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.
hoi dames,, nou mijn vorige berichtje is weg maar wil jullie allemaal succes wensen met de laatste loodjes.. hier vanmiddag bij de vk geweest maar ze wilde (helaas) nog niet verder kijken dan mijn bloeddruk en buik.. ze zei dat ze liever wacht tot na de 40 weken.. dus ik hoop dat het dan vanzelf maar gaat gebeuren dit weekende.. een paaskindje zou leuk zijn toch