Meiden die echt op het eind lopen.. succes! zo spannend! Ik vond die tijd met mijn zoontje zo tergend langzaam voorbij. Natuurlijk IMD ook nog van harte! Je meisje ziet er prachtig uit! gister nog ff de foto's gekeken.. (dat berichtje was natuurlijk ook weg ) Lidia, Spannend.. Ik zie dat jouw knulletje net zo oud is als de mijne! Hoe ervaart Damian het? liefs Jazzie
Oww wat leuk een jongetje heb je al een naam ? Ja idd het word steeds zwaarder allemaal en mogen minder doen anders bestraft je lichaam je later! Hoort erbij maar soms wel erg vervelend he, zou ook gewoon het liefst vrolijk rondhuppelen maar dat zit er helaas niet in. Leuk als je alles zo binnen krijgt he, zit je er zo naar te kijken nu nog helemaal leeg en dalijk zit je kleintje erin Word er zelf ook helemaal vrolijk van , gister kleertjes in de post gehad en me babyarmbandje, was gelijk helemaal blij !! Ik zou ook nog niet gaan wassen hoor, ik wacht ook nog ff anders moet ik het dalijk weer doen haha. Je dat mooie weer maakt voor mij bijna alles heerlijk, en dalijk helemaal als die kleine er is! Wat wil je nou nog meer met je kleine het mooie weer in ! en kijk al helemaal uit naar het zwemmen met de baby !!!!!
Mijn eerste berichtje hier is ook weg ... Nouja ik kom graag de laaste weekjes hier meekletsen Imd, gefeliciteerd!!! Hoop dat alles vlot gegaan is en dat je nu aan het genieten bent Nathalie88, naamgenootje , meis toch maar opletten hoor! Vind het een beetje onvoorzichtig van de vk dat ze je niet even controleren. Je kan bvb een heel klein scheurtje hebben in je vliezen bovenaan en dan verlies je echt heel weinig vruchtwater en heel onregelmatig, maar ja je vliezen zijn wel gescheurd dan he. Wat ook kan is dat je ongemerkt een klein beetje urine verliest! Op het eind is d edruk op je blaas erg groot en je bekkenbodemspieren zijn niet meer wat het geweest is Lidiadamian, ik hoop dat je wens vervult wordt en dat je een klein mooi paashaasje krijgt . Hmm das toch raar, ik ben Belgisch en hier is het beleid totaal anders he, hier wordt je al getoucheerd met 30 weken, soms zelf ervoor, en jij je bent echt aan je eind en nog niet getoucheerd .Extra spannend dus!!! Tascha, klotig he voorweeën, en ja het kan serieus je dagdagelijksleventje gaan beheersen. Niet te druk zijn he , maaar het is wel goede afleiding. Sjips ik kan niet genoeg terugscrollen, ik probeer straksjes nog te reageren dan hoor! Hier ging ik vandaag met een bang hartje op controle bij de gyn. Ik had namelijk de laaste weken erge voorweeën, pijntjes en (vies verhaal) slijmerige toestanden. Bij mijn vorige twee zw had ik dit ook end at zorgde voor flinke ontsluiting. Alleen toen was ik al 34-35 weken , nu toen het begon nog net geen 30 dus ik was er niet gerust in! MAAR buiten de boel goed verweken heeft het nog niet voor ontsluiting gezorgd. Een heel fijne geruststelling .Had niet graag platte rust gekregen . Mijn klein meisje lag netjes met haar hoofd naar beneden, das iets van de laaste dagen, nu maar hopen dat ze zo blijft liggen. Ze zal al wat ingedaald maar kan er nog steeds uitfloepen. Haar gewicht schatte ze op zo'n 1800gr nu, netjes op schema, dus ook geen achterstand door haar navelstreng. Ze heeft een 2-vaitge navelstreng ipv 3-vatig en dan kan er eventueel achterstand zijn, maar die is er dus niet. Bloeddruk was ok, urine ook. EN ik ben mijn eerste 1.5kg aangekomen . Tot nu toe was er niks bij,heb reserve genoeg en dan nu 1.5kg erbij met 31 weken, erg netjes . Vind het ook niet raar want de laaste tijd eet ik echt verschrikkelijk veel, tot 's nachts toe , heb eigenlijk continue honger precies.
Heej naamgenootje, goed om te horen dat alles wel goed is en je nog geen ontsluiting ofzo hebt he. Zou een beetje erg vroeg zijn :O hopen dat ze nog eventjes geduld heeft om wat door te ontwikkelen. haha dat constand honger hebben komt me heel bekend voor hihi, als je in me album kijkt kan je zien hoe in ben "gegroeid" haha. Ben bang dat ik het er dalijk niet meer af ga krijgen word nog een hele klus.. Heb veelste veel gegeten en te weinig bewogen in heel me zwangerschap, vooral chocola kan ik bijna niet vanaf blijven. Idd vind het ook slordig hoor van me vk, ze had ook haast misschien dat ze daarom haastiger was, ze moest naar het ziekenhuis voor een bevalling Maar heb idd gelezen dat als je iets voelt knappen en je langzaam vocht verliest je contact moet opnemen, maar als hun zeggen dat het niet nodig is moet ik daar maar vanuit gaan toch.. Urine is het niet, het komt namelijk niet uit me urineweg. Ik ging met me hand ook voelen waar het uitkwam zegmaar en was echt uit me vagina.. Rook er ook aan haha beetje vaaag idee, maar vruchtwater ruikt toch altijd zoetig , naja dit dus ook. Maar wat jij zegt denk ik eigelijk ook hoor want heb de hele dag nu bij bepaalde bewegingen dat er een heel klein beetje komt uitlopen maar je voelt het wel echt! Ik spande me buik een klein beetje aan omdat ik een foto wou maken van me buik en voelde gelijk nattigheid naja en meer van dat soort momentjes.. Weet niet zo goed wat ik moet doen.. tot dinsdag kan ik eigelijk ook nergens echt terecht. Misschien als ik van het weekend nog last heb dat ik even naar de eerste hulp ga, en die verwijzen je meestal wel door naar het ziekenhuis gyn, had ik ook met me bloedverlies op 20 weken. maar jullie horen het wel als je weer wat gebeurd. xxx
nathalie 47. Fijn dat alles goed is.. Zou wel heel vroeg zijn.. liever niet. Dus nu weer lekker gerustgesteld? Nathalie 88.. als tip wil ik je meegeven.. leg een maandverbandje in je onderbroek. als je dan vocht verliest.. kunnen ze testen of het vruchtwater is! liefs Jazzie
hoi even een laat berichtje van mij, maandag wordt ik opgenomen in het ziekenhuis ivm nierstuwing, ze gaan de bevalling inleiden, de gyn heeft gekeken, de baby is gezond en voor mijn gezondheid is het beter om haar nu te laten komen. het kan wel een paar dagen duren omdat eerst mijn baarmoedermond verweekt moet worden als dat gelukt is gaat het snel, dan krijg ik een infuus met weeenopwekkers en breekt de gyn mijn vliezen. heel spannend allemaal dus! uiterlijk eind volgende week ben ik mammie jammer dat het op het laatste moment toch nog in het ziekenhuis moet en dan ook nog een langere opname maar goed, het gaat om onze gezondheid. en nu kan ik natuurlijk niet slapen! hihi.... meiden die al bevallen zijn, gefeliciteerd! meiden die intussen gaan bevallen, een goede bevalling gewenst en ik hoop dat jullie allemaal gezonde wondertjes in je armen mogen houden en dat jullie er zelf ook goed doorkomen (zonder al teveel kleerscheuren ). ik hoop dat ik internet heb in het zkh, ik zal mijn laptop meenemen, anders, tot gauw!!
@Mymiracle, spannend hoor. Inderdaad wel erg jammer dat het in het ziekenhuis moet, maar de gezondheid van jou en je baby gaan natuurlijk voor. Wens je ontzettend veel succes en geniet ervan. Ik zit hier weer midden in de nacht, maar ja dan heb ik wel de tijd om even bij te lezen. Heb ontzettende last van maagzuur, ik droom heel raar, heb last van mijn bekken en mijn zoontje werd ook nog eens wakker en wilde bij ons liggen, dus ik ben er maar uitgegaan, kon niet meer blijven liggen. Ga maar even het forum afstruinen.
Hey dames hoe is het hier? Fijn dat alles goed gaat!! @Mymiracle; Hey wat spannend zeg! Wel wat minder dat je naar het ziekenhuis moet, maar gezondheid voor alles. Maar t is wel fijn gevoel he, je weet nu dat je voor einde van volgende week je babytje mag zien, knuffelen...Hey meid geniet ervan en succes..Ik denk aan je..Veel liefs en knuf @tascha; Het is alsof ik mijn berichten lees...Ik weer midden in de nacht..En jah dat komt door maagzuur vreselijk zeg! En me bekken niet normaal. Ben bang dat het straks na de bevalling niet zo snel vanaf bent, zoveel last heb ik ervan...Hahaha en jah me meisje van 5 die ligt ook bij ons in bed..Grrr maar ze wou naast de baby slapen zei ze.. Fijne weekend en Fiine pasen..En jah geniet van mooie weer dames...
Mijn zoontje kwam net met zijn papa naar beneden, hij wilde naar mama toe. Maar na een knuf en een slok water zijn ze weer naar boven gegaan. Als ie niet slaapt wordt het morgen geen fijne dag en als ik niet geslapen heb, ben ik ook ontzettend chagerijnig, dus dan kunnen we onze lol op. Maar gelukkig liggen ze allebei weer lekker te slapen.
@jeanney en tascha, bedankt meiden het komt vast goed! echt vervelend is dat he? die slapeloze nachten fijn weeken en fijn pasen allebei, ik zal aan jullie denken, liefs xx!!
@Mymiracle, jij moet niet aan mij denken, maar lekker vooruit kijken naar maandag. Ben best een beetje jaloers op je hoor hahaha.
haha, lief van je! wat ik nou net weer las.....op een andere site staat dat met inleiden de weeen, langer, heftiger en pijnlijker zijn, waarom moet ik dat nu weer lezen? GRRRRR
Mymricale wat spannend meid!!! Helemaal zenuwachtig zeker!! En Tascha welkom terug begon me al zorgen te maken hahaha Ik heb donderdag een gesprek met de VK en ik hoop dat ze de beeb toch eerder willen en kunnen halen. Ik trek het gewoon niet meer met met mijn bekken loop al op krukken maar ook dat helpt niet
My Miracle, bah nierstuwing , maar wel een mooi vooruitzicht he . Ik ben van mijn eerste ingeledi en in vergelijking tot mijn twee waren de weeën heftiger, als je ingeleid wordt kan je het minder goed opbouwen zeg maar, de weeën zijn er ineens en vrij fel. Ik heb het geprobeerd zonder pijnstilling, maar na dik vier uren creveren en in mezelf gekeerd zijn heeft mijn man en de vroedrouw besloten dat ik een epi moest, dus daar stond die anesthesist ineens . Achteraf gezien was dat een heel wijze beslissing van hen, ik had het allicht niet getrokken en zou te vermoeid geweest zijn voor de uitdrijving zelf. Na de epidurale duurde het maar 2 uurtjes meer en ik was al mama . Dus mijn raad is gewoon, zie hoe het verloopt en als je teveel pijn hebt of je vind het te heftig dan vraag je gewoon pijnstilling, helemaal geen schande!! Bij mijn tweede ben ik volledig natuurlijk zonder pijnstilling bevallen en dat deed ook pijn maar was echt volledig anders ... Tascha en Jeanny, ooo tis zo zwaar klote he BI ! Hier ook, nu bij de vorige twee had ik er ook van dus je weet waar je voor staat maar toch , dat 'oude-vrouwtjes-gevoel' en de pijn dagelijks, er zijn leukere dingen!! ik lig 's nachts ook soms uren te proberen me goed te leggen , maar gelijk hoe ik me leg doet het pijn en als ik dan in slaap val wordt ik wakker van de pijn . Maagzuur is ook zoiets irritant, hier staat de gaviscon naast mijn bed Jazzie, jaaah ben echt gerustgesteld nu , kan weer terug meer genieten... Nathalie88, ja goede tip, een inlegkruisje en echt gaan hoor als je nog maar een beetje twijfelt!!! Hier een redelijke goede nacht, wel wat liggen wroeten enzo maar toch al bij al lekker geslapen!
ik ben ook mee aan het aftellen hoor van mij mag het over weekje of 6 toch echt wel komen hoor, maar nog even liefs joanita