Het kan ook zijn dat je baarmoeder geirriteerd is van je darmen. daardoor krijg je voorweeen. Daarom kan wonderolie en nog wat andere dingen de laatste aanzet tot begin van de bevalling zijn.. dan ben je al aan het rommelen en de irritatie van je darmen prikkelen je baarmoeder nog meer, waardoor de weeen doorzetten. Liefs Jazzie
cherrielein... ik had het bij mijn zoontje wel. nu niet zo. misschien omdat ik er nu veel minder mee bezig ben. dat komt dan misschien nog wel. Wel waren ze in mijn dromen allemaal een stuk makkelijker Nathalie 47 Ik heb ook een heel ideale man hoor.. vind mezelf gewoon lui.. en hij ziet dan niet alles zoals ik. maar als ik het vraag doet hij alles.. wil het gewoon niet hoeven vragen. Eigenlijk moet ik het gewoon zelf doen. Wat een apparte ervaring! ik snap dat je schrok! mooi hoor.. Jewel fijn dat je weer een btje heb kunnen slapen. Veel sterkte! Ik slaap prima.. en ben nog constant moe! Ach ja.. nog ff volhouden Liefs Jazzie
Hey meiden hoe is het?? Ik begin het echt zat te worden hooooor. Lekker aso ben ik nu volgens me man en vrienden..Hadden gister paasbrunch. Maar ben stiekem naar huis gegaan. Lekker in me bedje kruipen. We wonen 2 huisje verder op van me pa...Hahahaha. Voeten zijn vreselijk dik..Grrrrr...Nooit eerder gehad...Maar tja hoort erbij he... Keel/neus amandel van me dochter van 5 worden volgende week dinsdag eruit gehaald. Ik weet het niet meer. Stel nou dat kleine besluit om deze week te komen. Pff vreselijk druk zal ik het hebben...En ik hoop dan dat kleine gewoon mee naar buiten mag/kan want ik moet met me meisje naar ziekenhuis. Uitstellen kan eigenlijk niet meer. Ze heeft vreselijk last ervan. Eten/slapen gaat niet lekker.. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie veel liefs en knuf.. Enne Mymiracle succes vandaag. Je ligt nu waarschijnlijk in het ziekenhuis. Zet m op meid...
My Miracle! Succes meid! Ik wens je een mooie bevalling toe! Jeanney! Je mag heus wel met je kindje naar buiten volgende week als de beeb deze week komt! Gewoon inpakken die handel! Succes ermee. Kan me voorstellen dat je het geen prettig idee vind. En lekker naar huis hoor als je dat nodig vind! Jij mag nu best een btje aso zijn. Ik ben ook zo moe! gelukkig mocht ik uitslapen! Maar ik baal ervan dat mijn energie level zooo vreslijk laag is constant. en dan ben ik nog niet eens 38 weken! Liefs Jazzie
Mymiracle, succes vandaag! Jeanney, je bent 38 weken zwanger, dan mag je best wel aso zijn hoor . Gewoon lekker naar huis! Meertje, ik heb ook vaak last van darmkrampen en denk dan ook wel eens dat het voorweeen zijn. Moet je dan ook naar de wc? Dus er slapen nog meer meiden hier slecht. Ik heb de laatste dagen echt een dip. Ben het onderhand echt megazat. Voel me zo gehandicapt, ben al bekaf als ik maar iéts kleins doe, die buik zit gewoon in de weg, slaap slecht en wachten is gewoon onwijs vervelend. Ben echt bang dat ik tot de 42 weken door moet lopen ofzo haha... Heb kindje al een paar keer goed toe gesproken, maar hij trekt zich er weinig van aan
Mymiracle Heeeeeel veeeeeel succes en dat je straks maar lekker je kleine meid kan vasthouden we zijn nu al jaloers op je hahaha Jeanney5eze weken mag je lekker aso doen hoor!!! Kan jouw het schelen jij moet straks bevallen hun niet. Mijn geeft ook wel eens zo'n opmerking en dan zeg ik: heb jij wel eens geprobeerd een sinaasappel door je neusgas heen te duwen Nee, mond houden dan hahaha werkt altijd. En sterkte met je dochter!! Jazzie:Slaap je tussen de middag niet anders moet je dat eens proberen!! Ik doe het niet anders slaap ik in de avond niet maar ik zou het gewoon proberen hoor!!
My Miracle, heel veel succes meis!!! Jeanny, aah tis geen beste timing voor je . ik hoop dat je meid niet teveel alst heeft van haar operatie. Mijn dochter heeft op haar zesde ook haar keel en neusamandelen verwijderd gehad. En ik moet zeggen , het viel best mee! Haar keelamandelen waren werkelijk supergroot, precies mandarijntjes . Toen ze wakker werd huilde ze wel wat, ook vooral door het vieze bloed in haar keel en neus. Die eerste dag was ze echt klagerig en hangerig, de volgende dag ging al veel beter! Twee tips : voor de operatie al wat pijnstilling geven, Junifen zetpilletjes bvb, en daarna niet wachten tot het uitwerkt, gewoon om de zoveel uur geven. Tip twee; een cadeautje waar ze al erg lang naar verlangd! hier wou mijn dochter al heel lang zo'n videospelletje (nintendo game boy dingetje), wel ik heb er haar eentje gekocht die ze kreeg nog voor ze geopereerd werd, die kon ze dan meenemen naar het ziekenhuis, op spelen terwijl ze wachte tot het aan haar was en als ze dan geopereerd was en wat bekomen was had ze ook weer de nodige afleiding. Meertje, als je darmklachten krijgt en je aan de diarree gaat kan dat ook een teken zijn dat je lichaam zich echt klaar maakt voor the big moment, je krijgt al het ware een natuurlijk lavementje . Bij mijn zoontje heb ik dat gehad, ik zat zo geconstipeerd of iets en een dag ervoor moest ik wel vier vijf keer naar het toilet, ik dacht al da tik was misgegeten had! maar kijk 24 u later begon het ... wie weet... Alle ASO en geirriteerde vrouwtjes hier, incluis mezelf , wel ja zeg we mogen het gewoon , we zijn zwanger en al bijna of al echt op het eind! Voila kwestie van mijn eigen pokkegedrag goed te praten
FF een egobericht hoor....ben beetje moe dus lees miss zo en anders andere keer wel ff terug.... Had vannacht echt een rotnacht zeg.Rond uur of 12 werd ik wakker van mijn dochter...huilen en doen...ze was niet zo lekker en had wat overgegeven... Ik met haar na de douche beetje schoonmaken enzo en haar oogjes en dergelijke(ontstoken oogjes) en vriendlief ging haar bedje verschonen... Zat ik bij haar op de slaapkamer met dochter op schoot kreeg ik ineens een kramp en ik dacht meteen laat het nu NIET doorzetten, niet nu mijn meisje ziek is. Dochterlief weer in bed gelegd, wij weer naar bed en bleef maar weer doorgaan...rond uur of 1 er maar uitgegaan en naar beneden gegaan film gekeken, na een half uur 2 paracetamollen ingenomen en rond kwart over 2, half 3 weer naar boven om te gaan douchen...Je raadt het al...het ging maar door...na het douchen in bed gaan liggen met een boekje en een beetje klokken...ja hoor elke 5 minuten, maar het werd niet erger. Op een gegeven moment lamp uit en net toen ik dacht nog even en ik maak Gerben wakker kreeg ik nog een beste wee en dat was ook de laatste Dus uiteindelijk was het tegen 4 uur dat ik weer sliep en kwart over 9 weer wakker vanmorgen en heb nu weer lichte kramp...ik wordt er echt niet goed van....maar het is lang niet zo erg als vannacht gelukkig...En nou was beeb vannacht ook nog heel druk en vaak pijnlijke bewegingen en nu ebn ik aan het twijfelen of beebje nu anders ligt Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, maar aan de andere kant als ik woensdag in het ziekenhuis kom en beeb ligt goed kan ik weer naar huis en loop ik misschien nog wel 3 weken zo rond...dan ben ik een complete zombie geloof ik... Dus aan de ene kant zou het mooi zijn als beeb gedraaid is met oog op een normale bevalling, maar aan de andere kant als het dan nog paar weken duurt wordt ik gillend gek geloof ik....
Jewel, dat klinkt toch als een flinke verandering!! misschien is ze idd wel gedraaid. En je bent toch een paar uurtjes bezig geweest. Zou dan toch denken dat als ze effectief gedraaid is je geen 3 weken meer zal lopen . Wie weet zet het wel echt door!! ik hoop het voor je!
Jazzie:vervelend dat je zo moe bent. Ik moet zeggen ik heb er ook wel last van, maar ik heb ADHD en geef mezelf daardoor ook niet de tijd om moe te worden hahaha. Ik maak net als heel veel meiden hier maar 4,5 6 uurtjes op een nacht. Enne als je kans krijgt lekker de hele dag slapen hoor ik ben jaloers op je. Nathalie47: ik heb het eigenlijk al een paar dagen dat ik opeens kramp krijg in mijn buik maar eigenlijk het onderscheid niet kan maken tussen voorweeen en darmkrampen. Ik moet zeggen ga wel daardoor beter naar het toilet hahaha Enne nu mogen we geoorloofd aso doen dan moeten we het er van nemen ook toch!! Jewel:Wat vervelend meis! Gelukkig is het zo woensdag en dan heb je meer zekerheid. Of je moet morgen je vk bellen of zij nog met spoed een echo kan maken. Hoe dan ook woensdag weet je het sterkte nog de laatste dagen!! P0ppemieke17:Welkom ik hoop dat je er zo ook over een paar weken nog over denkt dat het zo snel gaat hahaha
Hallo dames, Weer even 2 tellen tijd gevonden om wat te schrijven hier. @Mymiracle, heel veel succes vandaag. Misschien heb je nu al wel, je kleine meisje in je armen. Ik hoop het en ook dat alles goed is gegaan. We denken aan je. @Jeanny, even een beetje aso mag best, dat ben ik ook af en toe, als wij niet aan onzelf denken dat doet niemand dat. @Jazzie, gewoon lekker de hele dag slapen hoor. Je hebt voor de bevalling energie genoeg nodig en blijkbaar mis je wat energie als je kunt slapen. Dus zeker gebruik van maken. @Jewel, spannend meid, ik hoop voor je dat de baby gedraaid is. Wel toevallig, heet jou man ook Gerben, die van mij ook. Is toch niet een naam die heel veel voorkomt. @Meertje, Darmen en voorweeen gaan wel samen. Ik twijfel ook af en toe of het nou mijn darmen of voorwerk is. Heel vaak moet ik op een dag van flinke krampen en dergelijke, ook vaker naar de wc. Verder kunnen geirriteerde darmen ook weeen veroorzaken. Ik kreeg bij de bevalling van mijn zoontje een klysma omdat mijn weeen niet sterk genoeg waren en die klysma zorgde ervoor dat ik hele goede weeen kreeg. @Poppemiek17, welkom hier en ook nog veel succes en sterkte de laatste weken. Hier ben ik het helemaal zat. Ik ben enorm opgeblazen, ligt aan het weer. Ook ben ik enorm verkouden en wordt ik dood moe van de druk in mijn hoofd. Ook heb ik iedere keer pijnlijke voorweeen, maar ik weet dat ze nog niet sterk genoeg zijn. Verder worden we de hele dag gebeld en ge-smst of de baby er al is of hoe het gaat. We zijn zelf nog niet druk genoeg met wachten, dus het ongeduld van andere kunnen we er nog wel bij hebben. De pijn en druk op mijn onderkantje wordt ook steeds groter, dus vanacht sliep mijn zoontje lekker door, maar sliep ik natuurlijk weer niet. Ik ben echt dood moe. Hoop echt niet dat ik zo nog 4 weken door moet. Kan er momenteel echt niet zo goed tegen en kan ook heel weinig hebben. Zoontje lief wil nu ook weer niet slapen en ik heb eigenlijk gewoon even geen energie meer om hem om me heen te hebben en daar voel ik me dan ook weer schuldig over. Gelukkig heb ik een lieve man die het dan even van mij overneemt. Maar goed, dit is weer een hoop geklaag en daar baal ik ook van. Mijn meisje moet er gewoon uit, dan kan de rust weer wederkeren. Mijn lijf vind het gewoon echt genoeg geweest. Sorry voor het klagen.
Jewel. Er is bij jouw in ieder geval wel heftig voorwerkbezig zeg! Beterschap met je meisje ook. Ik hoop dat je beeb gedraaid is en gewoon woensdag uit zich zelf komt! (of vandaag of morgen..mag ook) Poppemieke welkom.. aftellen is begonnen. tascha ook al zo'n last van vocht? Ik vind het zo'n rot gevoel! Ik krijg dan ook van die onrustige benen. Dank jullie wel voor de lieve reacties, Helaas ben ik dus bijna de hele zwangerschap zo moe. we zijn vandaag wel ff lekker eruit geweest.. we hebben alleen getoert.. maar het ging niet helemaal zoals ik wilde.. (kan dus ook niks hebben :'() heb eten gemaakt. om half 6 zat ik op de bank.. ooo trek het niet. dus toch ff onder de wol gekropen. op de bank kon ik ook geen lig vinden. dus op bed echt totaal van de wereld geweest.. (ik ben trouwens na de zwangerschap wel aan een ander kussen toe... wordt constant wakker in een diepe plas kwijl :S) Ik moet ook wel rustig aan doen.. anders heb ik ook mega last van harde buiken. maar op dagen als deze heb ik dat dus ook.. en dan doe ik amper wat. die harde buiken vind ik ook onprettig.. ik wordt daar ook heel moe van. (bij mijn zoontje had ik er geen weet van. had ik ze ook.. dan vroeg mijn moeder het omdat ze het zag.. en dan had ik het niet eens door) Ach ja.. hier nog meer geklaag. Kleine is lekker druk en die bewegingen worden nu zo sterk.. prachtig. Liefs Jazzie
@Jazzie, jij kwijlt dus ook zo. Ik word er gek van. Iedere keer wordt ik wakker met een nat kussen en nat haar. Volgens mij ligt het wel aan de zwangerschap. Dacht in ieder geval dat een keer ergens gelezen te hebben.
Hahahah.. Ik dacht al.. ben ik de enige.. Volgens mij komt het door opgezetten slijmvliezen. kan je slecht door je neus ademen en ga je door je mond ademen. Echt zo ranzig
Ik durfde het niet op te noemen dacht dat het aan mij lag dat gekwijl hahaha Maar jullie hebben het ook. Wat dachten jullie van een clubje de kwijlende meiden club ofzo. En vooral als je haar dan helemaal aan je gezicht zit vastgeplakt aaaahhhhh Nou Tascha kom hier maar lekker klagen hoor dat lucht alleen maar op en dan ben je het tenminste kwijt. Ik hoop voor je dat het allemaal snel doorzet voor je. Dit is ook geen doen voor je.