hey meiden, even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis, ik wordt nu 3 keer per dag behandeld met capsules, kwam hier vanmorgen met een dichte baarmoedermond en zelfs nog een tuitje, niet verstreken dus, nu inmiddels 1 cm ontsluiting, als dat doorzet dan gaan ze mijn vliezen breken, als het niet doorzet dan morgen weer opnieuw dezelfde behandeling als vandaag. hoe is het met jullie? ik ga zo even alles bijlezen als het lukt Liefs
My miracle! Succes meid! gaat het goed? Ja de ontsluiting begint iig.. maar hoe voel je je? Zo spannend!
Nou het is alweer even geleden dat ik mij heb gemeld! Maar kwam er even niet aan toe volgens mij zelf! Ik lees dat er dus meer zijn die kwijlen!! Gatsie , ik heb er ook last van! Bah!Mijn kussen is ook steeds nat.. En dan word ik weer wakker met een kwijlsliert langs mijn wang...En SNURKEN dat ik doe!! Nou ja dat deed ik van te voren nooit hihi.. Het word tijd dat de kleine straks komt! Morgen moet ik naar de verloskudinge... Ik heb toch wel wat vragen. Laatste dagen heb ik steeds pijn in mijn hoofd, gister middag zag ikl sterretjes en vanmiddag weer even! dat is ook echt iets nieuws wat ik niet eerder heb gehad. baby is rustig , voel de baby wel 5 /8 keer per dag , maar niet heel erg. Alleen wat schuiven en soms een voetje. Dus ik was zelf iets wat bang voor zwangerschapsvergiftiging., Maar het lijkt mij dat het niet kan want mijn bloeddruk is altijd perfect!En ik heb ook geen koorts. Wel misselijk... Dus ben benieuwd wat de VK morgen zegt. Zijn er meer die dit herkennen?
Ja dat kwijlen is echt drama. @Mymiracle, spannend meid, hoop dat het voor je doorzet en ze gewoon je vliezen kunnen breken. Meestal komen daar je weeen wel van op gang en als je nu al 1 cm hebt, doet het in ieder geval iets. Kwijlende meiden clubje, het heeft wel wat . 1 Troost, na de bevalling trekt het wel weer weg. Heb er met mijn zoontje ook zo'n last van gehad en daarna niet meer, totdat ik weer zwanger werd natuurlijk.
Morning Girls, Mymiracle:Wat spannend meis!!! Hopelijk heb je snel je kleine meid in je armen sterkte en we denken aan je! Horselover:Ja SNURKEN doe ik nou ook opeens ik begin op een varken te lijken hahaha Kwijlen, snurken, alles opeten wat vast en los zit, waggelen, knorren al het tegen zit hahaha Maar je moet inderdaad even opletten met deze symptonen hoor!! Hou je ons op de hoogte! Tascha:Ik hoop inderdaad dat het minder wordt hahaha.
Goedemorgen meiden, daar ben ik weer eens!! Zie mij maar als de "stille ", lees alles mee, maar kan het gewoon simpel weg niet allemaal onthouden en om dan op iedereen te moeten reageren.....of ben ik nu zo blond? Maar er is weer veel gebeurd bij jullie.... @Mymiracle, meid zet hem op!! Wat spannend, hoop dat het allemaal een beetje gaat doorzetten. Ik blijf je volgen. @Kwijlende clubje.... ik doe mee, wat een drama, had helemaal niet de link gelegd met zwanger zijn....echt grappig dat we er dus allemaal last van hebben. @Horselover, hou je zelf goed in de gaten. Als je het niet vertrouwd gewoon vandaag al bellen, ook al ga je er morgen heen!! @Jewel, meid bij jou rommelt het ook goed =D> , alleen zo vervelend voor je dochtertje. Heel veel beterschap. @ Tascha, oh heerlijk dat vocht.. :^o , wordt er niet goed van. Ben blij met beter weer, dan staan mijn slippers niet zo raar, pas gewoon weg niks anders meer!! Voeten zijn minstens 2,5 maat groter geworden, en dan zien mijn enkels/kuiten/benen en handen er ook zo charmant uit! Haha... @ Alle meiden die nieuw mee aftellen....WELKOM!! Ik vond het ook allemaal super snel gaan...nu ben ik daar niet meer zo zeker van!! Ik ben er klaar voor kom maar op klein lief manneke!!
Nee hoor Cherrylein, ik vind ook de dagen voorbij kruipen. Ik leef naar elke woensdag toe want dan is er weer een week voorbij en dat duurt zooooooo lang.
Hier ook suc6 aan mymiracle, hopen dat het lekker doorzet!! Erg spannend allemaal, en ben wel een beetje jaloers haha wil die kleine er eigelijk ook best wel graag uit. @jeanney: hier ook nog 1 met dikke voeten, had er hiervoor ook geen last van maar merk het nu echt heel erg! Als ik dan me sokken uittrek zie ik helemaal de afdruk van mn sok zitten en dat het lekker afgeklemd heeft gezeten, ook lopen is vervelend! En hier nog 1 voor de kwijlendemeidenclub haha, ik hadf idd die link ook niet gelegd met zwangerschap LOL Erg smerig als ik savonds wakker word om te plassen en ik ga weer liggen zo in een natte plek hahaha. Jeetje was wel veel om te lezen en kan het allemaal maar moeilijk bijhouden hoor Pff, wel lekker veel gerommel hier en daar. En aso zijn, Agh we mogen nu maak er lekker gebruik van zou ik zeggen haha. Gelukkig word ik op handen en voeten gedragen door me moeder en me ventje, dus hoef weinig te vragen. En klagen doe ik natuurlijk wel, ben het behoorlijk zat die buik, moeite met lopen en zitten enz. Gister huissie wezen bezichtigen was helaas niets, portiek stonk en kwam de beneden buren tegen, die hadden drie stefferds en waren echt van die onbeschofte hangjongeren om het zo maar te omschrijven. Huis was een drama straat erg depressief en somber, plus dat er allemaal tippies voor de deur lagen ( blowers dus ). Morgen de andere bekijken, gister al voor de deur bekeken ( leegstaand huis ) met de buurvrouw gekletst. Weet wel zeker dat ik die ga aannemen, dus binnenkort lekker klussen Pff haha. Verder is het constand heerlijk weer!! heb zin om vanalles te doen maar dat kan niet of is ongemakkelijk Maargoed verder lekker op het balkonnetje zitten of hier lekker bijlezen. Suc6 iedereen en nog eventjes volhouden, snel hebben we ons kindje en daar doen we het allemaal weer voor. xxx
Spannend Nathalie88 hopelijk is dat huisje morgen inderdaad wat en kunnen jullie er snel wonen. Succes dus morgen!!
Hallo, Balen van dat huis Nathalie, maar hopelijk is het volgende huis beter. Verder is het lekker rustig hier. Ben benieuwd hoe het met Mymiracle is. Zou ze al bevallen zijn? En hoe is het bij jullie, zit er al enige beweging in. Hier wel de hele dag al kramp en ik merk dat ik steeds minder op mijn buik kan hebben. Wel beweegt de baby nauwelijks, ik ga het dus even in de gaten houden, als ik haar vanmiddag nog niet gevoeld heb, dan ga ik de vk even bellen. Moet morgen sowieso op controle, maar dan wacht ik liever niet af. We zien het wel.
Dankje ik hoop het ook! Zag er van buiten wel zover ik kon zien goed uit, straat is leuk en buurvwouw was erg aardig en goed te spreken over de andere buuren. Dat portiek stonk niet haha en de woningbouw was daar al binnen geweest om alles op te knappen Morgen moet ik direct beslissen of ik hm wil ja of nee, maar weet bijna wel zeker dat ik hm aanneem. Hij is ruim genoeg lekker goedkoop en ik heb niet genoeg tijd om kieskeurig te zijn haha. Eenigste nadeel is dat de badkamer super klein is *snik* maar misschien wel betyer, zit ik er teminste niet zo lang in hahaha.
Ik weet niet waarom je een ander huis wil, maar als het haast heeft is een kleine badkamer niet zo heel erg. Je kunt dan, als alles eenmaal weer rustig is, op zoek gaan naar een huis wat wel aan jullie verwachtingen voldoet. Wij willen ook graag verhuizen, hebben een koophuis, maar we zitten met de financiele crisis wel even goed waar we nu zitten. We gaan later wel weer eens kijken.
hey allemaal is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat neergezet heb maar geen tijd gehad joh opruimtik hier echt nie normaal al merk ik wel dat ik nie alles tegelijk kan doen dan geeft me lichaam het aan ook veel harde buiken de laatste dagen dus hopelijk is dat een goed voorteken ook ik heb last van dat gekwijl hoor nie normaal soms en heel vervelend blijf wassen en hoe is het bij jullie?moet nog maar 3weekjes vind het zo spannend ook omdat je niet weet wanneer he je hebt wel een datum maar verder kan je der geen pijl op trekken he ziekenhuistas staat wel al klaar hier hoor en as donderdag weer voor controle
Het is zeker spannend. Dat vind ik ook. Ben bij mijn zoontje met 37'2 bevallen en nu ben ik alweer 38'1, dus er is echt geen pijl op te trekken. We kunnen helaas niets anders doen dan afwachten.