Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Dag lieve dames....

Ik zie het al...ben niet de enige met een rommelende buik...
    Pff...begint echt vervelend te worden hoor...dan hoop je dat het doorzet en dan zwakt het weer af of stopt gewoon ff helemaal, om vervolgens een poos later weer vrolijk verder te gaan.....
    Dus Tascha je bent met je 1e echt lekker op tijd bevallen...valt het dan niet tegen dat deze later komt? Bij mijn dochter ben ik bevallen met 40,6 en had daarvoor al een poosje licht gerommel maar lang niet zoals nu zeg...Zou me niet voorstellen dat deze langer zou blijven zitten, maar dat zegt natuurlijk niks he.
    En dat kwijlen, volgens mij valt dat bij mij nog wel mee dacht ik...zal eens checken op vlekken op mijn kussen:p

@ Mymiracle, hopelijk zet het goed door of beter nog heb je je kleine al in je armen...we wachten met spanning af...;)

@ Nathalie88...spannend...leuk een nieuw huisje! Klusserdeklus!

En toen kon ik ff niet meer teruglezen dus ga mijn bericht nu plaatsen...haha

2. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ik wil verhuizen omdat ik op mezelf ga, ik heb urgentie gekregen vanwegen een levensontwrichtende situatie.
    Hier heb ik namelijk helemaal geen plek voor de baby en ik word helemaal gek van de mensen om me heen!
    Dus er staat nog geen bedje niets omdat ik simpelweg helemaal geen ruimte heb.
    Dus vandaar dubbel spannend en voor het eerst op mezelf en de baby die er bijna is!
    Alles op het laatste moment nog regelen en doen, wel vervelend maar heel blij dat ik nu toch iets ga krijgen heel spoedig.
    Wie weet krijg ik wel direct de sleutels.. geen flauw idee.
    Hoe sneller hoe beter dan kan ik direct aan de babykamer beginnen, dat gaat natuurlijk op nummer 1.

Idd wat knuffie ook zegt er is geen lijn in te trekken je hebt alleen een datum waar de vk van zegt dat de baby ongeveer gaat komen.
    Maar kan altijd eerder of later we weten het allemaal niet.
    Ook ik vind het allemaal erg spannend en vraag mezelf af hoe wat waar en wanneer, maar heb een vermoeden dat de mijne "over tijd" komt.

En @ jewel jou bericht zag ik pas toen ik deze al had geplaatst :p
    Maar moest ff me spelfout verbeteren dus kan ik ook weer ff nieuwe dingen neerzetten haha.
    Idd klusklusklus! lekkere bezig zijn, kan aan niets anders bijna meer denken naast de baby dan :p

3. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    @ Horselover....hou het even goed in de gaten, want het zijn idd wel de symptonen...is altijd verstandig om dan toch ff te bellen hoor meid...zie dat je vandaag moet...hopelijk is er niks aan de hand!!! Laat je het ff weten...Succes

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Spannend Nathalie, ga heel hard voor je duimen dat het huisje morgen echt iets voor je is.

Hier trouwens wel een ontwikkeling, het lijkt wel of mijn slijm iets roze word, sorry voor het smerige verhaal. Ook heb ik last van mijn darmen en is het echt heel erg onrustig, maar ga er maar niet vanuit dat het doorzet.

@Jewel, ja het is wel balen, dat deze later komt dan de eerst. Mij was verteld dat de tweede meestal niet veel later komt dan de eerste, maar hier pech helaas. Misschien zit het verschil hem in het feit dat de eerst een jongen was en de tweede een meisje. We zullen we zien.

5. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    @ Tascha...whoehoe dat klinkt spannend...kan maar zo doorzetten natuurlijk!!! Ik duim voor je dat het gaat doorzetten!!!!! En dan wel vandaag nog!;)
    En weet niet of het aan het geslacht ligt...
    De ex van mijn vriend heeft 3 meiden...de eerste was 3 dagen te vroeg, de 2e was zo'n 2,5 week te vroeg en de 3e 1 dag te laat...geen peil op te trekken dus....haha

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @Jewel, dankjewel, maar ik ga er niet te veel op hopen. We wachten wel af. Heb jullie om mij af te leiden.

7. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Dankje ik hoop het ook!
    En agh die smerige praatjes kunnen wij wel tegen haha, oei wel spannend hoor!
    Wie weet zet het door en mag je vanavond of morgen beginnen :D
    Zal denk ik in iedergeval niet lang meer duren!
    Wij leiden je idd wel ff lekker af :p

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Afleiding kan ik zeker wel gebruiken. Mannetje was namelijk net nog thuis, maar die moet zo even naar zijn werk, heeft een belangrijke afspraak. Hij moet dus echt even gaan en zeker met die voorweeen van mij, hoeft het helemaal niks te betekenen, maar ik vind het niet zo fijn om alleen te zijn momenteel.

9. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Tuurlijk zijn we er voor je....zit hier ook alleen...mijn dochter slaapt en mijn vriend aan het werk, komt vanavond half 7 weer thuis.....Joepie!!! ;)
    Hier ook weer flink krampne, maar verder niks nieuws hoor...en morgen naar het ziekenhuis voor keizersnede...Als beebje wel gedraaid is kan ik zo weer naar huis na onderzoek waarschijnelijk....Zou ook wat zijn...mijn vriend vind het helemaal erg als het morgen niet gaat gebeuren....

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zou je niet teleurgesteld zijn als ze het morgen niet gaan halen. Een vaginale bevalling lijkt me fijner, maar als je er al zo lang naar uit kijkt, lijkt het me ook wel een domper.

11. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    ja idd...het heeft 2 kanten idd...vooral omdat ik ook zo verschrikkelijk last heb van die voorweeen ed. Zou idd wel een domper zijn....vooral als ik dan nog 3 weken zou lopen...

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Hier nog 1tje alleen, naja zo goed als.
    Mn broer is wel thuis maar daar heb ik toch niets aan haha, mannetje weet ik niet hoe laat of dat in hem wel ga zien.
    Hij heeft geen vaste werktijden dus is altijd weer afwachten...
    Maar gelukkig is alles lekker rustig hier dus maak ik me niet druk.
    Afleiding hebben we allemaal een beetje nodig :)
    En ja jewel spannend hoor wie weet, maar kan me idd voorstelllen dat je morgen gewoon lekker je kleintje wilt hebben.
    Omdat je je er nu op kon voorbereiden en er vanuit ging, maargoed natuurlijk bevallen is uiteraard wel fijner.
    We horen vanzelf wel hoe en wat ;)

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ja dat zou zeker een domper zijn. Kan het niet zo zijn dat als de baby gedraaid is, dat ze het dan gewoon gaan inleiden morgen, of hebben ze echt duidelijk gezegd dat je dan moest wachten?

14. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Nee ze hebben niet gezegd dat als het gedraaid is je dan moet wachten.... Ze hebben me gewoon verteld dat ze van tevoren een echo maken om te kijken of beeb niet gedraaid is dan. maar verder hoe of wat weet ik niet...Ging er niet vanuit dat beeb nog ging draaien, aangezien dit mijn 2e stuit is...En inleiden weet ik niet...heb bij mijn dochter uiteindelijk ook keizersnede gehad, weet niet of ze dan nog wel inleiden...

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het zal helaas afwachten zijn. Maar als de baby niet gedraaid is, krijg je morgen gelijk je keizersnede? Spannend hoor.

16. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    jaa heel spannend, al een beetje zenuwachtig?
    Zou ik wel zijn in iedergeval hihi :D

17. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Jeps...10 uur melden en half 1 onder het mes 's middags... Dus als jullie dan niks van me horen een paar dagen moest ik blijven...heb helaas geen laptop die ik mee kan nemen dus kan jullie niet op de hoogte houden en kan hier ook geen poolshoogte nemen, das dan wel weer jammer....

18. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Nee...eigenlijk helemaal niet zenuwachtig...alleen verrekte nieuwsgierig...wil nu wel graag weten of het een jongen of een meisje is hoor.....Vooral omdat mijn vriend al 3 meiden heeft...ben benieuwd of het hem nog gelukt zou zijn een jochie te maken:p Wij grappen erover dat hij dat niet kan namelijk....hihi. Zou wel leuk zijn natuurlijk en als het een meisje is vind ik het ook helemaal geweldig(mijn vriend ook hoor, alleen ze moet wel op voetbal dan:p) heb zelf ook een zusje en kan altijd lekker met haar teuten en shoppen...heerlijk

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Als je morgen een keizersnede krijgt, moet je lekker van je baby genieten en niet aan ons denken, is wel heel lief van je hoor en waarschijnlijk zou ik het zelfde hebben. Wij denken wel aan jou.

20. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0

Wat lief...maar als ik dan uit het ziekenhuis kom ga ik meteen hier checken...zal dan hopelijk zaterdag zijn als ik net zo snel herstel als bij mijn dochter... :D ;)

Deel Deze Pagina