Oww ja ik zou idd dan ook bijna sterven van nieuwschierigheid haha, zou wel grappig zijn als het weer eenmeisje is. Maar ook heel leuk als ie eindelijk een zoon heeft natuurlijk, kunnen ze lekker mannen dingen gaan doen Mijn exbaas kreeg ook maar geen zoontje, hij heeft nu 3 dochters Ik hoop ook voor je dat je herstel erg speodig zal zijn, is wel zo fijn natuurlijk en vooral met dit weer. Ja over ons hoef je je niet drruk te maken wij komen er wel doorheen, en idd ik hoop ook dat er tegen die tijd meer dames zo ver zijn Kunnen we heerlijk fototjes gaan bekijken en bevallingspraatjes houden
Oh kijk er helemaal naar uit. Zouden wij ergens een club mogen openen, zodat we lekker samen kunnen kletsen. Zou wel jammer zijn als het niet kan. We kunnen we bij de april mama's meekletsen, maar ik heb daar helemaal nog niks geschreven.
We gaan het zien...de 2 oudsten meiden willen graag een broertje...haha (11 en 7) Hun moeder is namelijk 1 april bevallen van je raadt het al een zusje... Mijn dochtertje wil allebei...als ik het haar vraag zegt ze...uhm...een blootjezusje (broertjezusje dus) haha
heb ook maar weinig bij de aprilmama's geschreven, waren er zoveel...dat hield ik niet bij...periodes dat ik maar 1 keer in de week ff ging kijken zo moe was ik dan... We zullen vast wel ergens een clubje kunnen openen denk ik hoor...
aaaaaaaaah hahah lief! kan begrijpen dat de andere 2 wel nu graag een broertje willen, maar tegen de natuur kanje niet in he. Heel spannend allemaal!! dus al je kleertjes en spulletjes zijn lekker neutraal Gaaf hoor, vind het knap vanje dat je dat kan, ik moest en zou het weten Vond het veelste leuk om gerichte kleertjes te kopen en naam te bedenken Had het nooit uit kunnen houden hihi.
Jeps, alles neutraal...heb nog wel alles van mijn dochter, maar geen idee of ik dat nodig ga hebben...Ik mocht lekker 2 namen bedenken.....
hahah ja dat is wel waar jij mocht er lekker 2 bedenken Ik had er ook in het begin al 2 voor de 20 weken echo, was er al lekker vroeg mee bezig haha. En mn vriend had al een meisjes naam en een jongens naam direct klaar toen ik wist dat ik zwanger was haha. Maar ik heb het toch een beetje aangepast, hij wou graag ian en ik damian, dus ik heb mn zin gekregen op het punt dat ian ook in damian zit hahaha. Zijn we alle 2 blij Meisje wou ie graag chelsea, vind ik ook een hele mooie naam, als we een meisje krijgen hierna word dat het
Whaa wat gaan jullie snel!! Pff ik weet niet waar ik moet beginnen met reageren zeg! @Knuffie: goed naar je lichaam luisteren.. Ik kan me er helemaal in vinden dat niet alles meer zo snel wil en achter elkaar... Ik heb er op het moment ook echt pauzes tussen.. Eerst zuigen dan ff zitten met de voeten omhoog.. (wat je nog voeten kunt noemen haha) en dan dweilen .Want ik krijg dus ook heel snel last van een harde buik als ik wat doe. Ja het is echt spannend! Het word de 1e dus ik weet helemaal niet wat me te wwachten staat.En het voelt nog zo onwerkelijk , net of ga ik dit helemaal niet mee maken allemaal..(moeilijk te omschrijven) @Jewel:Ohh wat spannend zeg allemaal!! Ik ben benieuwd of je die kleertjes weer kunt gaan gebruiken of toch alles nieuw moet gaan kopen.. Zou ook leuk wezen een kereltje erbij! @Nathalie: ook wij weten niet wat het word, maar kan mij helemaal vinden in jou antwoord! Ik kom er steeds meer achter dat het toch wel heeeeeel erg leuk is om het te weten aan de ene kant.. Want er zijn zulke prachtige dingen tekoop! Ik heb ook veel neutrale kleertjes.. Heb toch al wel voor beide wat gekocht.. Wat polo'tjes voor een jonge.. EN wat jurkjes en roze voor een meisje.. Haha kon het niet laten! Maar goed het is ook wel weer spannend hoor niet te weten wat erin je buik woont op het moment . Maar wat spannend joh jou situatie met het huis!" Ik hoop voor je dat alles goed mag komen! @Tascha: het blijft moeilijk he die namen! Maar gelukkig waren wij er toch redelijk snel uit.. Meisje heeft wat langer geduurd..ennuh blijft het nog rustig bij je?Of begint het gerommel al? Spannend allemaal he. @ mijn verhaal : Vandaag bij de VK geweest, heb dus verteld waar ik de laatste tijd last van heb en wat onzeker door word. Ik mocht ten alle tijden bellen als ik mij weer zo voelde.. Bloeddruk was wel wat hoger dan de vorige keren maar verder nog wel keurig. 80/130/ En normaal had ik ong 60/110... Donderdag moet ik een keer extra komen aan het einde vd middag. Dan moet ik ook wat urine inleveren. Want zei de bloeddruk is nou goed maar het moet niet zo zijn dat ie met eem stijgende lijn blijft gaan. hartje was verder goed! Ik heb gevraagd of ze ong. in kan schatten hoe groot de beeb word. Nou ja dat kon ze wel , natuurlijk blijft het een gok en ze zei het kan zo een pond schelen., Maar zo te voelen was het al een ruim ontwikkelde baby, en ze dacht nou ong. 7 pond. Ze dacht dat het bij de geboorte zowieso wel boven de 7 pond uit komt. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoelang de kleine blijft zitten! Ik hoop niet lang haha.. Vriendlief moet voor zijn werk donderdag naar Culemborg, dat is bij ons vandaag 2,5 uur rijden. Daar moet ie de hele dag heen, eerlijk gezegd vind ik het niet echt fijn dat ie zo ver weg is. Want met de file's is ie natuurlijk langer onderweg. En ik moet donderdag dus weer voor extra controle. Ben ik nou zo'n scheiterd???Haha of zouden meer van jullie het niet een fijn gevoel vinden?
@horselover, fijn dat de controle op je bloeddruk zo goed is. Nu kan ie nog goed zijn, maar dat kan morgen ineens anders zijn. En hier is het raar. Heb een enorme pijn van onder en ook erge krampen en steken. Dus het is afwachten.
@horselover: Ja daar heb je idd helemaal gelijk in, is super spannend en en nog grotere verassing als je het pas weet bij de geboorte Nou is het wel dat je dat echt moet kunnen hoor, ik kan het bijna niet eens geheim houden als ik een kado heb gekocht voor iemand dus dat doe ik nooit ruim van te voren haha. Ja die drang om kleertjes te komen had ik ook heel erg, voordat ik waist wat het was was ik ook erg geneigd jongens en meisjes kleertjes te kopen, gelukkig niet gedaan toen. Anders had ik toch met die jurkies gezeten en had me alleen teveel extra geld gekost haha. Nu zat ik dan ook nog eens zonder geld dus heb ik alle centjes 3x om moeten draaien zegmaar. @jouw verhaal: jeetje lekkere grote baby dan hihi die van mij werd op zo een 3 pond geschat :O Maar die van mij is niet zo groot zei ze dus aan de eene kant wel lekker een meevaller voor mn lichaam haha. Erg vervelend dat je mannetje zo ver moet zijn en heel de dag dan weg is ik weet hoe je je voelt. Mijn vriend werkt als bijrijder en gaat heel nederland door, dus ik zit eigelijk 9 van de 10x ver bij mn mannetje vandaan. Nu maar hopen dat ie een beetje in de buurt is als de baby komt..
heel herkenbaar ik ben de laatste 14 weken met smart aan het aftellen... ben ook zo bloednieuwsgierig naar deze 4e ukkepuk,lijkt hij op zijn broertjes of toch zijn zusje sterkte allemaal met wachten het is gelukkig mooi weer dat verzacht het wachten haha
Tascha wat spannend meid ik hoop voor je dat het doorzet hetis mooi weer om te bevallen haha Jewel ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen. Ik hoop dat het allemaal voor je meevalt en datje maar snel de kleine in je armen hebt. Ik zal morgen voor je duimen en zoals je kan lezen we denken morgen allemaal aan je!!
Jazeker balen, we zullen wel zien. Morgen naar de vk. Die onderneemt nog geen actie denk ik of wel. In de vorm van strippen of iets.
Tascha, spannend morgen dus of je al wat ontsluiting hebt en ze wel of niet gaat strippen. Jewel, ben wel heel benieuwd of de baby gedraaid is je weer naar huis komt of dat je morgenmiddag je kleintje in je armen hebt. Ik heb gelukkig (nog) niet zo'n last van vocht vasthouden met het warme weer, maar heb het wel snel erg warm en ga dan zo transpireren. Dat vind ik wel erg vervelend. Kan dat ook door de zwangerschap komen?