Ja dat hoop ik ook, denk alleen niet dat ze al gaan strippen of zo. Ben natuurlijk "pas" 38'1 week zwanger.
ja rot is dat waarschijnlijk zullen ze zeggen wacht maar rustig af!!! Alleen dat wachten is al kl... zou toch handig zijn als je van te voren wist wanneer je gaat bevallen. Kan je er tenminste naar toeleven en voorbereiden
Ik wil gewoon snel bevallen. Mijn man gaat vanaf deze week ook verder weg werken, dus ben om de een of andere reden bang dat ie dan de bevalling mist of zo. Ik weet het ook niet. Voel me momenteel niet zo happy geloof ik.
Meid dat wil ik graag geloven dat je niet zo happy bent. Je bent er gewoon klaar voor en niet langer wachten lijkt me helemaal normaal. En als dan ook nog eens je man verder gaat werken kan ik me voorstellen dat dit behoorlijk op je zenuwen gaat werken want stel je voor!!!! Wacht morgen even af misschien heeft de vk wel nieuws voor je het kan allemaal.. Enne het komt allemaal wel goed waarschijnlijk komt die kleine gewoon in de avond als man lief thuis is.(zal je zien)
Oh Tascha... dat je je zo voelt kan ook een teken zijn van een naderende bevalling misschien...Ik hoop het voor je hoor
dank jullie wel, voor jullie steun. Ik baal gewoon een beetje. Mijn man zou morgen mee gaan naar de vk en dat kan nu niet meer, want hij moet echt werken en dat snap ik natuurlijk helemaal, maar had gehoopt dat hij me wat kon steunen aangezien ik het zo zat ben. Nu maar hopen dat mijn moeder mee kan, die kan ook wel wat voor me betekenen en anders moet ik met mijn schoonvader en daar heb ik helemaal geen zin in. En baal gewoon dat het allemaal niet doorzet. Voel mee een zwaar opgeblazen michelin poppetje, ik slaap niet, dus ik ben dood moe, mijn zoontje voelt aan dat er wat gebeurd en die is dus erg aanhankelijk en ongezellig. Het zijn gewoon al die dingen bij elkaar. Mijn bekken willen echt niet meer, kan niet meer liggen van de pijn. Het houdt gewoon allemaal even op. Maar goed, nu weer even positief
Nathalie: Het meeste heb ik via marktplaats gekocht .Leuke kleren ook nog van dure merken voor weinig geld .. Ik heb een aantal dingen nieuw gekocht. Maar dat is wel zonde voor het geld.. Ik moet nou toch echt maar even wachten wat het word! En dan heeeerlijk shoppen , kijk er nou al naar uit!! Jeetje wat een ukkie! Laat die zn tijd maar even uit zitten dan.. Dan groeit de baby misschien nog wat.. kwa lichaam is het idd idealer denk ik om een wat lichtere baby te hebben. Nou zegt het niet altijd wat, ken ook een vrouw die had een heeeel klein buikje en was tenger van dr zelf en daar kwam een bijna 9 ponder uit... Dus jijj weet niet beter dan dat je mannetje ver weg is!! Ik ben denk ik verwend.. Normaal is ie binnen 45 min thuis! En als ie late heeft in minder dan 30 min. Ik hoop voor je dat ie in de buurt wanneer de baby zich meld. Ik denk in jou geval dat je het al vroeg aan moet geven dan! @breezermys: ja spannend he! Ik ben erg benieuwd hoe de kleine van ons eruit gaat zien! Heeft ie van papa of van mama.! Maar wat gezellig zeg 4e!!! Heerlijk zo'n gezin.. Bij de andere 3 verder goede bevallingen gehad?? @nense: heel herkenbaar dat snel warm zijn en transpireren. Alleen houd ik daarbij ook nog vocht vast. Nou ja ik zeg maar zo een betere tijd kunnen we niet bedenken voor de zwangerschap! Als het goed is hoeven we niet in 30 graden te zitten. En als het warme weer begint is de kleine er en kunnen we er heeerlijk mee naar buiten te wandelen enzo! Ik kijk er nou al naar uit!~ @Tascha: ohh dat balen! Denk je yess zal het dan eindelijk gebeuren! Ik ben benieuwd wat de VK er morgen van zegt!! Ik hoop voor je dat het straks toch nog door mag zetten. Maar ga er niet teveel vanuit anders valt het natuurlijk vies tegen als het niet zo is!!
ah oke ja dat is altijd handig haha, heb wel vaak gekeken op marktplaats idd. Ik heb geluk dat ik een vriendin heb die ook een zoontje heeft die was op 15 mei 08 geboren, en al zijn ouder kleertjes heb ik hier nu staan Dat is helemaal lekker dus, hele bergen met stoere vestjes en broekkies Wat betreft niet anders gewend.. tsja hiervoor had hij een ander contract en hoefde hij veel minder te werken dus was altijd lekker optijd bij me. Nu heeft hij ook nog eens een weekend baan erbij voor in de nacht dus op vrijdag werkt hij echt heel de dag Niet echt leuk maar hij doet het graag voor die kleine aangezien we ff erg krap zitten, ik hoop idd dat ie een beetje in de buurt zit als de baby komt. Misschien dat ie anders rond me uitgerekende datum op de zaak kan blijven en daar een beetje werken. Bijv nu is hij ook nog steeds aan het werk.. Ja kleine prop is het haha, nee idd buik zegt niets Denk ook dat ie eerder over tijd komt dan ervoor. Agh dat is ook wel weer een ander voordeel dat ie zo klein is, past ie tenminste in de kleertjes die maatje 50 zijn Hier nog een opgezwolle vrouw Pffffff ben het zat wil me figuur terug, dikke stal poten niet normaal! Ook de onderkant van me buik is slap geworden ;? ik had meer moeten bewegen maar is nu te laat Ben bang dat ik dalijk zo een flap overhoud zegmaar.. *snik* Word toch eenigzins trainen dalijk.. Naja ga morgen denk wel ff in het zonnetje zitten op balkon, kbennog helemaal melkwit Bahh ziet er niet uit !
Gewoon 4 bladzijden om bij te lezen GEZELLIG HIER!! Ff gauw.. ik zal straks uitgebreider reageren.. Tascha.. roze verlies betekend wel dat er iets aan de gang is.. maar ja.. jij en Jewel hebben wel heel heftig last van voorweeen. volgens mij bevallen jullie straks binnen een uur Ik hoop dat je kleine deze week nog komt voor je. dat je mannetje toch in de buurt is. My miracle.. hoop dat alles goed gaat en je je kleine hebt. Het is echt een kwijlende meiden club geworden hahahaha Volgens mij heb ik weer een vlaag van nesteldrang Die komt bij mij met vlagen. straks ben ik niet meer vooruit te branden. Niet dat ik niet wil hoor. maar kan echt niet meer. mijn heupen auw auw! (heb de voortuin lopen schrobben ) Ach ja.. kan ik iig weer van mijn lijstje schrappen! Kom later terug! Liefs Jazzie
Hier nog 1 niet meer vooruit te branden hoor, denkens hangen uit het raam en moet me bedje opmaken. Helemaal geen zin in, last van me benen en voeten ( helemaal opgezwollen ) Ook bij mij komt het opruimen met vlagen, ééne moment heb ik er zin in enhet andere moment weer niet Tsja zo toch maar ffies doen.
Wilde hier toch ff op reageren. Ik had dit op het eind van de zwangerschap van mijn zoontje ook. leek net zo'n bierbuik van een man. zo'n rand die dan echt gaat hangen. Uiteindelijk is die huid nooit echt strak geworden maar klagen mocht ik ook niet. Tenminste ik had een behoorlijk toeter en het is wel een los huidje maar geen Flap of stuk vel. Moet er wel bij zeggen dat het behoorlijk tijd nodig had om bij te trekken. EN de kilo's moesten eraf. Nu heb ik helemaal nog niet zo'n dikke buik en de huid gaat toch weer hangen. zal misschien met de structuur te maken hebben of omdat het toch TE opgerekt is geweest. maar ik heb er best vertrouwen in dat het weer goed komt! Liefs Jazzie
Dankje tascha.. Ik probeer ook zeker op te letten.. Maar maak hier ff gebruik van. een btje rust is ook wat waard! Nu nog ff zittend op de bank wat strijk doen. En dan is het voor vandaag weer goed. We zijn gelukkig aardig aan het eind van alle werkzaamheden. (Ga hubbie zo nog ff aan t werk zetten hihihi) JE moet ook niet het hele huis onder handen nemen als je zwanger bent Woonkamer/Kinderkamer/ Oudersslaapkamer/ babykamer.. En heel klein is ons huis niet We zijn dus al vanaf november bezig hahahaha.. En vanaf januari de laatste drie gedaan. Maar als het straks klaar is ben ik zoooo blij! Liefs Jazzie
Ik had bij mijn zoontje ook zo'n flap en dat is niet meer weggegaan, nu heb ik het ook nog. Misschien als ik straks intensief gaat sporten dat het weggaat, maar ik denk het niet.
Horselover.. Blij dat nu nog alles goed is! Ik hoop dat je bloeddruk nog goed is donderdag! Ik mag morgen naar de vk. ben benieuwd! VOlgens mij ligt uk nu wel goed.. niet ingedaald want ik kan volgens mij het koppie heeeel goed voelen net boven mijn schaambot. Liefs Jazzie
@jazzie: ja onderaan is het heel erg opgerekt heel snel en zitten verschrikkelijk veel scheuren. Fijn om te horen dat ik nier de eenigste ben die dat heeft of heeft gehad, wel minder om te horen dat het een tijd duurde Vooral dalijk met de zomer enz.. Hoop dat het een beetje gaat bjitrekken wie weet, maar dat zal wel heel hard werken worden Ben nog wel jong en misschien dat het snel weer bijtrekt, maar ben naast me zwangerschap ook veel aangekomen door stress ( stresseten ). Heb zoiezo de aanleg om snel aan te komen, maar ook gelukkig om weer snel af te vallen. Ik moet echt opletten met wat ik eet en hoeveel, maar soms gaat dat niet helemaal en loopt het uit de hand. Nu een beetje te erg uit de hand helaas omdat ik ook extra ging eten voor de baby, normaal at ik 1x per dag alleen in de avond. Nu ging ik bijna heel de dag dooreten, eerst gezond maar op een gegeven moment kwam er ook steeds meer snoep bij ( zo een trek erin telkens ) Laten we hopen dat het weer helemaal goed komt, en voor de dames die er ook last van hebben ook natuurlijk. De rest wees blij met jullie mooie buikkies!! ben heel jaloers
Ik was met mijn zoontje 24 kilo aangekomen En het is goedgekomen. droeg trouwens met 3 maanden wel weer bikini! Kijk buikje is niet zoals voorheen.. maar zeker niks om me voor te schamen. Ik zal een foto van mijn buikje 14 weken (als ik die kan vinden )ff in mijn album zetten.. En dan was ik natuurlijk alweer iets zwaarder dan in het begin. kan je zien dat het toch goed kan komen. Liefs Jazzie
Okej nou ik heb ne expres niet gewogen maar ik denk dat het er bij mij ook zo op neer komt hoor. Ik merkte het eigelijk ineens aan me benen die verschrikkelijk dik zijn geworden, kan niet meer echt met me benen over elkaar en de binnenkanten van mn benen schuren tegen elkaar ( ook een dikke kont ) Dat zijn de plekken waar het als eerste gaat zitten, en nu zakt ineens de onderkant van me buik uit bah vreselijk! Mooi om te horen dat het toch nog goed kan komen, dat is dan wel weer een lichtpuntje in het duisternis! Heb jij gesprot of gewoon qua voedin enz verandering in gebracht ( naast het dagelijks druk zijn verder )? xxxx
Ik ben heel veel gaan lopen! KIlOMETERS met de kleine! hij is van maart.. dus met het mooie weer kon ik aan de wandel. Daarnaast heb ik bv gegeven en opgelet met eten. Lijnen kon niet. Maar gewoon niet snoepen wel. O en dikke benen heb ik nu ook. Heb ook het idee dat het er dikker uitziet omdat er een hoop druk op je benen komt te staan. ze moeten toch alles dragen. Dat is meestal vrij vlot na de bevalling een stuk minder. (de laatste 10 kilo ben ik pas net voor deze zwangerschap afgevallen.. dat was overigens niet meer van de zwangerschap. begon aan deze zwangerschap 10 kilo lichter dan aan de eerste) Foto staat in mijn album Ik ben er best trots op hoe het geworden was. Liefs Jazzie