Vervelend Meertje. Hopelijk helpt de rust bij je. Hier zijn de harde buiken zeker nog niet weg, maar ze zijn ook niet zo vaak als gister. Mijn moeder is er nu, die komt mij even afleiden en dan is er iemand mocht er toch nog wat gebeuren. Ik moet een paar dagen rustig aan doen en hopelijk gaat het daarmee weg. Maar ik vind het wel heel vervelend.
Oei Tascha, veel sterkte. Ik hoop dat je eigenwijsje nog even lekker blijft zitten. Het is nog lang geen tijd! Jij ook sterkte meertje
hey meiden, bij mij vanaf zondag nog 7 weken te gaan,pfff die gaan aan de ene kant snel en aan de andere kant zo traag! omdat je echt naar je kleintje verlangt! en kvraag me soms af komt hij vroeger of later? tja het is afwachten hé, tis allemaal zo spannend! groetjes
..Wat vervelend meiden ik hoop dat het snel allemaal goed komt en de harde buiken minder worden...nog een paar weekjes volhouden kleintjes
Het rommelt af en aan. Maar moet zeggen nu ik niet aan het werk ben gaat het echt beter en bij jouw ook alweer wat gezakt
Dat rommelen is op zich niet erg, als het maar niet erger word. Vanaf wanneer ging je met verlof? Doe maar even rustig aan, even aan jezelf denken hoor. Jij bent het belangrijkst, samen met je baby.
Begin deze week had ik mezelf ziek gemeld ivm griep. Ik begon toen te merken dat mijn harde buiken gelijk stopte(had ze echt 2 tot 3 dagen non stop achter elkaar ging ermee naar bed en stond ermee op). Gisteren was ik voor controle bij de VK en aangezien ik dit probleem al vaker aan haar gemeld had gaf zij aan dat ik per direct moest stoppen met mijn werk. Anders de kans op een vroeg geboorte erg groot zou zijn. Daarbij ligt de baby in een stuitligging waar ik heel veel last van heb. Zou anders 25 maart met verlof gaan ga dus nu 2 weken eerder. Maar sinds deze week moet ik zeggen gaat het echt wel beter. Maar hoe voel jij je.
Heel fijn dat het beter gaat. Kleintje moet inderdaad nog even lekker blijven zitten. HIer gaat het wel. Ook wel rommelen en ik merk dat het erger wordt als ik mij druk maak of aan het einde van de dag. Het staat gelijk aan moe zijn of zo. Ben namelijk de afgelopen week erg moe en slaap ook erg slecht, dus het zal wel een optel som zijn. We doen maar even lekker rustig aan en dan zal het wel goed komen.
Blij dat het iets beter gaat en inderdaad heeft echt met inspanning te maken op welk gebied dan ook! Nou meid dan gaan we het lekker rustig aan doen zodag de kleintjes nog lekker kunnen doorgroeien. Veel liefs Meertje
Tascha en Meertje: Doe inderdaad maar lekker rustig aan. |Gelukkig dat het in ieder geval al wat beter gaat. Hier voelde ik me de laatste dagen een beetje raar. Stond net op en heb echt een soort van buikpijn onderin...Nog nooit eerder gevoeld in de zwangerschap...Miss van het indalen? Het voelt toch wel pittig.... Groetjes
Vervelend he die buikpijn. Misschien zijn onze kindjes ook wel flink aan het groeien. Ik merk ook wel dat mijn buik ineens weer flink aan het worden is. Soms lijkt het wel of het over nacht gebeurd. Dan sta ik op en heb ik echt het idee dat mijn buik weer gegroeid is, dat idee heeft mijn man dan gelukkig ook, dus het ligt niet aan mij.
hahaha ik begin me ook steeds meer als een teletubbie te voelen. Mijn man moet me bijna uit bed takelen hihih. Nou, ja goed teken zeg ik dan maar dan zijn onze kleintjes lekker aan het groeien. Gaat het ondertussen alweer wat beter OemHudaifa of heb je nog steeds die vreemde buikpijn zou inderdaad best wel van het indalen kunnen komen! Enne Tascha bij jouw ook alles rustig op dit moment.
Bij mij alles rustig op het moment. Merk welk dat ik meer last heb van mijn bekken momenteel. Ik denk dat dat komt doordat de baby wel laag ligt, maar nog niet ingedaald en dat dat dus meer druk geeft op mijn bekken. En een Teletubbie vind ik een hele goeie. Ik voel me ook zo. Begin ook steeds meer te waggelen en dat komt niet alleen maar door de pijnin mijn bekken Ik heb wel al mijn bed omhoog staan, dus ik heb niet zo heel veel moeite om omhoog te komen. Dat vind ik wel fijn.
Ja dat gewaggel hahaha herken het helemaal heb ook nog een ischias in beide benen dus loop waarschijnlijk net als jouw hahaha. Misschien is de beeb toch rustig aan het indalen! Ik wou dat de beeb dat bij mij deed hier ligt de beeb met zijn hoofd bij mijn ribben errrrruuuuggg pijnlijk. Wel grappig kan soms letterlijk en figuurlijk zo over het bolletje van de beeb aaien hahaha