Ik ga samen met mijn vriend, ik heb namelijk nog steeds geen uitkering daarvoor moet ik woensdag bij de gemeente zijn. Alleen is het jammer dat mn vriend zn rijbewijs nog niets heeft kunnen halen vanwegen geldgebrek en zn baas wil hem er geen vrij voor geven dus zal hij niet erg vaak aanwezig kunnen zijn in het begin bij ons. Hij werkt namelijk in zoetermeer tot laat de laatste tijd om zn uren in te halen en red dan de laatste bus meestal niet. Als hij 5 dagen vrij kan krijgen kan die zn laatste lessen doen en gelijk afrijden, dan zou ie ook zn rijbewijs voor mijn bavalling kunnen hebben en mij brengen, of als een speer naar delft als hij aan het werk is om naar het ziekenhuis te komen. Beetje egoistisch van zn baas, maar wie weet valt het nog te regelen. Denk wel dat het een wennen word hoor zo op ons zelf wonen, maar gelukkig ben ik op loop afstand van me moeder En idd meertje doen we, we gaan met zn alle voor 05-05-09!!! Zou wat zijn als we dan allemaal massaal bevallen hahahaha Echt een dag van de bevrijding whahahah, leuk!!
Heej koos, ow het al zat. Jij mag nog weel ffies zie ik, nou hope dat het allemaal gaat meevallen en de tijd gaat vanaf nu snel hoor!! Veel suc6! xxx
@koos, het is toch ook wel te hopen dat je meisje nog even blijft zitten!! Nu alleen maar hopen dat dxe tijd snel gaat en dat je je nog wat lekkerder gaat voelen
@ Nathalie88, Balen dat de baas niet meewerkt hij heeft sowieso recht op 2 dagen vrij van de baas he! Om bij de bevalling te zijn en voor het aangeven van de beeb! Zou idd wel fijn zijn als hij zijn rijbewijs kan halen, maakt je toch wat mobieler. Vooral omdat hij het al bijna binnen heeft..Samenwonen is erg leuk hoor, tuurlijk zal het wennen zijn om alles zelf te moeten doen vooral omdat jullie er meteen een kleintje bij hebben. Ik woon inmiddels alweer 3 jaar samen dus wij hebben al flink aan elkaar kunnen wennen ..haha
Zeker een mooi idee als je op bevrijdingsdag zou gaan bevallen. Gewoon heel positief denken op die dag dan plopt ie er misschien wel uit hahaha!!! En meiden weer een dag verder. Een dag dichterbij de bevalling
@selle: idd ja erg jammer, en hij krijgt 3 dagen vrij als het zover is Ik zei al tegen mn vriend misschien kan je dan ook rijlessen nemen dan heb je twee in 1 klap als het voor mn bevalling echt niet kan. Aan elkaar gewend zijn we al hoor haha, ja we hebben al een hoop ellende samen gehad in die 1,5jaardat we elkaar kennen. De nodige ruzies met elkaar en oude vrienden van hem die ons bijde ineens niet meer moesten en zwaar tegen ons keerde ( lang verhaal ) meerde malen uit elkaar gegaan omdat ik me niet helemaal kon binden en ook gewoon echt niet zonder hem kon dus toch weer bij hem eindigde. Maar nu is alles beter dan ooit! af en toe moet hij wennen aan dat ik ineens weer zoveel aandacht voor hm heb hahaha maar dat is atuurlijk ook mn hormonen en omdat ik gewoon besef dat hij me altijd heeft bijgestaan ookal gedroeg ik me vaak als een verschrikking, en hij al die tijd heel veel van me heeft gehouden en ik ook van hem. Nu zijn we niet meer te breken dus komt prima. Maar word wel ff moeilijk alles zelf doen en gelijk een baby erbij maar komt allemaal wel goed en zullen wel snel wennen. xxx
@Nathalie, Vervelend dat jullie al zoveel achter de rug hebben. Fijn dat het nu beter gaat dan ooit, lekker genieten met z'n 3e! Daar kijk ik zó naar uit, met z'n 3e lekker thuis..ben zo benieuwd hoe het mensje in m'n buik eruit ziet en hoe ht zal zijn als hij eruit is..grappig dat je leven zo verandert als de kleine er echt is, terwijl de kleine er nu al bij hoort..(beetje moeilijk omschreven maar jullie snappen 'm vast wel )
@Mymiracle: Als eerste gefeliciteerd! Maar bah wat een verhaal zeg! Krijg er echt kippenvel van!! Ik kan mij voorstellen dat je man er helemaal kapot van is/ was!! Want die maakt het toch heel anders mee dan jezelf... Maar ga nou maar lekker van de kleine genieten!!!!! EN ik hoop dat jij snel weer op mag knappen! Want een totaal reptuur lijkt mij ook niet een pretje. @Jewel: ook jij gefeliciteerd! Heerlijk zeg de kleine eindelijk inje armen te kunnen houden! NEEH [-X .. Mag het ook eerder .... De kleine mag wel komen hoor.Maar er is bij mij nog niets aan de hand. Ook geen last van voorweeen ofzo! Helemaal niets... Elke dag als ik een krampje voel denk , ja gaat het dan nu gebeuren .. Ik denk dat de kleine nog lekker een tijdje blijft zitten..Zal me niets verbazen dat het 2 weken na de tijd word, laten we mama nog lekker even door groeien .. Maar Nathalie dat is wel balen zeg dat de werkgever niet mee wil werken!! Want wat zou het toch fijn zijn dat ie zn rijbewijs heeft! Ik loop al even een tijdje achter , maar zo te lezen gaan jullie samenwonen?? Super!! Wij wonen nou ong. 5/6 weken samen.. Heerlijk kan ik zeggen! Wij genieten er echt van.
@Selle: kan ik mij helemaam in vinden! Wij weten niet wat het word,en ik vind het zo apart dat ik niet weet wat er in mijn buik leeft haha. EN ik ben al helemaal benieuwd hoe het er straks uit gaan zien! En hoe je leven dus gaat veranderen!
Koos: Welkom hier! Ik hoop voor je dat de laatste weken lekker snel zullen gaan, want ze moet nog even blijven zitten hoor! Nathalie: Lastig zeg, dat zijn baas niet mee werkt. Zou wel fijn zijn als hij voor die tijd nog zijn rijbewijs had. Hier ook iemand die niet kan wachten om te weten hoe mijn kleintje eruit ziet. Hoe haar karakter zal zijn, hoe ze ons leven zal veranderen.. Heel apart gebeuren is dat zwanger zijn eigenlijk! Vanmorgen even druk geweest en net boodschappen gedaan. Geen harde buiken gehad alleen wel op de fiets steeds heel veel steken in mijn buik.. Heel apart. Normaal doe ik lopend de boodschappen maar als ik dat nu ga doen dan verga ik van de harde buiken.
Grappig!! Nog meer meiden die bijna 'mogen!' Ik ben nu 40 weken en 2 dagen.. Heb echt het gevoel dat ze niet meer gaat komen Vandaag bij de verloskundige geweest, alles is goed. Maandag volgende week gaat ze proberen te strippen. Ze verwacht echter dat het deze week wel gaat komen... Nou.... vandaag af en toe heeeeeeeeeeeeeeeel vaag wat krampjes... maar dat ken ik Meestal zegt dat niet veel! Succes allemaal met de laatste loodjes! Gelukkig hebben we het weer mee!!
@fioon, bij jou is het nu wel heel spannend, kan niet lang meer duren dus! Ik heb sinds vanmiddag ook wat rare steekjes en krampjes. Krampjes/steekjes in m'n buik die door trekken naar benede, voel het echt ook rond mn vagina..maarja, of het iets zegt. Zelfs een potje seks wil niks op gang brengen hier dus moet m''n gemak maar bewaren hahah
Oehh Fioon wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het snel mag komen! Kan mij voorstellen dat je het gevoel hebt dat het niet meer komt whaha! Ik heb nou wel wat een vreemd gevoel in mijn buik, en ik even giga last van tsja onderrug?Of bekken ik weet het niet precies. Maar dat hoort er natuurlijk allemaal bij.. Ik ga zo met ons katje naar de dierenarts, die heeft een dikke lip. Volgens mij iets wat ontstoken! Zooo zielig... En houden de dametjes het nog wat vol met dit lekkere warme weeR?Of is het bij jullie niet warm?
@Selle: whaha dus ook de sex brengt het niet op gang.. was je er al vroeg bij vandaag hihi! Wie weet wat die krampjes betekenen!
@meertje Je hebt dus iig een lekker beweeglijk mannetje. Lekker van genieten. Zo weg! Spannend hoor of ze je willen inleiden. Hier gaat het goed.. Harde buiken weer wat minder. Heb het zo af en toe.. dan ben ik denk toch te druk geweest. of het is al aan het rommelen. Wat me ook niet zal verbazen. Ik merk toch wel dat ik erg dunne afscheiding heb. en soms wat witte slijmpropjes Niet dat ik denk dat het al begint hoor.. maar gewoon voorbereiden. Vocht weer aanwezig.. maar niet zo irritant.. Heb vannochtend een lange wandeling gemaakt..( 1,5 uur )niet zo vreemd als je dan wat harde buiken heb..) maar iig ff genoten van het mooie weer! @ jeanny Die laatste loodjes zijn bij jouwe en meertje wel heel zwaar! Fijn voor je dat ze ja gaan inleiden. Ik denk trouwens dat elke moeder zich zorgen zou maken als hun kleine meisje onder het mes moet.. Ook al is het zoiets als amandelen. Maar hormonen doen wel btje extra.. zeker als je al zo moe bent en op. Sterkte er mee. @ mamavanro Arm mannetje.. zolang ziek. Fijn dat hij weer opknapt. Mannetje hier is ook niet helemaal lekker.. vind het meer zielig voor hem dan voor mij.. Alhoewel ik er soms maar moeilijk mee om kan gaan. weet niet wat ik moet doen om hem happy te krijgen soms.. maar over het algemeen is het een vrolijk mannetje! O die opmerkingen Ik kreeg ze met mijn zoontje ook zo veel.. verschrikkelijk! Nu is mijn buik een stuk kleiner. En kan men pas sinds een week of 2 opmerkingen maken..dat doen ze dan ook gaarne! Moeilijk he om tegen een zwangere gewoon te zeggen.. wat zie je er goed uit.. Wat is je buik mooi! @ Prettymommy2be Zo irri er snachts uit moeten om te plassen! vond het bij mijn zoontje al verschrikkelijk. haat slechte nachten! fijn dat het met fietsen en boodschappen doen wel gelukt is! Ik heb ook die steken als ik loop.. vooral als ik te snel doorloop. volgens mij zijn dat gewoon harde buiken onder het lopen. Misschien is een verstevigende buikband wat voor je? @ Tamtam78 Gefeliciteerd met je Neefje! @ Selle Bevrijdingsdag! Al helemaal klaar! Nou laat komen die uk dan! Nog iets meer seksen @ nahtalie 88 Klinkt wel mega super! dat huisje! En dan ook nog eens je stiefvader de deur uit Nu nog hopen dat je vriend snel zijn rijbewijs heeft!\ En alles getekend? Is het rond dat je je huisje krijgt gauw? @ horselover! Mama laten doorgroeien! zo flauw he?! kan toch ook gewoon buiten de buik?! (vind ik dan gewoon ) Je woont dus nog niet zo lang samen! Fijn dat het iig genieten is! dat is wel de beste insteek Pijn in je onderrug? Is het lekker aan het rommelen? spannend hoor.. volgens mij gaan de hoogzwangeren gauw in hoog tempo bevallen! Hoe is het met je katje? Arm beestje. @fioon.. Zou mooi zijn als de kleine komt deze week.. O meiden..wat hebben jullie veel geschreven vandaag! Ik hoop dat ik iedereen gehad heb. anders sorry
@Jazzie: Ik denk ook dat het harde buiken zijn van het fietsen. Kan gewoon helemaal niks meer doen zonder een harde buik te krijgen zowat.. Soms heb ik een uurtje of 3 helemaal nergens last van, maar meestal heb ik ze al als ik opsta van de bank. Vind het toch wel vreemd, want ik zit al 20 weken thuis. Schoonmaken doe ik ook op mijn gemakkie en loop geen uren meer door de stad ofzo.. Echt ik doe zooo weinig! Ik dacht altijd dat een harde buik een teken was dat je teveel doet.. maar ja, wat zou het bij mij kunnen zijn? Wel fijn dat bij jou de harde buiken wat minder zijn. En ik lees dat jij ook al zo'n vochthoop bent? Hier ook enorm dikke voeten!
Je kan ook gewoon een gevoelige baarmoeder hebben die zich heel snel aanspant. Ik zou me toch niet te veel zorgen maken. Zolang je ze niet de hele dag hebt en ze niet regelmatig gaan komen. Gewoon je dingetje doen. Ach het is niet dat ik hele dikke voeten of zo heb. Maar ik voel het gewoon en je ziet het in het algeheel wel aan me. Had ik bij mijn zoontje ook. dus zal er wel bij horen.
Bij mij zijn met 28 weken de zogeheette oefenweeen ofzo geconstateerd. Doordat ik echt heeeeel veel harde buiken had en ook regelmatig pijnlijke (vooral bij lopen). Sindsdien heb ik 2 dagen gehad zonder harde buiken, allebei de donderdagen. Woensdagavond doe ik aan zwangerschapszwemmen en dit is zoo ontspannend voor mij dat ik de dag erna bijna nergens last van heb. Ze komen nu iets minder vaak hoor (heb er geen 30 meer op 1 dag) denk zo'n 10 tot maximaal 20 per dag. Zal wel allemaal gewoon 'normaal' zijn denk ik voor mij, ik heb nog geen kindje dus geen vergelijkingsmateriaal.
Zo wat heb ik een moeizame dag gehad zeg vanmorgen nog zo vroeg op en lekker aan het kletsen hier en daarna stort je opeens totaal in heb zeker tot 3 uur op me bed gelegen niet normaal zo moe!! Ik hoop echt dat de kleine deze week komt me oma zegt al de meeste baby's worden geboren met volle maan dus hou de maan maar in de gaten Ik heb trouwens ook laatste dagen steken in me onderbuik die niet prettig voelen en lopen poeh een klein stukje en het lijkt alsof ik de marathon heb gelopen word echt steeds zwaarder echt zo een drukkend gevoel op je onderbuik.. Nou hopen dat ik morgen weer een betere dag heb