Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij gaat het ook niet zo lekker vandaag.
    Ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest en sinds 2 uur kotsmisselijk niet normaal meer.
    En erg emotioneel geen idee wat er aan de hand is met me.
    Toch vreemd wat een zwangerschap allemaal met je lichaam doet he!!

2. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @sw33ty22: Wanneer is het volle maan?? Ik ben benieuwd!

@meertje: ik heb sinds 2 weken ook af en toe zo'n dag er tussen zitten, je voelt je zo vervelend en niets helpt..ik baal dan echt van mezelf dat ik me zo voel..bah :|

3. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    @selle: Einde van deze week is het volle maan;)

@meertje: Ow dat is niet zo best dat je kotsmisselijk bent ik had van de week ook dat ik snachts wakker werd en er wat naar boven kwam was niet zo lekker nee..

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    de ene krijgt nou eenmaal eerder en vaker harde buiken dan de andere.
    Ik heb ze al een mooie tijd, vanaf week 30 ong.
    En ik hoef maar een halve km te lopen en dan heb ik een giga harde buik.
    Of op staan of met stofzuigen/ dweilen. En soms hoef ik er helemaal niets voor te doen.

Ik ben vorige week nog voor een hartfilmpje van de kleine naar het ziekenhuis geweest, en daar zeiden ze ook al dat mijn buik echt heeel onrustig was. Dat meten ze dan ook.
    Ik had echt heeel veel harde buiken.
    Maar dat vind ik al normaal... Dus hoeft geeen teken te zijn dat het gaat beginnen ofzo.

@jazzie: Met het katje gaat het wat minder , zo zielig.. Hij had dikke 40 graden koorts dus waarschijnlijk een virus. En dat lipje had er niets mee uit te staan.Hij heeft voor beide gevallen een injectie gekregen,
    Ik hoop dat ie snel weer opknapt!
    Ja ik weet niet zeker of het de onderrug is? Maar ik heb het ook als ik wat te lang heb gezeten savonds laat en als je dan gaat staan kan het soms ook zo zeer doen de eerste stappen.Dat het ik vandaag de hele dag! Ik voel me wat anders dan anders..
    Maar goed het kan maar zo nog een paar weken duren..

@Meertje: dat is minder fijn dat jeje niet zo goed voelt!! Ja een zwangerschap kan hele rare dingen met je doen!! hopen dat je je morgen weer wat beter mag gaan voelen!

@sw33ty22 : kan ik mij helemaal in vinden , bij mij voelde het vandaag ook echt of had ik de marathon gelopen!! Pff wat een naar gevoel1 En ook veel druk vanonder..Ik dacht eerst zou het een voorteken zijn hihihi.
    Maar dus we moeten volle maan in de gaten houden!!

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden hopen dat het morgen lekkerder gaat allemaal hahaha.

6. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Idd.. vandaag allemaal brak en gesloopt (behalve ik.. maar ik ben nog geen 38 weken :D)
    En morgen een lekker fit dagje lekker bijslapen.. en dan bevallne!!!

Horselover.. Arm beestje.. veel beterschap ermee hoop dat hij gauw opknap.

Prettymomma2be harde buiken en oefenweeen zijn naar wat ik lees hetzelfde. En de 1 heeft er meer last van dan de ander. Ik had ze bij mijn zoontje ook meer. en vroeg. met 20weken had ik al veel harde buiken (stress..) maar ik had er geen last van. vaak had ik er geen eens weet van. maar dan zag mijn moeder het.. Deze zwangerschap vind ik ze gevoeliger soms onprettig en soms gewoon licht pijnlijk.
    Hoop voor je dat uk gewoon nog ff blijf zitten.. Snap dat je zo'n voorgevoel heb van niet tot 40 weken.. maar ga daar maar wel van uit. Ik weet uit ervaring dat veel rommelen.. en zelfs vroegtijdige weeen niet wil zeggen dat je kindje daadwerkelijk eerder komt.
    En oooo wat duren die laatste weken DAN lang.

Meiden ik wens jullie allemaal een fijne nacht! hoop dat jullie goed kunnen slapen!
    En morgen een goede dag hebben.
    ik ben er pas s'avonds weer.. niet te veel schrijven he? kan ik het niet meer bij houden! :D
    bevallen mag wel:p

Liefs Jazzie

7. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Zo vandaag dus bij vestia geweest papieren invullen ed. samen met me buurman die daar ook werkt naar het huis geweest en daar de overnamings papieren getekend Voor de spullen die Ze laat staan en aan mij oVer doet.
    vier Mei heb ik een afspraak om het huurContract te tekenen en de sleutels op te halen en kan ik er direcT in!
    nu maar hopen dat de baby er nog lekker in blijft Zitten tot in iedergeVal het Contract gEtekend is en we de sleutels hebben.

pff ik heb geloof ik een Virus op Me pC, Mn letters doen raar eigelijk alle toetsen.
    telkenS grooT en Klein, klote bericHT 8)duiZEND Keer in mE beeldsCherM...
    NAJa hopelijk is dat mORGEn weer wat beter, nu staat zelfs constand me caps aan anders zijn me letters juist groot.
    Dit is niet de eerste keer dat ik dit soort gezeik heb met me pc, dacht er eindelijk vanaf te zijn maArJA NIET dUs :p

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Nathalie: fijn dat het nu zo snel gaat met je huisje! En inderdaad maar hopen dat je kleine nog even blijft zitten, zodat hij gelijk in het nieuwe huisje kan.

Horselover en jazzie: Ik ben ook niet bang dat ze nu al komt ofzo hoor. Heb daar ook geen enkele reden toe. Alleen het is voor mij de eerste en allemaal zo nieuw.. ik weet niet echt wat 'normaal' is en wat niet. Toen ik laatst de vk opbelde dat ik meer dan 20 harde buiken per dag had en een aantal ook echt pijnlijk waren, kwam ze gelijk voor een spoedcontrole.
    Gelukkig was alles goed, maar ik maak me nu dus nog steeds zorgen over de harde buiken.

Ik heb trouwens mijn meisje gisteren alleen 2x met de hik gevoeld en vanmorgen een enkel klein duwtje.. Normaal is ze erg druk en reageert ze gelijk als ik met mijn 'buik' speel zeg maar.. Nu komt er geen reactie.
    Maar ik heb vanmorgen wel een duwtje gevoeld, en gisteren 2x de hik, dus dan hoef ik mij geen zorgen te maken toch?

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb trouwens mijn meisje gisteren alleen 2x met de hik gevoeld en vanmorgen een enkel klein duwtje.. Normaal is ze erg druk en reageert ze gelijk als ik met mijn 'buik' speel zeg maar.. Nu komt er geen reactie.
    Maar ik heb vanmorgen wel een duwtje gevoeld, en gisteren 2x de hik, dus dan hoef ik mij geen zorgen te maken toch?[/quote]

He meis zolang je haar voelt hoef je je geen zorgen te maken.
    Rond deze periode voelde ik mijn mannetje ook minder dat kwam doordat hij een groeispurt had waardoor hij zelf erg moe werd en ik hem daardoor minder voelde.
    Hou het gewoon in de gaten en warden de bewegingen niet meer altijd de VK bellen.

Enne over die harde buiken ik ben gestopt met werken met 30 weken ivm harde buiken.
    Dit hielp gelijk heb nu nog amper harde buiken.
    Misschien kan je dat voorstellen om de ziektewet in te gaan want 20 harde buiken op een dag lijkt mij niet helemaal normaal.

10. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Hai Dames,
    Ik ben zojuist op controle geweest bij de vk. De kleine lag vorige week verder ingedaald dan nu en het hoofdje ligt wel helemaal vast waar het nu ligt. De vk vertrouwde het niet helemaal. Ze is bang dat mn bekken te smal is of het hoofdje van de baby te groot :p, ook zou er bv. een vleesboompje in de weg kunnen zitten. Ik ben nu doorgestuurd naar de gynaecoloog en daar kan ik donderdag ochtend terecht. Ben erg benieuwd wat ze precies voor onderzoeken gaan doen, verwacht een echo en inwendig onderzoek ofzo..En wat zal daar dan weer uit komen, kan ik wel gewoon bevallen of wordt het toch een keizersnede? Hehe, dat had ik niet verwacht eigenlijk.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mag ik mij hier ook alvast aanmelden :) ik moet nog 11weekjes! o help wat gaat de tijd toch snel zeg. bah! Ik werd gister gebeld door kraamzorg dat ze 7mei langs komt... nu realiseer ik me pas dat het nu best dichtbij komt die bevallings datum. ik zit alweer in maand7! is toch niet te geloven eigenlijk. kan me nog heel goed herinneren dat ik d8: wanneer zijn die 12weken nou voorbij?!?! en nu lig ik gewoon snachts wakker en te bedenken wat ik nog allemaal moet doen voor ons wondertje op de wereld komt.
    Spannend allemaal en toch eigenlijk best eng

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik zit al 20 weken in de ziektewet ;) Doe overdag dan ook helemaal niks, beetje schoonmaken en af en toe een boodschap.

13. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Selle: Wel fijn dat het even van te voren gecontroleerd wordt! Ben benieuwd wat eruit komt en wat de concequenties zijn.

Roozjuh: Welkom meid! We schelen 1 week. Wel apart he hoe snel het achteraf gaat, terwijl het in het begin zooooo langzaam gaat!

14. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @Roozjuh: Welkom..en succes met aftellen :D

@prettymommy2b: Daar ben ik inderdaad wel blij om! Stel dat m'n bekken echt te smal is en ik zou de bevalling normaal starten dan zu ik hier hebben liggen puffen en steunen voor niks ;)

Ik ga zo eens een beetje op internet surfen om te er wat meer over te lezen. Spoken nu ineens heel veel vragen door m'n hoofd. Stel dat m'n bekken te smal is wanneer wordt de baby dan gehaald? Komende week? Wat houdt ks precies in? haha, we zullen het allemaal wel zien!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja het gaat echt super snel nu! begin zit je maar te wachten op volgende vk afspraak en wanneer je de baby nou gaat voelen een keer :) en waarom het nou zo lang duurt voor die 20weken echo er is! en nu... voor je het weet zit je alweer bij de vk voor je het door heb :)

16. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja leuk he...
    Het verbaasd mij ook steeds hoe snel het allemaal gaat.
    Alleen volgens mij veranderd het wel de laatste weken, omdat je dan zo gaat aftellen en afwachten haha.

17. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Oh ja, mijn kleine meid heeft zich al weer luid en duidelijk gemeld hahah.. Ze is nog niet zo druk als ze was, maar gelukkig weer duidelijk aanwezig! Momenteel zelfs ALWEER de hik hahaha..

18. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Die hik!! Dat is wat he, aan het eind?!?!?

Hier ook, soms wel 8 keer op een dag!!!

Nou hier inmiddels nog steeds geen krampjes of wat dan ook... ben erg moe, dus ga maar even slapen denk ik... misschien dat rusten ook wel goed doet!!

Veel succes allemaal vandaag!

19. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Fioon, je maakt het wel spannend zo hoor.. Al 3 dagen overtijd!
    Hoop voor je dat ze snel komt!

20. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @prettymommy2be:ik heb niets gezegd hahahaha

@Selle:wat vervelend nou nog even op het laatste moment.
    Hopelijk valt het allemaal mee.

@Tascha:Ik heb zomaar het idee dat je bent bevallen!!!!

Deel Deze Pagina