Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0

Van harte gefeliciteerd Tascha! Fijne kraamtijd gewenst. Hoop dat je gauw opknap.

Liefs Jazzie

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Roozjuh. Van harte met je voorgenomen huwelijk! Leuk leuk

Wat betreft kraamzorg.. ze controleren wel.. maar dan mondeling. Ze vragen wel of je de belangrijkste dingen heb. en als je vragen heb kan je ze altijd zelf stellen.
    Toen ze hier kwamen was de kamer nog lang niet klaar dus... Valt er ook niks te zien:D
    Vorige keer had ik ook iets niet. en dan kruizen ze dat aan van het is er niet. en vragen of je het alsnog wil aanschaffen.
    Voornamelijk gaat het om je wensen ivm voeding en of je mantelzorg heb wat ze wel en niet doen.

Hier vandaag ook een mega duffe dag.. zooo moe.. (gek vind ik het niet als ik zie wat ik allemaal heb lopen doen de afgelopen dagen.. ) ook weer vocht:( maar ja. nog ff aftellen.. nog 5 weken

Liefs Jazzie

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Tascha, gefeliciteerd!!!

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gefeliciteerd Tascha! xxx :)

5. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd Tascha!! Geniet ervan!!

6. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    gefeliciteerd tascha!! erg vervelend dat je bloeddruk zo hoog was maar wel heel erg fijn dat je nu je lang verwachte prachtige dochtertje hebt!
    Geloof best dat het nu mega druk is voor je dus we spreken je later wel weer als je weer een klein beetje tijd hebt.
    Geniet er lekker van!!

xxx

7. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey Tascha gefeliciteerd met je dochter! Geniet ervan...Liefs en Knuf....

En volgens me Gyn zijn me klachten niet zo erg om me in te leiden, dus ik moet afwachten... :confused: :confused:

Nou lekker is dat..Me VK vond van wel en me HA vond ook dat ik niet zo langer kon lopen..Want straks ben k uitgeput om te bevallen. Maandag weer heen om te kijken wat we dan wel kunnen doen?!?

Heb het heel erg druk hier; kleine meid heeft nog veel pijn...En kan vooral snachts niet goed slapen..Dus ik ook niet. Ik blijf de hele nacht wakker om haar te helpen..Pfffff

Hoe gaat het met jullie verder???

8. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He Jeanney5 trek je het nog een beetje meis!!

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Heb elke dag heel veel krampen...Niet normaal...Ik ben morgen uitgerekend, dus mischien beval ik wel morgen wie weet :D ...Hoop het zo, kan er niet meer tegen :( :(

En met jou???

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Jeanny pfff wat balen meid!
    en dan ook nog niet slapen!:(
    Ik wil je veel sterkte wensen! Ik hoop dat de kleine zich dan gewoon uit zich zelf snel aandiend.
    Meertje. jij ook succes vandaag! Je krijg vandaag toch meer te horen?

Hier een heel slechte nacht gehad. Nu dus mega koppijn..
    Zoonlief werd om half 2 wakker Huilen huilen huilen.. en wat er nu was? geen idee.. om half 3 had ik m eindelijk stil..maar hij wilde niet gaan slapen.. maar spelen.. Ik was zo uitgeput dat ik zoiets had van je doet maar. de lamp op de gang aangezet. na een half uur uit.. hij sputterde even tegen en toen was het al weer stil.
    pffffffff.. en de nacht ervoor was het om 6 uur ook al raak... Hoop niet dat we dit vaker gaan krijgen. Normaal slaapt hij zo goed :(

Liefs Jazzie

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jeanney5:meid ik hoop heel erg met je mee.
    Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent..
    Maar nog geen 'gerommel' ofzo!!!

@Jazzie:Meid wat een geheugen zeg!!!hahaha
    Maar inderdaad vanavond hebben we een gesprek met de vk over het eventueel inleiden bij 40 weken
    ivm BI.
    Spannend en ik hoop dat het mag en kan.
    Anders kruip je straks nog even lekker je bed in als die kleine ook een dutje gaat doen!!
    Zo duurt je dag anders erg lang.
    Gaat het voor de rest wel goed..

Ik heb mega last van mijn handen en vingers.
    Ik wordt er in de nacht van wakker dat ze slapen en lig niet eens op mijn armen.
    Ook als ik iets in huis doe beginnen me handen gevoelloos te worden heel irri.
    Ik kan ze nu al bijna niet meer buigen ik denk door het vocht wat bij mijn kootjes zit.
    Hebben jullie hier ook last van!

12. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Meertje heel herkenbaar. De klachten van slapen en doof gevoel horen bij carpaal tunnelsyndroom.. komt door vocht wat op je zenuwen drukt.
    Ik heb dat gelukkig NOG niet.. maar wel zere kootje van vocht.. erg vervelend.
    Gelukkig trekt dat na de bevalling gauw weer weg :)
    Ik ga normaal ook wel liggen smiddags..
    Het is zo zielig als je ze niet kan troosten.. dan kan ik ook wel huilen :'(
    verder gaat het op zich wel goed. Ik vind de komende weken zo spannend.. Probeer mezelf echt in te stellen op overtijd lopen.. maar hoop zo van niet! :D
    Nog even geduld.. wat kunnen 5 weken lang duren he?

spannend voor je vanaaf.. ben erg benieuwd wat ze zeggen.
    Ik ben blij dat ik deze zw-schap veel minder last van mijn bekken heb.
    Goed te doen zo.

Liefs Jazzie

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Tascha GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!
    Geniet ervan.

14. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Hai Meiden,
    Ben net terug uit het ziekenhuis en er is geen reden gevonden waarom ik niet normaal zou kunnen bevallen. Mijn bekken is breed genoeg en dus ook geen reden waarom de kleine nog niet is ingedaald. Heb nu echt geen idee wat het verder betekend, laat de bevalling hierdoor langer opzich wachten of hoeft de beeb niet ingedaald te zijn om te komen?
    Op de echo zag de gynaecoloog dat het hoofdje wat smal was, wat moet ik daar dan mee?? :rolleyes: Heb gevraagd wat dat inhoudt dan 'maar het is niks'..de echoscopist zei dat de beeb bolle wangen had..tja beetje vaag en ergens zit het me niet lekker. De vk moest ik op de hoogte stellenn en die belt me straks terug, meteen even mn onrust uitspreken, hopelijk kan ze me gerust stellen!

@jeanny5: Wat balen dat de gynaecoloog weer een andere mening heeft, pff weet je nog niets meer en kun je gewoon verder afwachten..dan duurt maandag nog lang lijkt me :(

15. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    @selle: Wat raar zeg dat de kleine nog niet ingedaald is.. Wat zegt de vk ervan?? Mijn kleine heeft ook een klein koppie maar is al wel ingedaald vanaf week 29 en klein koppie ik had het ook bij me geboorte en nog steeds.. Maar ben wel blij voor je dat je iig geen ks moet..

16. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo dames,

Denk kom ook maar weer is kijken op dit aftellen forum. Ik ben bijna 37 weken en word steeeeds zenuwachtiger! Gister bij de vlk geweest en de kleine is gelukkig ingedaald, hoef ik me daar niet meer druk over te maken verder is alles af en gedaan, dus zit nu maar een beetje te internetten en te suffen thuis :)
    Wat doen jullie zoal behalve aftellen en wachten?

Liefs Raya

17. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @sw33ty: de vk heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog omdat ze zeker wilde zijn dat er geen reden is waarom de kleine nog niet ingedaald. Heb vandaag het onderzoek gehad en heb de vk nog niet gesproken na dit onderzoek. Daar heb ik straks telefonisch contact mee en maandag moet ik weer op controle. Wat zeiden ze bij jou over het kleine hoofdje? is dat erg of niet...merk dat het me niet lekker zit..

18. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    @selle: Oke nu ben benieuwd naar wat je vk zegt dan en naar de controle voor maandag..

19. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    Oja er zijn trouwens mama mazzeldagen bij prenatal veel kortingen:):) straks eff met me moeder kijken:)

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    hey meiden,

Ik kom snel weer wat meer reageren, maar ik ben nu even te moe. Ben vanmorgen naar de gyn geweest en ze zei dat ik waarsch de 40 weken niet zal halen, omdat mijn zoontje al zo goed in gedaald lag e.d. Dus dat geeft hoop!

Ik hoop voor jullie dat jullie beebjes zich ook snel laten zien!!

Deel Deze Pagina