Mamavanro: Van harte! Roozjuh: Je moet je echt niet druk maken over dat de baby in stuit ligt. Als hij/zij nu al zou indalen, dan zou dat zo wie zo al vroeg zijn. Verwacht wordt bij een eerste dat het rond de 36e week indaalt en bij een volgend kind kan het zelfs pas indalen tijdens de bevalling.
Hmm helpt pittig eten ook? heb lekker een pittig ketjapavondeten op Spannend al 2 die gestript worden maandag ; jij ook fioon las ik net? Moeten jullie daarom vragen of hebben ze t zelf aangeboden? Ben nl benieuwd of ik dat voorstel ook krijg als ik overtijd ga lopen (woensdag)...
Ik moet ook maandag als ze er dan nog niet is.. Bij mij is het omdat het dan in de 41ste week is. Volgens de vk het meeste kans van slagen in die week... Ben benieuwd! Heb liever dat ze gewoon uit zichzelf komt, maar we gaan het zien!
En Roozjuh, mijn dochter lag tot en met week 36 nog verkeerd om... Geloof dat bij week 37 ze pas ineens goed lag... Dus het kan nog alle kanten op!
dankje voor jullie reacties! we wachten dus gewoon nog even tot week 36 en dan weten we meer succes voor de meiden die elk moment kunnen 'ontploffe'
Oh meertje, ik ben jaloers!! Ik wil ook ingeleid worden! Pfff ik ben het zo zat he, kan niet normaal meer zitten, niet normaal liggen. En dat kind blijft maar lekker zitten waar het zit. Ik ben zo blij als hij er uit is, eindelijk weer ruimte voor mezelf?! Daarnaast hou ik ook behoorlijk wat vocht vast onderhand, veel schoenen pas ik gewoon niet meer en broeken worden strakker en strakker. Grrr...heb echt een dip vandaag. SCHIET OP KIND. Hopen dat die dip snel weer over is... Mamavanro, ik zag dat je bevallen was, hoe gaaf!! Gefeliciteerd!!
Cherrylein.. Het zo ineens vast houden van vocht kan een teken van een aankomende bevalling zijn! ik hield de week voor de bevalling ineens 3 liter vocht vast! was zo opgeblazen als een ballon! Ik duim voor je meid! @tinkerbell. dankje.. ik doe verder wel rustig.. doe mijn best komt wel goed. zolang het geen echte weeen zijn! Ik moet zeggen dat ik op het moment ook weer aardig benauwd ben.. Bleeh.. Verder voel ik me wel redelijk.. tja wat moet je verwachten met ruim 35 weken zwanger zijn. dan ben je natuurlijk niet zo fit als dat je niet zwanger zou zijn Ff kijken of ik lekker van het mooie weer kan genieten vandaag! Dat hebben we iig al binnen! Liefs Jazzie
Jeetje meis kan het me helemaal voorstellen. Maar kan je het niet gewoon vragen aan je vk of ze je kunnen strippen!! De vk ziet toch ook wel aan je dat je helemaal op bent!! Nee heb je ja kan je krijgen gewoon vragen. En nog wat tips van mijn vk voor de weeen op te wekkken. -Rode druiven -Glas rode wijn -bitter lemon -tonic -veel sex
Meertje, dat heb ik allemaal al geprobeerd . Maar ja, als het kindje nog geen aanstalten maakt heeft het geloof ik allemaal nog geen zin. Het moet er wel klaar voor zijn, wil dat laatste zetje helpen. Ik moet 7 mei weer naar het ziekenhuis in groningen, dan kijken ze wat ze gaan doen als hij er dan nog niet is. Oh ik hoop toch van wel.. Ben net afgelopen donderdag geweest en ze dacht dat ik de 40 weken niet meer zou halen omdat hij al zo diep ingedaald ligt. Het schijnt dat we een lang kindje krijgen, want ik voel hem ook helemaal bovenaan :S. Maar goed, het is hier maar rustig en rustig, dus ik heb er niet zoveel vertrouwen in Jazzie, ik hoop dat je gelijk hebt met dat vocht vasthouden! In 2/3 dagen tijd pas ik 1 broek gewoon niet eens meer! :S En dan ga je je gelijk zo'n koe voelen he haha. Ja sorry voor het klagen hoor, maar ik probeer me de heletijd al groot te houden, maar ik baal er gewoon zo enorm van. En soms is het gewoon lekker om het even van je af te zeiken of te janken. Lucht weer op en dan kan je er weer even tegenaan.. Bedankt voor het lezen in iedergeval haha!
@cherrylein: Balen dat je helemaal op bent nu..hopen dat het snel begint nu of dat ze inderdaad actie willen ondernemen. Je zei dat je 7 mei pas weer op controle hoeft in het zh. Dat duurt nog wel ff als je je zo rot voelt..jakkes Hier beginnen de ongemakjes ook steeds meer op te komen. Ik slaap zó slecht echt verschrikkelijk..Overdag rusten vond ik super fijn maar zelfs dat lukt niet meer @ialle meiden die bijna bij de eindstreep zijn: Nog heel ff doorbijten he! =D>
mamavanro: gefeliciteerd!! Jeetje al even niet geweest en lees dus dat er al een paar zijn bevallen en heeerlijk van hun kleintje mogen genieten!! En er zijn dus meer die het al helemaal zat zijn! Hier nog 1! Vanacht ook weer zo'n pijn dat ik dacht van ukkie kom maar snel! Maar ja het komt wanneer het komen wil, dus we wachten nog rustig af. Gister bij VK geweest , alles leek goed! Ik heb verder nog geen gerommel en niets.. Meiden sterkte nog even!
Hoi meiden, Bedankt voor de felicitaties!! Het gaat allemaal super!! Ze heet Yara.. Bevalling is echt super gegaan...Begon rond 23.00 met vliezen breken..rond 1.00 wat lichte weeen en geen regelmaat en om 4.00 weeenstorm..om 4.15 persweeen, echter was de verlosk.er nog niet, dus dat was wel even heel vervelvelend..om 4.30 was ze er gelukkig en 3 persweeen verder was onze prachtige dochter geboren!! Ik hoop echt zo dat het voor jullie ook opschiet!!En jullie je wondertjes ook in jullie armen mogen sluiten !!!!!!
Zéér herkenbaar, ik had het gisteravond ook...wordt er echt niet goed van. Zo'n benauwd gevoel. Ik heb het eigenlijk alleen als ik in bed lig...ik kan nog goed vooruit eigenlijk, maar merk wel als ik teveel doe, meteen het gevoel heb dat ik door een rietje adem ofzo...echt heeel irri! Maargoed, ik mag niet klagen, want ik heb nog steeds geen last van maagzuur
Hey meiden ff snel een berichtje van me; ben gister ochtend bevallen...Precies op de uitegerekend datum. Hele zware bevalling, maar zeker de moeite waard!! Ik moest wel een nachtje blijven wegens te hoge bloeddruk en veel bloedverlies..Ik ga nu lekker genieten van me ventje...
Jeanny! Van harte gefeliciteerd met je zoontje! cherrylein! nou ik weet niet.. vind om de 2 weken controle wel erg lang op dit termijn! Ik snap best dat je het zat bent hoor.. ze zeggen niet voor niets de laatste loodjes wegen het zwaarst! Maar als ik jou zo lees.. kan het nooit lang duren! @ selle.. als er iets vervelend is dan is het wel als je niet kan slapen of rusten! Die kleintjes moeten maar gauw geboren worden. Ik ben hier wel aan het duimen dat het blijft zitten voor nog min 1,5 week. Ik ben volgens mij al lichtelijk mijn slijmprop aan het verliezen.. en heb regelmatig van die menstruatiekrampjes.. en af en toe ook echt voorweeen. Maandag vk.. even overleggen. Gelukkig weet ik uit ervaring dat het dan ook nog wel even kan duren.. dus daar vertrouw ik eigenlijk maar op. Liefs Jazzie
gefeliciteerd Jeanny!! nou geniet lekker van je ventje hoop dat de mijne er ook aankomt binnk. begin het nu tochbest zat te worden hoor, maargoed na 4mei zou het beste uitkomen. maar ik heb het natuurlijk niet voor het zeggen, als ie er klaar voor is komt ie toch wel. verder begin ik nu wel vaker op de dag harde buiken te krijgen en krampjes. houd veel voch vast en heb last van me bekken en rug. maar ik kan maar niet stil zitten en beweeg nu eigelijk het meest van heel mn zwangerschap xxx