Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Cherrylinn; uh pas 7 mei weer op controle, hoezo dan pas? Ik ga echt 1x per week (naja nu 2x vanwege die bloeddruk)..en volgens mij hoort dat ook zo toch? Balen dat je op bent; kan je niet vragen of je eerder mag langskomen en niet groot houdt misschien dat dat helpt; dan snappen ze t misschien ?

Selle ; balen dat je zo slecht slaapt heb t ook ene dag wel andere dag niet...ik neem altyd elke aaf als ritueel voor t slapen gaan warme melk met anijs erin, heb wel t idee dat t wat helpt...ook als ik snachts mijn wakkere momenten heb (soms wel 2 uur lang) ga ik ff naar beneden achter de computer en dan ook aan de warme melk...

Mammavanro; wat ben jij lekker vlot bevallen, wel balen dat je je persweeen moest ophouden tot de vk er was...

Jeanny gefeleiciteerd; lekker genieten ..! Hoe heet je mannetje?!

Jazzie ;balen dat je al voorweeen hebt; hoop dat je je gauw beter voelt...

Nathalie; heb je ook BI? Bewegen is juist goed he dus zolang t gaat lekker doen:) al moet je niet teveel doen natuurlijk je krachten sparen...!

Nou ik ga weer ff Hollands got talent kijken op de bank :)helemaal gaar na een dagje winkelen; ff lading kleding en schoenen gekocht voor mijn zoontje nu ik nog makkelijk de deur uitkan:)

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cherrylein:Lekker klagen hoor hier kan en mag het en wij begrijpen het helemaal.
    Ik hoop zo erg voor je dat de bevalling snel doorzet.
    En 7 mei pas wat laat of is dat gewoon!!
    @Selle:gaat het nog een beetje of rommelt er al wat!
    Jeanney:VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS!
    Lekker genieten en hopelijk knap je snel op.
    @Jazzie:S:spannend joh!!
    Laat je even weten hoe het maandag is gegaan!
    @Nathalie88:Begint dus toch een beetje bij je te rommelen spannend.
    Misschien zet het wel door!

Vandaag het bed maar alvast op klossen gezet en alles verder in de kinderkamer klaar gemaakt.
    Heb wel al sinds 2 dagen af en toe lichte menstruatiekrampen.
    Heb eigenlijk geen idee of dat wat betekend.
    Verder ben ik erg aan het hopen dat ik maandag een kleine ontsluiting heb en gestript kan worden.
    Ik heb zomaar het idee dat het niet doorgaat omdat het nog te vroeg is!!

3. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Meertje.. die krampen wijzen wel op dat er wat bezig is hoor! ik duim voor je dat je ontsluiting hebt!

Nathalie! zooo spannend.. jullie lopen ook al echt op het laatst. kan elk moment zover zijn..

Ik laat het weten maandag.. wordt waarschijnlijk wel pas s'avonds..
    Uk is lekker actief! oooo wat heeerlijk! Ik vraag me echt af hoe groot het is.. Ik heb niet echt een grote buik en dan nog krijgt de beeb het voor elkaar om te verdwijnen (zeg maar.. dat ik echt delen lege buik heb)
    De babykamer is hier ook bijna af.. ben bezig met de slaapkamers te boenen. Babykamer van de week gepoets.. onze slaapkamer nu zo goed als klaar.. moet ik alleen nog ff met doekje doorheen. Dan nog ff de kamer van zoonlief.. (laatste dingen zijn daar nu ook opgehangen.. heeft ook een nieuwe kamer) En de badkamer! oooooo wat zal ik blij zijn als dat gedaan is. voor de beeb is wel al alles gewassen.
    Vanochtend nog ff naar de stad geweest.. vergeten een lijstje te maken met laatste dingen.. weer zoogcompressen vergeten!!! Dom Dom. Ik wilde ook mijn vluchtkoffertje klaarmaken dit weekend.. Nou ja.. dan maar maandag.

Wat een geregel ook allemaal een baby krijgen! :D

Liefs Jazzie

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jazzie:Weet precies wat je bedoelt hahaha
    Toen ik 20 weken wanger was hebben wij ook een complete verbouwing gehad boven hele badkamer vernieuwd en de babykamer gedaan.
    Heb een maand lang bij mijn ouders moeten douchen had het idee dat ik aan het kamperen was in mijn eigen huis hahaha.
    Maar als het dan eenmaal af is ohohoh wat was ik trots hahaha.
    Enne lekker he zo'n lekker druk kindje in je buik.
    Mijn beeb is ook erg actief mijn ribben beginnen het nu minder leuk te vinden helaas.

Ik heb gister ook mijn vluchttas klaargezet vindt het toch allemaal maar een vreemd idee hoor!!
    En ik zie nog steeds zoooo tegen de bevalling op hahahah.
    Nou meis succes maandag bij de vk.

5. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Wij hebben deze zwangerschap de woonkamer helemaal opnieuw gedaan.. Onze slaapkamer en de slaapkamer van ons zoontje.. en ook nog de babykamer! Hoezo gek!
    hahahahaha... Ach ja. .het is allemaal weer lekker fris en nieuw! Nog wat laatste dingentjes hier en daar. maar dan zijn we voorlopig ook ECHT klaar!
    Alleen moet ik nu weer een nieuw tuinset! :(

Balen dat je tegen de bevalling op ziet!
    Ik hoop dat je een super bevalling heb!
    Jij ook succes maandag.. Ik kijk er altijd naar uit! zijn ook zulke lieve vrouwen!
    Eigenlijk ff een momentje bewust baby!

Liefs Jazzie

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja een tuinset wij moeten ook een nieuwe maar heb besloten dat door te zetten naar volgende jaar.
    En ja ik snap ook niet waarom ik er zo tegenop zie.
    Waarschijnlijk omdat het de eerste is en alles nieuw.
    Daarbij ben ik bang dat ik het niet ga redden ivm bekken.
    Nou ja ik zie het allemaal wel..

Nou meis jouw huis is zo goed als klaar geeft ook weer een stuk rust!

7. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ja.. wilde ook uitstellen tot volgend jaar! Maar helaas kunnen we dan helemaal niet meer buiten zitten. Ons tuinstel.., wat hardhout is.. En gebeitst.. (zou normaal wel even meekunnen.. ook al staat het swinters ook buiten) is nu 2 jaar oud. en al helemaal doorgerot :( Maar goed.. het was niet de bedoeling.. maar niet dat we nergens wat vrij kunnen maken er voor.

Ik kan me voorstellen dat je bang bent ivm je bekken.
    Ik had er wel last van maar niet zo dat ik niks kon.. het persen in bed ging gewoon niet.. Althans zonder beugels. Dus als je thuis mag bevallen en ze willen je het laatste stuk op bed.. zul je misschien hulp nodig hebben dat 2 anderen je benen vast houden.
    Voor de rest had ik er geen last van. Het is niet alsof je bekken meer pijn doen met het uitdrijven. Dat had ik ook gelezen. Daar heb je (als het goed is) geen last van!
    Komt vast goed!

Liefs Jazzie

8. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    BI? ik heb geen idee wat dat is :p
    ja ja erg spannend zo op het laats, nog steeds erg onwerkelijk allemaal hoor.
    begint nu idd een beetje te rommelen maar kan ook zijn omdat ik gewoon teveel wil doen.
    tis dichterbij dan dat ik telkens denk, schrik soms zelfs als ik op de kalender zie hoe dicht bij het alweer is :p
    heb er helemaal niet zo een gevoel van, maarja kan ieder moment komen!!
    heb vandaag pas de baby kleertjes gewassen :p beetje laat maar dan zijn ze tenminste nog lekker fris als de baby er is haha.
    nu maar hopen dat ie nog ff blijft zitten tot ik in me huissie zit en de baby kamer klaar heb.
    maar dat zijn alleen maar de meubels die moeten neergezet worden dus dat is zo gebeurd.
    ik heb trouwens ondertussen alle kleding uit me vluchttas geplunders en liggen in de was haha dus als het van8 ineens gebeurd moet ik maar wat uit de kast rukken :p

xxx

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dag dames!!

Vandaag ben ik 30 weekjes zwanger.!!:D
    Dus ik kan de laatste 10 weken ook aftellen haha.
    Ik hoop dat die laatste 10 weken heel erg snel voorbij zijn.
    Wil mijn kleine meid nu echt wel eens vasthouden..:D
    Hoop dat ik ook met jullie mee kan kletsen ;)

10. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @jeanny: Gefeliciteerd met je zoontje :p

@cherrylein: Ik moet idd ook elke week op controle bij de vk va de 37ste of 38ste week geloof ik. Maar in het ziekenhuis ligt dat miss. anders

@tinkerbell81: Ik probeer elke avond even te lezen ipv meteen na 't tv kijken naar bed te gaan. Dat maakt me toch wat rustiger, maar ik moet wel opletten dat ik geen boekjes met bevallings verhalen ga lezn...:p

Ik hoop dat ik me vandaag weer fitter voel dan gister, heb wel lekker geslapen dus moet goed komen. Gisteren de hele dag krampen en harde buiken gehad. Had echt even het idee dat er wat ging gebeuren, maar helaas niks aan de hand...
    Nog veranderingen hier bij de andere dames?

@Mariss: Welkom bij de laatste loodjes, aftellen maar :D!

11. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Over 6 daagjes mag ik me hier ook melden! :D
    Ik ga stiekem alvast meelezen en misschien wat reageren. :)

12. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    marisss en Ilona19 welkom het aftellen is begonnen!!

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden even een vraagje.
    Verlies je altijd je slijmprop voordat je gaat bevallen!!

14. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @meertje: Ik dacht van niet. Maar ben benieuwd of iemand het hier zeker weet..Hoop het niet in elk geval, hier nog geen teken van de slijmprop.

15. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland

hahaha vandaar dat ik het me afvroeg!!
    Anders gaathet nog heeeeeel lang duren!!
    Heb je al ergens last van of is het allemaal rustig bij je

16. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Gisteren de hele dag erg veel onrust in de buik. Flink aantal harde buiken gehad die wél pijnlijk waren en steken/ongesteldheidskrampen onderin m'n buik. Dacht echt eventjes dat er wel eens iets kon gaan gebeuren. De nacht was heel rustig maar m'n buik is nu weer gevoelig. Hij wordt heel snel hard...Wat het betekend geen idee, m'n darmen zijn overigens ook onrustig..
    Ik (en mn mannetje ook) heb trouwens het idee dat de baby toch wat lager zit, morgen moet ik weer naar de vk dus ben benieuwd of het ook echt zo is..

En bij jou?

17. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    ik heb precies hetzelfde als jouw!!
    Steken krampen darmen van slag en mijn buik zit lager.
    Alleen heb ik geen last van harde buiken.

18. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Die ongesteldheidskrampen heb ik ook???? Ineens komen die opzetten met een harde buik en verdwijnen daarna dan ook weer.... oefenweeen???

19. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Welkom ilona en mariss...
    Slijmprop hoef je niet standaard te verliezen hoor; bij mijn zoontje heb ik die nooit gezien...! En als je em verliest zegt t ook nog niet zoveel over wnneer je bevalt...
    Darmen zijn hier ook al een weekje van slag; krijg best wel kramp en dan moet ik ook echt (sorry) ik d8 dat t een voorteken kon zijn, maja niet dus want heb t al een week....
    Vanacht ook misselijk geweest...is gelukkig vanzelf weer overgegaan maar werd er wel 3 x wakker van..
    selle; klinkt wel bij jou alsof er wat aan t gebeuren is hoor en bij meertje dus ook...!
    Nathalie ik las dat je een nieuw huisje hebt; moet je daar veel aan doen of kan je er zo in? Ook in Delft weer?
    jazzie balen van je tuinset; wij hebben net een plastice gekocht van hartmann, mijn voorkeur ging ook uit nar hout maar had daar ook al wat probleempjes mee gehad...als je nog op zoek bent naar een nieuwe tuinset die hartmann is/was bij de blokker in de aanbieding...
    Net ff bij de intratuin geweest, kweeksetje gekocht voor aardbeitjes (mjam) en een parasol voor dit heerlijke weer...:)en natuurlijk ff visjes kijken en konijntjes en muisjes met ons zoontje:) toen we gingen afrekenen wild ehij nog een keer de winkel door haha...!
    Nou ga ff een tostietje in mekaar flansen mjammie...!

20. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    heej tinkerbel, ja klopt eindelijk een huissie en gelukkig ook in delft :D
    vlak bij mams :p en helemaal af, alleen ff spulletjes erin en klaar is kees !
    scheelt wel een hoop, kan nu toch ook echt niet klussen haha.
    dus hoop ik dat de baby nog eventjes geduld heb tot we het huissie in zijn :)
    hier ook een beetje gerommel, vaak harde buiken en last van me rug en bekken enz.
    maar lig nu ook nog steeds op een matrasje op de grond :(
    maar de 4de heb ik gelukkig een echte slaapkamer met een echt bed haha.
    kijken wie nu weer de volgende van ons is :D
    spannend!!!

oww en ff nog over dat BI haha realiseerde me ineens wat je ermee bedoelde, maar nee geloof het niet.
    ik heb er pas ongv de afgelopen 2 weken last van met opstaan uit bed en slapen enz.

xxxx

Deel Deze Pagina