Succes allemaal!! Ik ben gisteren ochtend bevallen van een dochter, Louise Merle. Met 41 weken en 2 dagen. Ze woog bij de geboorte 3600 gram en alles is goed!!
FIOON GEFELICITEERD!!!! wat een mooie naam! ist een beetje vlot gegaan, en alles goed evrder met jullie?!
's Avonds al wat weeën, om 3 uur 's nachts 4cm ontsluiting, dus naar het ziekenhuis. Om 05.50 uur is ze geboren. Met mij en Louise alles goed! Papa en grote broer uiteraard reuze trots! Om 08.30 uur mochten we alweer lekker naar huis! Nu lekker genieten! Voor iedereen, succes nog met de laatste loodjes!!!
fioon gefeliciteerd met je dochter!!! hoe is het verder met je, een beetje voorspoedig gegaan? hej tinkerbell, ja ga wel wat rustiger aan doen. merk idd dat het steeds moeilijker allemaal word en er last van krijg. en veel bewegen enz bevorderd ook weeen en wil liever eigelijk niet voor de 4de bevallen. hmm met koninginnedag ga ik denk toch wel ff de stad, samen met mams en me vriend (als hij niet hoeft te werken). als het in de stad mocht gebeuren is er ook in notime iemand om je naar het ziekenhuis te brengen ( bijv politie ), maar we gaan er niet van uit wie maakt zich trouwens nog meer zorgen over die varkensziekte, vind het wel eng als het hier ook doorbreekt. vooral voor kleine kinderen en ouderen is het natuurlijk een stuk gevaarlijker en aangezien de simptonen hetzelfde zijn als gewone griep neem je niet zo snel aan dat je zoiets hebt. ik vind het vreselijk stom dat de vliegtuig maatschappijen niet eens voorzorgsmaatregelen nemen en niet eens een negatief reisadvies naar mexico aangeven. en er zijn ook genoeg koppige nederlanders die daar vandaan komen en zich geen zorgen maken en zich niet laten nakijken. tegenhouden kunnen we het toch niet, dit gaat zeker veel doden maken over heel de wereld. xxx
jeetje wat snel en klinkt niet onaangenaam ! ja ben er ook eigelijk wel aan toe hoop dat het bij mij ook zo snel gaat.
@fioon: Gefeliciteerd met je meisje! Wauw, wat een goed nieuws, fijn dat alles goed is..en nu gaan genieten hoor! @Nathalie88: Mn man vroeg mij ook al wat ik precies wist van de varkensgriep, hij had er wel wat van gehoord maar wist niet precies wat het inhield. Ik heb me er eerlijk gezegd ook niet zo mee bezig gehouden, maar klinkt toch wel serieus allemaal Als je mensen kent die naar mexico zijn geweest..lekker erbij uit de buurt blijven dus
Super gevoel he! Welkom bij de groep! Het begint voor me nu wel zwaarder te worden. Ik merk het aan alles hahaha
ik ken gelukkig niemand die daar is geweest maar zo een gemuteerde virus gaat over de wereld als een gek. als iemand het hier heeft ( wat vast wel het geval is ) dan zijn er zo binnen notime andere buitenstaanders besmet. denk bijv aan een besmet persoon die niets doorheeft en lekker naar de supermarkt gaat. vind het wel een eng idee allemaal
Vind ook wel eng idee inderdaad die varkensgriep; helaas kan je er weinig tegen doen; er is geloof ik wel een vaccin d8 ik...maar weet niet zeker enige wat je denk ik kan doen; is gewoon goed je handen wassen van jezelf en van de kindertjes als je ergens geweest bent....
@Selle: zo herkenbaar ik heb echt overal lijstjes voor mijn man werdt er gek van, maar ik hierdoor niets vergeten!! Enne inderdaad binnen nu en een week zeg maar is onze kleine man er heel vreemd idee hoor. Moet alleen wel zeggen ik zie er erg tegen op als ik wel ingeleid moet worden!! De weeen en de pijn blijken een stuk heftiger te zijn al een natuurlijke bevalling. Ben er daarom ook nog niet helemaal uit of ik dat wel wil ondanks de pijn in mijn bekken. Enne nog geen gerommel bij jouw!! @Pruppeltje:Welkom! @Nathalierobeer het een beetje over je heen te laten komen. Je hebt genoeg om je heen om je daar druk te maken huis, moeder, vriend, baby laat het een beetje op je af komen en geef dingen uit handen. Weet dat het moeilijk is maar geloof me je hebt uiteindelijk jezelf ermee!!! Dus controlfreak tijd om het een beetje los te laten!!!! @Marisss: altijd leuk om te horen dat het weer een goed controle is geweest. Enne ijzergehalte ook helemaal top!! @Tinkerbell: wat goed dat ze je 05-05-09 gaan inleiden meis!! Misschien bevallen we samen op bevrijdingsdag hahaha mooie dag ervoor !! Nee ga ook niets doen met koninginnendag kroeg ga ik niet in staan en de markt is te druk. ik houd het wel op mijn achtertuin hahaha Maar lekker idee trouwens dat je zo door mag naar het ziekenhuis als het zover is. Nou maar hopen dat de beeb vanzelf komt hahaha @Fioon:VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID!!!! En mooie namen trouwens! Ik hoop dat de bevalling is mee gevallen en dat je snel opknapt. En nu lekker genieten van je kleine meid.
haha meertje goed gezegd controlfreak tijd om het een beetje los te laten ja is wel zo idd, maar denk precies rond deze tijd moet weer zoiets uitbreken, normaal maakt ik me nooit zo druk om dingen en heb idd genoeg om me druk mee te houden. als het komt kan je er toch niets tegen doen, dus ben je hoe dan ook machteloos. wel grappig dat ik dit van mezelf heb ondekt tijdens me zwangerschap, wist nooit dat ik zo graag dingen in de hand wil hebben en ik er niet zo goed tegen kan als ikzelf niet iets ergens aankan doen. zo leer je nog eens wat over jezelf laten we trouwens gewoon met zn alle gezellig op de 5de bevallen, vind ik namelijk ook wel een hele fije dag zou voor mij best goed uitkomen me vriend hoopt op de 3de in de avond dan hoeft ie niet op maandag naar zn werk haha, uitgekookte maarja det lijkt mij weer niets aangezien ik dan de sleutels niet kan halen en het huurcontract tekenen, dan zou ik hem moeten laten machtigen om dat te doen. er is wel één voordeel, mijn buurman hier werkt bij vestia en mocht er iets gebeuren moet me ma ff naar het portiek hiernaast en kan ze het zo doorgeven
Jaa gezellig de 5e zou wel grappig zijn he met ze allen !!! 1x in de 5 jaar ook een vrije dag voor je kindje; prima toch?! Oh ja meertje; ik hoop dan niet dat ze je gaan inleiden als dat strippen niet lukt...lijkt me echt he-le-maal niks (enige voordeel dat ik dan kan bedenken is dat je dan wel al in het ziekenhuis bent en niet met de weeen de auto in hoeft; dat vond ik nl best wel wat minder)..gelukkig ist ziekenhuis nu in ieder geval om t hoekie dus vind t helemaal niet erg een strippoging met 41 weken hierzo hopen dat t trouwens wel wat beter weer wordt zeg ; anders zitten we nog allemaal binnen ook met koninginnendag... nathalie; dat controlfreak gebeuren kllinkt bekend haha; maar vertrouw op je mannetje t komt vast allemaal goed en al helemaal met alle briefjes enzo...(en anders ff uithoren of ie alles weet wat ie moet doen heb ik hier ook gedaan hahahaha) maar t wordt na de bevalling niet minder hoor nou ik ga maar ff stofzuigen; gooi net echt een mega-pack Cruesli omver over de hele keuken vloer -zucht-
weet iemand dat trouwens hoe het zit met die 2 vrije dagen voor onze mannen; die van mij werkt nl als sja hoe zeg je dat, net in dienst bij een nieuw startend bedrijfje...maar is het nou wettelijk vastgesteld of is dit iets van de cao? (want die heeft hij natuurlijk niet)
@Tinkerbell: Dat ligt volgens mij aan de CAO waar je man ondervalt, maar zoals ik het begrepen had krijgt de man de dag van de bevalling vrij en de tijd om het aan te geven. De 1 krijgt daar een dag voor de ander een paar uurtjes. Ik zou gewoon eens op internet de CAO van je man doorlezen. Enne ik tekenen me bij deze in om op 05-05-09 te bevallen. Zet mij maar op die lijst hahaha
Anders maken we een nieuw onderwerp aan COLLECTIEF BEVALLEN OP 05-05-09 WIE DOET ERMEE! SCHRIJF JE NU IN... hahahaha
@tinkerbell: haha ja ik ga hm vanavond ff uithoren of ie weet wat ie moet doen. hij belde me vanochtend ook wakker met de stomste vragen hij weet het wel ongv. maar omdat hij het niet precies weet maak ik me juist drruk heb het dan wel op een briefje staan maar ik vind hm zo laks met dingen. ook dat ie zich helemaal niet zo bezig houd met me zwangerschap, hij wil me niet eens masseren als ik zeg dat ik pijn aan me rug heb zegt hij alleen : aah schatje. hahaha daar heb ik toch niets aan en maar constand zeuren dat ie honger heeft als ie vrij is, dus dat ik eten voor hm moet regelen. naja ik moet daar maar mee leren omgaan, erover praten heeft ook weinig nut oww en mijn vriend krijgt 3dagen vrij, ik weet niet hoe dat in elkaar steekt.. @meertje; hier nog 1 hoor lijkt me helemaal prima, het heeft nu wel lang genoeg geduurd.
hahahaa ja goed idee 4de me huis in en de 5de kind eruit hahaha. kan ik lekker uitrusten in me nieuwe huissie ! en nog iets leukers me ventje krijgt dan 3 dagen vrij hoeft ie gelijk tot aan het weekend aan vrij, zal ie blij zijn dan kan ie gelijk de hele week van zn ventje genieten
Hallo meiden, Ik heb geen 10 weken meer te gaan, nog niet eens 1 hele week maar meld me toch ook even aan Ik ben as vrijdag 40 weken! Ben erg benieuwd wanneer het gaat beginnen!Heb wel voorween, maar heb ik bij mn dochtertje (nu 17 maanden) ook lang en veel gehad, uiteindelijk bevallen met 40 weken en 4 dagen (na inleiding etc, heel verhaal, 2 nachten niet geslapen van de weeen..) Heb er wel zin in, ze mag komen hoor, ons 2e meisje! Over dat virus...zus van mn man zit met haar vrouw in Mexico..komen 3 mei terug, zijn daar dan 2,5 week geweest...dus best akelig ja....ze willen natuurlijk op kraamvisite komen.pfff..moet het eens allemaal goed nakijken en vragen hoor, over hoe en wat! Vind het wel eng, dat idee dat hun het misschien meenemen? Wie zijn er nog meer bijna uitgerekend, dus na de 39 weken? Nathalie zie ik in ieder geval ook!ook op 1mei uitgerekend! Spannend he! Liefs Sylvia