Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Bij deze wil ik mij graag inschrijven voor het collectief bevallen op 05-05-09 ik hoop u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld...

Ja heb hier ook echt een paar keer moeten zeggen dat mijn vent ff wat info moest lezen over bevallingen (ook al heeft ie t eerder met ons zoontje meegemaakt, t zakt toch weg al die termen en info en ik wil wel dat ie weet wat er allemaal gezegd wordt om hem heen; (was ook bang dat ie te laks was ) voor mij geen probleem om t te begrijpen aangezien ik zelf in het ziekenhuis werk:)) na wat aandringen en zeggen dat hij straks verantwoordelijk is voor heleboel dingen aangezien ik mij daar niet mee bezig houdt tijdens de weeen; heeft hij behoorlijk wat kennis opgedaan via internetsites enzo...Dus hij is helemaal up to date! en af en toe duw ik ff een verhaal onder zijn neus uit d eouders van nu haha; misschien moet je t daar ook maar op gooien dat jij straks aan het puffen bent; en echt geen tijd en zin hebt om vragen t gaan beantwoorden...:) dat is ook gewoon zo...Maar joh t komt vast allemaal goed; die mannen zijn ook superzenuwachtig:) en volgens mij weten ze meer dan we denken...
    en wat betreft dat eten; je kan natuurlijk ook afachten tot hij wat gaat maken hihi...:) en zeggen dat jij echt megahonger hebt:D

2. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    heej sheila, ja ik zou ze maar eerst voor de zekerheid naar de dokter sturen hoor.
    vertel gewoon dat je je daar druk om maakt, begrijpen ze vast wel.
    jaaa zeker spannend!! ik wil me voorbereiden maar dat kan niet :(
    wou dat ik wist hoe en wat waar en wanneer :p
    naja we zien het allemaal wel :p

3. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    welkom sheila! spannend voor jou ook de laatste loodjes...teken je mee voor 05-05 :)
    brr wel eng zeg dta je familie daar zit; ik zou lekker ff paar dagen wachten met op kraamvisite komen; 5 dagen ofzo was de besmettingstijd toch...zekere voor t onzekere....t zal wel niks zijn maar toch....

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Fioon! Zo te lezen heb jij je geweldige prinsesje al in je armen!!
    Gefeliciteerd!! en geniet er van!

@tinkerbell: wij zijn even ver.. Ga jij voor de 5-5????? Ik hoop toch echt dat de kleine zich eerder meld whaha!!

Zijn er meer die de slijnprop al zijn verloren?Volgens mij ik vanochtend op de wc... Tenminste ik denk dat dat het was!

5. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    hahaha tinkerbell ja heb je helemaal gelijk in, ik maakt meestal hooguit een eitje voor hem en zeg ik ik ben gvd 9mnd zwanger en jij kan niet ees voor jezelf een eitje bakken.
    met ze ja jij maakt ze lekkerder hahaha, hij is gewoon lui :p
    voortaan w8 ik lekker en als ie dan gaat maken ga ik zeuren dat ik zo een honger heb :p
    nou ja misschien wel wat jij zegt, maar ik krijg hem niet zo ver dat ie verhalen gaat lezen.
    ik ken daar echt niet tegen dat ie zo doet en zich liever bezig houd met andere dingen.
    maarja hij zal vast wel wat weten, eerst was ie zo bang dat ik misschien een hoge bloeddruk zou hebben.
    had ie iets over gelezen o pzn werk toen ie niets te doen had :p
    dus hij heeft wel tenminste iets gelezen hahaha ( betrapt )
    komt allemaal vast wel goed en denk dat hij idd wel weet dat als het zover is ik geen zin heb hem vanalles uit te moeten leggen enz.
    maarja vanavond er maar even inzepen dat het nu echt elk moment zover kan zijn en hij wel moet weten hoe en wat.

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @nathalie: wat nou meid is je mannetje een beetje lui aangelegd haha.
    Ze hebben volgens mij geen idee wat het is om zwanger te zijn!
    Die van mij denkt als we op visite zijn dat ik het allemaal wel vol hou tot een uur of 1..
    Elke keer zijn we weer pas een uurtje of 1 half 2 thuis..Pfff.

Maar vorige week zondag wist ik niet wat ik hoorde, nhij was uit zichzelf gaan stofzuigen!!! Haha... Ach ja hij heeft het ook druk. Is altijd bezig en aan het werk.
    En ik ben niet een type om dingen te gaan vragen om te doen..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

spannende meid, wie weet duurt het niet lang meer. Als je opschiet beval je nog op e uitgerekende datum hahaha!!!

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ellen: als dat eens zo was!!! haha.. ik zie het nog somber in.. Ik denk dat de kleine wel lekker zit! En dat ik straks mee ga voor de 5-5 haha..
    Jij moet nog 8 weekjes... en die vliegen voorbij!!

9. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    @horselover: naja hij werkt echt super veel en als hij dan hier is doet ie ook echt helemaal niets meer :p
    tv gaat aan en als ik achter de pc zit dan wil hij ;gaan xboxe tot dat ik zeg dat ie moet stoppen anders kan die dat heel de nacht doen.
    maar ook als we ergens heen moeten loopt ie bijv snel en denkt ie ook dat ik de maraton nog kan lopen hahaha.
    ik denk dat ze zich niet echt ermee bezig houden en niet weten hoe zwaar het wel niet allemaal is.
    maar af en toe komt er wel wat uit zichzelf uit idd, hij kookt altijd voor me.
    hij heeft een koksopleiding gedaan en is er heel goed in :D daarmee hebik het wel getroffen :p

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja dat hoor je vaker dat ze daar wel lekker zitten hahaha :D
    Ik hoop dat je je kleintje snel vast mag houden

Ja minder dan 8 week (als ik ervanuit ga dat ik op tijd beval met 40 week en zo bekijk ik het liefst want het word best zwaar nu en ik ben zo nieuwsgierig naar de kleine meid) Spannend allemaal!

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Nathalie: ahhh fijn dat ie kookt!!Heerlijk zeg!!
    Ik doe verder alles nog zelf.. Mijn mam heeft vorige week wel de badkamer gedaan.
    Ook mijn mannetje is eigenlijk altijd aan het werk en is ook weinig thuis moet ik zeggen de laatste weken.
    Maar goed ik vind dat niet erg, mag ook graag alleen zijn...

Dat van dat snelle lopen herken ik!! De mannetjes staan er denk ik niet bij stil, en ik wil ook niet steeds zeuren..
    Dus mijn klaagliederen bewaar ik voor het forum hoor whaha....
    Als hij mij zou horen hoe ik hele dagen loop te kreunen ene steunen en piepen whah!
    Niets wil meer... Sokken aan doen niet meer, voet omhoog tillen doet pijn.
    Och och ik voel me soms zoooo zielig whihihi.
    Laat de kleine maar komen!
    Zie ik ook eindelijk wat het word

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Ellen: leuk dat je weet dat je een meisje krijgt!! Roze Roze .. Heerlijk!
    Bij ons is het nog ff afwachten...

13. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hier dringt t de laatste weekjes gelukkig wel door dat t best zwaar is...gelukkkig helpt mijn mannetje ook goed mee en legt al sinds een paar weekjes die kleine savonds op bed:) is wel ff lekker en ook goed voor hun 2tjes want ze zien elkaar alleen saaf en in t weekend...en soms saaf ook niet dorr werk/cursus...
    Vraag er ook gewoon maar om of hij bijv ff kan stofzuigen oid en helpt dan gewoon mee; maar moet t ff vragen omdat ie t anders niet ziet...en bovendien is hij veel aan t werk dus sja wil hem ook een beetje ontzien...
    heb in ieder geval een superrrr vent vind ik zelf:)!

@horselover idd zeg we zijn alle2 zelfde dag uitgerekend..vandaag...slijmprop verloren hmzz kan wat betekenen maar hoeft niet..maarre idd liever eerder dan die 5-5 hoor maar 5-5 is ook goed haha!
    gaan ze bij jou al strippen oid of ben je nog niet bij de vk geweest deze week?

14. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden schrijf je effies in ik heb een nieuw onderwerp aangemaakt hahaha

15. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik doe niet mee hoor met op 5 mei bevallen haha! Ik ga voor eerder :p

horselover, spannend, maar helaas hoeft een slijmprop verliezen weinig te zeggen! Ik ben em anderhalf week/2 weken geleden al verloren en tot op heden nog geen beeb in mijn armen helaas! Maar bij anderen gaat het wel weer heel snel, hoop dat je ook zo'n lucky bastard bent! :D

17. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Fioon, gefeliciteerd met je meisje!! :D

18. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    dat denk ik ook!! Niet te bang zijn denk ik..

Heeft jullie vent ook last van nesteldrang? Die van mij poetst zich nu een ongeluk. En ik doe helemaal niks :oops:

20. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAAAA mannelijke nesteldrang hier ook.
    De mannelijke hormonen vliegen om mijn oren heen hahaha
    Van het weekend heeft mijn man het hele huis van boven naar beneden schoongemaakt.
    Zelfs de hele keuken heeft hij onder handen genomen.

En ik maar zeggen alles is netjes bijgehouden hoor het is allemaal schoon.
    Ja, ja maar je weet maar nooit zegt hij dan hahaha

Deel Deze Pagina