Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Deze middag is er weer aardig wat bij geschreven op het forum.
    Ik weet niet wat ik heb vandaag maar ik ben zó moe..echt niet normaal. En dat terwijl ik vannacht maar 1x wakker ben geweest om te plassen..heb van 24 tot 9.30 geslapen..beste nacht sinds tijden. Mijn mannetje is pas over een dik uur thuis dus ga lekker ff op bed liggen, hij belde me net toevallig en zei 'ga jij maar lekker ff slapen, dan kook ik wel als ik thuis ben' heerlijk! Hoef ik ook geen wekker te zetten :D
    Ik ga wel mee voor 5-5 ben bang dat de beeb echt niet van plan is om eerder te komen. We wachten af..maar met 5-5 kan ik nog wel leven :D

@sheila: Ik zou ze ook niet zomaar laten komen bij mn beebje hoor. Eerst even afwachten idd of ze zeker niet ziek worden..die incubatietijd afwachten is wel een goede tip!

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Tinkerbell:Fijn dat je zo'n super vent hebt!
    Nee het hoeft idd niets te zeggen van de slijmprop..
    Morgen moet ik weer naar de vk! Ze heeft het afgelopen vrijdag nog niet over strippen gehad.
    En eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook niet haha. Tenzij ik aardig over tijd ben.
    Ik moet zeggen dat ik het bijna nie tmeer volhoud ivm bekken.
    Maar dat strippen lijkt mij wel zoiets afschuwelijks..
    Hebben ze het er bij jou wel over gehad?

@selle: Wauw wat een nacht!! Fijn voor je!!!
    Ik heb het nou 2 nachten bij gehouden en ik ga echt om het uur.
    gister lag ik 1uur, 2 uur plassen , 3.15 plassen, 4 uur plassen , 5,20 plassen, 6,30 plassen, 7 uur plassen, en goed 8 uur en toen ben ik er ook maar afgebleven...
    Maar als je zo moe bent zou ik lekker veel rusten!!

@Meertje: ik zal zo ffies kijken!!

@cherrylain: ahhh dat is jammer dat je dan zo lang moet wachten haha! Maar je hoort het idd meer., Het hoeft niets te zeggen over wanneer je gaat bevallen!

3. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @horselover, verschrikkelijk als je zo vaak eruit moet om te plassen. Ik hoef gelukkig niet heel vaak te plassen, maar heb vooral last van m'n bekken in bed. Zeurderig/stekend gevoel is het, dus ik blijf aan het draaien en wiebelen...:(
    Zie trouwens dat jij vandaag uitgeteld bent..kan niet lang meer duren :D

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    nesteldrang van de mannen hihi neeeej hier niet hoor...! En ik zelf ook niet haha...vandaag ook echt niet meer dan de nodige klusjes in huis gedaan...verspreid t op zich ook over de hele week dus tis ook niet echt nodig:)
    selle lekker dat je mannetje gaat koken en jij ff lekker op bed kan rusten; wel fijn dat je er snbachts niet veel uit hoefde, alleen balen he van dat bekken...ik hoef snachts ook maar 2 x uit bed om te plassen:) heerlijk want met mijn zoontje ging ik echt elk uur...! En bed uitkomen is nu ook best wel een karwei door dat bekken...
    horselover; van mij hoeft t ook niet zonodig dat strippen maar het is om inleiden te voorkomen en dat lijkt mij veel erger...ze kwam er vandaag zelf mee, dat ze dat volgende week gaan doen...dus wei weet krijg jij het van de week ook nog te horen (hoewel volgens mij niet elke vk daaraan doet)...

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @tinkerbell: ik ben zeer benieuwd.. Naar mijn weten doen ze het hier niet zo snel dacht ik.
    Want zat er vorige week en toen belde er 1 die mocht langs komen om te strippen omdat ze die dag 42 weken zwanger was.En zou het niet helpen dan moest ze naar het ziekehuis.
    Mijn schoonzus is 2 weken later dan mij uitgerekend en die had het er al over gehad met haar vk!
    We zullen zien.,....

@Selle: ja echt een ramp en ik zit dus ook met mijn bekken , en vooral het draaien is een hell... en uit bed stappen.. Het is drama.. Dus ik baal elke nacht enorm!! !Maar goed nog even doorzetten!!

Mijn lieve lieve zussen + broer zijn vanavond langs geweest met alvast een vervroegd kraamcadeau!!!! Een condens DROGER!!!!!!
    Echt helemaal super! Ik ben er zo blij mee!!
    Wij zijn nog druk bezig in het huis en om het huis, dus een droger bleef er eerst bij .Dat zouden we na de tuin wel gaan bekijken.
    En nou hebben wij er dus 1 gekregen!! Echt fantastisch!!

Nou bij mij is alles nog rustig! Al heb ik wel al dagen een vreemd gevoel in mijn buik..
    En de kleine past bijna niet meer hoor daar binnen haha..De voetjes steken steeds in mijn ribben.. Dus bukken enzo gaat bijna echt niet..

En is het bij jullie rustig???
    Nou ik ga zo toch maar proberen te slapen, al wil dat toch niet.
    Vriendlief is pas 1 uur thuis , is aan het werk.
    En eigenlijk wacht ik altijd op um!
    Maar misschien moet ik mij toch niet zo aanstellen steeds en gewoon lekker gaan slapen..
    Want de nachten zijn kort met dat gepisssss....Hihi..

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Zo hey wat gaaf! :D Een condensdroger, super man! En poe hey wat balen dat je zoveel moet plassen. Ik dacht dat ik al vaak moest met mijn 4 keer per nacht, maar valt mee dus :p
    Zijn jullie trouwens altijd zo vrolijk als jullie hier op het forum doen overkomen? Ik word met de dag chagerijniger :oops:. Zeker omdat er een paar meiden in mijn omgeving zijn die al bevallen zijn, en die later uitgerekend zijn dan ik ben.
    Waar halen jullie dat eeuwige geduld vandaan? Waar kan je dat kopen? :)

7. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha ik van chagerijnigheid net mijn telefoon uitgezet.
    Een vriendin belde nu al om te vragen hoe het gaat heb niet eens opgenomen geen kracht voor hahaha
    Dus ik heb net als jouw ik wordt met de dag chagerijniger alleen hier kan je af en toe lekker klagen en moet zeggen dat lucht lekker op

8. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @Horselover: Wat een gaaf cadeau, echt een schot in de roos :D

@Cherrylein: Ik heb gisterenavond ook flink zitten mokken hoor. We zaten met z'n 2e op de bank, hij lag lekker te relaxen en ik zat maar te wiebelen. Ik heb er echt genoeg van hoor! Wil er niet aan denken dat het miss. nog dik 2 weken duurt :( Nu voel ik me wel weer lekker en hoef vandaag behalve de afwas helemaal niks te doen..Ga dus lekker gooische vrouwen op dvd kijken en vamiddag lekker naar m'n bedje met een tijdschrijft. Zo probeer ik toch nog een beetje te genieten tijdens het wachten..we zullen wel moeten

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh nee ik ben ook niet altijd even vrolijk... Gister had ik ook een dag dat ik ook wel om alles janken kon...
    Maar over het algemeen gaat het overdag redelijk goed.
    Vriendlief heeft nog geen last van mijn hormonen gehad zegt ie...
    Ik heb niet van die buien dat ik ineens heel erg chaggie ben op boos om niets.
    Heel soms voel ik mij alleen een beetje zielig dan kan ik huilen om niets.
    de pijn daaar word ik wel gek van! Vooral snschts ben ik in mijzelf aan het schelden !

Maaruuhh niets aan de hand bij de dames??
    Bij mij alles rustig, ik dacht gister avond eerst van hmm misschien gaat het gebeuren vanacht maar nee hoor!!
    13.20 naar de vk.. Ben benieuwd wat ze zegt.
    Zal zo even lekker douchen..

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo dames!!!

las even mee en jeeeetjeee hahaha lijkt me echt zoo slopend dat wachten!!! ik ben nu bina 30 weken dus bij mij duurt het nog even maar jullie zijn al zooo ver en maar wachten en wachten en hopen dat het gauw mag gebeuren.

vrouwtjes ik hoop dat de bevalling gauw opgang zal komen en dat jullie straks lekker met je kleintje kunnen kroelen.

succes met het wachten en ook met de bevalling straks natuurlijk.

11. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Oh gelukkig zeg, ik ben niet de enige dus! Vannacht rommelde het hier een beetje (of het was in mijn droom,dat kan ook..) en toen dacht ik : DOORZETTEN DOORZETTEN. Maar nee hoor, ik werd vanochtend gewoon weer wakker, rustig en wel.
    Ik had gister ook echt een dag dat ik om alles janken kon. De dagen zijn zo vreselijk saai, alles doet pijn en dat kind komt maar niet. En dan ook nog moeten horen dat andere meiden even met 38 weekjes bevallen. Jééémig..GRRR
    Vandaag is het wel weer wat beter, en mijn vriend en ik gaan zo de hort op. Dat scheelt ook wel weer natuurlijk.
    En inderdaad, goed dat je je telefoon hebt uitgezet! Hier word ik CONSTANT gebeld en gevraagd of er al iets begonnen is. Ja lullo's, als het kind geboren is HOREN JULLIE HET WEL! En 'succes met de laatste loodjes' kan ik ook niet meer aanhoren. En het ergste van allemaal is nog wel: ''geniet er nog even van!''. WTF , geniet er nog even van? Zal ik even een voetbal in je lijf stoppen die al je organen plet, waardoor je niet normaal meer kan zitten, liggen, slapen en waardoor je constant naar de wc loopt?
    Jaaaaa genieten hoor :D.

Zo, heb ik dat ook weer even van me af geschud..Nu ga ik proberen weer positief te zijn vandaag hahahaha! Jullie mogen gerust meezeiken hoor :D

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Oh en nog fijner, ik sprak 1 van die meiden die eerder was bevallen. Zegt ze, ja die ontsluitingsweeen zijn echt heel pijnlijk hoor op het eind. Ik ging op gegeven moment bijna van mijn stokje omdat het zoveel zeer deed. Ja ik vond dat je dat wel moest weten.

Eh...wat heb ik daar aan? Ik kan op zich niet meer terug he..

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Cherrylein: hahah (eindelijk weer eens iets om te lachen !!)..
    Ik herken het helemaal.. Elke dag weer die telefoon , weer die vragen.
    Ik zei gister ook al gaat dit nou misschien nog 2 weken lang elke ochtend zo door???
    Geniet er nog even van?????????????Waarvan!!!! Van al die pijn idd ! Nou wat een lol!

Haha en die spookverhalen wil ik dus niet horen! We weten allemaal dat het pijn doet, maar laat ons dat lekker zelf ervaren .. Hihi.
    Toen het gister iets rommelde kon ik eigenlijk wel grienen om het feit dat ik misschien ging bevallen.. Zie er dus toch wel tegen op..
    Ondanks dat ik heel realistisch denk, het zal er toch uit moeten en andere kunnen het ook.
    maar brr lijkt me best eng hoor.

14. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    welkom lennielenn!
    Hier niet altijd vrolijk hoor; was eergisteren ook boos; omdat steeds iedereen "ineens" belt hoe t gaat...grrrrrr...en als ik dan ff 1x niet kan opnemen omdat ik ff op de plee zit of wat dan ook blijven ze bellen op andere telefoon dan weer terug naar huistelefoon of gaan ze mijn vriend lastig vallen ....dus die stekker eruit trekken heeeeel goed idee...!

Hmm cherrylien lekker als je dat nog ff verteld wordt terwijl je zelf bijna moet bevallen...sja pijnloos ist natuurlijk niet maar dat hoeft ze niet in geuren en kleuren te vertellen...en van stokkie gaan nou dat ook weer niet hoor...!!!

Hier is de boel toch lichtjes onrustig; steeds beetje onderbuikkramp met tegelijk in mijn rug; niet heel heftig ofzo maar vind t zo moeilijk of dit nou een begin kan zijn...en verlies ook wat (sorry vieze praatje) bloederig slijm....zal wel stukkie slijmprop zijn ofzo...
    Naja lets hope so; ik ga ff op bed; die kleine zit vandaag op de creche...

15. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Fioon: Van Harte!

Cherrylein: Hmm, Niet vervelend bedoeld, maar al dat geklaag zorgt er ook niet voor dat je je beter voelt. MOrgen is je uitgerekende datum, wie weet ; ), heb je gewoon een baby die heel punctueel is. Succes er mee in ieder geval. (en ja die telefoontjes en opmerkingen van is he tnogniet begonnen snap ik ook niet...Denk niet dat ik dan de tel. opneem ofsow...duh!)

16. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @ horselover; zon momentje had ik net ook snif snif ...:) haha die stomme hormonen ook!
    ennuh; ik zou me niet als te veel zorgen maken om de pijn hoor; wat mensen ook zeggen...
    ist gerommel bij jou over...straks bevallen we alle2 vandaag nog hihi:)

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @tinkerbell: Als dat eens zo zou zijn!! Haha zou een grap zijn!
    ja het gerommel is bij mij weer over! zette het maar door hahah.
    Is het voor jou de 1e?

18. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ow dan hoop ik voor je dat t gauw weer gaat rommelen voor je...!
    Hier is het de 2e, maar ben net zo onzeker als bij de eerste wat betreft weeen/krampen...
    heb net mijn mannetje toch maar gebeld of ie naar huis komt; misschien vals alarm; maar hij werkt hier 1 uur rijden vandaan; en aangezien de bevalling van mijn zoontje binenn 3 en half uur gepiept was vind ik t een beetje eng als hij zo ver weg is...dus die gaat nu ff thuis werken of niet haha...

19. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Pff die telefoontjes zijn idd heel herkenbaar, en kan ook niet normaal na;ar de supermarkt hier gaan .
    iedereen die daar werkt komt met de vraag hoe is het wanneer ben je uitgerekend blablabla.
    en elke keer weer vertellen dan denk je dat ze het onderhand toch wel weten.
    ja me moeder werk daar dus vandaar dat ze het allemaal weten en op de hoogte gehouden willen worden :p
    en zo een verschrikkelijke vriendin van me broer elke dag weer zegt ze: heej bollie GRRRRRRRR
    het liefst wil ik eigelijk zeggen ok houd je bek nou eens trut!!
    maargoed hier gister ook een jankerd, beetje ruzie met mn ventje, omdat ik te emotioneel was over iets wat hij niet zo leuk vond ( ex )
    maarja kan ik ook niets aan doen..
    gister wel aardig wat gerommel, dacht bijna dat het door ging zetten maar niet dus.
    naja hi moet toch nog ff van me w8te tot na de 4de :p

xxxx

20. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Tinkerbell: ojeetje wat spannend!! rommelt het zo aan bij jou?Zou fantastisch voor je zijn dat het vandaag zou komen!!! Ik ben heeeeeel erg benieuwd!!

Nathalie: zou mooi zijn dat het zelf op gang komt!!! Ennuh hou je hoofd koel he haha!! Niet te druk maken..
    Nou van dat tubbie en dikke en bolle heb ik allang genoeg van!! het liefst kom ik de deur niet meer uit!! Elke keer weer die opmerkingen dat ik zooo enorm ben gegroeid! En ze hebben ook wel gelijk maar het is net of je zwanger bent dat mensen alles maar tegen je kunnen zeggen!!!!! Daar heb ik het mee gehad!~

Deel Deze Pagina