Hier beginnen die telefoontjes nu al.... Ik heb er nu wel steeds meer dagen bijzitten dat ik dood en doodmoe ben doordat ik heel slecht slaap, elke keer midden in de nacht wakker. Dus dan maar in de middag een dutje doen. Ook heb ik een of andere spierkramp in mijn rug nu, doet echt zo'n zeer...trekt door naar mijn nek dus knallende koppijn! BLEGH! Naja...het hoort er allemaal bij he? :S
haha ja erg vervelend als het elke dag door de zelfde persoon gezegt word. alsof het dan nog grappig is ofzo.., naja sommige mensen zijn nou eenmaal dom en gevoelloos. ja idd; maar waar hal;en mensen het lef vandaan, zelf zou ik het ook niet doen als ik niet zwanger was geweest en iemand kon die wel zwanger is.. tuurlijk komen we aan dat is normaal, en het is nooit leuk om zo genoemd te worden ookal ben je zwanger. maar ik kan ook gewoon steeds minder hebben krijg minder geduld ook, begin het best zat te worden. en ik moet een nieuw toetsenbord kopen Pff hij zet telkens ; neer, dus ben nu al weer 10 min bezig al die tekens er tussen uit te halen.
Nou als ik zo ver ben als jullie en er wordt gebeld, dan zeg ik gewoon eerlijk van we bellen wel als de baby is geboren! Tja daar zit ik ook niet op te wachten.. Succes voor degene die snel moeten bevallen.!!!
haha mariss goed idee, bespreek het alvast en beda;nkt ik hoop dat het snel gebeurd is Pfff. bij jou zal het nu nog wel snel gaan maar vana;f 37 wkn vond ik het weer langzaam gaan heb nog steeds niet echt het idee dat ik vrijdag al ben uitgerekend :O
Het rommelt lees ik bij een aantal dames, ik hoop voor jullie dat het doorzet! Ik heb de hele ochtend van alles op zitten ruimen en zit nu eindelijk ff lekker te niksen. Buik is wat onrustig maar geen echte krampen ofzo. Meer het gevoel dat ik teveel heb gedaan. Ben sinds gisteren toch maar bitter lemon gaan drinken vind ik sowieso wel lekker en wie weet helpt 't! .. Wat betreft die telefoontjes valt het hier nog mee. Merk wel dat m'n mam en pap allebei met onzinnige vragen/mededelingen bellen..haha. Pap belde vanmorgen om te zeggen dat ze vanaaf op bezoek komen, ja duh, dat hebben we gisteren afgesproken..hij wilde gewoon ff checke of alles oke was, maar ook weer niet speciaal daar naar vragen. @cherrylein: klaag maar lekker hoor meid, als je de hele dag alleen bent is dit de beste uitlaatklep! Heeft niemand last van hoor @horselover: Ben benieuwd hoe het is geweest bij de vk straks(je moet over een uurtje zie ik)
Bij mij gaat het idd nog supersnel.. maar daar gaat zo te horen wel verandering in komen haha..Als ik jou (jullie) zo hoor.. Maar ja ik zie het wel.. Eerlijk gezegd ben ik der nou ook wel flauw van.. Ik heb alles klaar voor de baby en heb nu zoiets van laat haar maar komen haha! Mischien komt het idee over 2 dagen wel haha je weet maat nooit..Hoop voor je dat het snel voorbij is..en dat je je kindje in je armen kan sluiten.. Nog even volhouden!
haha ja ik weet het, toen ik 30 wkn was gingen de weken ineens super hard! toen ik op de 37 kwam weer minder maar ik denk ;omdat het dan; zo dichtbij is dat je gaat zitten afwachten elke dag. want dan ga je ineens denken nu kan ie elk moment komen ja ik was het toen ook al redelijk zat hoor maar geloof me dat het nu voor je nog meevalt het is nu echt een stuk zwaarder als je op je laatste eindje zit haha, constand harde buiken pijn aan me bekken en rug pff. en dan heb je nogeens lekker weer en wil je vanalles;gaan doen hahaha. agh ja voor mij is het niet zo lang meer wachten en heb ik eindelijk me kleine mannetje in me armen in me nieuwe huissie nou en jij ook nog ff he, die 10 weekies zijn zo voorbij alleen de laatste 3 iets minder denk ik xxx
Ja dat wil ik wel geloven, volgens mij denk je dan bij het kleinste krampje ohw het gaat beginnen! Ik heb vanaf week 20 al last van mijn bekken en lange afstanden lopen kan ik wel vergeten dat lukt me niet meer, dan krijg ik steken in me buik van hier tot gunder.! En dan ben je "nog maar" 30 weken..Haha Dus ik wil echt wel geloven wat jij nu door moet maken haha.. Beter dat jij je mannetje in je niewe huisje in je armen kan sluiten.. Wij moet nog even wachten op ons nieuwe huisje..Die moet nog bebouwd worden haha. In december kunnen wij erin trekken..Dan is ons kleine meid 5 maanden.. Liefs
Ben weer terug van weggeweest haha. Ben bij de vk geweest. Die vond dat ik eigenlijk zo niet lamger door kon lopen, mijn buik is echt MEGA... En ze ze dacht dat de baby ook echt geen kleintje is! Maar met die uitspraak zijn ze altijd heel voorzichtig en terecht. Ik houd veeel vocht vast , ik ben intotaal al ong. 37 kilo gegroeid. En mijn bekken begeven het straks./ Ze kwam er zelf mee met dit alles. Want ik ben dus niet een type dat gaat zitten klagen. Dus ze zou zien of ik ontsluiting had.. Dat had ik 2 cm.. Maar dat zegt nog niet veel ze zei kan best zijn dat je daar al een aantal dagen mee om loopt. Verder was alles eigenlijk zo ver vanbinnen.. Ze heeft me gestript, doen ze eigenlijk nooit eerder dan 11 dagen overtijd. Maar ze vond dit zo niet meer kunnen. Als de kleine er voor vrijdag niet is moet ik naar de gyn. En dan gaan we het verder bekijken. Maar ze zei al dat ik niet moest denken dat strippen een garantie is voor bevallen 1 deze dagen. Ze zei kan zo nog wel een week duren. Maar ik ben heeeeeeel benieuwd!!!!! Nog meer die bij de vk zijn geweest???
hej mariss oww kl*te joh dat je nu al zo een last hebt van je bekken, ik had het wel met me blaas dat lo;pen gewoon niet te doen was. had een urineweg infectie gekregen en verder voelde ik me ook echt zwaar. nu is het echt wachelen en harde buiken met lopen en achteraf pijn aan me rug en bekken. tsa kan me voorstellen dat jou dan nog een hoop meer ongemakken te wachten staat dan andere. @horselover: okej dus je gaat wel 1 deze dagen bevallen en je hebt wel kans dat het nu toch door het strippen ineens gebeurd. met 2 cm ontsluiting zal het toch best allemaal ineens hard kan gaan toch"? ik heb er verder weinig verstand van en wacht nog steeds af, ik moet vrijdag weer naar de vk. hoop nog steeds op 5mei te bevallen haha, komt voor ons prima uit
Ja het gaat nu aardig snel en kan me voorstellen dat dat een beetje ophoud met 37 week. Dan mag de baby echt komen he! Had gister voor het eerst heel veel last van harde buiken. Paar uur lang achter elkaarom de paarminuten. Dat is toch niet schadelijk? Had me ook niet druk gemaakt ofzo. Later trok het weg en ik heb er nu nauwelijks last van. Het was ook even schrikken omdat ik nog helemaal geen harde uiken had gehad en ik het niet herkende, maar ik ben vrijwel zeker dat dit echt harde buiken waren.
nee kan geen kwaad, ik heb het pas sinds 38 weken geloof ik. maar dat was dan maar heel kort enz, nu is het echt kei hard en heel anders dan hiervoor. krijg nu ook telkens opvliegers, warm harde buik ongesteldheids gevoel en rugpijn. ben er nog steeds niet zeker van of dit nu van die voorweeen zijn ja of nee, voel me af entoe ook zo een muts. stel dat ik het helemaal niet herken en gewoon bij mezelf denk oww ff krampies hahaah, zie het al helemaal voor me hoor. maargoed als je gaat wachten erop enz duurt het gewoon verschrikkelijk lang
Gelukkig kan het geen kwaad. Voel ik me een stuk beter door! Ja als je nog nooit weeen hebt gehad dan ben je bang dat je het niet herkent, terwijl ze wel zeggen dat je het herkent als je het hebt. Daar hou ik me maar aan vast dan. Ik hoop dat het voor jou snel klaar is. Je hoeft officieel nog maar 2 dagen. Wie weet ben je over 2 dagen aan het bevallen! Spannend hoor!
@horselover: Kijk dat is opzich dus wel een nuttig bezoek aan de vk. Voor hetzelfde geld wordt je gewoon weer naar huis gestuurd om over een week terug te komen...Ben benieuwd of het strippen effect heeft, vooral omdat je 'al' 2 cm ontsluiting hebt. Mag ik je vragen wat ze nou precies doen als ze je strippen en of het vervelend/onprettig is?
Ja dat is zeker k*t. Mijn vriend moet nu ook gewoon mijn schoenen en broek uit doen Omdat bukken beetje pijnlijk is. Maar ja hij doet het graag zegt ie.. Jakkie dat is ook zeker lastig een infectie aan de urine wegen..Dat is zeker zwaar. Maar gelukkig voor jou is het einde is zicht haha.. Maar ja ik moet het nog 9 weken en 4dagen volhouden haha. Is ook wel te doen. [-o<
@selle: Ik ben zelf ook heeeeel benieuwd of het effect heeft!! Ze dacht opzich wel dat het er voor vrijdag was, maar daar durft ze geen harde uitspraak over te doen, want ze zei het kan zo zijn dat het er nog niet is!! En ook die 2 cm onsluiting zei ze dat dat niet hoefde te betekenen dat het nou al ging gebeuren. Normaal ga je er wel vanuit natuurlijk, maar ze zijn voorzichtig met hun uitspraken wat ik meer als begrijp. Ik had allemaal verhalen gehoord/ gelezen over het strippen. Dus toen ze tegen me zei dat ze ging strippen dacht ohhhh help!! Het was even een vies gevoel, maar echt pijn deed het bij mij niet. Ik voelde me wel een koe hahah! Lig je daar , en zij maar graaien met die vingers hihi. Ik moest lachen, dat doe ik meestal als iets vies voelt of ik zenuwachtig ben. Het was zo klaar.. Ik dacht toch minstens dat ze wel een tijdje bezig zou zijn. Als ik het goed begrepen heb maken ze de vliezen los van de baarmoeder. Zodat het wat gerpikkeld word, en zo misschien de bevalling wat op gang helpt! @ellen: ik heb vanaf week 30 harde buiken. En ook wel aaardig veel. Vorige week ben ik nog voor een hartfilmpje van de baby geweest en daar zit ook een weeen meter op.. De verpleegkundige zei toen al dat ik een gigantisch onrustige buik had.. Erg veel harde buiken. Maar ik zei al dat betekend niets want heb ze al vanaf week 30. Maar ik begrijp je gevoel best! Ik had meer zoiets van , zijn dit wel harde buiken??? Haha.. Maar dat werd dus bevestigd dat dat zeker al die tijd harde buiken waren. En ook mega hard dat ik het er vaak benauwd van kreeg. Ook ik vraag me steeds bij elk pijntje , krampje af van zouden dit dan voorweeen zijn? Maar na 1 x is het ook weg en denk ik nee dat was het vast niet! @nathalie: dat zou je wel zeggen toch?tenminste zo dacht ik ook altijd! Maar de vk zei dat het niet heeeel veel zei 2 cm ontsluiting. Kon maar zo zijn dat ik er al een tijd mee omliep?? En ik ben ook zeeeer benieuwd of het strippen helpt! Ik heb nou wel pijn in mijn buik, maar ze zei van te voren dat dat best kon na het strippen! Als het er vrijdag niet is moet ik naar de gyn. Maar laat het nou maar komen hihi..
@horselover: Tjee ik vind het nu wel heel spannend voor je hoor! Ik heb nu inmiddels 3 inwendige onderzoeken achter de rug de afgelopen 3 weken dus weet ik in elk geval een beetje hoe dat is. Weer een ervaring rijker moet zeggen dat ik wel blij ben dat die dikke buik ervoor zit en dat je niet ziet wat ze daar benede doen haha 2 van de onderzoeken waren overigens door de vk en 1 door gyn., moet zeggen dat de vk toch iets subtieler te werk ging..
Verder nog rommelende buiken hier hahaha. Ik heb jullie stukjes gelezezen over al die telefoontjes aaaahhhh om gek van te worden. Zelfs op Hyves vallen ze je lastig. Hoe voel je je, ben je zenuwachtig, rommelt er al wat. Om gek van te worden!!!! Zo dat lucht op hahaha
@ meertje: ik hen eigenlijk wel last van mijn buik... Maar de vk zei dat ik best wat buikpijn kon krijgen van het strippen. Dus ik denk dat dat het is.. Want het is eigenlijk constant.. En weeen komen en gaan toch? goh begon het maar!! Haha. @selle: ohh dus je bent al wat gewend! Ik had nog nooit een inwendig onderzoek gehad, dat vroeg ze ook als eerste. Toen ze bezig was voelde het eigenlijk of zat ze wat ruig in je baarmoeder ofzo om te friemelen..Hihi ja idd dan is die dikke buik wel weer handig!!