Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hahahaa erg he?! Hier word ik ook constant 'bolle' genoemd door familie. Rot op man hahaha

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Horselover:Nou dat het dan maar snel door gaat met rommelen en idd niet constant is want daar heb je niets aan hahaha
    Nou meis sterkte ik hoop echt dat het strippen helpt is voor mij ook weer een sprankje hoop aangezien ik maandag weer moet en woensdag absoluut niet naar het ziekenhuis wil hahaha

Enne koninginnendag is ook een leuke dag om te bevallen toch iedereen is lekker vrij als jouw kindje jarig is!

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Horselover: nou maar hopen dat het strippen helpt dan?! Gelukkig dat je in iedergeval gestript bent, ja toch?

Ellen, ik heb ook al vanaf een week of 32 harde buiken, maar dat kan inderdaad niet zoveel kwaad. Je lichaam is gewoon aan het oefenen :D. Rustig aan doen en dan komt alles goed :)

Even over strippen: zou je jezelf niet kunnen strippen? Dat heb ik wel eens ergens gelezen, dat mensen dat gewoon gedaan hebben. 3 keer per dag. Want dat wil ik best proberen hoor :D

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Komt het trouwens vaker voor dat ze met 40 weken strippen?

5. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    @meertje: hmm d8 ik eerst ook, maar als jouw kindje dan jarig is wil iedereen eigelijk ergens anders zijn.
    aangezien er overal groot feest is enz, tsja ze zijn dan wel vrij maar denk niet dat ze dan erg lang blijven haha.
    nee doe mij maar bevrijdingsdag dan mag me kleine wel bevrijd worden :p ik ik van hem haha tis maar hoe je het bekijkt :p

@cherrylein: Pffff vreselijk zulke mensen he!! ik kan er ook echt verschrikkelijk boos om worden, 1x zeggen ok haha grappig maar elke keer!!!!!! AHHHHHHHHHH moordneigingen :("

verder net lekker uit de douche ze zeggen lekker ontspannen maar ik krijg juist telkens harde buiken, maargoed nog ff volhouden :p

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @meertje: ja joh het maakt uiteindelijk ook niet uit op welke dag het word geboren.. Ik vind het geen rare dag.. Zou het erger vinden als het op sinterklaasdag was of kerst..

@cherrylein: haha succes! Ik geloof niet dat mij dat gaat lukken om zelf te strippen. Afvegen is al een drama met die dikke buik ervoor..
    Mijn verloskudigen doen het eigenlijk nooit met 40 weken.
    Pas bij ong. 11 dagen over tijd.
    Maar soms zijn er uitzonderingen...
    Ik heb een mega mega buik, de baby is geen kleintje denken ze , ik houd veel vocht vast mijn benen glimmen erover, en ik heb BI, en ik groei alleen maar door.. Al 37 kilo..
    Dus voor haar was dit reden genoeg om mij zo niet tot misschn 42 weken te laten lopen.

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb trouwens lekkere stoofpeertjes op te staan... Ik ga straks even heerlijk smullen.. Haha...
    tenzij ik ineens weeen krijg dan valt er denk ik niet veel meer te smullen.
    Maar zoals het nu lijkt is alles rustig grrr

8. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Ik krijg zo mn ouders op bezoek maar net nu is 't onrustig in me buik. Krampjes onderin, harde buiken, probeer maar niks te laten merken haha...ze blijven niet zo lang dat scheelt. Wil nl niet dat ze weten als het start..wie weet hoe lang het dan nog duurt..

@horselover: Lekker stoofpeertjes, das lang geleden dat ik dat heb gehad :)

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Het rommelt gewoon bij jullie allemaal?! Zeg, jullie laten me niet alleen achter he?
    Ik heb net mijn vriend geritselt voor een voetreflexologiebehandeling (oftewel, op een paar drukpunten drukken die je baarmoeder zouden stimuleren). Mag ie wel vaker doen :p

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    AAAAh!!! Wat hebben jullie veel geschreven! Niet bij te benen!

Volgens mij is Tinkerbel aan het bevallen :p (om er nog ff een scheppie boven op te doen :D)

Horselover! ik hoop dat het doorzet! het klinkt iig goed! Heb je nog laatste foto's gemaakt? straks is je buik weg!

Cherrylein! klaag maar raak! hier gaat het over het algemeen wel goed hoor.. maar dan moet ook niks verkeerd gaan hahahaha..
    Dan vlieg ik tegen het plafond.
    Ik had met mijn zoontje niet zo'n last van die bellers. denk dat men wel snapt dat ik wel bel als het zover is. alleen als ik mijn ouders of zo belde kon ik eigenlijk al beginnen met NEEE er is nog niks.

Over weeen. hoe cliche het ook is. over het algemeen herken je echt het verschil van voorweeen en echte weeen. Toen het echt begon (begon eigenlijk zoals bij tinkerbel nu) wist ik het gelijk.

Hier gaat alles goed.. Heb weer wat gesopt! de 1ste verdieping is nu bijna klaar!

Liefs Jazzie

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    inderdaad wat is het stil bij tinkerbell spannend hoor!!
    @cherrylein: ook bij mij geen gerommel hoor!! je bent dus niet alleen haha.
    Enne mijn VK doet helemaal niet moeilijk over het strippen.
    Ik ben met 38 weken en 5 dagen gestript en aankomende maandag weer en dan ben ik 39 weken en 5 dagen.
    En dat doe het zelf strippen geen idee hoor!!

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Jazzie, zo he goed bezig!! Mag ik wat van je nesteldrang lenen?:D
    Meertje, relaxed dat je al zo vaak gestript bent. Maar het heeft dus niet geholpen? :(

Pff mijn ticker...40 weken. Ik denk dat ik maar snel naar bed moet, want de moed zakt me even in de schoenen haha.
    Morgen maar heel hard koninginnedag vieren voor afleiding!

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He meis, aankomende maandag wordt de tweede keer pas hoor!!
    En ik hoop dat het gaat lukken hahaha
    Bij jouw dus nog geen gerommel!!

14. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Trouwens kan je niet vragen aan jouw VK of hij of zij je kan strippen je bent nu officieel overtijd toch!!
    Gewoon proberen hoor!

15. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meiden ik kom jullie ff succes wensen met de laatste dagen. Ik weet het kan voor je gevoel heel lang duren * zucht*. Maar voordat je het weet heb je je kleine..Voor mij is het bijna een week terug. Kleine doet het heeeeeeeeel erg goed. Zit alweer 2 dagen op geboortegewicht en navelstompje is gister eraf gevallen. Manneke is erg tevreden. Alleen wil ie snacht's meer aandacht..pfff was in me buikje ook zo! Leuk he...Maar het gaat heel goed en ben smoorverliefd op me mannetje....Ben nog nooit zo verliefd geweest op een man :p.....

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja maar ik heb 7 mei pas een afspraak bij de gyn weer. En het is anderhalf uur rijden voor mij, dus ik kan ook niet even langs gaan ofzo.

17. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He balen zeg!!
    Nou meid nog effies volhouden dus.
    En wie weet op het moment dat je denkt het gebeurt nooit meer komt de beeb ineens!!

18. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hallo Meiden ,

Ben er weer; heb ff heel vluchtig bij gelezen...zag dat t hier en daar al rommelde bij anderen...!

Maar hier dus nieuws; Gistermiddag om 14:07 ben ik bevallen van een prachtige dochter...! We maken t allemaal hartstikke goed; en t was een superbevalling van 3 uurtjes (waarvan 7 min persen) die ik iedereen toewens...! Succes nog met de meiden die gestript moeten worden!

Meiden lees gauw weer ff bij maar doe nog ff rustig aan!

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Tinkerbell
    Gefeliciteerd met je dochter! :D
    Mooi dat jullie het goed maken..