@tinkerbell: Gefeliciteerd..Fijn dat het een goede bevalling was! Hoe heet je meisje? hehe de bevallingen komen weer opgang Wie is de volgende?? (me, me, me!!! [-o< )
tinkerbell, gefeliciteerd! Ik had er al een topic over geopend maar niemand had nog gereageerd, dus vraag het hier ook even. Ik had wat druppeltjes bloedverlies vanmiddag. Kan dat een voorteken zijn?
@ cherrylein: Ik heb echt geen idee! kan me voorstellen dat het wel iets betekend...maar of het nu op gang is of komt... :
Het zou zeker al bezig kunnen zijn.. bloedverlies geeft wel aan dat er IETS gebeurd! Ssssssspannend cherrylein!
Ik heb net mijn stiefmoeder gesproken die zei dat bij haar alle 2 de bevallingen was begonnen de nacht na het bloedverlies. Dus daar hopen we hier dan ook maar op!
Naam houd ik graag ff voor me (ivm bekendheid anderen op forum); naam komt niet veel voor maar tis een hele mooie!!! Anders pb ik t wel ff als je t wilt weten jaaaa cherrylein t begin bij mij sochtends met klein beetje bloed...! en vrij gauw krampen die overgingen in weeen
Ik hoop dat het doorzet, maar tot nu toe rommelt er uiteraard nog niks...*zucht*. Word er zo moedeloos van. Zet gewoon eens door...
@tinkerbell: Je wil het graag voor je houden omdat je nog niet iedereen hebt ingelicht? Ik wacht ook wel rustig af tot je het bekend wil maken hoor..heb geen haast
@Tinkerbell:van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Blij om te horen dat alles zo ontzettend snel is gegaan. Nou meis laat je maar lekker verwennen en lekker genieten. @Cherrylein:meid ik ben zwaar aan het duimen voor je dat het doorzet. Volgens mij is dat bloedverlies een super goed teken!!!!
@selle.. volgens mij wil ze de naam geheim houden omdat er anders personen zouden kunnen zijn die haar herkennen. En dat Tinkerbell graag haar Alias geheim houdt Dus per PB wilt ze het je dan wel vertellen.. @cherrylein.. o meid wat maak je het spannend. Ik had bloedverlies en 2 uur daarna braken mijn vliezen toen.. zo spannend.. Het kan de eerste ontsluiting zijn die je nu aan het krijgen bent. en daar hoef je helemaal niks van te voelen. sterkte meid. hoop dat het vanacht doorzet! OOoo is die nesteldrang bij jullie ook zo erg? Ik was heeel moe om 6 uur en ging op bed liggen.. zakte bijna weg.. en ben toen rond 7 uur weer een btje begonnen met was opvouwen. Maar was daarna niet meer te stoppen! ben ook maar met mijn vluchtkoffertje begonnen.. kleren voor mij en de beeb zitten er iig al in. liefs Jazzie
Bedankt voor het duimen! Maar er is nog niks door gezet . Heb net even een dikke jankbui gehad en het gevolg: een hele harde buik. Weer maar 4 uurtjes geslapen vannacht. Als ik nog 2 weken moet, ben ik echt een lijk denk ik haha.
Goedemorgen meiden, Hoe is het hier al beebs geboren!! @Cherrylein ik ga nog harder voor je duimen hoor balen dat het niet doorzet meid!!! @Jazzie haha de nesteldrang is erbij mij nu gelukkig een beetje vanaf werd echt helemaal gek van mezelf hahaha. Alleen mijn man heeft het nu overgenomen en gaat af en toe als een gek door het huis heen want stel je voor!!! Nou hier alles rustig helaas alleen wel aldoor last van een soort menstruatiekrampen maar zet niet door ofzo helaas heb het al een paar dagen. Ga dus toch maar voor de 05-05-09. Moet eerlijk zeggen ben blij dat ik mei heb gehaald heel stom maar ik wil liever dat mijn kindje in mei wordt geboren dan in april. Zullen de hormonen wel zijn hahaha
@Meertje: Ik zei vanmorgen precies hetzelfde tegen manlief, nu wordt het zeker een Mei kindje, erg leuk! Mei klinkt zo lekker voorjaar/zomers toch? Heb alweer een goede nacht gehad, ik heb sinds deze week niet meer zoveel behoefte aan m'n middagdutje en sinds ik dat oversla slaap ik weer als een roosje Moet er hoogstens 1 a 2 keer uit om te plassen. Ik heb nu net als Meertje wat menstruatiekrampjes, maar verder niet heel veel. We hopen maar dat het voorwerk aan de gang is..en dan redt ik het nog wel tot 5-5... @Cherrylein: Balen meid, had echt gehoopt dat het wat zou betekenen..
Ik mis Horselover trouwens op het forum ..ze is sinds woensdag (toen is ze gestript) Niet meer geweest. Zou het doorgezet hebben? Enne Nathalie heb ik ook niet meer gezien maar die is miss moe van het feesten die was nog van plan koninginnedag te vieren..Ben benieuwd of er nieuwtjes zijn
@Tinkerbell:van harte gefeliciteerd !! @selle: pfff idd was gister heel de dag in de stad helemaal kapot!! pijn in me bekke!!! Ahhhhhhh, kon bijna niet meer lopen. heb gister een maxicosi gekocht voor 5euro haha en nog een paar leuke baby kleertjes en een kookplaat die had ik alleen eigelijk nodig voor in het huis maandag. maar verder hier niets aan de hand eigelijk, vandaag me uitgerekende datum en naar de vk toe om 16.00. maar ik ben nog niet van plan te bevallen hoor, ik ga voor de 05-05-'09
@Nathalie: Zo te horen heb je een leuke dag gehad gisteren! Snap dat je helemaal kapot bent nu! Ik had geen puf om weg te gaan, heb gezellig bezoek gehad en manlief was lekker de stad in. Die is de hele dag weggeweest, hij helemaal blij dat de beeb gisteren niet is gekomen. Leek hem écht niet leuk Kunnen we volgend jaar tenminste gewoon koninginnedag vieren! vind dat normaal altijd zó gezellig.. Maandag is het eindelijk zo ver, de sleutel! Spannend zeg