pfff 5 weken is inderdaad een groot verschil hahaha. Ben je het al een beetje zat! of nog niet.. Ik moet eerlijk zeggen ik kan niet wachten tot ik de beeb kan zien dus in dat opzicht ben ik het wel zat om zwanger te zijn hoor!
Ik ben er inderdaad ook wel klaar mee hoor...het is allemaal niet zo makelijk meer he...bukken...stofzuigen..etc...alles wat zo gewoon is is nu wel wat zwaarder... Maar aan de andere kant is dit (waarschijnlijk) mijn laatste zwangerschap en dat vind ik ook wel weer een raar idee...dus ondanks de ongemakken en dat ik rond ben hihi probeer ik er nog wel volop van te genieten..vanwege mischien de laatste keer....maar tot de 37 weken hoor.en niet langer .
Hey meiden! Ik ben nu ook de laatste weekjes aan het aftellen! Tis wel allemaal spannend, maar heb zoveel zin om ons kleintje in mn armen te hebben! Ik heb gelukkig nog niet veel last van kwaaltjes gehad , alleen kramp 's nachts en maagzuur, maar dat is goed te doen. Ons kleintje is echt een druk mannetje, beweegt veel! Echt zo gezellig vind ik dat!
Ook hier iemand die aan het aftellen is.... Stiekem hoop ik dat ons kleintje net zoals grote broer besluit iets eerder te komen... Maar goed overtijd lopen kan ook maar daar gaan we maar niet aan denken he Ook hier de bekende kwaaltjes die horen bij de laatste weken... Moeilijk bukken , pijnlijk schaambeen , moeilijk in slaap komen s'nachts , moe en veel last van bovenkant buik/onderkant borst beetje drukkend gevoel! Verder vin dik de wekelijkse bezoeken aan de gyn en de wekelijkse ctg ook niet erg prettig! Wel dat ze alles in de gaten houden goed maar iedere keer dat op en neer .... Nou hopelijk gaan de weken voor ons allemaal heel snel!
Hoi Marloes, wij gaan hier met z'n allen voor je duimen, dat je niet overtijd loopt. Hoe komt het eigenlijk dat je zo vaak naar de gyn moet?
Het gaat heel hard. Heb gister al mijn ringen af moeten doen omdat ik vocht ga vast houden en ook merkte ik dat ik na het strijken, ook al doe ik dat op een kruk, ik ook dikke voeten kreeg. Na een douche en even mijn voeten omhoog trok het wel weer weg, maar dat is nog eens een bevestiging dat ik nu echt in de laatste weken beland ben. Ik ben vandaag ook begonnen met wassen en heb al een beetje gestreken, ga daar zo nog even lekker mee verder. Strijkijzer omloog, op een bureaustoel en Tascha is er klaar voor valt toch iedere keer weer tegen hoeveel het is. Maar het is heel leuk werk.
He Tascha, Leuk he dat gefrummel met de kleertjes ik heb het al gedaan kon mezelf niet meer inhouden hahaha.Wel vervelend trouwens dat je vocht vasthoud ik hoop dat je er verder niet al te veel last van hebt. Nou rustig aan. Groetjes Meertje
morgen 35 weken zwanger, ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden en te piekeren over de bevalling ik zie er best tegenop.
haha mymiracle dan kan ik je een hand geven. Ik pies bijna in mijn broek als ik aan de bevalling denk hahaha
Zekerrrrr niet ik was in het kraampakket al opzoek naar naald en draad hahaha zit mezelf helemaal gek te maken. Nou ligt de beeb ook nog eens in een stuit (heeft tijd genoeg om te draaien) alle horror beelden flitsen gelijk voor mijn ogen AAAHHH
erg he? ik maak me ook overal druk om, zelfs om het feit dat er mensen onverwacht langs komen als de bevalling is begonnen, nah ja! echt, en ook of het wel goed komt met mijn kat, dat mensen haar niet vergeten eten te geven, ik heb de zkh tas al klaar staan en mijn man heeft alle instructies op papier, nou is hij ook wel een warhoofd hihi..... oh! en wat dacht je van uitscheuren en bang zijn dat je teveel bloed verliest? bah! ik maak mezelf helemaal gek, tis erger sinds ik verlof heb! teveel nadenktijd.