Idd Cherrylein...Blijven masseren!! Uiteindelijk ben ik bevallen met 40+3 Dus valt nog heel erg mee.. Maar had het niet meer verwacht ik had echt zoiets van die komt niet meer! Misschien voor jou ook een mooie datum Cherrylein.. dan ben je er gauw. Meiden nu wil ik ff klagen! Ik zie er niet uit Ik lijk wel een ballon!!! Ik ben zo opgeblazen! en dat ben ik zo zat dat stomme vocht! Ben blij dat het weer de komende week minder wordt.. hopelijk zakt het dan weer weg. Het liefst sluit ik me op totdat de baby er is.. Bah bah bah! Liefs Jazzie
Als he masseren niet het gewenste effect heeft van bevallen is het in elk geval wel ontspannen! Lief dat je mannetje dat doet Krampen nemen hier vooral 's avonds wat vaker toe. Pijnlijke harde buiken, krampen onderin de buik en gisterenavond ineens heel erg last van m'n liezen. Nu is alles rustig maar ik hoop dat dit alles langzaamaan wat in werking zet.. Bij jullie nog rustig?
@Jazzie: kom maar lekker klagen hoor lucht op!! Vervelend dat je zoveel vocht vasthoud joh! @Selle: spannend misschien is dit het begin meid!!
Aaaah Jazzie! Dat is echt niet tof he, vocht vasthouden! Ik heb nu ook birckenstocks aan, mijn andere schoenen pas ik niet meer en mijn voet valt zelfs bijna hierover heen. Ja, zo leer je toch een hele andere kant van jezelf kennen he . En zeker als het net wat warmer wordt, dan begint alles weer te zwellen he? Knuffel hoor! Ik vraag me soms wel eens af hoe mensen die echt heel dik zijn dat dan beleven. Want die torsen elke dag zoveel kilo mee, dat moet toch enorm zwaar zijn eigenlijk? Ik hoop dat ie ook komt met 40+3, net zoals bij jou verwacht ik ook niet meer dat hij komt 1 dezer dagen haha! Kwam het bij jou ineens of rommelde het eerst nog flink?
Het schijnt dat de meeste bevallingen s'avonds of s'nachts gebeuren, omdat je dan het meest ontspannen bent . Hier ook voornamelijk s'avonds last. Hopen dat het voor je doorzet!!
He meiden, mijn buik ''hangt'' sinds vandaag een stuk lager. Mijn moeder schrok er helemaal van had het zelf nog niet helemaal door. Aangezien mijn buik echt heel hoog zat en nu een stuk lager ligt vraag ik me af of jullie dat ook hebben in de laatste weekjes.
Ja, dat had ik met 38 weken ongeveer. Toen had ik hoop dat ik gauw zou bevallen, maar helaas zegt dat toch niet zo heel veel .
@cherrylein.. ik had wel al 1,5 dag een harde buik. die gewoon niet meer zacht werd. EN ik blies (hoe mogelijk) nog meer op! Ik kom net uit een heerlijk warm bad! en mijn lijf weet niet wat hem overkomt. Ben gelijk een hoop van dat vocht kwijt gelukkig! Hopelijk blijft het even zo. Maar ik heb vandaag echt een slechte dag. Als iemand vraagt hoe het met me gaat kan ik wel huilen.. (en dat gebeurde dan ook) en ik kan er niks aan doen Ik hou het niet tegen.. het gaat gewoon vanzelf! O meertje ik duim voor je dat het gauw komt.. Eerlijk gezegd hoop ik dat deze ook gauw komt. Het valt me een stuk zwaarder dan de eerste zwangerschap. Als het nog maar tot woensdag blijft zitten.. maar het hoeft van mij dan niet meer lang te duren. maar zal ook wel weer 40 weken worden.. Morgen zie ik het misschien weer anders. Liefs Jazzie
@Jazzie: vervelend dat je je zo rot voelt joh!! Morgen zie je het misschien allemaal anders. Enne we gaan mooi voor de 05-05-09 wat jij!!!
Ik moet wachten tot 6 mei vraag me alleen af of de vk me naar het zh stuurt als het 5 mei wordt hahahaa. Het gaat nu gelukkig wat beter.. een bad doet soms wonderen Hoe is het met jou nu? geen gerommel?
6 mei is mijn uitgerekende datum spannend hahha we gaan ervoor!! Geen gerommel al de hele week last van menstruatiekrampjes vandaag weer niet. Alleen mijn buik zit ineens een stuk lager!!
Hello, Ben dr ook weer eens...heb ff gauw de berichtjes door"gescand" maar nog niemand bevallen geloof ik??? Hoewel t wel een beetje stil is bij Horselover en Nathalie88 volgens mij ook?! Zal voor jullie duimen dat jullie snel bevallen en niet zo lang meer hoeven te wachten...! Is t niet een dezer dagen volle maan (iets van 3 mei toch?)?!!! Hier alles verder echt superrr; onz meissie doet t echt onwijs goed; drinkt echt onwijs goed en is ook zoooooooo lief! Ons zoontje gaat er ook onwijs goed mee om; d8 dat t wel ff wennen zou zijn, maar hij doet alsof t altijd al zo geweest is en toen we vroegen hoe zijn zusje heet zij hji haar naam...-smelt-...wat hebben we toch 2 knapperds... Meiden houd de laatste loodjes nog vol ik zal voor julliee duimen dat jullie gauw je kleintje in armen hebben!
Pff ik heb nu ook even een dip. Laat het nou ajb eens gebeuren, ik ben het zo zat...aaaargh! Er rommelt ook gewoon helemaal NIKS meer hier?!
ik moet ook nog 10 weken en een paar daagjes maar hier mag het wel wat langer duren...ik ben wel benieuwd naar de kleine maar o zo bang voor de bevalling dit keer terwijl de eerste 2 bevallingen helemaal nergens bang voor geweest.
hey meiden hier ff update is nogsteeds aan het rommelen maar zet niet door het is nu 5uur smorgens en zit weer beneden kon niet meer slapen hopelijk zet het snel door want ben zo benieuwd naar ons kleine wonder iemand nog tips?(sex helpt niet hoor) nouja gaan maar afw8 he en 9 mei is het volgens mij volle maan of misschien 5 mei op bevrijdingsdag
Ik heb nog niet bijgelezen! Maar wij zijn troste ouders geworden van een heel mooi MEISJE!! Ze is geboren op 30 april , koninginnedag!!!! 4510 gram dus geen kleintje... haar naam is : MARIN! Wij genieten er echt van ! Heerlijk! Meiden die nog moeten sterkte ermee! En ik kan er nou over mee praten wat dat wel niet met je doet zo'n wondertje! Echt het is de bevalling waard hoor! Fijn is het niet. Maar als je ziet wat je ervoor terug krijgt! Ga ervoor!!!!