hallo meiden, ja hier nog een die met spanning zit te wachten wanneer deze meid nou eens geboren gaat worden maar ben bang dat het nog wel even gaat duren helaas gr een succes met aftellen Chantal
horselover gefelciteerd met jullie meisje mooie naam ook hoe is je bevalling gegaan en begonnen??? ik moet echt nog w8 volgens mij as donderdag ben ik uitgerekend maar vanaf woendag is het al aan het rommelen echt niet grappig
@ Horselover: gefeliciteerd met je dochtertje, wat een leuke naam Ik dacht wel dat er iets gebeurt was bij je, je was té lang niet op 't forum, haha. Morgen ben ik officieel uitgeteld, had zo het gevoel dat ik eerder zou gaan bevallen..heb nu echt het idee dat de kleine nooit meer gaat komen, pfff, ben r klaar mee. Voel me vandaag niet echt toppie. Heb al lekker gedoucht maar ik knap er nog niet echt van op. Voel me gewoon heel gaar..bah
Hallo dames, Hier ook één die het nu echt zat aan het worden is. Over 4 dagen ben ik uitgerekend en het rommelt elke avond en dan denk ik....ja we gaan beginnen, maar ik val in slaap en 's ochtends is het weer rustig.... Hoop zo niet dat ik tot de 42 weken ga lopen.....alles doet zeer en ben gruwelijk nieuwsgierig. Geduld is een schone zaak.....nou ik heb nu ff geen geduld meer hoor! Succes dames Jille
Horselover van harte gefeliciteerd! Is het uit zichzelf begonnen? Ik heb besloten dat ik morgen de gyn bel, al is het alleen maar om mijn ei kwijt te kunnen. En te vragen of ze niet al iets kunnen doen. Wat kunnen dagen lang duren, niet normaal.. Zeker als er niks gebeurt!!
hoi hier nog een wachtende vanmorgen wittig vocht verloren (vruchtwater???) was een klein beetje en ben heel erg aan het overgeven hou niks binnen is al 2 wk aan het rommelen afgelopen wonsdag nog geen ontsluiting hopelijk gaat het nu wel doorzetten en heb zo ie zo morgen eind van de middag afspraak bij gyn maar ben het zo zat
Bedankt voor de felicitaties!!! woensdag was ik bij de verloskundige geweest en die vond eigenlijk dat ik zo dus niet door kon lopen, zij heeft mij toen gestript. Savonds had ik wel wat buikpijn, maar ik dacht dat is normaal met strippen (was mij dus ook verteld). Maar 10 uur kreeg ik soms om de 10 a 15 min een krampje (ongesteldheidskr noem ik het maar). Om 00.30 ben ik naar bed gegaan. Om 01.00 kwam vriendlief boven hoi zeggen want die kwam uit de late... Toen kon ik niet meer in slaap komen want had toch wel gereld wat een kramp gevoel.. Dus ik op een gegeven moment naar beneden.. En de krampen kwamen echt om de 3 minuten.. Maar niet echt pijnlijk ofzo..Gewoon vervelend. Ik zei tegen mijn vriend ach volgens mij heb ik voorweeen maar dat zegt niets kan nog wel een week duren whihih... Hij is op een gegeven moment op bed gegaan en ik de douche even in. Maar de krampen werden wel steeds erger en constant om de 3 min. Op een gegeven moment dacht ik goh laat me eens even bij houden hoelang ze durem/ Maar voorbij de 40 sec kwamen ze niet. Dus dat waren gewoon voorweeen., Om ong. 03.30 begon het hevig te worden en nog steeds om de 3 min. Toen heb ik heb ff bijgehouden en ze duurden rond de min. Op mijn briefje van de VK stond dat je dan na 2 uur concact op moest nemen. Dus ik op een gegeven moment mijn vriend roepen.... En toen was het eindelijk half 6. Dus hij bellen. half 7 was ze hier, ik had toen 3/4 cm ontsluiting. Ze heeft even voorgedaan hoe ik de weeen weg kon puffen. Nou fantasctisch want dat wou goed. Maar na een uur waren ze niet meer weg te puffen want ik kon ook niet zitten dan kreeg ik rusgweeen erbij. Dus ik bellen voor tips.Nou zei ze ik kom er wel aan. Toen ze kwam ong. 9 uur had ik 6 cm ontsluiting. Nou zei ze ik blijf wel bij je (echt super fijn!) toen heeft ze de kraam gebeld. Nou ja en volgde de rest... Ik ga hier verder geen details neer zetten, want ik denk dat het niet fijn is om zoiets te lezen als je niet weet wat je te wachten staat Althans dat vond ik. En dan hoeft het niet eens zo erg te zijn, als je dingen leest van te voren dan maak jeje misschien druk om niets!! Maar ik heb 1,5 uur geperst , mocht ook echt niet langer. Het was omdat ikelke perswee benutte anders had ik naar het ziekenhuis gemoeten! En daar was ons meisje!om 12.35 smiddags! gezond en wel... 9 pond! Dus een dikke donder haha.. Maar we genieten er echt van! En ik zuo zeggen laat het allemaal over je heen komen, als je ziet wat je ervoor terug krijg dan ben je alles snel vergeten!
Poe 1,5 uur!! Maar wat fijn dat je meisje er is. En fijn om te lezen dat je zo van haar kan genieten Lijkt me echt geweldig! Deed het strippen bij jou zeer? En wat was de reden dat ze je woensdag al gingen strippen? Of heb ik daar even over heen gelezen? (zwangerschapsdementie hihi). Ik wil nl morgen gaan bellen of ze mij ook niet kunnen strippen, omdat ik het ook niet meer trek voor mijn gevoel. Tips?
@Jazzie: kleine is zo ver ingedaald dat de vk het hoofdje niet eens meer kan voelen haha Snap daarom ook niet warom mijn buik is gezakt misschien zat er valse lucht in hihi Hoe gaat het met jouw wordt het vocht al wat minder. @Nathalie:meis hoe is het!! Tijdje niets gehoord spannend!! @Mamabeer: van harte welkom! mijn eerste bevalling en ik zie er ook enorm tegenop hoor!! @Knuffie 23: spannend meis hopelijk zet het door!!! Over op de ananasharten en bitter lemon dan maar !!! @Horselover:VAN HARTE MET JULLIE MEISJE!!! Een echt koningskindje hahaha benb blij dat alles goed is gegaan en leuke naam trouwens. Lekker genieten nu!! @Chantal87: we tellen met je mee hoor !! @Selle:Hopelijk duurt het allemaal niet zo lang meer voor je meis!! Duim voor je dat je maar snel mag bevallen. @Cherrylein:Groot hgelijk dat je gaat bellen hoor!! Jouw lichaam en jnij bepaalt wanneer je er klaar mee bent en die grens heb je gewoon nu bereikt. Hou je ons op de hoogte! Nou ik wordt morgen om 11:00 weer gestript en moet zeggen zie er nu best wel tegenop. Omdat het de vorige keer niet kon ben ik nu bang dat het best zeer gaat doen. En nog banger dat het niet lukt en woensdag naar het ziekenhuis moet. De menstruatiekrampen komen en gaan hier maar zetten helaas niet door.
Frustrerend meertje!! Weet je, ik dacht serieus altijd dat ze pas met 41 weken gingen strippen, maar ik heb al bij een paar van jullie gelezen dat jullie al gestript zijn en nog niet overtijd zijn. Dus waarom zou ik ook niet bellen, ja toch? Ik hoop voor je meertje dat het morgen wel kan! En dat het ook effect heeft!
Meis we gaan er beiden gewoon morgen voor hoor!!! Ik vindt dat je nu wel eens op je strepen mag gaan staan!!! Geef gewoon aan dat je straks zo uitgeput bent dan je bang bent de bevalling niet aan te kunnen en daar is volgens mij niets van gelogen.
Ik moet morgen op controle bij de vk en ga haar vragen wanneer zij iets zou gaan doen als de kleine zichzelf nog niet meldt. Wil er een beetje op voorbereid zijn of ze me bv nog 2 weken laten lopen of dat ze al eerder actie wil ondernemen (strippen bv) Ben heel benieuwd! Ik voel me vandaag zo anders, beetje gaar/afwezig, hele gevoelige borsten, onrustige buik/darmen. Ik wil zo graag dat het iets betekend..maar ergens denk ik dat de kleine nog een poos op zich laat wachten, en ook dat wil ik eigenlijk weer niet geloven haha..snappen jullie het nog?
He meiden lekkere saie zondag dit. Lig nu al de hele dag op bed met een soort menstruatiekrampen ze komen en gaan wordt er gek van!! Verder nog meiden met krampen haha
@horselover: gefeliciteerd!!! @iedereen: ik was gister heel de dag shoppen met me ventje, daarna helemaal verot!! had pijn aan me buik, krampen hevige voorweeen geloof ik. vandaag alles een beetje uit elkaar halen enz, morgen verhuizen natuurlijk!! druk druk maar denk zet nog ff wat neer, dan weten jullie dat ik nog steeds niet aan het bevallen ben helaas maarja ik ging toch voor de 5de
He meis, Vruchtwater is kleurloos en ruikt iets wat zoetig. Het kan wel zijn dat er witte vlokjes in je vruchtwater dat is dan huidsmeer van je beeb. Ik denk dus dat je last heb van afscheiding.