Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nathalie van harte gefeliciteerd met je zoontje! :D

2. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @Nathalie88: Gefeliciteerd met je zoontje! Klinkt alsof het allemaal wel vlotjes is gegaan zeg..hoop dat het mee viel :) . Geniet van je huissie en je zoontje :D

3. Janjansje

Janjansje Lid

14 nov 2008
    78
    0
    0
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd!!
    En wat een timing, net je nieuwe huisje...

4. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Hij moest nog 1 dagje wachten :D Hoe krijgt ie het uitgekiend!
    Geniet lekker van je mannetje!
    Van harte gefeliciteerd!!!

@meertje :( ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. dat met al die voorweeen:( had toch iets moeten doen.
    Meis ik hoop dat je toch ineens begint.

Hier weer alles goed bij de vk. Ooo wat is ze toch lief.. Ik was zo down daarna.. (zonder reden.. gewoon zo moe.. ) en ik ben het zat. en dat vind ik helemaal niet leuk.. ik wilde gewoon nog even genieten.
    Veel gerommel hier.. Ik vroeg wat er zou gebeuren als het morgen zou beginnen.. nou dan is het dus gewoon nog zh. dus... ze zei. morgennacht dan mag het! hahah.. (niet dat ik het verwacht hoor.. maar wil zo graag thuis.. dus blijven zitten)

Liefs Jazzie

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nathalie: ja hoor hoe is het mogelijk!!!!
    Dat heb je even snel gedaan meid!!
    En inderdaad die 1 dag hahaha.
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man.
    Laat je lekker verwennen en hopelijk knap je snel op!!

@Jazzie:even volhouden hoor dan kan je lekker thuis bevallen.
    Al ontsluiting of heeft ze dat niet gecontroleerd!
    Wel lekker dat het al rommelt bij je dan weet je dat het geen weken meer zal duren
    Ik ben aan de antibiotica gezet blaasontsteking en urineweginfectie ja hoor kan er ook wel bij hahaha
    Begin me nu wel af te vragen wat verstandig is.
    Als ik ingeleid wordt zal dit pas volgende week worden en ik win daar misschien maar een paar dagen mee.
    Ga dus vrijdag in het ziekenhuis maar vragen wat ik nu het beste kan doen.

@Cherrylein: wat is het stil meis!!
    Is er iets aan het gebeuren!!

6. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @Meertje: Pff getsie, hopen dat de medicatie snel aanslaat hoor!

7. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Nou ik weet nog niks hoor Meertje ;) Ik weet uit ervaring en van anderen dat die buiken en ukkies je behoorlijk voor de gek kunnen houden!
    Maar bijv zoals vandaag heb ik gewoon vanaf 4 uur zo'n 5 harde buiken per uur.. maar nu zijn het gewoon harde buiken.. van de week waren het wat vaker echt voorweeen.
    Ze heeft niet gecontroleerd of ik al ontsluiting heb. Dat hebben ze bij mij bij mijn zoontje ook niet gedaan (Doen ze hier denk niet zo snel)
    En ook dat zegt nog niet zo veel. Ik ga gewoon de komende dagen niks doen:D
    Ik ben alleen zo vreselijk emo.. (hormonen?)

Ik hoop dat je gauw baat heb bij je medicatie. Kon er ook nog wel bij idd. Echt zo balen voor je.. Het lijkt me ook wel erg om te horen van nou komende week zal het nog wel niet! Bah! je wilt toch nog wel iets hoop hebben.

Waar is Cherrylein? zou ze toch zijn bevallen?

Liefs Jazzie

8. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx meis hoe is het met jouw nu!!

9. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    @ Selle.. wanneer zouden ze je willen inleiden dan? Hoeveel tijd heb je nog voor de kleine moet komen...
    Hoop voor je dat het toch gewoon thuis mag.

liefs Jazzie

10. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Jazzie:Ik heb helemaal geen last meer van harde buiken maar jij hebt ze inderdaad wel heel veel.
    En je hebt gelijk ontsluiting zegt ook niet alles.
    Enne dat emo herken ik wel hoor!!!
    Vooral nu de laatste loodjes zijn ingegaan kan ik weinig meer hebben erg herkenbaar waar jij het over hebt.

Enne volgens mij is Cherrylein aan het bevallen!

11. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ik hoop het voor haar!
    Balen dat het nu ook helemaal niet rommelt..
    maar troost je Meertje.. er zijn er meer die ineens zonder waarschuwing bevallen! Dus het kan altijd! *knuffel*
    Gewoon van uit gaan dat het nog heel lang gaat duren! dan komt het vast!

Ach ja.. ik ben gewoon heel moe! ik snap het niet. ik vind het zo moeilijk om me niet groot te houden.
    ik zou me nu het liefs willen opsluiten totdat de baby er is..:( hopelijk is het morgen weer over..

Liefs Jazzie

12. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    sorry voor mijn geklaag hoor!!! Het ergste is al weer over. echt waar.
    Het klinkt zo wel heel heftig.... het was nu gewoon eventjes erg.. gister had ik wel een goede dag.. en eigenlijk ging het grootste deel van de middag goed!
    Wilde ik toch even melden.

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja ik hoop ook voor Cherrylein dat ze aan het bevallen is. Denk het haast wel..

14. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Hier gaat het goed hoor Meertje, vandaag was ik heel moe en heb vanmiddag 4 uur! geslapen. :confused: Hopen maar dat de beeb vannacht wil komen, heb ik in elk geval een beetje rust gehad vandaag :D

En inderdaad hoe zou het met Cherrylein zijn..ben benieuwd!

@Jazzie: Het is in mijn praktijk standaart dat je na 40 weken geen controle meer krijgt bij de vk. Ik moet als er volgende week di. nog niks is zelf even bellen om een afspraak te maken bij de gyn. voor die donderdag (dat is 14 mei). Dan krijg ik te horen wanneer ze in gaan leiden, inprincipe va 42+1. Ik hoef niet meer naar de vk omdat ik anders volgende week op controle moet bij de vk én bij de gyn. Beetje dubbelop. In de tussentijd blijft de vk gewoon mijn aanspreekpunt als de bevalling begint. Ik mag dus gewoon thuis bevallen tot de datum van inleiding. Maar ik hoop dat ik die afspraak volgende week niet eens meer hoef te maken..de vk dacht ook dat dat niet eens meer nodig zou zijn, ik stond nu bovenaan de lijst van dames die moeten bevallen..en ze verwachtte elk moment een telefoontje van mijn kant, haha, blij dat de vk in elk geval positief is. Het is dus helemaal niet zeker dat ik ingeleid wordt, de beeb heeft nog zo'n 1,5 week tot 2 weken de tijd om uit zichzelf te komen..

15. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
    Appart dat je geen controle meer krijgt.
    Hopelijk mag je der gauw weer bellen.. Voor de bevalling ;)

16. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Ik snap het wel dat ik geen controle meer krijg, anders zou ik komende di naar de verloskundige moeten als de kleine er nog niet is en dond. naar de gyn. In principe kan de vk toch niks extra's voor me doen. Bloeddruk wordt ook in 't ziekenhuis gecheckt. Het is juist om je vast kennis te laten maken met gyn. enz mocht het nodig zijn dat je ingeleid wordt...vind het zelf wel een fijn idee..

17. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ja kan zo idd ook.
    Bij ons was het toen met 40 weken gewoon een afspraak nog voor 41 weken bij de vk. en dan werd er gelijk een datum geprikt voor de gyn.., dus de vk maakte dan al een afspraak bij de gyn met bijna 42 weken.
    Ik ben er blij mee dat het zo bij ons werkt.. Want ik hoef verder geen kennis te maken emt de gyn.. blijf liever nog ff bij mijn vertrouwde vk..

Liefs Jazzie

18. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @jazzie: Elke praktijk werkt toch weer anders, dat zie je wel weer..sta er soms echt van versteld dat zaken heel anders worden geregeld..Strippen doen ze bij mijn praktijk overigens bijna nooit...:(

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

gisteren weer bij gyn geweest me barmoedermond was al plat en week en ze heeft het een beetje open gemaakt was nie lekker maarja alles voor het goede doel he

nu rommeld het nog meer als anders maar zit alleen geen ritme in maar het voelt een beetje als ongesteldheid

dus nu maar weer afwachten heb nu voor volgende week maandag weer afspraak maarja mocht het nie gaan kan ik altijd eerder bellen he

20. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland

Spannend hoor!

Deel Deze Pagina