@janjansje: Zie dat wij precies even ver zijn...ik leef met je mee @meertje: Succes in het ziekenhuis vandaag, ben benieuwd wat je daar te horen krijgt. Mijn liefie heeft vandaag een vrije dag, heerlijk , een keer door de week niet alleen thuis Gaan lekker even de deur uit, even ergens anders aan denken wie weet helpt dat wel! Als je er te bewust van ben hou je het miss. wel tegen Heb vannacht ontzettend slecht geslapen, harde buiken en niet lekker mn draai kunnen vinden. Maar goed dat mag de pret niet drukken.
@ Selle: Zo gaat de dag wel het snelst. Mijn mannetje is net weer werken na week vrij, en dochter naar de creche... Heb zo controle bij vk en dan lekker naar de kapper
Nou, maandagavond een strip-date met de vk. Hij komt daarvoor aan huis. Wel prettig. Hij wilde het niet te vroeg doen, ik zei, doe nu maar. Maar nee dus. [-X Maandagavond. In ergste geval moet ik volgende week vrijdag naar ziekenhuis voor intake gesprek bij gynaecoloog, dan zou ik maandag erop met 42 weken moeten worden ingeleid. Pfffffffffff dat wil ik helemaaaaal niet! Ik wil thuis bevallen. En snel! Mijn eerste kwam 4 dagen later.....dat is morgen. Een zwangere moet hoop houden. [-o< Wel blij met mijn nieuwe coupe! In mijn haar, dus.
haai meiden ik heb eindelijk weer internet haah, gekkehuis hieri hoor. druk bezig en de baby erbij, hij wil niet uit de borst drinken maar heb genoeg melk dus ga vanaf vandaag kolven. ze denken dat ie niet wil drinken omdat ie een hematoom heeft op zn hoofie omdat ie ffies klem zat met de bevalling. ( hematoom is gewoon een bult met vocht ). idd me bevalling was snel maar deed echt heel zeer hoor, ik wil eigelijk niet echt vertellen hoe erg aangezien jullie nog allemaal moeten haha. maar het is het allemaal zeker waard iemand nog bevallen ondertussen ?? xxxx
@janjansje hier idd hetzelfde verhaal. Ik moet volgende week dond. naar de gyn voor een gesprek en zou dan evt di ingeleid worden. Ik wil ook graag thuis bevallen..we blijven hopen. Ik word overigens niet gestript door de vk, miss wel door de gyn? geen idee. Fijn dat je in elk geval tevrede bj de kapper vandaan bent gekomen.. @Nathalie88: Best heftig dus de kraamweek, snap ik ook wel..net met het huisje erbij enz. Drinkt de kleine wel goed uit de fles?
Hallo ! Zijn hier nog dames die inmiddels al bevallen zijn? Heb sinds een paar dagen last van steken in mijn lies en onderbuik. Laat veel winden En heb een drukkend en zwaar gevoel van onder.. De kleine is ook erg druk.. Enig idee wat dit kan zijn? Mijn gevoel zegt dat het niet lang meer duurt voordat ik ga bevallen.. Maar kan er ook naast zitten natuurlijk Groetjes.
Hoi hoi! Babypelacani.. (schrijf ik dat goed?!) van harte met je dochter.. ik kan me je nog wel herinneren hoor! Ik ga zo je verhaal lezen. Lekker genieten meid! Och balen dat jullie alledrie.. (in dit geval) nog niet bevallen zijn. Janjansje een nieuwe coupe! Dat heb ik maandag ff laten doen. denk dan zit het maar vast goed voor het geval dat! vorige keer wilde ik het ook doen maar was ik net te laat... Het kan nooit meer lang duren meiden! ik duim voor jullie! en voor mezelf! Gister weer een giga rommeldag gehad.. het had me niet verbaasd als ik snachts begonnen was.. maar ja niet dus.. En eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk tegen over jullie Ik had enorm veel slijm verlies.. (ook soms wat draadjes bloed ertussen) en s'avonds en vooral snachts wat last van voorweeen.. maar het kan nog een hele tijd doorrommelen weet ik uit ervaring. Probeer idd ook huisje nog verder op orde te brengen.. Vanacht ook maar weinig geslapen dus voel me moe Liefs Jazzie
Gefeliciteerd Nathalie en Cherrylein!!! Lees net dat jullie alle2 bevallen zijn; nu nog meertje selle en jazzie toch en ja ook weer nieuwe mensen natuurlijk (maar die heb ik ff gemist) Alles goed verder met jullie en de ukkies? En om Nathalie dr verhaal weer "goed te spreken" hihi...mijn bevalling was heel makkelijk dus dat kan ook nog
Hier rommelt het lekker sinds het einde van deze middag/begin avond. De beeb is heel rustig..normaal 's avonds heel beweeglijk. Rommelende darmen, slijm verlies, en krampen in mn buik en een ongesteldheidsgevoel in mn rug..Zou het dan éindelijk beginnen...durf nergens meer op te hopen. Heb net nog even de afwas gedaan voor het geval dat... @Jazzie : Het zou toch heerlijk zijn als je niet de volle 40 weken hoeft uit te zitten, lekker flink laten rommelen..
@ Selle.....en, doorgezet? Ik ben mijn bed maar weer uit gegaan. Lag er om 22:00 uur in, maar kan niet slapen. Heb harde buiken, de baby is beweeglijk en ik heb hoofdpijn van een verkoudheid die al 2 weken duurt.... pff. Nu aan de warme melk en paracetamol, kijken of die buik weer rustig wordt en dan maar weer naar bed.
Selle, Janjansje en Jazzie Meiden zo te horen is er wel wat begonnen bij jullie spannend hoor. Ben erg nieuwsgierig hoe jullie de nacht zijn doorgekomen. Straks zijn jullie alle drie tegelijk bevallen hahah Nou ik ga straks naar het ziekenhuis voor mijn afspraak met de gyn spannend!!!
He Chantal nee helaas heb heel veel kramp maar dat komt door mijn blaasontsteking en antibiotica helaas hahaha Moet over een uurtje in het ziekenhuis zijn afspraak met de gyn wat ze verder voor me kunnen doen spannend!!!! En hoe is het bij jouw meis!!
Pff, maar 3 uur geslapen vannacht. Dochtertje ook nog 2 x wakker geweest om niks. Dit wordt een zwaar dagje. Ben benieuwd Meertje....
dus dat wordt weer een spannende dag voor jou hier is het nog steeds niet spannend ik ga er nog steeds vanuit dat ingeleid moet worden dan kan het alleen maar meevallen hoop ik
Ik moest eerst even bijlezen, en voor alle meiden die ondertussen bevallen zijn gefeliciteerd en geniet van de baby @Selle: spannend heeft hopelijk heeft het allemaal doorgezet. De laatste loodjes kunnen erg vermoeiend zijn hopelijk mag jij ook snel. Hier gaat alles nog goed, nog steeds erg beweegelijk. Net zoals Mariss zo af en toe een zwaar gevoel van onderen, alsof ze al heel dicht bij de uitgang zit. Gevoel heb ik bij mijn zoontje nooit gehad. Zo nu eerst maar weer even toegeven aan mijn nesteldrang
Hallo dames, Ik ben de nacht helaas weer rustig door gekomen. Het begin nog veel wakker geeest door krampen, maar dat heeft dus wéér niet doorgezet Voel me wel anders n heb het idee dat het toch niet lang meer gaat duren. Voel me moe en vreemd tegelijk..baby is ook vrij rustig. Beweegt wel maar anders, rustiger is denk ik de goede omschrijving. is dat normaal?? @janjansje, balen van je nachtrust, miss vanmiddag even een dutje doen als dat gaat omdat je al ee dochtertje hebt rond lopen..poehh dan zijn de laatste loodjes nog heftiger lijkt me! @meertje: Suc6 bij de Gyn. ben benieuwd hoe het s geweest, hou het hier goed in de gaten.
@Selle! Jammer joh! Hopelijk duurt het nu idd echt niet lang meer!! Ik hoop ook dat ik niet tot 40 weken hoeft. maar sinds gister is het hier dus heeeel rustig. dat is iedere keer.. dan een paar dagen rustig dan weer paar dagen rommelen. en zo kan het nog wel een paar weken duren! @ meertje succes vandaag! ben benieuwd wat de gyn zegt. @janjansje.. succes vandaag! hier ook een kleine man die op het moment snachts wakker wordt. maar is nu ook snot verkouden dus.. zal daar wel van zijn. @Chantal.. goed instelling! de kans dat het eerder komt is natuurlijk behoorlijk groot! @ multi85 lekker he die nestel drang! Gister nog de hele keuken gepoetst! hahaha.. ik vind het niet erg die drang wil ik wel vaker hebben! Hier dus alles rustig.. en ga er vanuit dat het nog wel ff zo blijft! Liefs Jazzie