He meiden, Jammer voor de rommelende meiden dat het niet heeft doorgezet!!! Wordt het toch moederdag hahaha Net terug bij de gyn ze heeft me een beetje kunnen strippen niet veel omdat ik helaas heel weinig ontsluiting heb. Daardoor kunnen ze me maandag ook niet inleiden. Moet dinsdag terug als de beeb nog niet geboren is om te kijken of er meer ontsluiting is. als dat het geval is zal ik woensdag of donderdag ingeleid worden. Zo niet tja wachten wachten wachten hahaha Hoe is hier verder!!!
Hier veel ongikrampjes, harde buiken en dan weer een hyper baby! Vooral smorgensvroeg. Ik slaap echt slecht...doffe ellende, maar het zal wel een voorbereiding op straks zijn, haha. Van mij mag ie nu wel komen, ook al moet ik nog 2 weken, ik ben veel te ongeduldig
@ Meertje, Ze hebben in elk geval iets gedaan! Denk je dat het effect zal hebben? Ben heel benieuwd! Wie weet is dat inleiden helemaal niet nodig.. Vanavond is het trouwens volle maan, dan worden er over het algemeen meer babytjes geboren dus wie weet wat er vannacht allemaal staat te gebeuren. Ik ga denk ik maar buiten in de manenschijn staan,zitten of liggen weet ik zeker dat ik alle krachten opvang die er op te vangen zijn
Even een vraagje aan jullie, is de baby bij jullie zo nu en dan ook zeer druk? van onderen steeds het gevoel dat ze heel dicht bij de uitgang zit geen lekker gevoel in elk geval. @jazzie, inderdaad die nesteldrang kan soms wel leuk zijn, heb nu zowat alles van boven naar beneden gepoetst. En na mijn gevoel ben ik nog lang niet klaar @selle, jammer dat het niet heeft doorgezet, hopelijk doet de volle maan iets met je @meertje, hopelijk heeft het strippen alsnog iets in beweging gezet, ik ben met mijn zoontje met 41+3 dagen gestript en de volgende ochtend was hij geboren, ik had toen bij het strippen iets van 1 cm ontsluiting.
bah wat gaat dat aftellen langzaam opeens! slaap echt slecht laatste tijd veel wakker, veel pijn in mn heupen omdat ik niet op buik en rug kan slapen. bah bah bah maarja heb verder weinig te klagen, al komen de kilo's nu wel hoor tot vorige week pas 2kilo aangekomen, nu 4totaal! ( i know mag niet klagen met maar 4kilo maar het ging zo goed ) Succes voor de meiden die elk moment kunnen exploderen
selle@AHH volle maan kijke dat soort dingen hoor ik graag want dan worden er inderdaad meer babytjes geboren. Nou meiden we gaan met zijn alle voor vanavond. En inderdaad vanavond ga ik in mijn naakie buiten de baringsdans doen (zullen de buren leuk vinden) @mutti1985: beeb druk ik wordt er hier af en toe helemaal misselijk van! Dit mannetje beweegt nog zoveel dat het echt pijn begint te doen hahaha Helaas weet ik dus niet hoeveel ontsluiting ik heb ze had het over een vngertop (zegt mij verder niet zoveel) Moet zeggen heb alleen last van de ingreep vondt het zeeeeeeerrr pijnlijk maar geen gerommel ofzo. Had jij dat wel gelijk daarna dan!
Vooral als ze zich dan ff uitrekt naar beneden: auw! Dat doet echt zeer. Alsof ze zich er bijna zelf wel uit duwt. Heb nog even op de volle maan kalender (http://kalender-365.de/maan-kalender.php) gekeken..... mórgen is het volle maan. Maar we gaan er vannacht gewoon weer voor hoor! Ben nu 2 weken verkouden (hoest me suf, erg pijnlijk met die buik) en er lijkt maar geen eind aan te komen. Jullie wel allemaal gezond?
He daar gaat mijn baringsdans!!! Nou dan morgen maar hahaha Enne ik ben niet verkouden (klop het gelijk effies af). En dat bewegen dat is inderdaad erruugg pijnlijk nu!
Iemand trouwens acupunctuur aan het overwegen of ervaring ermee??? Die lui schijnen ook de bevalling te kunnen prikkelen. Letterlijk Om het te laten beginnen.
Hahaha Dat maakt mn chaggy bui weer een beetje goed. Zie nu trouwens inderdaad dat het vandaag de 8ste is en het dus morgen volle maan is! Maar goed, dan verschuiven we onze plannen een nachtje... @janjansje: Ik heb er geen ervaring mee, maar het zou best het proberen eens waard kunnen zijn.
Ik zie het morgenavond al gebeuren op het late journaal. ZWANGERE VROUWEN GAAN MASSAAL IN HUN NAAKIE DE STRAAT OP EN BEGINNEN EEN VREEMDE DANS TE DOEN. WAT GEBEURD ER HIER IN NEDERLAND!!!
Je bent me net voor meertje! wilde het zelfde tikken.. Even voor het visueel beeld! Ok het klopt niet helemaal! maar vond het zo leuk
Het werkt wel Jazzie! Gelukkig is het lekker weekend, 't weekend kom ik altijd wel goed door. Lekker samen vrij en alleen maar leuke dingen doen..hopen dus dat ik de volgende week mét baby in ga Ga ik nu nog even genieten van de tijd met mn mannetje samen ..
Ja idd! doe dat.. lekker genieten samen.. Mijn kleine ventje is ziek! pseudo kroep! arm manneke.. maar het mag nog steeds wel komen.. heb wel weer voorweeen.. maar loop al de hele tijd te snaaien.. dus zal wel niet beginnen nu! Liefs Jazzie
hoi allemaal, ik mag ook gaan aftellen en kan niet wachten op de bevalling. me bekken doen pijn, heb veel last van voorween die erg veel pijn doen en soms wel 3 uur duren en zelfs slapen lukt me niet okdat ik elke keer wakker wordt van de pijn. nu is me dochter ook nog ziek en ben echt kapot. nog 59 dagen jahoe wil echt graag bevallen. mijn dochter is met 38 weken geboren en hoop dat deze ook niet te lang blijft zitten. niet alleen vanwegen de pijn maar vooral vanwegen het zomer weer zie me niet lopen met 35 graden haha. het is me allemaal te zwaar maar toch geniet ik er ook weer van. dit is me laatste zwangerschap en laatste kindje (zoals geplant dan haha) dus probeer er optimaal van te genieten. toch is dit moelijk met een dreumes van 1,5 maar goed dat zullen sommige hier wel begrijpen. loop nu echt op de laatse loodjes, de kleine ligt al ingedaalt sinds 29 weken en vast sinds 30/31 weken dus hij en ik zijn klaar voor de start. alles voor de baby is klaar, bedje gedekt, kleertjes gewassen en gevouwen, alleen nog wat schilderijtjes ophangen en laat ons mannetje maar komen. hoop dat die nog wel lekker blijft zitten tot 37 weken want hij is max 6 pond geschat dus een heerlijk klein ukje maar dan is het wel zo belangrijk dat ze wat langer binnen blijven. maandag weer naar de verloskundige en dindag ga ik weer proberen te werken want dit ging echt niet meer en zit sinds woensdag thuis. ik maak hotelkamers schoon en dek zon 20 bedden per dag en doe 15 badkamers en dan de rest nog. dit is 3 uurtjes tijd en het wordt me gewoon te veel. wanneer hebben jullie verlof, 4 of 6 weken van te voren? ik 6 weken omdat het wel nodig is bij me werk en ben er echt aan toe ook succes damens met de laatste loodjes.
Welkom lovewinnie ik heb ook 6 weken van te voren verlog genomen zelfs eerder ivm harde buiken en mijn bekken. Doe lekker rustig aan!! He meiden nou het strippen heeft totaal niet geholpen ben nu zo bang dat ik volgende week wordt ingeleid. Wil zo graag lekker thuis bevallen maar ik heb nog maar tot dinsdag. Dus jullie weten wat ons te doen staat vanavond he!!!!