Meiden wat is het hier akelig stil zeg!! Zijn jullie allemaal tegelijk aan het bevallen (jullie laten me toch niet in de steek he hahaha)
toen ik weeen van mijn zoontje had, ben ik ongeveer 2 uur voor de weeen aan ook een soort gelijke klontje verloren, alleen wel met wat bloed erbij. Kan heel goed je slijmprop zijn geweest. En inderdaad Selle is wel erg stil, denk dat ze bevallen is @ Jazzie: hoe is het nu met jou meid? @meertje: Bij jou ook nog geen tekenen van een eventuele aankomende bevalling? hoop voor je dat het snel begint. Hier had ik laat in de middag wat krampen gehad onderin de buik, wat ongeveer een uurtje aangehouden heeft, en de rest van de avond zo nu en dan wat harde buiken gehad. Nu nergens geen last meer van gehad. Zouden wel de beruchte oefenweeen zijn geweest. Zou namelijk niet weten hoe die aanvoelen, heb bij mijn zoontje nooit voortekenen gehad.
he mutti1985 ben vanmorgen eindelijk mijn slijmprop verloren en heb wel nu wat last van krampjes. Maar je weet wat ze zeggen over die slijmprop dat het allemaal niets zegt kan nog wel een paar dagen duren!! En volgens mij heb je inderdaad vooorweeen beetje menstruatieachtige pijn zo voelt het met inderdaad af en toe een harde buik
Spannend dames, hier nog niets...alleen harde buiken en ongesteldheidspijntjes bij vlagen, maar ook niet dat je zegt nou wat een pijn. We wachten rustig af. Nog 1 week te gaan officieel...:S
@Chantal87: hoe is het met jouw!! rommelt er al wat! @ Ellen1982: het voorwerk is dus wel bij jouw begonnen spannend!
Denk ook wel dat het heel erg per zwangerschap kan verschillen, maar hoop wel voor je dat die krampen nu doorzetten. Het is idd een beetje menstruatieachtige pijn. Mag van mij nu ook al wel doorzetten hoop namelijk niet dat ik weer zolang overtijd ga lopen. Heb het nu ook al gehad En wat is het stil bij janjansje?
hey meiden. inmidels ben ik alweer 2 dagen over tijd en nog geen enkel teken van de bevaling ben het wachten zo zat ik wil mijn baby [-o< slapen lukt ook voor geen meter meer ik ben bang dat als het nog lang duurt ik straks geen energy meer over heb om te bevallen @meertje. ik hoop voor je dat het gaat door zetten @ janjanse sapnnend er is een einde inzicht voor je hoop dat je kleine snel komt [-o<
nee is natuurlijk weer gestopt!!1 Wordt je toch helemaal gestoord van. Zo heb je krampen en zo is het weg aaaaaaanhhhhhhhhh
meertje balen meid weer gestopt daar wordt je toch moe van hier gebeurd nog steeds helemaal niets dus niet 2 meiden op 1 dag want vandaag is Belle jarig
Dank je! Jup, idd, kan niet wachten. En hoe ik me voel, tja.. Heb me wel eens beter gevoeld Vandaag flink last van mn bekken, das ff minder. En beetje de zenuwen, morgen naar gyn voor groeiecho en ik roep wel dat ik me geen zorgen maak, maar stiekum doe ik dat toch. Bij jou weer stil las ik? Pff, hoop voor je dat t gauw doorzet!
Ik ben er nog hoor! Janjansje en meertje slijmprop verloren? Hoop dat het gauw doorzet voor jullie. hier rommelt het op het moment helemaal niet. het is akelig rustig. verder probeer ik mezelf heel rustig te houden. Morgen om 2 uur controle in zh.. maar ik vind het doodeng. Had zo gehoopt dat beebje zich voor die tijd misschien zou aandienen... maar helaas. Ik ben gewoon bang dat het misschien toch niet goed zit. maar ja. van zorgen maken wordt de bloeddruk ook niet beter. Liefs Jazzie
Hoi Chrissie, leuk dat je mee komt aftellen. Nee Jazzie, zorgen maken is niet goed voor je bloeddruk. Hopelijk valt het mee morgen in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je het toch spannend vindt. Ben erg benieuwd hoe het met Selle is. Balen Meertje dat het toch weer gestopt is. Jullie kleintje heeft het blijkbaar nog goed daarbinnen. Onze spruit was vandaag erg bewegelijk. Ben blij dat hij nu even rustig is.
@chrissie:sterkte morgen meis laat je even weten hoe het gegaan is. En idd probeer je niet al te veel zorgen te maken. @Jazzie: meis ik begon me al zorgen te maken hahaha ER zal vast niets aan de hand zijn de vorige keer was natuurlijk ook alles goed. Jij bevalt gewoon lekker thuis let maar op. Jammer dat het niet meer rommelt! @Nense:lekker het zo'n beweegelijke beeb hahaha ik kan er soms helemaal misselijk van worden van de pijn hahaha En hoe zou het met Selle zijn spannend!