Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Chrissie
    Haha ja dan zul je net zien..:p
    Ja mijn nachten zijn ook erg..Niet normaal om kunnen draaien..Doet vet zeer bij mijn heupen dan..
    Vaak naar de wc snachts..Zweten als een otter met dat zeiltje..Heb er nu nog een grote handdoek bij op dus hopen dat dat helpt..:p

Ik heb mijn zeiltje er met 34 weken opgelegd..Want je weet maar nooit..;)

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Phoobear
    Hoe voel je je nu?

@ Jodi1981
    Feest he, dat indalen? Hopelijk is ie er gauw klaar mee en voel je je wat beter.

@ Mutti1985 & mam85
    En, begint er al wat?

@ Skatje
    Wil je hoop niet bederven, maar hier helaas ook ineens vocht, van een op andere dag. En wat een ellende is die zooi. Wie heeft dat verzonnen??????

@Mariss
    Das waar, zat er zelf ook al over te denken, dus gok dat ik dat vanavond maar ff ga doen...
    Vannacht ging het hier iets beter. dankzij de braces kon ik in elk geval een tijdje op mn zij slapen. Heerlijk! Nog wel met regelmaat wakker en naar de wc, maar goed.

Pff, vanmorgen kickte de schoonmaakwoede erin. En dat terwijl ik er compleet geen zin in heb, erg vreemd dus :( Maar goed, raampjes gelapt binnen, hele keet met stofzuiger doorgeweest, badkamer onder handen genomen, slaapkamers met sopje geweest en nu ben ik OP. En dat terwijl ik nog 2 manden wasgoed moet opvouwen en minstens zoveel in de machine moet stoppen.... WHAAAAAA
    Morgen gaan we eindelijk wat aan de babykamer doen (jaja, lekker op tijd...) Als goed is gaat manlief plintjes eraan maken, dan kunnen de meubels weer in elkaar, gordijnen ophangen, muren bijwerken (paar plekjes met saus bijwerken) en kan vriendin een muurschildering maken. Dus beebje, blijf in elk geval nog maar 3 weekjes zitten ;) Heb gelukkig wel alle spullen in huis, en als goed is maak ik maandag of dinsdag samen met nichtje mn wiegje af. Dus mocht die kleine komen, kan ie in elk geval slapen :D

Kreeg alleen net te horen dat de nieuwe gordijnen beneden nog niet klaar zijn. Heeft manlief vanmorgen net alle oude weggehaald.... F*ck, komen de nieuwe volgende week pas. BAAL!!!!!! Dat wordt ff keuze of geen gordijnen komende dagen, of oude weer ophangen. Hmm, vanmiddag maar ff met manlief overleggen (die moet t tenslotte doen, hihi)

Zo ik heb ff kunnen klagen. Pf, nu maar eens kopje thee zetten en even pauze inlassen. En misschien duurt die wel de rest van de dag...

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Chrissie
    Heb vannacht met een handoek eronder geslapen, moet zeggen dat het wel iets helpt...:D
    Beter dat je beter slaapt met die braces om..
    Ik ben er vannacht ook weer 4 keer afgeweest om te plassen..
    Gek word ik er van grr.:p

Zo je hebt het dus druk gehad met schoonmaken..!
    Doe je wel rustig aan? :p
    Balen van je gordijnen..Hopen dat ze snel binnen zijn..

4. phoobear

phoobear Lid

21 nov 2008
    38
    0
    0
    overijssel
    wie weet komt dat wel weer laten we het hopen.
    de buikpijn is er nog wel maar niet zo erg meer misschien had het met de groei te maken. kan nog wel meer bij (ben al dik):(
    vanmorgen was beeb druk in de weer dus wie weet was hij aan het draaien ik hoop het. Ja de gyn. zegt ook dat het nog wel kan gebeuren met 36 weken dit gebeurd weel bij mensen die al een baby gebaard hebben. want dan is alles al soepel en bij de 1e is alles strak. we zullen zien.

Vind het wel grappig om te lezen dat iedereen een beetje de zelfde dingen hebben. ik wil het eigenlijk geen klachten noemen want wij zijn tenslotte allemaal gelukkig met de kleine in de buik. Maar het is wel heel vermoeiend. :p

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vermoeiend is het zeker hahaha!!! hier ook toch weer aan het boenen terwijl ik snel last heb van mijn rug. Maar goed wil het schoon hebben voor onze meid en ook voor de vk en kraamverzorgster. Zou toch wat zijn komt de kraamverzorgster en zeg je doodleuk we hebben speciaal voor jou al het vuil laten liggen hahaha!!! just kidding.

Bij mij rommelt het erg. Vooral s nachts heb ik in fases steeds pijn (ik denk toch voorweeen) en dan trekt het weer weg. Vannacht tot twee keer toe en het deed best al wel pijn.
    Ook maagzuur is zoveel meer geworden. Dacht dat het met het indalen minder zou worden. Niet dus (echt vaag).
    Hopenlijk komt ze snel want ik kan niet meer wachten. Slaap dus slecht en ben benieuwd hoelang ik nog moet aanrommelen. Ik zeg dan ook tegen mijn buik of stoppen of doorzetten hahaha helpt nog niet echt helaas!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Poohbear
    Ja idd laten we het hopen! ;)
    Wel beter dat je buikpijn minder is geworden kan idd ook door de groei komen ;)
    Ach je moet maar denken..je krijgt er iets moois voor terug..
    Ik ben tot nu toe al 14.6 kilo aangekomen..Hoop ook maar dat ik die na de bevalling snel kwijt ben! Want ik ben van mezelf ook al dik.
    Hoop voor je dat je baby gedraaid is!

Ja dat vind ik ook wel grappig..hihi..;)

7. Chrissie

Nou rustig aan doen... Pff, denk dat ik dat toch maar wel keer ga doen. Alleen wanneer weet ik nog niet :D :D :D
    Vandaag weer zo'n ren/vlieg dag. En dat merk je wel, veel harde buiken en gerommel. En ergens vandaag ben ik mn enkels ook echt kwijtgeraakt... Mn kuiten lopen nu ongeveer door tot mn tenen :p

Als t ff zou kunnen, hihi. Lijkt me ook wel wat. Vorige kraamverzorgster was iemand die erg goed kon poetsen en niet stil kon zitten. Ik mag hopen dat deze ook zo is ;)

8. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Alweer een week geleden dat ik me hier melde...
    Dus nog 9 weekjes :D

Aftellen!!!!

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Catje..
    Beter dat je nu ook kan aftellen!! Super.
    Hopen dat die 9 weken snel voorbij zijn..
    Is dit je eerste?

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi allemaal !
    Ik kom me hier ook gezellig melden !
    Nog 5 weekjes aftellen.
    De schoonmaakwoede is hier ook goed toegeslagen !

Laatste dagen veel harde buiken (door de schoonmaakdrukte denk ik) dus wel een beetje rustig aan doen.

De kleine beeb is hier nog niet ingedaald , en bij jullie ?

Liefs Melanie

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hee miamel
    Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen hihi!
    Oh ja das wel een teken dat je wat rustiger aan moet doen idd..
    Heb ik ook gehad hoor een schoonmaakwoede en kreeg veel harde buiken..Nu ik rustiger aan ben gaan doen heb ik heel weinig harde buiken..;)

Bij mij is de kleine sinds een week ingedaald maar ze ligt nog niet vast..Moet morgen weer naar de VK dus hoop nu dat ze wel vast ligt..:D

Liefs

12. Chrissie

Hier wel begonnen met indalen, maar nog lang niet vast. Kan nog alle kanten op dus. Maar goed, ik moet nog paar weekjes, dus heb nog ff :) Succes met aftellen!

13. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hey

dinsdag 36 weken ver
    oef, nog eventjes

wel veel last van steken (wss de kleine die indaalt?)7ook bij bepaalde schoppen (alsof hij dan echt duwt) steken tot en met

en uit bed komen zonder de steken te voelen OF draaien zonder drukgevoel, mmm, niet haalbaar :D
    zou dit de kleine zijn die indaalt?
    vorige week nog alles 'potdicht ' en kleintje niet ingedaald

nog 4 weekjes te gaan

xxx

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Chrissie
    Hoop voor je dat je baby snel vast ligt..:D
    Dank je jij ook succes met aftellen..!

@Sitara

Als ik in bed lig en wil me omdraaien (wat bijna niet lukt :() Komt er bij mij ook een druk van onderen..Doet gewoon zeer!
    Heb jij dat ook?
    Succes verder met de laatste loodjes..

15. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0

16. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Vandaag weer bij de vk geweest. De baby was volledig ingedaald. Volgens haar lag het start klaar en kon het komen.
    Nu maar afwachten wanneer.....

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sitara
    Ik heb ook telkens zin in iets zoets...Echt erg..

@Jodi
    Ik ben jaloers op je ! Die van mij is nog bezig met indalen..
    Hoop dat je je kleintje snel in je armen kan sluiten..;)

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Woehoe nog 6 halve dagen werken en dan heb ik verlof!!!!!!!
    Oke 3 deze week en 3 volgende week maar dan is het gedaan.

FF een vraagje aan iedereen hier.
    Vanaf welke week ongeveer is jullie kindje ingedaald?

Ik ben nu bijna 32 weken en tot nu toe lag ze wel steeds met haar koppie beneden.
    Ik denk ook niet dat ze inmiddels is omgedraaid want dat zou ik dan echt gevoeld moeten hebben en alles wat ik voel (en dat is genoeg) is nog altijd op dezelfde plaatsen en op dezelfde manier.

19. Chrissie

@ Kimmeding
    Lekker he, het einde is in zicht! Heerlijk :)
    Wat indalen betreft, dat verschilt. Kleine hier is bezig met indalen, terwijl die van me vriendin pas bij de geboorte helemaal indaalde (41+2) Voor die tijd lag die wel met koppie naar beneden maar niet volledig ingedaald.
    Mijn vorige zwangerschap was een stuit, dus das sowieso al weer anders. En wanneer deze vast ligt, de tijd zal het leren.

Zijn er trouwens nog meer meiden die gewoon HEEL beroerd slapen? En zoja, heeft iemand nog tips. Wordt er beetje verdrietig van, heb afgelopen nacht echt ieder uur de klok gezien, en ben gewoon gaar. Dit is nu al weken zo :( En dat terwijl de nesteldrang wel door me heen raast....

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Chrissie ,
    Vervelend dat je zo slecht slaapt !

Misschien helpt goeie nachtrustthee van zonnetura /
    Warme melk (met choco poeder hihi)